Autor Wątek: Metal Gear Online  (Przeczytany 64729 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Metal Gear Online
« dnia: Sierpnia 16, 2007, 22:21:59 pm »
Jak w temacie. Sporo info znajduje się tu:
http://www.metalgearsolid.us/news.php
Ja sie nie mogę doczekać.
Opublikowane: Sierpień 16, 2007, 22:19:11
http://www.gametrailers.com/player/22946.html wywiad (stary ale trza tu umieścić)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 20, 2007, 21:03:41 pm »
Metal Gear Online - First Gameplay Details and screens
http://gamers-creed.com/?p=384#more-384
Warto przeczytać

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 20, 2007, 21:27:19 pm »
Cytuj
This isn’t something related to the game mechanics or whatever but some crazy ass player joined my game and actually killed people by sneaking up on them, strangling them until they were blacked out (you have an oxygen meter under the health bar) and then would proceed to head shot them. Crazy.
Dla tych co nie wieżą że da sie zakraść za "żywego" przeciwnika.  :grin:

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 21, 2007, 14:12:40 pm »
Kuźwa nawet oxygen bar jest :D Pomysleli o wszystkim :) Moze na wzor moda do HL The Ship dadza zapotrzebowanie na wydalanie, jedzenie, zeby ktos mial mozliwosc zakraść sie na ciebie :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 21, 2007, 14:14:05 pm »
Kuźwa nawet oxygen bar jest :D Pomysleli o wszystkim :) Moze na wzor moda do HL The Ship dadza zapotrzebowanie na wydalanie, jedzenie, zeby ktos mial mozliwosc zakraść sie na ciebie :D
Do czego pijesz kolego? :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 21, 2007, 15:21:43 pm »
screeny
http://www.ps3site.pl/japonczycy-juz-graja
Opublikowane: Sierpień 21, 2007, 15:21:25
Metal Gear Online - First Gameplay Details and screens
http://gamers-creed.com/?p=384#more-384
Warto przeczytać
zapowiada sie... pysznie :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 21, 2007, 20:02:54 pm »
Czyżby Japończykom sie nie podobało?
"Prócz skreenów docierają do nas także opinię mieszkańców Kraju Kwitnącej Wiśni, którzy aktualnie mają okazję szpilać do upadłego w Metal Gear Online. Pewnie zastanawiacie co takiego mają oni do powiedzenia i od razu zaznaczę że nic pozytywnego. Ot, narzekania idą głównie pod adresem tego że gra jest dla nich zbyt zachodnia, nie gra się tak dobrze jak w poprzednie MGO, grafika jest brzydka (?), nad sterowaniem trzeba jeszcze popracować oraz że skille są do niczego. Cóż, wybrzydzają? Być może ale nikt spoza Japonii w MGO jeszcze nie grał a tam komentarze mogą być zgoła inne.

Jednak prócz tego mamy trochę nowych informacji na temat samej rozgrywki gry. Wiadomo chociażby że:

- zmiana na widok FPS odbywa się za pomocą klawiszy L1+trójkąt
- w beta wersji MGO znajdują się dwie mapy: jedna przypomina Bliski Wschód, druga to środowisko arktyczne
- oprócz pisania tekstu na ekranie jest także dostępny chat głosowy
- sterowanie kamerą da się zmienić w opcjach gry
- grafika nie wydaje się być na razie bardzo dopracowana, czego nie można powiedzieć o postaciach w grze
- z kwestii sterowania: przycisk X służy do kucania lub przewracania się do przodu podczas biegu, kółkiem przeładujemy amunicję, trójkąt zaś nadaje się do wstawania oraz salutowania, kwadrat natomiast służy do auto-celowania
- D-pad zaś, a dokładniej mówiąc to lewy i prawy przycisk na nim, wywołuje okienko z chatem
- prawa gałka służy ruchów kamerą, lewa do poruszania postacią
- R3 z kolei przerzuca widok kamery z nad ramienia na lewą lub prawą stronę
- R1 odpowiada za strzelanie, R2 podczas celowania za drugą broń lub za menu z broniami, L1 służy do celowania a L2 standardowo otwiera menu z przedmiotami"

http://www.metalgearsolid.us/news.php

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 25, 2007, 08:23:52 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 25, 2007, 10:07:26 am »
Metal Gear Online: 7 Minutes of Beta Gameplay
http://onaxis.blogspot.com/2007/08/metal-gear-online-7-minutes-of-beta.html

Zbyt szare, zbyt bure, zbyt odpychające kolorystycznie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 31, 2007, 07:47:06 am »

kakus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 31, 2007, 17:10:17 pm »
Po obejżeniu filmików z gametrailers - dużo jeszcze muszą poprawić
- postacie poruszają sie jakby miały kij od szczotki w tyłku
- widok fpp - broń wygląda okropnie
Hey ya

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 31, 2007, 20:26:09 pm »
wygląda to okropnie nieemgiesowo :/ zwykła strzelanina i tyle...

Solid

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-08-2006
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 0
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #12 dnia: Września 01, 2007, 18:02:43 pm »
bo to nie jest bo to chyba nie ma wyglądać mgiesowo nonie  :? ,  to tylko osadzone w świecie MGS bo z serią nie ma nic wspólnego. A pozatym jak na tytół on-line na PS3 całkiem całkiem no oprucz animacji postaci , mi się tam podoba 8-)
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2007, 18:06:33 pm wysłana przez Solid »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #13 dnia: Września 02, 2007, 08:15:56 am »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 29, 2007, 13:49:49 pm »
"Snake w sieci przed Guns of the Patriots?
Może i czwarta odsłona serii zmierza na drugi kwartał przyszłego roku ale jak podało IGN prawdopodobnie zagramy już w Metal Gear Online przed czwórką czyli w pierwszym kwartale 2008. Wprawdzie oficjalnego informacji nie ma ale pamiętajmy że w przypadku MPO+, właśnie takie serwisy jak IGN podały pierwsze datę premiery gry przed jej oficjalnym ogłoszeniem."

http://www.metalgearsolid.us/news.php

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 29, 2008, 07:49:12 am »
New Metal Gear:Online Beta Footage
http://n4g.com/ps3/News-104932.aspx

mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 11, 2008, 21:06:21 pm »
Skoro Japońce mogą testować najnowsze MGO to dlaczego my nie ? Chętnie zamłócił bym w stealth action game przez neta ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 20, 2008, 17:52:24 pm »
Garść newsów z Zanzibaru

"- na początku gry tworzymy naszą postać
- podczas tego procesu mamy możliwość wybrania kostiumu i jego elementów jak na przykład czapki, natomiast dalsze postępy w grze zaowocują możliwością wyboru większej ilości ubrań czy akcesoriów
- na początku wybieramy także specjalne atrybuty naszego zawodnika
- przed rozgrywką mamy opcje wyboru treningu
- jedną z opcji jest sklep gdzie "kupimy nowe mapy"
- wciskając przycisk Select podczas gry możemy wybrać menu komunikacji gdzie albo sami wypiszemy swoje komunikaty albo wybierzemy gotowy tekst
- po automatycznym namierzeniu wroga widzimy jego pasek energii
- strzałki usypiające nie zmniejszają energii naszego przeciwnika więc w ten sposób nie da się go "zabić
- rzadko dochodzi do sytuacji w której miny czy granaty zabijają natychmiast naszego wroga
- w grze jest opcja robienia zdjęć i zapisywania ich na dysku twardym konsoli
- kolorystyka poziomów jest z reguły utrzymana w jednej tonacji toteż powiedzenie że wróg jest za budynkiem o X kolorze niewiele daje
- po zakończeniu gry możemy wydać serwerowi ocenę z pięciostopniowej skali"

Podoba mi się patent z wystawianiem ocen serwerowi.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 23, 2008, 08:15:58 am »
14 nowych screenów
http://www.gamersyde.com/news_5991_en.html
Opublikowane: Luty 20, 2008, 18:24:06
Cytuj
- kontynuując proces tworzenia postaci to customizować możemy twarz, tors, nogi oraz elementy przyległe, kamizelki jak też kamuflaż naszego stroju
- przed rozgrywką ustawiamy cztery skille naszego zawodnika co odnosi się do jego specjalizacji w posługiwaniu się bronią na przykład snajperką, shotgunem lub karabinem
- tryby gry składają się tradycyjnie z deathmatchu zwykłego oraz drużynowego przy czym w każdym z nich możemy rozegrać trzy scenariusze działań: base, rescue, oraz capture
- jeśli chodzi o base to tutaj musimy zdobyć trzy tereny i utrzymać je przez określoną ilość czasu
- misja rescue to w zasadzie capture the flag gdzie musimy uratować Ga-ko z MGS 3 posiadając przy tym tylko jedno życie. Tryb ten przejdziemy albo ratując Ga-ko wrogiej drużyny albo poprzez obronę swojej bazy likwidując przeciwników
- capture z kolei polega na przechwyceniu Ga-ko lub Kerotana i zaniesieniu ich do swojej bazy nie dając się przy okazji zabić
- muzyka w grze pochodzi z MGS 3, MGS 2 oraz MPO z możliwością wybrania utworów przed walką
- sprzęt w grze dzielimy na bronie pierwszorzędne, drugorzędne oraz przedmioty pomocnicze
- bronie wybierzemy albo przed walką albo przed respawnem
- V2.83 submachine gun, AK102, M4, SVD oraz Mosin Nagant wraz z M870 Custom shotgun i tarczą ochronną zaliczymy do broni pierwszorzędnych zaś pistolety, granaty, miny i magazyny do drugorzędnych
- na planszach możemy znaleźć bonusowe przedmioty jak wzmocnione gogle na podczerwień lub kartonowe pudła
- Ambush Alley, właśnie tak nazywa się jedna z map dostępnych w grze

http://www.metalgearsolid.us/news.php?readmore=658
Opublikowane: Luty 20, 2008, 20:28:01
Metal Gear Online Looking to Take Over PSN
http://www.thatvideogameblog.com/2008/02/21/metal-gear-online-looking-to-take-over-playstation-network/

Cytuj
There are features that MGO, if properly integrated, could prove to be quite a memorable experience. A few notables are:

* Tried and true arsenal, including the VZ.83, AK10Z and M4s
* New system called SOKKU, which quickly gathers info about your allies.
* 16 player death-match, capture the base, along with other sneak and attack combat which is still TBA
* Character creation and leveling up, rivaling Call of Duty 4

It is still too early to tell if MGO will be commanding a legion of fans or just lag out into nothing more but hype. Even without any characters from the leading cast (although some screens suggest Snake will make an appearance), Konami still feels that this game will be instantly recognizable to anyone who has previously played anything from the Metal Gear franchise.

Opublikowane: Luty 22, 2008, 07:37:19
Kilka nowych screenów
http://www.the-magicbox.com/0802/game080220a.shtml



fosy-muzik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-02-2008
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • dsk*
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 04, 2008, 21:32:23 pm »
już widać że MGO przyjmie się świetnie x)

This Is Living   dsk*games*rap

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 05, 2008, 08:11:22 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 05, 2008, 10:17:14 am »
Grafika średnia. Ale zapewne na multi gra będzie wymiatać. Ciekawe jak w ostateczności wypadnie MGS pod względem oprawy bo z tego co obserwuję to z japońskich developerów tylko Polyphony potrafi wykorzystać potencjał PS3.

fosy-muzik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-02-2008
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • dsk*
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 05, 2008, 11:05:26 am »
o kuuurde.
niezły klimacik się klaruje ^^

can't wait

This Is Living   dsk*games*rap

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 05, 2008, 12:33:38 pm »
Już widzę jak zaczyna się runda i wszyscy chowają się po kubłach, beczkach itp. a na polu bitwy tylko świerszcze słychać. :P

MuSic475

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-03-2008
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: 0
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 05, 2008, 17:57:30 pm »
A ja sobie wyobrażam jak sie zaczyna meczyk i drużyny rozchodzą się po planszy chowając sie i cicho zabijając przeciwników a po chwili zaczyna się jadka jak dwie strony wchodzą na dachy które stoją na przeciwko siebie i zaczynają do siebie nawalać... Oj Będzie Jadka !!

fosy-muzik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-02-2008
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • dsk*
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 05, 2008, 20:07:56 pm »
Mówię - klimacik pierwsza klasa x)

This Is Living   dsk*games*rap

MuSic475

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-03-2008
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: 0
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 05, 2008, 20:24:57 pm »
Mówię - klimacik pierwsza klasa x)

No raczej nie inaczej x)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 04, 2008, 11:21:53 am »
Dostałem link od jednego z użytkowników do tematu o japońskich beta testach MGO. Jest tam opis jak dostać kod do bety i najprawdopodobniej, gdy w połowie kwietnia rozpoczną się testy będzie można dzięki niemu zagrać. Miał być z tego news, ale może lepiej będzie jak umieszczę to na forum. Ja już kod dostałem. Żeby tylko zadziałał za dwa tygodnie ;).

http://shhhoff.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=viewblog&id=273217

Dziękować możecie użytkownikowi Black Mamba.

 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 04, 2008, 13:34:56 pm »
A ja mam problem z hasłem :-?
Wyskakuje mi coś takiego:
Cytuj
KONAMI ID maximum length of the lower-case letters, numbers 8 to 32 "-","_","." please enter digits.
Passwords are 8 to 32 digit alphanumeric, numeric and alphabetical combinations to please set.
Password (check) is 8 to 32 digit alphanumeric input please.
Kana Kana name (last name), except the characters have been entered.
Kana Kana name (name) is entered in a non-character.

nakimushi

  • Gość
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 04, 2008, 13:42:29 pm »
Dostałem link od jednego z użytkowników do tematu o japońskich beta testach MGO. Jest tam opis jak dostać kod do bety i najprawdopodobniej, gdy w połowie kwietnia rozpoczną się testy będzie można dzięki niemu zagrać. Miał być z tego news, ale może lepiej będzie jak umieszczę to na forum. Ja już kod dostałem. Żeby tylko zadziałał za dwa tygodnie ;).

http://shhhoff.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=viewblog&id=273217

Dziękować możecie użytkownikowi Black Mamba.

 

jak sie dostanie taki kod to pewne ze bedzie mozna sciagnac bete czy bedzie jakies losowanie itd?
i czy napewno nie bedzie problemu skoro IP bedzie z Europy  :???:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 04, 2008, 13:43:30 pm »
Ja mam takie coś
Too many users - hit reload.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 04, 2008, 13:54:41 pm »
A ja mam problem z hasłem :-?
Wyskakuje mi coś takiego:
Cytuj
KONAMI ID maximum length of the lower-case letters, numbers 8 to 32 "-","_","." please enter digits.
Passwords are 8 to 32 digit alphanumeric, numeric and alphabetical combinations to please set.
Password (check) is 8 to 32 digit alphanumeric input please.
Kana Kana name (last name), except the characters have been entered.
Kana Kana name (name) is entered in a non-character.

Mi też wyskoczył błąd, ale okazało się, że po prostu ID było o jedną pozycję za krótkie. Sprawdź czy ID i hasło są poprawne - długość, znaczki, cyfry, itp.

jak sie dostanie taki kod to pewne ze bedzie mozna sciagnac bete czy bedzie jakies losowanie itd?
i czy napewno nie bedzie problemu skoro IP bedzie z Europy  :???:

Nie mogę napisać, że na 100% ;). Losowanie jest chyba wykluczone. Bardziej obawiałbym sie o problem z IP, ale z drugiej strony PS Store nie jest zablokowany dla innych.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 04, 2008, 13:58:14 pm »
zielarz, a dawałeś cyferki w ID?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 04, 2008, 14:05:01 pm »
To akurat ie jest konieczne, ale jako że chciałem mieć swoją ksywę jako ID dodałem cyfrę na końcu.

A w haśle użyłeś kombinacji liter i cyfr?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 04, 2008, 14:09:01 pm »
A w haśle użyłeś kombinacji liter i cyfr?
Mam jedną cyfrę w haśle.
Ale teraz coś takiego mam:
Cytuj
Kana Kana name (last name), except the characters have been entered.
Kana Kana name (name) is entered in a non-character.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 04, 2008, 14:40:13 pm »
Ja nie moge przejść tej rejestracji

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 04, 2008, 14:41:24 pm »
Ja nie moge przejść tej rejestracji
Nie tylko Ty ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 04, 2008, 14:49:08 pm »
Ja się zablokowałem pod sam koniec - pewnie w momencie sprawdzania poprawności danych...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Online
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 04, 2008, 20:27:47 pm »
A robicie wszystko tak jak w opisie? Mi się udało ;).