Autor Wątek: Splinter Cell : Conviction  (Przeczytany 55915 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Splinter Cell : Conviction
« dnia: Maja 04, 2007, 15:29:19 pm »
nowe skany -http://www.jeux-france.com/news20072_splinter-cell-conviction-annonce.html







wyglada zupelnie inaczej od poprzenich wersji ;)
czadzik

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 04, 2007, 15:51:48 pm »
Widzę, że Ubi chce całkiem odświeżyć oblicze serii i jak na razie zmierzają w dobrym kierunku :) Jeszcze większa rewolucja w serii niż ta którą wprowadził DA. Liczę na misję w tłumie, gdzie trzeba np. zapobiec zamachowi terrorystycznemu.
Mam nadzieję, że wyłączność tej gry na XO nie jest stała, a tylko czasowa, i po jakimś czasie pojawi się wersja PS3, bo z tego co widać gra zapowiada się smakowicie ;)
PSN ID: WojtqGO

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 04, 2007, 15:58:57 pm »
Hmmm... Sam z cichego szpiega zamieni się w barowego rozrabiakę tłukącego po ryjach czym popadnie? Tu np. krzesłem...
No i to chyba screeny z Wii-ersji?  :?

mateo

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 04, 2007, 16:14:23 pm »
Wyciągacz kasy 5..?
Cóż mają engine to robią szybciutko nową część.
Czy nowa fryzurka, nowe lokacje, przestrzenie, fabułka zmienią oblicze tej gry.
Nie ma szans.
Fajnie się gra w Splintera i to trzeba przyznać.
Ale jest takie coś jak MGS4.
Ta gra nie będzie miała zasad.




nakimushi

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 04, 2007, 16:35:08 pm »
Wyciągacz kasy 5..?
Cóż mają engine to robią szybciutko nową część.
Czy nowa fryzurka, nowe lokacje, przestrzenie, fabułka zmienią oblicze tej gry.
Nie ma szans.
Fajnie się gra w Splintera i to trzeba przyznać.
Ale jest takie coś jak MGS4.
Ta gra nie będzie miała zasad.





no akurat MGS4 wyglada prawie identycznie jak poprzednie czesci w porównaniu do SC który ostatnio zmienia sie dosyc mocno/

obie serie sa swietne choc wole to co jest niz to czego nie ma ;)
i nie wiem czemu nowa grafika - fabula i lokacje nie zminiaja gry wedlug ciebie ? to co zmienia ? :smile:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 04, 2007, 16:41:08 pm »
Nie przepadam za Splinterem. Sam rzązi(całego splintera "przeszedłem" z perspektywy patrzącego węc zdązyłem go poznac troche), Sam rządzi ale mechanika tej gry mi nie odpowiadała.
Teraz widać spore zmiany(sakm bez akcesoriów?) i mi osobiscie przypomina on Reaversa z FIlmu A scanner darkly :D

To jest prequel? Wydaje się młodszy...

mateo

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 04, 2007, 20:43:43 pm »
Wyciągacz kasy 5..?
Cóż mają engine to robią szybciutko nową część.
Czy nowa fryzurka, nowe lokacje, przestrzenie, fabułka zmienią oblicze tej gry.
Nie ma szans.
Fajnie się gra w Splintera i to trzeba przyznać.
Ale jest takie coś jak MGS4.
Ta gra nie będzie miała zasad.





no akurat MGS4 wyglada prawie identycznie jak poprzednie czesci w porównaniu do SC który ostatnio zmienia sie dosyc mocno/

obie serie sa swietne choc wole to co jest niz to czego nie ma ;)
i nie wiem czemu nowa grafika - fabula i lokacje nie zminiaja gry wedlug ciebie ? to co zmienia ? :smile:

U mnie podnieta na Splintera już dawno zgasła.
Conviction pewnikiem będzie dobre.
Ba może i rewelacyjne.
Ale nie czuje już tej całej otoczki, atmosfery..

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 04, 2007, 21:33:37 pm »
Mnie bardzo cieszy, że twórcy nie jadą na tej samej formule i próbują wdrożyć do serii nowe rozwiązania. Nie rozumiem ludzi mówiących, że UbiSoft zamienia się w kolejne EA - nie pamiętam kiedy EA zrobiłoby coś naprawdę nowego (z ich corocznymi edycjami gier na czele, oraz remake'ami-wyjadaczami kasy, jak np. Godfather). Splinter Cell w terenie, mieście, wśród tłumów - to jest to :D Bardziej jestem podekscytowany tym tytułem, niż MGS'em.
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 04, 2007, 21:43:08 pm »
A skończyłeś MGS
Mnie bardzo cieszy, że twórcy nie jadą na tej samej formule i próbują wdrożyć do serii nowe rozwiązania. Nie rozumiem ludzi mówiących, że UbiSoft zamienia się w kolejne EA - nie pamiętam kiedy EA zrobiłoby coś naprawdę nowego (z ich corocznymi edycjami gier na czele, oraz remake'ami-wyjadaczami kasy, jak np. Godfather). Splinter Cell w terenie, mieście, wśród tłumów - to jest to :D Bardziej jestem podekscytowany tym tytułem, niż MGS'em.


A grałeś w Metal Gear Solid 3 ?
Po tym tytule 'pewnikiem ;)' zrozumiesz co to są emocje.
W Splintera się gra, a MGSa się przeżywa.
No drugiego Metala raczej nie hehe.....

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 04, 2007, 22:01:00 pm »
A grałeś w Metal Gear Solid 3 ?
Po tym tytule 'pewnikiem ;)' zrozumiesz co to są emocje.
W Splintera się gra, a MGSa się przeżywa.
No drugiego Metala raczej nie hehe.....
Właśnie jeszcze nie grałem, dlatego mogę sobie mówić co mnie bardziej ekscytuje tak na "sucho" ;) Tak czy tak formuła nowego Splintera zapowiada genialnie :D
PSN ID: WojtqGO

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 04, 2007, 23:09:44 pm »
Nic nie ujmując serii MGS - kiedy w SC czaisz się w cieniu, albo zkradasz się do gościa, aby skręcić mu kark to też to można nieźle przeżywać. Adrenalina jest.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 04, 2007, 23:17:00 pm »
sam z tą brodą wygląda jak jakis menel  :lol:


lupinator

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 06, 2007, 15:23:16 pm »
Kurcze liczyłem ze po Double Agent dostaniemy starego dobrego Splintera (jak 1,2 i 3) a tu takie cos. Zdecydowanie nie widzi mi sie bieganie Samem z wygladem pana Mietka z pod monopolowego. Gdzie tu Splinter Cell?

mateo

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 06, 2007, 15:41:54 pm »
Kurcze liczyłem ze po Double Agent dostaniemy starego dobrego Splintera (jak 1,2 i 3) a tu takie cos. Zdecydowanie nie widzi mi sie bieganie Samem z wygladem pana Mietka z pod monopolowego. Gdzie tu Splinter Cell?

No i właśnie taka odpowiedz mi się podoba.
Gdzie 'ten' Splinter Cell do diaska.
Jak chce pierwszego Xboxa i Chaos Theory  :!:





Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 06, 2007, 19:37:31 pm »
Zaczęli wymyslać i nie wiadomo gdzie zajdą.Jakieś rzucanie krzesłami?!Może pierwsza misja będzie taka poświęcona Samowi a reszta misji będzie "normalna'.

lupinator

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 06, 2007, 19:42:35 pm »
Cytuj
Może pierwsza misja będzie taka poświęcona Samowi a reszta misji będzie "normalna'.
Watpie. Jeśli by tak było to wszystkie skany nie pochodziłyby z tej jednej pierszej misji. W dodatku tak kontrowersyjnie się prezentujacej.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 06, 2007, 19:48:27 pm »
Myśle że pierwszy i trzeci mogą być z jednej tej samej misji.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 06, 2007, 20:59:23 pm »
- Ponoc juz koniec z chowaniem sie w cieniu. Sam nie bedzie musial sie skradac, ani walczyc, jesli w tlumie nie bedzie zwracac na siebie uwage.
- Tlumy maja zachowywac sie podobnie jak w Assassin`s Creed. ( Prawdopodobnie ten sam kod zostanie przeniesiony do nowego Splintera )
- Wszystkie rzeczy np. w biurze maja miec swoja wlasna fizyke i praktycznie wszytskim bedzie mozna ciskac w przeciwnkow np. faks, krzesla, komputer itp
Ponoc nawet papier od drukarki wchodzi w gre  :-P

PS. System walki wrecz rowniez ma byc zmieniony.
« Ostatnia zmiana: Maja 06, 2007, 21:25:20 pm wysłana przez bebbop »

lupinator

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 06, 2007, 21:02:07 pm »
Cytuj
- Ponoc juz koniec z chowaniem sie w cieniu. Sam nie bedzie musial sie skradac, ani walczyc, jesli w tlumie nie bedzie zwracac na siebie uwage.
Hitmanowskie to to sie zapowiada. Z tym ze ja juz dzis jestem pewien ze Hitman na swym polu jest niepokonany.
Rozumiem ze nazwa Splintr Cell tylko dla wiekszego zysku.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 07, 2007, 09:03:20 am »
"Twórcy gry Splinter Cell: Conviction nie wyrazili się negatywnie o konsoli PlayStation 3"
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=33278

"Twórcy gry nigdzie nie zaznaczyli, że gra nie mogłaby się ukazać na PlayStation 3. Powiedzieli natomiast, że gdyby zdecydowali się na stworzenie konwersji, musieliby radykalnie zmienić efekty świetlne, ze względu na różnice w programowaniu na każdej z konsol. Mało tego, nigdzie nie padło też sformułowanie, że na urządzeniu firmy Sony nie można przygotować tak dobrego produktu, jak na Xboksie 360. Autorzy oświadczyli jedynie, że nie wiedzą jaką jakością charakteryzowałaby się gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, gdyby powstała wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 3..."

Coś czuję, że czeka nas podobny mętlik, jak za czasów niepewnej wyłączności Assassin's Creed. Gra będzie zapowiadana na PS3, później znów ktoś zdementuje tą wiadomość, itd.
PSN ID: WojtqGO

zzz

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-04-2007
  • Wiadomości: 67
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 07, 2007, 21:00:45 pm »
taa, a tak głośno wczoraj było na temat wyżej wzmiankowanego artykułu, ale jak już został zdementowany to cisza...

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 13, 2007, 22:25:03 pm »
Nowe detale!!!!! Wszystko zapowiada się tak cudownie! Gra dalej ma pozostać skradanką i mieć stare minigierki, ale tym razem będzie to skradanka bardziej aktywna niż bierne czekanie w cieniu. W piątek trailer.
Cytuj
* So by now you know Sam comes back to help out a Grim, but doesn't like what's going down at the "new" 3rd Echelon. He is an enemy of the state, fighting for what he believes in. He's on the run with limited resources. He's alone but not defenseless. At the same time, he's not a victim a fugitive or in hiding; he's fighting for his convictions (hence the title).
* The screenshots are AWESOME! The environments look totally interactive. In one shot, it appears he punched or threw a guy who then lands on a counter and knocks over cups and plates while civilians are scattering.
Conviction uses Havok physics, but all the original code has been rewritten.
* "In previous games, we had 2,000 or 3,000 animations, now we already have over 10,000."
* The pace of the game is going to be changed. The devs want to create 15-minute playable segments so it's a little more accesible to casuals, but they promise you can still sit down with it for a few hours if you like. Hopefully they find a balance that still keeps you immersed.
* Previous SC games were about "passive stealth" where you hide in the shadows and wait for a perfect opportunity to strike. In conviction, the idea is "active stealth" where you react quicky to your surroundings. You'll always be on the move. Again it's mentioned that Ubi wants to give Sam more ways to interact with the environment instead of just shooting or turning off lights.
* The animation system is based on the concept of Biometrics which just means getting the character to move naturally and fluidly. They mention how they want to eliminate pressing a button to pick something up and seeing Sam slide into place in front of the object before he interacts with it. They say an animation of Sam running up to a chair, picking it up and throwing it took 8 months to work out. I'd be willing to be they got it right. The screens of him progressing through the animation look very good. Also, there will be physics tied to the chair Sam is holding, so you'll bump into things with the chair and it won't just go through a wall.
* The original games went for a T rating from the start, but this time, they're going for an M rating so things should be a little more realistic. They mention how this could have an interesting impact on Sam's finishing moves.
* They mention a sort of hypothetical gameplay situation where Sam takes out a guard with some crazy melee combos. He then grabs the guard and throws him through a pane of glass or over a table (knocking over all the stuff on the table). Sam grabs the guard's radio and listens in on police radio chatter. He hears that they're sending in police after him through the front door. Sam opens the back door but doesn't go through; instead, he hides under a table, a guard walks in and investigates the open door. At that point, Sam could sneak out the front door, or he could knock over the table he's hiding behind, use it for cover and open fire on the guard. OR he could sneak up on the guard, handcuff him to a rail and kicks him down a flight of stairs. wow.
* When you are detected, there's no limit to what you can do. All the tools you use are available in your immediate surroundings. Sam doesn't have a backpack of gadgets this time. Use what's around you and improvise to get out of a sticky situation.
* About the beard: Originally, Fisher was created with a beard in the very first game.
* New form of lighting called indirect lighting means that the way light reflects off your surroundings affects how light is cast on you and nearby objects. Light reflecting off a large red poster will cast nearby things in a slight tint of red.
* There will still be a lot of classic SC moments like planting bombs or hacking computers, but the gratification won't necessarily come from completing the objective, but the path you take to the objective.
* Crowd AI will react to Sam's behavior. For example, Sam can steal a guy's laptop, but the guy will follow Sam and call for the police. Nearby witnesses will also point Sam out to nearby police. Sam can blend into the crowd in certain situations to avoid detection. The crowd AI is pretty smart. You won't see NPCs walk into each other, spaz out, then walk away in totally opposite directions. People move out of the way of objects intelligently.
* Sam has an ability called Heroes Instinct where the crowd and surroundings become greyed out and threats such as police are made to standout. Assassin's creed anyone?

No MP details were given aside from the fact that Montreal is doing that aspect of the game as well, so they aren't going to split SP and MP between two dev studios.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 13, 2007, 22:47:00 pm »
Co prawda sam uwielbiałem właśnie starą formułę, czyli ten tzw. passive stealth -  nigdy mi się to nie nudziło. Mogłem godzinami powtarzać przejście jakiegoś etapu. :-) Dobrze że, jak widac z tego opisu, nie padło im na głowę i nie zrezygnują z wizytówki serii. Kwestia tylko czy im się uda to nowe aktywne skradanie właściwie zastosować bez skopania tego motywu.
No i te fragmenty o nowej animacji i interakcji brzmią świetnie.
Cytuj
W piątek trailer.
Kolejna świetna wiadomość. Sam Fisher is back! :-)

XXnew

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-05-2007
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 17, 2007, 16:41:52 pm »
To prawda ze w nowej grze ma byc zdecydowanie wiecej mozliwosci rozgrywki w trybie Coperate? Ta wspolpraca miedzy jednym graczem a drugim jest poprostu bezcenna ^^

zreszta podobnie jak w Gears of War gra we 2 to nie to samo co solo...

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 18, 2007, 20:00:07 pm »
Z tego co wiem to dzisiaj miał być pokazany pierwszy zwiastun - wie ktoś kiedy miałoby to nastąpić ? :)
PSN ID: WojtqGO

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 22, 2007, 22:32:01 pm »
Mozna pobrac filmik ukazujacy ponad 5 minut gameplay`u :
http://xboxyde.com/leech_3867_en.html

lupinator

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 22, 2007, 23:14:01 pm »
Ja cie krece  :shock: Splinter zmienia zupelnie swoje oblicze. Cudowna grafika. Patent z barykadowaniem sie pod koniec -  :shock: Patenty z otoczeniem, z ukrywaniem sie, z kapturem, wszystko  :shock: Dopiero teraz chwilem zamysł nowej czesci. Oj Gry next genowe ostatnio pokazuja ostry pazur.

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 23, 2007, 08:39:25 am »
nowe/stare screeny w wysokiej jakosc ze splinterka    8) 8) 8)    :

http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/934618937.jpg

http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/934619453.jpg

http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/934619937.jpg

http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/934620421.jpg

http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/934620906.jpg

natomiast na http://www.gametrailers.com/    pokazala sie wersja HD filmiku (do wyboru wmv lub mov) , mam mieszane odczucia   - otoczenie dosyć ciosane, naprawdę nic ładnego,  ale efekty swiatlo/cien wyglądają milutko (mniej więcej poziom GRAW 2)
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2007, 08:47:03 am wysłana przez AZAKIEL »


Supersonic

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 23, 2007, 08:40:07 am »

nakimushi

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 23, 2007, 09:46:49 am »
mi tez sie grafika narazie nie podoba/ otoczenie i postacie prawie jak z ps2  :???:
narazie nie ma tam zadnych shaderów wiec moze pozniej sie to zmieni na plus

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 23, 2007, 12:23:23 pm »
Rozgrywka przypomina mi trailery Assassin Creed :) UBI chyba zaczyna klonowac swoje produkcje pod pewnym wzgledem (tłum, ucieczka, etc) [fakt, ze dev. inni, ale jednak wyglada wszystko podobnie]

A co do grafiki to jest swietna - wielkosc levelu, detale itd. A shadery/efekty zawsze mozna dodac. Obecnie wyglada ok.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2007, 12:27:02 pm wysłana przez siudym »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 23, 2007, 12:31:39 pm »
Sam żeś prawie jak z PS2 nakimushi  :lol:

Wygląda bardzo nieźle  :)

nakimushi

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 23, 2007, 12:51:21 pm »
Sam żeś prawie jak z PS2 nakimushi  :lol:

Wygląda bardzo nieźle  :)

wiesz w ruchu gra wyglada ladnie ale wytnij glównego bohatera i pomysl czy nie mozna oczekiwac czegos wiecej od 2 generacji splintera ?



Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 23, 2007, 13:16:24 pm »
wytnij glównego bohatera i pomysl czy nie mozna oczekiwac czegos wiecej od 2 generacji splintera ?

Taaa... Gdyby na ekranie była sama postać głownego bohatera to racja  :lol:

Wielki plus dla Ubi, za to, że pozostałe kilkanaście (kilkadziesiąt) postaci na ekranie trzyma poziom Sama.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 23, 2007, 13:27:00 pm »

wiesz w ruchu gra wyglada ladnie ale wytnij glównego bohatera i pomysl czy nie mozna oczekiwac czegos wiecej od 2 generacji splintera ?

Ten zresamplowany screen wyolbrzymia aliasing. Gra wygląda bardzo ładnie - mnóstwo detali, świetne oświetlenie. NIech jeszcze tylko popracują trochę nad animacją i poczuciem wagi przedmiotów. No i eksplozja była słaaaaba.

AZAKIEL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-02-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 23, 2007, 14:09:23 pm »
artykulik nowy z polygamii wklejam:

Wraz z premierą Double Agenta Ubisoft postawiło pierwszy krok ku (dosłownemu) wyjściu Sama Fishera z cienia i zmianie charakteru gry, który towarzyszył nam od początku serii. Spokojne planowanie swoich następnych ruchów zastąpiono – po części – koniecznością reagowania na zmiany sytuacji i dostosowywania się do nowych warunków. Wielu graczom taka zmiana się nie spodobała. Ja również z niepokojem patrzę na następną część przygód Sama. Wydaje się, że nie ma już powrotu do cichego przemykania w cieniu. Nadchodzi nowe, a imię jego Splinter Cell: Conviction. Panowie z serwisu ign.com mieli unikalną możliwość spotkania się z deweloperami z Ubisoft, którzy rzucili nieco światła na zupełnie nowe podejście do rozgrywki.

Co było jednym z głównych znaków rozpoznawczych Splinter Cella? Rzecz jasna noktowizor Sama wdzięcznie błyszczący z okładek kolejnych części serii. W Conviction nie uświadczymy już tego dobrodziejstwa techniki (ani innych gadżetów sponsorowanych przez Wuja Sama). Podtytuł – Skazanie – mówi sam za siebie. Fisher jest teraz wyjętym spod prawa banitą. Wszelkie wsparcie ze strony Trzeciego Eszelonu to już przeszłość. Teraz największą bronią Sama jest jego doświadczenie i zdolność improwizacji. Kluczem do zwycięstwa ma być odpowiednie wykorzystanie dostępnego środowiska, które Ubisoft z dumą określa dynamicznym.

Autorzy zapowiadają, że interakcja z otoczeniem będzie rozwinięta na niespotykaną dotąd skalę. W trakcie rozgrywki ma ona zastąpić gadżety, bez których wcześniej nie wyobrażaliśmy sobie kolejnej części Splintera. To już nie jest Double Agent, który sam do końca nie wiedział czym chce być - pożegnaniem z fanami w starym stylu czy zwiastunem rewolucyjnych zmian.

W Conviction nie ma już tego rozdwojenia. Autorzy znacznie zwiększyli tempo akcji. Gracz nie będzie już miał nieskończonego czasu na włóczenie się po mapach. Należy pamiętać, że w najnowszej części będziemy kierować poszukiwanym przez wszystkie służby uciekinierem. Podejmowanie właściwych decyzji w ułamku sekundy, improwizacja „w biegu” i wtopienie się w tłum. To strategie przeżycia w Sprinter Cell: Conviction.

Przykładowo, by odwrócić od siebie uwagę można roztrzaskać komuś laptopa, a potem wykorzystać grupkę ciekawskich jako „zasłonę dymną”. Zaczepienie kobiety w wąskiej uliczce sprawi, że na miejscu zdarzenia pojawi się policjant, zaalarmowany jej skargą. O lepszą okazję do cichego pozbycia się stróża prawa może być trudno.

Za interakcję odpowiedzialne będą 3 przyciski. Pierwszy z nich będzie odpowiadał za łapanie (zarówno przedmiotów jak i postaci). Do drugiego przycisku zostanie przypisane zachowanie agresywne. W zależności od sytuacji może to oznaczać siłowe otworzenie drzwi, atak na przeciwnika czy rzut trzymanym przedmiotem. Ostatni, ale wcale nie mniej ważny, jest przycisk „stealth”. Za jego pomocą wykonamy bardziej szpiegowskie manewry, takie jak lekkie uchylenie drzwi, schowanie się pod biurkiem czy naśladowanie zachowania przechodniów celem wtopienia się w tłum. Przyciski będziemy mogli łączyć w kombinacje, w celu wykonania bardziej skomplikowanych interakcji.

Cieszy fakt, że gracz będzie mógł naprawiać swoje błędy. Jeden zły ruch nie oznacza już przegranej. Walka ma stać się jednym z narzędzi Fishera, a nie być znakiem, że czas załadować poprzedniego save’a. Bardzo podoba mi się cytat z jednego z twórców, w którym tak podsumowuje on temat dynamicznego otoczenia:
„Tworzymy w systemie chaos a zadaniem gracza jest go ujarzmić i stworzyć w jego środku porządek, który umożliwi mu przejście.”
Ładnie prawda? Oczywiście odpowiednie zaprojektowanie tej „piaskownicy” to karkołomne zadanie.

Double Agent mocno nadszarpnął mój kredyt zaufania do Ubisoftu a ekipa z Montrealu zawiesiła sobie teraz poprzeczkę bardzo wysoko. O swoim projekcie mówią jak o wyzwaniu – chcą pokazać fanom pierwszych części, że umieją stworzyć coś zupełnie nowego. Chyba warto dać im szansę. Mam tylko nadzieję, że porzucając klimat poprzednich gier autorzy wiedzą co robią i zaoferują nam coś nowego, a nie zostawią z włączonym noktowizorem w pokoju pełnym światła, jak to miało miejsce w Double Agent.

koniec artykulu


sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 23, 2007, 17:39:48 pm »
A ja mam nadzieje że to będzie ostatnia część...

Supersonic

  • Gość
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 23, 2007, 20:38:20 pm »
Niezły tasiemiec się z tej gry robi. Seria wcale nie ma wiele lat a już tyle części

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 23, 2007, 20:44:11 pm »
Dzisiaj na lekcji informatyki z kolegą oglądaliśmy trailer Splinter Cella.Nauczyciel podszedł,pobrzęczał na przemoc i rzucił tekstem-"No...I zwykła budka z Hot-Dogami stała się pancernikiem.".Czy ktoś wie o co mu chodziło?  :lol:
Bo obejrzeniu stwierdzam,że szykuje się najgorsza część serii,całkowite odejście od klimatu agenta chyba nie pasuje do Splintera.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Splinter Cell : Conviction
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 23, 2007, 20:49:35 pm »
Jeśli to ostatnia część to Sam powinien zginąć... Doskonałe zakączenie... jedynka i tak była najlepsza...