Autor Wątek: Goldeneye  (Przeczytany 19997 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

syon

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 20-04-2006
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
  • stay heavy
Goldeneye
« dnia: Stycznia 05, 2007, 10:54:28 am »
Gdy pierwszy raz kilka lat temu położyłem swoje łapska na N64, pojawił się wówczas również Goldeneye. Co to było o_O Nie mogłem ani na chwilę oderwać się od konsoli, brat pisał mi usprawiedliwienia nieobecności w szkole lawinowo. Gierka miała wszystko: świetną grafe, świetną muzykę, świetny-niezaprzeczalnie-wymiatający gameplay, po prostu rządziła na całej linii.

Potem konsole trzeba było opylić. Kilka lat biłem się z myślami by raz jeszcze chwycić za PPK 7 i skopać pare sowieckich tyłków. I stało się. Jakiś czas temu kupiłem używke N64 i Golda. Nie ma tych 'ochów' i 'achów', grafika już nie powala jak dawniej, jednak gameply... no cóż, dla mnie ta gra jest nieśmiertelna :D

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Goldeneye
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 06, 2007, 08:58:22 am »
Wymiot na maksa w siglu jak i multi, niezapomniane nocki z kumplami na splicie we czterech i skitrany golden gun w kiblu na jakies mapce to byly czasy :)

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 128
  • Reputacja: 6
Goldeneye
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 06, 2007, 15:57:15 pm »
Michal: Dokladnie :) Multi bylo swietne i sama gra oczywiscie. Ogolnie gra zaszokowala mnie gdy ja kupilem, pamietam jak zamowilem chyba w "Renomie" uzywanego karta za 159zł (nowa stala 210zł) Gdy listonosz przynosl paczke, okazalo sie, ze gra byla w tej cenie nowa w folii - to bylo piekne uczucie :)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Goldeneye
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 06, 2007, 20:33:38 pm »
Fakt- to było piękne.
Jednakże pamiętam jak kłopotliwe było zdobycie golden guna- ja pitolę, ten element z podłogą był chyba spierniczony.

razor1

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-06-2006
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 0
Goldeneye
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 29, 2007, 19:33:46 pm »
Goldeneye to moja gra wszechczasow!! >Najlepsza a zarazem najdrozsza. Sprowadzili mi wersje ntsc i ta przejsciowke ntsc-pal, bo wersji pal jeszcze nie bylo. Zaplacilem za nia 360zl, ale ani przez chwile nie zalowalem tych pieniedzy.
Niech Twoje zasady moralne nie powstrzymaja Cie od zrobienia tego co sluszne.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 19, 2007, 11:46:08 am »
Goldeneye to dla mnie najlepszy bond do tej pory przeszedłem go 3 razy i moge powiedzieć że jeśli ktoś ma n64 a nie ma to niech kupuje tą gre w ciemno.Nawet jeśli będzie droga, to bez obaw jest warta swojej ceny.
NO BRAIN - NO GAIN


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 19, 2007, 12:38:35 pm »
Goldeneye był moją 4 grą na N64. W sumie to miałem go całkiem szybko, bo jakieś 2 miechy po premierze, a kupiłem go za ok 280zł. Jak wiadomo ani trochę nie żałuje wydanych na niego pieniędzy. Pamiętam jak zagrywałem się z kumplami na multi, te emocje jak uciekalo się z flagą, albo stało się obróconym do ściany w jakimś ciemnym zakamarku, aby nikt nie wiedział gdzie jesteś. To samo tyczy się singla i przechodzenia po kilkanaście (kilkadziesiąt?) razy danej misji, aby wyrobić się w czasie i zdobyć upragniony bonus. Do tego należy dodać świetne bronie (chyba z 30 sztuk), wspaniałą grafikę (jak na tamte czasy oferowała mnóstwo ciekawych rozwiązań jak np dziury po kulach w ścianach) i muzykę. Moim zdaniem gra spokojnie zasługiwała na 10/10.

Goldeneye miał tyle świetnych patentów (sporo ciekawych trybów multi, spora ilość krótkich misji, mnóstwo bonusów) i dziwi mnie fakt, że w nowych grach próżno szukać takich bajerów, które przecież strasznie podbijają zabawę i długość grania.

Paweł Dziuba

  • Gość
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 05, 2007, 14:20:03 pm »
Dla mnie to najlepsza strz. FPP do dziś , licząc wszystkie konsole .
Można w niej ustrzelić w powietrzu rzucany granata czy minę - i to pomimo 20fps średnio !!!
Do dziś ma genialny engine , np. fizyka ciał przy wybuchu , IQ - dopiero HALO się z nią ( i to tylko ) zrównał , wychylanie z za węgła - do dziś mało która gra to ma , a żadna nie ma tego tak dobrze zrobionego ( np. ostatnio " MOH:V " na X-360 ) , łatwość , płynność , szybkość i precyzja grania ( w dużym stopniu także dzięki - takiemu - padowi ) , wizualny efekt chodu/biegu przy pomocy kołysania ekranu - do dziś to ścisła czołówka , reakcja ( i ich wytrzymałość - na śmierć ) przeciwników na strzały w zależności od miejsca trafienia . I mogę jeszcze długo wymieniać zalety , zalety/cechy i jakość których brak mi w każdej ( do dziś ) innej strz FPP .
Czy ktoś z Was " zrobił " 1min. 13 sek. w misji ( na czas - w celu odblokowania czegoś tam ) nr. - właśnie numeru nie pamiętam , ale piszę o tej misji gdzie trza się zmieścić w 1.20 , a 1.14 to najlepszy wynik jaki można zrobić - a mnie się udało raz zrobić 1.13 ( 1.14 - kilkanaście razy zrobiłem ) . 1.13 to abstrakcja i zbieg kilku " czynników enginu " - po kilkuset godz. grania .

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 22, 2007, 18:11:24 pm »
Cytuj
1min. 13 sek. w misji ( na czas - w celu odblokowania czegoś tam ) nr. - właśnie numeru nie pamiętam , ale piszę o tej misji gdzie trza się zmieścić w 1.20 , a 1.14 to najlepszy wynik jaki można zrobić - a mnie się udało raz zrobić 1.13 ( 1.14 - kilkanaście razy zrobiłem ) . 1.13 to abstrakcja i zbieg kilku " czynników enginu " - po kilkuset godz. grania .

Zgaduję że chodzi ci o 3 misję, gdzie porywamy awionetkę z pasa startowego?
Mi też się udało zmieścić w jakimś tam czasie odgórnie narzuconym i coś tam odblokowałem :]

Btw- ile się w to nagrałem, to wciąż nie wiem dokładnie na czym polegał sekret zdobycia złotego pistoletu w ostatniej dodatkowej misji- już skakałem po tych płytkach, kombinowałem, chodziłem wdłg opisów w N+ bodajże- i czasem to przejście było zaliczane, czasem nie :]

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 128
  • Reputacja: 6
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 31, 2007, 02:28:04 am »
Ogolnie to gra spowodowala niezly opad szczeki w "swoim" czasie (reszta gier, to byly archaizmy przy GE). Tak samo, jak nie lepiej szczena mi opadla w ostatniej misji na antenie, gdy animacja chwilami dobijala do 1fps/s :D:D:D To bylo straszne:D

Halski

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-03-2007
  • Wiadomości: 161
  • Reputacja: 0
  • Grrracz
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 25, 2008, 20:46:20 pm »
A coś słyszałem, że mają port na Xbox Live zrobić, nie?
http://grrr.pl -  blog dla prawdziwych grrraczy!

BAZYL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-10-2007
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 1
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 09, 2008, 23:12:45 pm »
A coś słyszałem, że mają port na Xbox Live zrobić, nie?

O czym ty w ogóle bredzisz? Tutaj jest rozmowa o N64 a nie X-klocku...  :?

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 10, 2008, 00:04:17 am »
A coś słyszałem, że mają port na Xbox Live zrobić, nie?

O czym ty w ogóle bredzisz? Tutaj jest rozmowa o N64 a nie X-klocku...  :?
Jest to temat o tej grze a nie o N64 i ma prawo o tym mówić. Port miał być ale chyba zawiesili prace bo N nie pozwoliło. Były już filmiki nawet.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 21, 2008, 00:04:56 am »
gierkę niedługo sprawdze leci do mnie przez allegro  :cool:

Aizen

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2006
  • Wiadomości: 167
  • Reputacja: 0
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 21, 2008, 01:36:28 am »


tu macie cała gre w nieco ponad godzine

Paweł Dziuba

  • Gość
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 17, 2008, 03:17:32 am »
Cytuj
1min. 13 sek. w misji ( na czas - w celu odblokowania czegoś tam ) nr. - właśnie numeru nie pamiętam , ale piszę o tej misji gdzie trza się zmieścić w 1.20 , a 1.14 to najlepszy wynik jaki można zrobić - a mnie się udało raz zrobić 1.13 ( 1.14 - kilkanaście razy zrobiłem ) . 1.13 to abstrakcja i zbieg kilku " czynników enginu " - po kilkuset godz. grania .

Zgaduję że chodzi ci o 3 misję, gdzie porywamy awionetkę z pasa startowego?
Mi też się udało zmieścić w jakimś tam czasie odgórnie narzuconym i coś tam odblokowałem :]

Btw- ile się w to nagrałem, to wciąż nie wiem dokładnie na czym polegał sekret zdobycia złotego pistoletu w ostatniej dodatkowej misji- już skakałem po tych płytkach, kombinowałem, chodziłem wdłg opisów w N+ bodajże- i czasem to przejście było zaliczane, czasem nie :]

Nie o 3 misję mi idzie , a o misję  " Military Archives " ( przejście na czas na 3 poziomie trudności - poniżej 81 sekund trzeba było zejść , aby odblokować BONUS ) .
Złoty GUN można zdobyć bez problemu , z tym że w NEO+ ścieżka była błędnie opisana - trzeba było iść ( pierwszy zakręt ) po lewej stronie , a nie po prawej .
Jak już się zaliczyło jakiś BONUS ( np. Golden GUN ) ,to był na stałe zapisany ( z tym że trzeba było go włączyć ) .

Jeśli ktoś chce do mnie napisać , zapraszam : pawdok3@interia.pl
Opublikowane: Czerwiec 17, 2008, 02:58:00
gierkę niedługo sprawdze leci do mnie przez allegro  :cool:

Patosław , i jakie wrażenia ; aby w pełni czerpać przyjemność trza mieć dobrą gałkę w padzie .
Mnie ( od czasu GE 007 ) do tej pory żadna strz. FPP/TPP tak nie usatysfakcjonowała ( a grałem prawie we wszystko , ze znaczniejszych produkcji ) - ale ciągle czekam i jestem w " nadziei " .
Choć oceny 10/10 jej nie daję - dla mnie to jest , była i będzie to gra na 9+ ( " mimo " że to najlepszy FPPek w histori - obok DOOMa ) .
Niestety następca , Perfect Dark , nie był tak udany - zbyt niska płynność ( już 007 był na granicy przyzwoitości - nawet w tamtych czasach ; ala ratował się genialnym enginem , sterowaniem i ... padem ) , nierówny poziom poziomów i zbyt pstrokata ( lub uboga ) grafika/kolorystyka .

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 19, 2008, 13:08:29 pm »
Jak dla mnie najlepszy Fpp na N64 tylko mam cholernie zjechany analog w padzie i troszkę mi grę utrudnił  :sad:

Paweł Dziuba

  • Gość
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 24, 2008, 09:12:19 am »
Jak dla mnie najlepszy Fpp na N64 tylko mam cholernie zjechany analog w padzie i troszkę mi grę utrudnił  :sad:

Kup ( np. na Allegro ) pada w b. dobrym , lub idealnym stanie ( " chodzą " po 25-40zł ) , lub nowego ( czasami , z rzadka , pojawiają się ) - NAPRAWDĘ warto .
Taki pad ( kupuj TYLKO oryginalny ! ) wytrzyma ( licząc od nowości ) 1-3 lat - w zależności od intensywności i częstotliwości  użytkowania .
Tylko - przy zakupie używanego - szczegółowo się wypytaj ( najlepiej tel. ) o stan pada , szczególnie gałki analogowej !
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2008, 09:16:08 am wysłana przez Paweł Dziuba »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Goldeneye
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 12, 2009, 21:51:40 pm »
GT Anthology : GoldenEye 007