Hehe nigdy nie wiedziałem o co z tym chodzi :]
Co do trybów. Ja tam ostatnio tylko gram z Polakami na hardcorze. Głównie S&D. To jest zajebista sprawa. No i nie ma wielkiego rypania jak na innych trybach. Głównie obsadza się jedną pozycję i cały czas trzeba uważać, bo jeden minimalny błąd i po tobie :] Oczywiście w inne tryby też pocinam. Często FFA bo łatwo sobie liczbę zwycięstw podbić. TD raczej mało kiedy. Kwaterki to tak dla rozluźnienia tylko, ale za to jeśli ktoś musi to może sobie strasznie nabić ilość killi. W inne raczej nie grywam, a jeśli już to sporadycznie.
Perki do nie dawna były dla mnie miły dodatkiem, ale ostatnio opracowałem sobie dokładny system broni tak więc podzielę się z wami własnymi przemyśleniami:
Ustawienie I
Karabin: M4 + Red Dot Sight
Broń krótka: Desert Eagle
Granat: Flash
Perki:
1. Frag x3
2. Stopping Power
3. Deep Inpact
Zastosowanie:
Praktycznie każdy tryb z wyjątkiem hardcore. Duże i średnie mapy. Najważniejszy jest tutaj drugi perki. M4 ma każdą statystykę praktycznie na równi, ale jest słaba dlatego konieczne jest podwyższenie jej siły. Perk nr. 1 to już wybór według własnych upodobań, a trzeci jest chyba jedyną słuszną decyzją dla trybów none hardcore. Broń boczna powinna być najsilniejsza opcją, a taką jest Desert. Granat błyskowy uważam za najbardziej pomocny.
Ustawienie II
Karabin: MP5 + Red Dot Sight
Broń krótka: Desert Eagle
Granat: Flash
Perki:
1. Frag x3
2. Double Tap
3. Deep Inpact
Zastosowanie:
Każdy tryb z wyjątkiem hardcore. Mapy z rodzaju małych, gdzie podczas walki rywal znajduje się blisko nas. Świetna także do walki w budynkach. Na średnich dystansach daje jeszcze ewentualnie radę, ale jeśli chodzi o dalsze odległości to zupełnie odpada. MP5 jest celne i silne, ale wolne dlatego perk nr. 2 jest najważniejszy. Przy pozostałych zadecydował ten sam aspekt co przy M4 - praktyczność.
Ustawienie III
Karabin: M16 + Silencer
Broń krótka: Desert Eagle
Granat: Flash
Perki:
1. Frag x3
2. Juggernaut
3. Steady Aim
Zastosowanie:
To ustawienie przeznaczone jest u mnie tylko na tryb hardcore. Tutaj często trzeba ściągnąć kogoś z daleka i M16 jest do tego świetne. Każda statystyka jest bardzo wysoka i nie trzeba jej już ulepszać, a trochę więcej życia na tym trybie może okazać się zbawieniem szczególnie na S&D gdzie nie ma respawnów. Podczas pisania tego pomyślałem, że jako broń boczną lepiej wybrać jakiś pistolet z tłumnikiem. Ja z sympatii wybrałbym M9. Jako grant można by też do S&D wybrać Smoke, które także mogą się przydać, zwłaszcza kiedy to my mamy bombę. Tutaj pojawia się dylemat bo Frag może się okazać bardzo przydatny na początku kiedy można łatwo osłabić rywala. Może jako granat wybrać Smoke, a w perku mieć trzy Fragi, ale nie wiem czy to zadziała tak jak tego oczekuję. Steady Aim jest przydatne, pomimo, że M16 jest cholernie celne. Tak więc według upodobań można to sobie zmienić. W tym ustawieniu bym raczej nie patrzył na mapy gdyż bardzo ważna jest celność, a MP5 jest dobre tylko z bliska (ewentualnie z na średnie odległości). Nie wiem jednak jak to ustawienie będzie spisywało się w TD na hardcorze, ale myślę, że równie dobrze jak w S&D.
Ustawienia te robione były do mojego stylu gry tak więc nie każdemu muszą pasować, ale głównie starałem się perkami poprawić w naszym karabinie to co jest słabe.
I co do trybu 1 vs 1. Zagrałem raz i przegrałem 2:1. Nie dla mnie to. Za dużo szukania, ale grałem na największej (chyba) mapie. Tej z autobusem, gdzie biega się u Arabów, a po dwóch stronach ulicy są budynki. To chyba Overgrown.