to jest jedyne miejsce w ktorym zwalnia mi gra ale i tez nie za bardzo.
LOL, przeciez to bullet time jest, a nie lekkie zwolnienie gry. Jesli to oceniasz na niskie zwolnienei to dropow animacji pewnie miales znacznie wiecej. A walka ogolnie fajna, choc nie przy tej predkosci.
Najdziwniejsze jest to, ze nie tu nie ma dropow animacji, a jest celowe spowolnienie animacji, tak jakby dwu/trzykrotne spowolnienie czasu.
----edit----
jednak dropy podczas tego spowolnienia tez czasem sie zdarzaja, porazka
Ps. To jest hard? Bo jakies strasznie male obrazenia dostajesz.
Nie, oprocz tego momentu gra nie zwalnia mi nawet na sekunde przez cala jej dlugosc, w tym miejscu faktem jest ze zwalnia, ale nie mialem na mysli ze to nie jest bardzo, tylko ze nie zawsze tak bardzo
Cala reszta gry smiga plynnie jak cholera, zero spowolnien i dropow.
Nie, to nie jest Hard, to jest "sciezka wojownika" czyli taki Gaidenowy Normal
To jest jedyne miejsce w grze, gdzie obrazenia sa troszeczke zredukowane na rzecz ilosci przeciwnikow, moze to inaczej wyglada na "sciezce mentora", ale o tym dowiem sie za dwa levele
aphelion, mamy przyjemnosc walczyc z robotami ale nie jest ich az tak duzo, w sumie jest ich trzy rodzaje i z kazdym z nich walczymy tylko przez niewielki ulamek czasu
W sumie to troszke was nie rozumiem, oczywiscie gra zwalnia podczas tej duzej walki ale jest to raptem kilkuminutowy fragment z calej gry, gdzie reszta chodzi megga plynnie a wy piszecie tak jakby tak zwalnialo przez cala gre lol, jesli cos takiego potrafi zmienic wasz poglad i popsuc wam dobra zabawe no to sorry. Mnie to nie przeszkadza, fakt jest i zostalo odnotowane ale napewno nie psuje mi to zabawy a koncze przechodzic gre 3 raz