Wygląda na to że MGO jest skalowaną grą.
Ma mniej pixeli niż gry w pełnym 720p.Ale na pocieszenie jest ich kilka więcej więcej niż w Halo3 i COD4
Pseudo AA jest generowane przez łączenie poprzedniej z obecną klatką jak w DMC4 i Lost Planet na PS3.
Gra chodzi w 30fps.
Wygląda na to, że MGS4 również będzie grą w "mniej niż HD". I też tylko 30fps.
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1152765&postcount=454Quaz51
End of suspense for MGO, i played and checked the demo
it's 1024x768 (100% sure) with temporal AAx2 like DMC4
my forecast was good
i think they use "max 1024" resolution like VF5 (VF5 is 1024x1024 and 1024x768) for improve
post-process (and software upscale), in this case the framebuffer is like a texture and RSX is
probably more efficacious for texture 1024x1024 or under (cache optimization or other thing)
1024x768 is also "64x64 tile compliant" and "4/3 SD format compliant", bonus advantage
MGO use persitence frame for temporal AA like DMC4, no sharp grab possible in move
Full 1080p - 1920x1080 = 2,073,600 pixels
Sub "TrueHD" games (pixel count):
GT5:Prologue 1280x1080 = 1,382,400
Full 720p - 1280x720 = 921,600 pixels
Sub HD games (pixel count):
Lair 800x1080 = 864,000
Metal Gear Online 1024x768 = 786,432 pixelsHalo3 1152x640 = 737,280 pixels
Dark Sector (PS3 only) 1152x640 = 737,280 pixels
Call of Duty 4 (PS3 and X360) 1024x600 = 614,400 pixels
Ale dość o ściemach - mam nadzieję że fanboje I. , M. , P. którzy tak jechali po Halo 3 nie omieszkają zjechać MGO i ewentualnie MGS4 za bycie grą nie w HD
Filmik z gry:
http://www.gamersyde.com/news_6375_en.htmlWMV 468.6 MB 1280x720
MP4 299.81 MB 1280x720
AVI 127.88 MB 640x360
Trochę obrazków:
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=1http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=2http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=3http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=4http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=5http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=6http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=7http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=8http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=9http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=10http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=11http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=12http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=13http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=14http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=15http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=16http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=17http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=18-============
@Marcepan (do poniższego)
Trzymaj się PS3 i skalowania MGO a nie próbuj kierować rozmowy na inny temat przez płakanie jak to mało gier w 1080p jest na X360 (4 konkretnie, przynajmniej wszystkie się sprzętowo porządnie skalują)
EDIT2:
PS. Jeszcze pytanie odnośnie tych fotek z MGO co dał Anonimowy. Kto i jak robi te zdjęcia że wychodzą one tak nie ostro?
Odpowiedź na to pytanie już padła:
MGO use persitence frame for temporal AA like DMC4, no sharp grab possible in move
- pseudo AA - jak w DMC4/Lost Planet na PS3 - statyczne ujęcia są OK, te w ruchu przez łączenie klatek się rozmywają