W recenzji w Neo+ napisali że animacja często chrupie podczas jazdy samochodem, nie w wersji na PS3 tylko w ogóle
Hm sądząc po tak wielki terenie to na xboxie gra doczytując z płyty pewnie nie wyrabia gdy się jedzie autem. Ciekawe jak to ma się na ps3. Bo zawsze instalacja zwalnia napęd w paru procentach
Skakanie animacji to wina nie wyrabiającej z nadmiarem rzeczy do wyrenderowania karty graficznej - duży teren dużo tekstur i geometrii - a nie wczytywania danych!
Nawet gdyby czytnik nie wyrabiał to objawiało by się to albo zatrzynaniem gry do czasu wczytania nowych tekstur/ danych - efekt podobny do takiego jak choćby robiło to Halo 1 w Xboxie - od sektora do sektora (i co z tego że był tam HDD? jak tak była zrobiona gra) albo przy stosowanym obecnie praktycznie w każdej obecnej grze wczytywaniu danych w locie - brakło by tekstur do czasu ich wgrania.
A co do wersji na PS3 - pewnie będzie jak zwykle - to nie jest gra pisana od podstaw pod PS3 - i sam RSX może nie wyrabiać.
Na pewno były z tym problemy w filmiku z samego
początku produkcji - tam gdzie pokazano wersje X360 i PS3 obok siebie.
Ale jest spora szansa, że programiści popracowali i engine od tamtego czasu się poprawił i większych różnic nie będzie.
----------
EDIT (do poniższego)
A w GTA4 na Xie w takim razie jak było?
-Nie ten temat.
-Tak jak i na PS3 czasami tekstury się nie dogrywały na czas.
-Zwłaszcza jak ktoś miał kiepsko nagranego pirata/ wyciągnął dysk i zwolnił firmware w czytniku do 5x z 12x/ itp. to mu tekstury a w skrajnych przypadkach geometria się nie doczytała.
-I nawet na Acade gra na x360 nie dość że w 1280x720 2xAA to jeszcze ~30fps
a nie 1152x640 bez AA i ~26 fps.
http://polygamia.pl/eurogamer-porownuje-obie-wersje-gta-ivhttp://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4Do płynnej animacji podstawa to wydajna karta graficzna z szybką pamięcią - tak by przy dużej ilości różnorodnych tekstur jakie spotyka się na otwartej przestrzeni GPU nie zadławiło się niską przepustowością RAM'u.