Następny podcast 26 lutego:
http://www.novacrystallis.com/2015/02/tabatas-london-active-time-report-to-air-next-thursday/According to a new blog post, Final Fantasy Type-0 and XV director Hajime Tabata is heading to London. There he will be talking about Final Fantasy Type-0 HD and “may a little bit more about Final Fantasy XV.” The event will take place on February 26th at 11:00AM GMT/6AM EST over on the Square Enix Presents channel.
Oglądałem sobie jeszcze raz demko i powiem, że trochę mnie irytuje ten trzęsący się ekran przy każdym zadanym ciosie Noctisa. Obym się przyzwyczaił do tego, albo tak jak pisałem, niech dadzą opcję wyłączenia tego efektu, bo bańka może ładnie boleć po takiej dawce trzęsącego się ekranu.
Miło, że walki za dnia i w nocy posiadają inny theme. Co mnie zastanawia to fakt, że podczas biegania po mapie świata nie ma żadnej muzyki w tle. Ciekawe czy coś się w tej kwestii zmieni do premiery, czy chłopaki raczej stawiają na odgłosy natury. No i kolejny miły akcent ze znanymi fanfarami przy naliczaniu expa po kampingu.
Bardzo natomiast podoba mi się animacja używania itemów, w której Noctis zgniata kryształ zostawiając particle. Złapałem 2 gify:
HP:
Poison:
Swoją drogą przy poison ładnie HP ucieka.
Na gafie też chłopaki rozkminiają na kilka stron slowdown przy ciosach. Oby pojawiło się o to pytanie na czwartkowym spotkaniu z Tabatą w Londynie. Dla przypomnienia jaki był speed kiedyś:
I nie tylko przy użyciu Phantom Sword:
Jeszcze gify z parry i kontra oraz unik i kontra. Dobrze, im więcej możliwości w systemie walki tym lepiej i jestem naprawdę dobrej myśli w tym aspekcie.
Przetłumaczone menu z broniami Noctisa:
Świetna animacja dla drain przy użyciu Blood Sword. To jak Noctis wyciąga rękę, znika miecz, odejście na bok i pociągnięcie za sobą czerwonych particle. OGIEŃ. Uwielbiam takie smaczki.