Fallout 4
(....) Na razie gra się dobrze, tylko powoli (dużo roboty z tym budowaniem osad). Grafa na otwartych przestrzeniach jest świetna, za to w zamkniętych to taka słaba poprzednia generacja. Postacie to też sztuczniaki straszne. Ogólne wrażenia jednak pozytywne
Jakieś inne rady?
Zacząłem chyba z takimi statami:
SI: 4
PE: 4
WT: 4
CH: 6 (żeby móc linie zaopatrzeniowe robić)
INT: 6
ZWI: 3
SZ: 2
Coś jeszcze pakować do perków? Co najbardziej się przydaje?
Fallout 4 jest specyficzna w odbiorze grą gdzie ciężko o półśrodkach pisać - albo się nią grający zachwyca, albo mocno kręci nosem. Czyli coś a' la FF XV, na który windomeral mocno narzeka, a andy wystawia 9.5/10.
Rzecz jasna każdy ma inny gust, niemniej wiele nagród branżowych plus średnia rzędu 87% wiele mówi o jakości samej gry jeżeliby patrzeć nań obiektywnie.
Oczywiście fabularnie i pod względem dialogów niestety nie jest to pierwsza liga, a jednak to RPG, więc powinno być co najmniej bardzo dobrze w tym segmencie, niemniej nie sposób grze odmówić uroku i ma ogromną zaletę, mianowicie piękno eksploracji świata post-apokaliptycznego. Klimat oraz stylistyka są pierwszorzędne. Nieraz złapałem się na tym, że umieściłem na mapie znacznik i zanim doń doszedłem minęło 4 godziny ponieważ zainteresowałem się zadaniami pobocznymi i zwiedzaniem tego nieprzystępnego świata. To obok takich gier jak:
Bloodborne,
Godrizor III,
Nioh i
DkS III czy
Diabeł Trzeci (ale to w kooperacji) jedna z tych gier, które włączałem powiedzmy w okolicy 22 i grałem do 4tej nad ranem. Mnie się niesamowicie podobała i ta fenomenalna ścieżka dźwiękowa
Natomiast Nat stwierdziła, że badziew straszny, który obok
Wolf Among Us/Bloodborne nie powinien stać.
Co do samej gry:
- ślusarz (otwieranie zamków), charyzma, inteligencja, znawca spluw, zbrojmistrz (modyfikacje pancerzy), ciężkozbrojny (przydaje się na bossów i mocniejszych oponentów), mocny grzbiet (udźwig - podstawa).
Bardzo przydatnym perkiem jest dziecko nocy, w którym masz wieczorową porą i w nocy zwiększona inteligencje i percepcje, a powyżej 24 lv widzisz nocą podczas skradania się.
Burmistrz (to do osad), zbieracz kapsli (jako jeden z pierwszych włącz). Ułatwiający grę jest V.A.N.S, który ukazuje ścieżkę do najbliższego zadania.
Warto też połączyć piaskowego dziadka z ninja, dzięki temu bronie z tłumikiem zadają ogromne obrażenia - szczególnie mocne karabiny snajperskie.
Istotne na wyższych poziomach trudności.