Autor Wątek: LittleBigPlanet  (Przeczytany 186695 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1240 dnia: Stycznia 29, 2009, 13:33:17 pm »
Ano, ma. 8-)

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1241 dnia: Stycznia 29, 2009, 13:52:20 pm »
Mam problem z edytorem... Chcę, aby wieża, którą stworzyłem zniknęła, gdy dojdzie do pewnego momentu (wieża się zawala). Przyczepiłem więc do niej mózg, ustawiłem magnesy na "one shoot" i owszem, mózg znika, ale wieża która jest do niego doczepiona-nie :/ Wieża jest dość duża, patrzyłem na mniejszych obiektach i wszystko ładnie znika. Jest jakiś sposób, aby zadziałało?
poprzyklejałeś wszystko dobrze do siebie?

Tak, problem tkwi w tym, że obiekt jest za duży - sprawdziłem to na bloku tego samego materiału, na początku jak blok był mały to wszystko znikało. Powiększałem blok, aż w końcu przy pewnej wielkości znikał tylko sam mózg.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2009, 18:20:55 pm wysłana przez _Maniek_ »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1242 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:18:37 pm »
no i są te dodatki
7zł za kostium Kratosa, 10 za level kit, no i parę innych kostiumów (1 za free)

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1243 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:32:43 pm »
Ile plansz jest w tym level kit'cie? I czy są do niego jakieś trofea? wiadomo coś o tym?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1244 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:34:05 pm »
Ile plansz jest w tym level kit'cie? I czy są do niego jakieś trofea? wiadomo coś o tym?
tam są chyba same bajery do robienia planszy...a przynajmniej tak mi się wydaje.

A tak btw jak mam zrobić żeby jakiś przedmiot zniknął? i nie mogę użyć tego "mózgu" od przeciwników.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1245 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:39:14 pm »
Ale jaki przedmiot chcesz, żeby zniknął? Bo ja np umiem zrobić, żeby ściana/podłoże zniknęło, i wtedy trzeba wykorzystać ten taki zielony materiał. I połączyć go np.  z tym czujnikiem ruchu.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1246 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:42:24 pm »
Ale jaki przedmiot chcesz, żeby zniknął? Bo ja np umiem zrobić, żeby ściana/podłoże zniknęło, i wtedy trzeba wykorzystać ten taki zielony materiał. I połączyć go np.  z tym czujnikiem ruchu.
chcę zrobić coś w stylu zjeżdżalni, tzn mam kółko na górze pochylni, od niego odchodzi bajer do łapania, a przedmiot który ma zniknąć to mały prostokącik który nie pozwala spać temu na dół (do póki Sackboy się nie chwyci).

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1247 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:45:58 pm »
No to wykorzystaj ten zielony materiał(nie wiem jak on się nazywa - jest od razu na początku) jako blokadę. Przyłącz czujnik ruchu do tego kółka(i połącz z zielonym materiałem), i ureguluj je tak, żeby tylko w momencie jak SackBoy złapie się kółka zielony prostokąt zniknął.(może zadziała, ale pewny nie jestem)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2009, 18:48:19 pm wysłana przez Agst07 »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1248 dnia: Stycznia 29, 2009, 18:51:57 pm »
A dzięki udało się  :D Nawet nie wiedziałem że taki materiał jest..

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1249 dnia: Stycznia 29, 2009, 23:11:43 pm »
A da się jakoś użyć emitera w usuwaniu przedmiotów? W opisie emitera jest "Makes objects appear (or disappear...)". Stwarzanie obiektów jest proste, ale jak zrobić, aby obiekt zniknął?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1250 dnia: Stycznia 30, 2009, 00:24:33 am »
A da się jakoś użyć emitera w usuwaniu przedmiotów? W opisie emitera jest "Makes objects appear (or disappear...)". Stwarzanie obiektów jest proste, ale jak zrobić, aby obiekt zniknął?
Aby obiekt zniknął najpierw musi być wyemitowany(to chyba logiczne).
Znika wtedy po zadanym, dowolnym czasie...

Ewentualnie możesz wyemitować coś co sprawi, że jakiś inny przedmiot zniknie(np emitujesz przedmiot z nadajnikiem, na który reaguje leżący na planszy przedmiot z odbiornikiem)...

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1252 dnia: Stycznia 31, 2009, 08:33:17 am »
Ciekawe co na to osoby uparcie twierdzące, że LBP się nie sprzedało. Ile milionów ma się sprzedać by uznać LBP za sukces?
Z tego co pamiętam to koszt powstania tej gry był stosunkowo niski i oscylował w okolicach 6 mln E - więc SONY zarobiło bardzo dużo kasy na tym tytule.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1253 dnia: Stycznia 31, 2009, 10:50:15 am »

Marins

  • Gość
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1254 dnia: Stycznia 31, 2009, 11:23:44 am »
Słodziutki  :-P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1256 dnia: Lutego 01, 2009, 20:00:28 pm »
Ciekawe co na to osoby uparcie twierdzące, że LBP się nie sprzedało. Ile milionów ma się sprzedać by uznać LBP za sukces?
Z tego co pamiętam to koszt powstania tej gry był stosunkowo niski i oscylował w okolicach 6 mln E - więc SONY zarobiło bardzo dużo kasy na tym tytule.
+ dodatek MGS i inne
: Styczeń 31, 2009, 11:39:51 am
Dobra mój 3 level już jest. Jest oparty (trochę luźno, co by spoilerów nie było) o serial LOST.
I raka prośba, nawet jeśli level nie jest jakiś genialny to dajcie mu te 5 gwiazdek :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1257 dnia: Lutego 01, 2009, 20:04:22 pm »
Ciekawe co na to osoby uparcie twierdzące, że LBP się nie sprzedało. Ile milionów ma się sprzedać by uznać LBP za sukces?
Z tego co pamiętam to koszt powstania tej gry był stosunkowo niski i oscylował w okolicach 6 mln E - więc SONY zarobiło bardzo dużo kasy na tym tytule.
+ dodatek MGS i inne
: Styczeń 31, 2009, 11:39:51 am
Dobra mój 3 level już jest. Jest oparty (trochę luźno, co by spoilerów nie było) o serial LOST.
I raka prośba, nawet jeśli level nie jest jakiś genialny to dajcie mu te 5 gwiazdek :P

Obadam za chwilę - bo jestem ciekaw jak rozwiązałeś element który rozkminiałem dla Ciebie... :cool:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1258 dnia: Lutego 01, 2009, 20:11:44 pm »
Ciekawe co na to osoby uparcie twierdzące, że LBP się nie sprzedało. Ile milionów ma się sprzedać by uznać LBP za sukces?
Z tego co pamiętam to koszt powstania tej gry był stosunkowo niski i oscylował w okolicach 6 mln E - więc SONY zarobiło bardzo dużo kasy na tym tytule.
+ dodatek MGS i inne
: Styczeń 31, 2009, 11:39:51 am
Dobra mój 3 level już jest. Jest oparty (trochę luźno, co by spoilerów nie było) o serial LOST.
I raka prośba, nawet jeśli level nie jest jakiś genialny to dajcie mu te 5 gwiazdek :P

Obadam za chwilę - bo jestem ciekaw jak rozwiązałeś element który rozkminiałem dla Ciebie... :cool:
trochę inaczej, ale potem przydał mi się w moim własnym wynalazku: zamku dźwiękowym :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1259 dnia: Lutego 01, 2009, 21:25:13 pm »
Ok - sprawdziłem Twój poziom i jest całkiem fajny.
Nie oglądam Lost-ów więc pewne rzeczy były dla mnie niezrozumiałe ale z technicznego punktu widzenia rozwijasz się z poziomu na poziom. Zamek dźwiękowy - zastosowałeś dokładnie mój pomysł czy zmieniłeś element sprawdzający poprawność kombinacji? Ważne, że działa dobrze!

Trochę długie są części typowo platformowe polegające tylko na bieganiu przez co jest trochę nudno, do tego level jest banalnie łatwy - casualowy do bólu, ale to pewnie moje subiektywne odczucie i komuś innemu może się to podobać.

Pozdro!



Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1260 dnia: Lutego 02, 2009, 16:40:30 pm »
Ok - sprawdziłem Twój poziom i jest całkiem fajny.
Nie oglądam Lost-ów więc pewne rzeczy były dla mnie niezrozumiałe ale z technicznego punktu widzenia rozwijasz się z poziomu na poziom. Zamek dźwiękowy - zastosowałeś dokładnie mój pomysł czy zmieniłeś element sprawdzający poprawność kombinacji? Ważne, że działa dobrze!

Trochę długie są części typowo platformowe polegające tylko na bieganiu przez co jest trochę nudno, do tego level jest banalnie łatwy - casualowy do bólu, ale to pewnie moje subiektywne odczucie i komuś innemu może się to podobać.

Pozdro!
Właśnie chciałem aby level był bardzo platformowy i nie za trudny (taki uraz po levelach ze story). Może dodam parę pułapek czy przeszkadzajek, może i wyścig.
A co do zamka: to mniej więcej polega na tym co mi pokazałeś tylko że są 3 drzwi i trzy zamki które się otwierają przy odpowiedniej kombinacji dźwięków, w sumie proste do zrobienia.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1261 dnia: Lutego 03, 2009, 13:32:31 pm »
Powoli wracam do prac nad kolejnym poziomem w LBP.

Macie tu wersję preview - mam nadzieję, że się spodoba...



Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1262 dnia: Lutego 03, 2009, 14:52:59 pm »
Ej pomoże mi ktoś brakuje mi około 5 przejść levela do trofeum (tzn że jeszcze 5 osób musi przejść mój level i dostanę trophy). Level ten to o dziwo najgorsza z moich produkcji (tzn tak mi się wydaje) Hop Hop to the end. To mój pierwszy jaki stworzyłem.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1263 dnia: Lutego 03, 2009, 14:55:21 pm »
Zrepublishuj tą plansze parę razy(najlepiej tak długo aż ją znajdziesz na 1 stronie), i powinno wpaść te trofeum bez problemu.(bo na pewno wtedy 5 osób zagra, a wydaje mi się, że nawet więcej)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1264 dnia: Lutego 03, 2009, 14:56:06 pm »
cziterzy....

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1265 dnia: Lutego 03, 2009, 14:57:53 pm »
Zrepublishuj tą plansze parę razy(najlepiej tak długo aż ją znajdziesz na 1 stronie), i powinno wpaść te trofeum bez problemu.(bo na pewno wtedy 5 osób zagra, a wydaje mi się, że nawet więcej)
aha, dzięki za poradę, zrobię tak też z moim nowy, bo jestem z niego dumny :P no i w weekend dodam właśnie parę przeszkód i myślę czy by nie jakiś pojazd wrzucić (pod koniec by był) no i wyścig w jaskini.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1266 dnia: Lutego 03, 2009, 15:13:55 pm »
cziterzy....
Może i cziterzy, ale dzięki temu jedna moja plansza ma ponad 1200 odwiedzin.  :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1267 dnia: Lutego 03, 2009, 20:39:37 pm »
Takie szybkie pytanko , co dają te kluczyki umieszczone w levelach? niby je zbieram i je mam w menu, ale co one robią?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1268 dnia: Lutego 03, 2009, 20:41:15 pm »
Takie szybkie pytanko , co dają te kluczyki umieszczone w levelach? niby je zbieram i je mam w menu, ale co one robią?
Kluczyki w trybie story odblokowują mini-gry..
Kluczyki w user-levels odblokowują dostęp do leveli do których dostęp jest ograniczony tym właśnie kluczem...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1269 dnia: Lutego 03, 2009, 21:45:51 pm »
Takie szybkie pytanko , co dają te kluczyki umieszczone w levelach? niby je zbieram i je mam w menu, ale co one robią?
Kluczyki w trybie story odblokowują mini-gry..
Kluczyki w user-levels odblokowują dostęp do leveli do których dostęp jest ograniczony tym właśnie kluczem...
a np na mapie świata widzę takie strzałki od niektórych leveli tzn że te levele były wcześniej zamknięte?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1270 dnia: Lutego 03, 2009, 23:07:29 pm »
Takie szybkie pytanko , co dają te kluczyki umieszczone w levelach? niby je zbieram i je mam w menu, ale co one robią?
Kluczyki w trybie story odblokowują mini-gry..
Kluczyki w user-levels odblokowują dostęp do leveli do których dostęp jest ograniczony tym właśnie kluczem...
a np na mapie świata widzę takie strzałki od niektórych leveli tzn że te levele były wcześniej zamknięte?
To oznacza, że na tym levelu znajduje się klucz do mini-poziomu do którego prowadzi strzałka zakończona znaczkiem poziomu z zamkniętą kłódką...
Jeśli nie ma kłódki i możesz wejść na ten mini-level to znaczy, że klucz już znalazłeś...

pawel_k

  • Gość
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1271 dnia: Lutego 03, 2009, 23:57:14 pm »
takie głupie pytanie ale nie chce mi się sprawdzać ;)

można przechodzić tryb story online? wiem że można na jednej konsoli w parę osób grać w story, jest to niesamowicie rajcujące, prawie tak samo fajne jest granie online na poziomach userów. z tym że granie samotnie w tą grę to dla mnie porażka, nuda totalna, dlatego gram w nią tylko jak ktoś do mnie przyjdzie... ale chętnie bym też przeszedł story w online skoro raczej nie uda mi się na tyle godzin zebrać kogoś do drugiego pada... więc jak, da się?

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1272 dnia: Lutego 04, 2009, 00:15:16 am »
takie głupie pytanie ale nie chce mi się sprawdzać ;)

można przechodzić tryb story online? wiem że można na jednej konsoli w parę osób grać w story, jest to niesamowicie rajcujące, prawie tak samo fajne jest granie online na poziomach userów. z tym że granie samotnie w tą grę to dla mnie porażka, nuda totalna, dlatego gram w nią tylko jak ktoś do mnie przyjdzie... ale chętnie bym też przeszedł story w online skoro raczej nie uda mi się na tyle godzin zebrać kogoś do drugiego pada... więc jak, da się?

Nie iwem czy dobrze kumam, ale kazdy level (nie wazne czy story czy community) mozna przejsc online w czwórke ;)

pawel_k

  • Gość
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1273 dnia: Lutego 04, 2009, 00:59:02 am »
dobrze kumasz i niesiesz pozytywną odpowiedź :) więcej takich ludzi :)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1274 dnia: Lutego 04, 2009, 19:00:38 pm »
Nie wiem, ale chyba robię się tępy z wiekiem
Zakupiłem MGS level kit i God of War level kit i nie mogę znaleźć tych nowych leveli - w Story nie ma, w Littlebigstore nie ma...
Gdzie one są do jasnej anieli - powie mi ktoś?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1275 dnia: Lutego 04, 2009, 20:56:28 pm »
Cytuj
To oznacza, że na tym levelu znajduje się klucz do mini-poziomu do którego prowadzi strzałka zakończona znaczkiem poziomu z zamkniętą kłódką...
Jeśli nie ma kłódki i możesz wejść na ten mini-level to znaczy, że klucz już znalazłeś...
chodziło mi o community levels, bo te ze story to oczywiście wiem o co b i z kluczykami i z levelami, sory za niesprecyzowanie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1276 dnia: Lutego 04, 2009, 20:59:16 pm »
Qrwa - podobno europejskie dodatki nie działają z amerykańską wersja gry - no rewelacja po prostu...

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1277 dnia: Lutego 04, 2009, 21:03:21 pm »
Qrwa - podobno europejskie dodatki nie działają z amerykańską wersja gry - no rewelacja po prostu...

Dokładnie - jeśli masz amerykańską wersje, to dodatki musisz ściągać z USstore.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1278 dnia: Lutego 04, 2009, 23:17:57 pm »
WoW!!! nie sądziłem że to napiszę ale jednak..próbuję zaatakować platynkę w LBP, zostały mi się 3 trofea...play, booty master i socialite.
Ostatniego bossa już pokonałem bez zginięcia (nie był taki wcale trudny)...za to na innych levelach polegam (przeszkodą jest np Boom town...ginę przy 2 bombach którymi muszę rozwalić ścianę). Trzymajcie kciuki :P a i może jakoś się ustawimy na zbieranie znajdźiek? oczywiście nie w tym temacie. 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: LittleBigPlanet
« Odpowiedź #1279 dnia: Lutego 05, 2009, 08:10:13 am »
LittleBigPlanet Valentines Pack
http://blog.us.playstation.com/2009/02/04/littlebigplanet-valentines-pack/

Cytuj
Yes, it?s that time of year again, Valentines Day. Whether you love it or loathe it, everyone can relate to the typical candies, flowers and cards that get?s passed around year after year, after year? what?s the fun in that?
Our solution, celebrate your holiday this year with the free LittleBigPlanet Valentines Day Theme pack! In addition to our McLovin SackBoy costume, the theme pack comes equipped with a full array of stickers and decorations that will surely inspire some wild and crazy creations. So go on, create that ultimate Valentines Day level or object for your chosen SackBoy or SackGirl, and be sure to also show it off on the LittleBigWorkshop.