0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Twórcy edytora Little Big Planet do niedawna dość skąpo informowali o swoim projekcie, jednak teraz już swobodnie pokazują dziennikarzom nawet grywalne dema. Dzięki temu serwis MTV Multiplayer dostarczył nam kolejnych świeżych szczegółów na temat LBP.Redaktor serwisu MTV Multiplayer dostał szansę wypróbowania dema Little Big Planet. Oto 5 nowych informacji na temat tego wyjątkowo rozbudowanego edytora do tworzenia gier na PlayStation 3: 1. W LBP nie będzie żadnych gotowych przeciwników. Będzie za to dostępne ok. sześć wzorów sztucznych inteligencji. Każda jest inna i przeznaczona dla innego rodzaju wrogów, więc to użytkownik będzie musiał zadbać, aby jego stworek działał jak należy z wykorzystaniem danej SI. 2. W finalnej wersji edytora znajdzie się także miejsce dla możliwości robienia zrzutów ekranu. Potem można ich użyć jako tekstury dla różnych obiektów, co daje dość szerokie pole popisu dla wyobraźni (zwłaszcza jeżeli chodzi o OSZUKIWANIE gracza przez ukrywanie w ten sposób np. ścian). 3. Do każdego obiektu będzie można "doczepić" dźwięki, które zostaną odtworzone, gdy postać gracza go dotknie. Tutaj Stephen Totilo zasugerował ideę gry muzycznej, która wymaga od użytkownika przejścia etapu w idealnym tempie tak, aby kolejne fragmenty muzyki odtwarzały się jeden po drugim. 4. Obecnie Little Big Planet opiera się nie tylko na prostych blokach, ale także skomplikowanych kształtach. Nad ich zachowaniem czuwa skomplikowany silnik fizyki, jednak na razie nie uświadczy się w tym edytorze jakichkolwiek płynów. Niemniej, jeden z twórców LBP, Alex Evans zapewnił, że jeżeli będzie wyraźna prośba od użytkowników, to i ten element zostanie wprowadzony. 5. Ponadto twórcy LBP zaplanowali system nagród, które otrzymają inni gracze za przejście danego poziomu i zdobędą określony wynik. Naturalnie nagrody te są również robione przez projektanta danej gierki.
Moj bedzie wygladal jak Dejwid Haselhof.
Little Big Planet - 5 nowinekhttp://www.gram.pl/news_6gjgHu6_Little_Big_Planet_5_nowinek.htmlCytujTwórcy edytora Little Big Planet do niedawna dość skąpo informowali o swoim projekcie, jednak teraz już swobodnie pokazują dziennikarzom nawet grywalne dema. Dzięki temu serwis MTV Multiplayer dostarczył nam kolejnych świeżych szczegółów na temat LBP.Redaktor serwisu MTV Multiplayer dostał szansę wypróbowania dema Little Big Planet. Oto 5 nowych informacji na temat tego wyjątkowo rozbudowanego edytora do tworzenia gier na PlayStation 3: 1. W LBP nie będzie żadnych gotowych przeciwników. Będzie za to dostępne ok. sześć wzorów sztucznych inteligencji. Każda jest inna i przeznaczona dla innego rodzaju wrogów, więc to użytkownik będzie musiał zadbać, aby jego stworek działał jak należy z wykorzystaniem danej SI. 2. W finalnej wersji edytora znajdzie się także miejsce dla możliwości robienia zrzutów ekranu. Potem można ich użyć jako tekstury dla różnych obiektów, co daje dość szerokie pole popisu dla wyobraźni (zwłaszcza jeżeli chodzi o OSZUKIWANIE gracza przez ukrywanie w ten sposób np. ścian). 3. Do każdego obiektu będzie można "doczepić" dźwięki, które zostaną odtworzone, gdy postać gracza go dotknie. Tutaj Stephen Totilo zasugerował ideę gry muzycznej, która wymaga od użytkownika przejścia etapu w idealnym tempie tak, aby kolejne fragmenty muzyki odtwarzały się jeden po drugim. 4. Obecnie Little Big Planet opiera się nie tylko na prostych blokach, ale także skomplikowanych kształtach. Nad ich zachowaniem czuwa skomplikowany silnik fizyki, jednak na razie nie uświadczy się w tym edytorze jakichkolwiek płynów. Niemniej, jeden z twórców LBP, Alex Evans zapewnił, że jeżeli będzie wyraźna prośba od użytkowników, to i ten element zostanie wprowadzony. 5. Ponadto twórcy LBP zaplanowali system nagród, które otrzymają inni gracze za przejście danego poziomu i zdobędą określony wynik. Naturalnie nagrody te są również robione przez projektanta danej gierki.Opublikowane: Maj 22, 2008, 16:58:12 LBP in Playstation The Offical Magazinehttp://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=littlebigplanet&thread.id=8932
David Smith, jeden ze współzałożycieli studia Media Molecule, odpowiadającego za produkcję gry LittleBigPlanet powiedział w wywiadzie udzielonym w serwisie Eurogamer, że tytuł ten już znajduje się w fazie beta testów.„Start bety jest ściśle kontrolowany, ale mamy nadzieję, że wkrótce dostęp do niej otrzyma większa ilość osób. Nie osiągnęliśmy jeszcze punktu, w którym dokładnie wiedzielibyśmy co chcemy uczynić dalej. Osobiście podoba mi się pomysł udostępnienia bety tak wielu ludziom, jak tylko się da, ale na razie musimy się z tym wstrzymać i zobaczyć jak rozwinie się sytuacja.” – mówi Smith. Z tego samego wywiadu dowiadujemy się również, że LittleBigPlanet działać będzie w rozdzielczości 720p i stałych trzydziestu klatkach na sekundę. „Używamy wielu technik filmowych, jak głębia ostrości czy rozmycia, pasujących idealnie do tego tytułu.” Dzieło Media Molecule będzie wymagało także zainstalowania go na dysku twardym konsoli, choć jak zapewnia Smith, pliki instalacyjne nie powinny zająć raczej więcej miejsca niż jeden gigabajt.
Live in Japan, eh? Well, check here for some ace news. From July 19th through to August 31st in Odaiba, Tokyo, the Fuji Television Network building will (if our translation is right) be hosting a special version of LittleBigPlanet (is it with or without spaces?).
no i na dobra sprawę nic o nim nie wiem.
Ah, some people have all the luck. Here’s a photo from DJmizuhara’s PSN Friend List, clearly showing someone playing the LittleBigPlanet Beta.Envious? Massively. Image used with permission.
Here’s something for you to make while we finish the game (we are working very hard, honest! The beta-trials are keeping us especially busy).If you create and colour a sackperson you are especially proud of then take a photo and send it to hello@mediamolecule.com. I’ll post a gallery of our favourite submissions in a couple of weeks.
Wie ktos moze czy w grze bedzie opcja nagrywania tworzenia poziomu + przechodzenia go tak aby filmik mozna bylo zrzucic potem z folderu Video na MS albo PC'ta?
Following a LittleBigPlanet press briefing, we had a chance to ask Media Molecule's Alex Evans about their participation in Sony's E3 2008 press conference. (In case you missed it, a LBP level was made for the company's power point slides. We've embedded video of the level above.) According to Evans, SCEA approached the dev two days before their press conference. They spent the first day making the level and the second day tweaking.
Prawy-dolny róg ekranu:http://i151.photobucket.com/albums/s128/nkweeks/games/kratossackboy-1.jpg
In the video, the developer demonstrates a level created by a developer that does not utilize traditional platform gameplay.Instead, the level holds a continuous vertical scroll that requires each player to drop down before the character is exposed to red gas at the top of the level.Players also can’t rush down towards the bottom part of the level, which also contains red gas.
sackboy lord vader to byloby cos ;]
That’s right. This September, most likely near the 1st week, LittleBigPlanet will definitely have the beta launch ready for fans eagerly awaiting the wondrous dreaming spectacle of the infinitely large world that makes it up.Alex Evans, Co-Founder, Media Molecule: We’re ready for it, and this game just has to get out October. Mark (Healey) is having a boy soon and this bad boy has to be done before then.WhatIfGaming: So, no delay…nothing? Solid for October 2008 on Blu-ray disc only?AE: Yes. There will be no delay and it will be ready then.WhatIfGaming: So the beta will take place September?AE: You got it. Absolutely.WhatIfGaming: So is it for underground members only or will there be a site for selection or something?AE: It will be a public beta, but limited at the same time. We will disclose that info when we’re ready.
Widzę, że Sackboy'a jeszcze nie ma i całego LBP, a już nasz workowychłopak staje się ( nie lubię tego słowa ) kultową postacią. Niedługo znakiem rozpoznawalnym PS będą: Kratos, Snake i...Sackboy.
Cytat: hansatan w Lipca 17, 2008, 18:47:12 pmsackboy lord vader to byloby cos ;] buhaha, już sobie to wyobrażam