Ja tu od kilku lat rozpaczam, bo mi Total na nowym kompie nie rusza, a tu taki projekt :D:D !!!!
Von Zay, a wiesz co jest najsmieszniejsze?
Ze Supreme Commander jest o wiele gorszy od TAS'a ;p Mieli tyle czasu, tyle funduszy, imho nawet silnik [bo TAS jest open source'owy], a sknocili ;\ Bardzo liczylismy na SC ze znajomymi, ale wyszlo jak wyszlo ;\. Na szczescie czesc tworcow TAS'a pracuje obecnie nad nowym silnikiem, bo stary ich strasznie ograniczal. [bah, zle odczytalem zdanie - hmm wiesz, ze Supreme Commander to gra tworcow TA?
]
Jak chcecie to moge udzielic pare porad, bo przegralem w to gre ponad 200h, wiec co nieco sie orientuje ;p [tylko nie w nowych release'ach AA, bo dawno nie gralem].
BTW co odroznia TAS'a od innych RTS'ow?
- dynamika
- taktyka
- w pelni destruktywne srodowisko w ktorym kazdy pagorek/wybrzuszenie/dolek wplywa na sposob poruszania sie jednostek]
- walka naziemna, podwodna i powietrzna
- zroznicowanie jednostek i uzbrojenia na nich, liczy sie szybkostrzelnosc dzialek, dmg i tracking, no i oczywiscie zasieg
- mozliwosc budowania wielu rzeczy naraz, ustawiania kolejek, przyspieszania budowy przez przerzucanie czesci jednostek budujacych na dany projekt
- latwy system przekazywania surowcow i zarzadzania nimi
- setki map
- mozliwosc odzysku surowcow z wrackow lub otoczenia
- kazda jednostka ma wlasciwosci wybuche, jedne silniejsze, inne slabsze - kazdy wybuch rani jednostki, budynki obok badz w poblizu eksplozji, moze je tez przewrocic badz "wystrzelic" ;p
- lasy bedace na mapie mozna zapalic co oczywiscie moze spowodowac obrazenia dla jednostek kraczacych przez niego
- masa oraz rozmiar obiektow ma znaczenie, ciezszymi pojazdami mozna rozjezdzac mniejsze jednostki badz barykady
- calkiem niezle zarzadzanie jednostkami i grupami jednostek
- intuicyjny HUD