Autor Wątek: Need For Speed Pro Street  (Przeczytany 10441 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
Need For Speed Pro Street
« dnia: Września 13, 2007, 16:10:36 pm »
Temat może być przydatny dla ludzi, którzy wciąż wierzą w serię NFS(czyli ja :D)

Oto preorder w ultimie http://www.ultima.pl/Need_for_Speed_ProStreet_kod_na_unikalny_samochod_/i4976/

Oficjalna strona gry:
http://www.ea.com/nfs/prostreet/home.jsp

Gra wyjdzie na dwie platformy next - gen (Ps3 oraz X360)

Pierwszy raz w serii mamy do czynienia ze zniszczeniami samochodow (swietnie!)
W grze mają znajdować się 4 tryby rozgrywki: Circuit, Speed Challange, Drag i Drift.
powstał zespół, który wyszukuje odpowiednie samochody i nagrywa ich odgłosy. Więc jeśli jesteśmy naprawdę obeznani w świecie samochodów i ich tuningu to będziemy mogli poznać auto po odgłosie silnika. Lub stwierdzić co siedzi pod jego maska.

Na tej stronie możecie sie dowiedzieć dużo więcej:
http://www.needforspeed.pl/artykul-podsumowanie-nfs-pro-street,196.html
Zachęcam do dyskusji



Hannibal Lecter Pwnz ! :D

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #1 dnia: Września 13, 2007, 18:23:06 pm »
powiem tak: po filmikach, które widziałem na prawdę nie wierzę w nowego NFSa. ta gra jest jak driving emotion type s- samochodu w ogóle nie idzie utrzymać na drodze  :???: albo grający to jakieś cioty  :mad:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #2 dnia: Września 14, 2007, 01:49:30 am »
Cytuj
Pierwszy raz w serii mamy do czynienia ze zniszczeniami samochodow (swietnie!)

Zniszczenia samochodów były już w NFS 4 HS, tyle, że strasznie biedne (ok 5 rodzajów). W NFS Porshe też były o ile mnie pamięć nie myli.

Ogólnie gra zapowiada się całkiem nieźle. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przydało by się demko na XL.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #3 dnia: Września 14, 2007, 07:21:16 am »
Wiem jedno, uczucie prędkości na tych filmikach zabija. Prawie jak Burnout.

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #4 dnia: Września 14, 2007, 12:58:26 pm »
Mi się tam seria Need For Speeda podoba bardzo i wierze ,że najnowsza część gry będzie świetna i mocno grywalna a po filmikach które oglądałem zapowiada się optymistycznie i uszkodzenia to bardzo wielki plus
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Tangoxbox

  • Gość
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #5 dnia: Października 23, 2007, 20:13:33 pm »
demko wyladowalo na marketplace wiec mozna troche rozruszac temat:)
 Grafika poprawiona wzgledem most wanted nie wspominajac o carbonie, model jazdy calkiem inny= mniej arcadowy, uszkodzenia, ktore moga Cie wykluczyc z rajdu, NITRO sie napelnia samo(koniec bzdur) masz dwa lub trzy strzaly i podziekowali, efekt dymu jest kapitalny:) poczucie predkosci bardzo dobre. Jestem w szoku, ze EA cos pozmienialo gdyz po Carbonie postawilem krzyzyk na serii.

jakie sa wasze odczucia?
pozdro

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #6 dnia: Października 23, 2007, 20:35:59 pm »
dla mnie ta gra to dno... ciągle mi klatki skaczą jakby były pijane, a jak się odwracam to mam wrażenie że ktoś puścił grę w fast forward... Prędkość zabija ale aż do przesady, a jak wyprzedzam auta na tej pustyni to jakbym grał w marnego nascar'a. Dym świetnie wygląda to prawda.


macstone

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-09-2006
  • Wiadomości: 111
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #7 dnia: Października 24, 2007, 10:52:06 am »
Podobne odczucia jak Krayzie. Przy takich tytułach jak PGR 4 czy nawet DIRT ta gra to padaka. Miało być lepiej, a wydaje mi się że jest gorzej nawet niż w CARBONIE (choć graŁem też tylko w demko). Co prawda to tylko demko i może gra będzie fajniejsza, ale specjalnie w to nie wierzę.
Czy naprawdę nie mogą wrócić do korzeni i zrobić gierkę podobno do pierwszego NFS czy choćby tej wersji z Porsche. Wymyślają jakieś kretyńskie wyścigi, tunning, drift. Ja bym z przyjemnością przejechał piękną górską traskę z mega dużym ruchem i pościgiem policyjnym. To były czasy. Tylko bez tej całej BOURNOUTOWEJ otoczki. Czysty real z rozwalającymi się naprawdę furami.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #8 dnia: Października 24, 2007, 15:45:57 pm »
Mi tam się demko całkiem spodobało, choć trzeba przyznać, że jest zbyt łatwe.
Moje wrażenia:

Grafika: 8 (przepiękny dym, bardzo ładne furki i otoczenie, jedynie cieniowanie takie sobie)
Dźwięk: 9 (świetne odgłosy i całkiem niezłe muzyczki)
Grywalność: 8 (połączenie starych NFSów z nowymi, fajny arcadowy model jazdy, świetne uczucie prędkości)
Ogólnie: 8 (zapowiada się najlepszy NFS od czasów HP2 :D)

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #9 dnia: Października 24, 2007, 16:02:59 pm »
Jedno jest pewne - każdy kto grał w poprzednie wersje będzie chciał zobaczyć najnowszą, bardzo mocno reklamowaną jako hicior itp odsłonę.
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa ;)

A gra średnia - niczym nie zachwyca i jest według mnie mało nfs'owa (porównajcie obecny klimat z tym który był w undergroundach).

Tarniak

  • Gość
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #10 dnia: Października 24, 2007, 19:33:57 pm »
Mi tam się demko całkiem spodobało, choć trzeba przyznać, że jest zbyt łatwe.
Moje wrażenia:

Grafika: 8 (przepiękny dym, bardzo ładne furki i otoczenie, jedynie cieniowanie takie sobie)
Dźwięk: 9 (świetne odgłosy i całkiem niezłe muzyczki)
Grywalność: 8 (połączenie starych NFSów z nowymi, fajny arcadowy model jazdy, świetne uczucie prędkości)
Ogólnie: 8 (zapowiada się najlepszy NFS od czasów HP2 :D)
Zgadzam się w 100%, wreszcie nie ma tego ziomalskiego elo-klimatu tunningu, panienek etc. tylko normalny racer. Uczucie prędkości jest świetne. Carbon czy Underground 2 to porażki jak dla mnie.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #11 dnia: Października 24, 2007, 21:16:13 pm »
Mi również demko się spodobało. Całkiem niezła grafika, fenomenalny dym, odpowiednie udźwiękowienie i duże uczucie prędkości (prawie jak Burnout).

Grafika: 8-
Dźwięk: 8
Grywalnośc: 8-

Ogólnie: 8-

Tak, czy inaczej- do PGR4 nie fika.

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #12 dnia: Października 25, 2007, 13:08:15 pm »
Mi się jeździ jakoś słabo i raczej gorsze to niż Carbon.

_Camel_

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-11-2007
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
  • No speed ..... no fun!!!
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 06, 2007, 00:17:02 am »
Miałem okazję pograć w demo (co prawda nie na iXie) i zapowiada się kawał dobrej samochodówki. Ktoś napisał że będzie to najlepszy NFS od czasów HP2 .... WTF? przecież HP2 to był największy sziittt! Jestem zatwardziałym fanem serii NeedForSpeed i uważam że każda część wnosiła coś nowego ... była to pewnego rodzaju ewolucja. Podoba mi się że w ProStreet'cie nie ma już tak łatwego sterowania pojazdami i że wróciły długo wyczekiwane zniszczenia (to już 7lat od ostatniego klepania blachy  :lol:) Podoba mi się że EA podnosi lekko poprzeczkę i zwiększa poziom trudności tej gry ... np. za zniszczenia jakie dokonały się na aucie trzeba będzie zapłacić ... takie czy też inne szczegóły sprawią że skończenie gry wiąże się z lekkim trudem i czystą przyjemnością. Ja dla mnie otoczka "legalnych" wyścigów może wyjść serii tylko na dobre ... pozostaje tylko uzbroić się w cierpliwość i poczekać do końca listopada!

Ja już moją kopię zamówiłem  8)

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 22, 2007, 22:32:47 pm »
Wierzyłem w tę grę i prawdę mówiąc miałem zamiar składać preorder na nią jakiś czas temu. Jednak się wstrzymałem i czekałem na demo. Dziś dopiero (bo konsola była w serwisie) zagrałem w to właśnie demko.
Grafika według mnie jest przepiękna, dym fenomenalny, samochody świetnie wykonane. Model jazdy...hmm no właśnie, jakoś tak dziwnie mi się jeździło. Nie wiem, pewnie spowodowane jest to przyzwyczajeniem do Most Wanted. Przesadzili trochę z tą prędkością. Momentami czułem się jakbym grał w Burnouta.
Póki co, mam mieszane odczucia. Zagrałem dzisiaj 10 minut zaliczając po jednym razie obie trasy.
Na weekendzie przyjrzę się tej grze dokładniej, na spokojnie. Zobaczymy co z tego będzie.

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 22, 2007, 22:36:50 pm »
Czyli opinie są sprzeczne na temat tej gry pisze to ponieważ recenzją w nowym Psxextreme ukazuje ,że ta gra to przeciętniak z słabą grafiką i z wieloma wadami .Liczyłem na wielki powrót seri NFS ale Pro street to się nieudało niestety
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 22, 2007, 22:51:38 pm »
Przecież NFS jest juz gra spaloną od dawna. Nie wiem czemu ludzie jeszcze to kupują. Rozumiem PeCeciarzy - tam to nic innego nie ma, ale kupowanie tego tytułu na konsole?
To chyba tylko Juve robi dla gieesa :P

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 25, 2007, 09:21:53 am »
Przecież NFS jest juz gra spaloną od dawna. Nie wiem czemu ludzie jeszcze to kupują. Rozumiem PeCeciarzy - tam to nic innego nie ma, ale kupowanie tego tytułu na konsole?
To chyba tylko Juve robi dla gieesa :P

Ja nic do NFS'a nie mam, fajnie jest czasem tak 'pozap**alac' takimi furami. Ale jesli mam za to placic ponad 2 stowy to se daje spokoj i ide gierczyc w Motorstorma ;>

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 25, 2007, 12:23:43 pm »
Widziałem ta gierke w Galerii Krakowskiej i musze powiedzieć, że gra wygląda jak g*wno. No sorry ale takie gry na PS2 jak GT4, Burnout3-4-5, Flataout 2 wyglądają ładniej i nie przesadzam! Zniszczenia są zawodowe, dym również, ale graficznie gra to porażka. Carbon był krokiem w tył w porównaniu do most wanted, a pro street jest krokiem w tył w porównaniu do carbona. O co chodzi jakby? Przecież myślałem, że kolejne części będą coraz ładniejsze i bardziej dopracowane, a tu klops.


ps: doprawdy nie wiem czym poprzednicy się zachwycają, nie mam pojęcia jak może komukolwiek podobać się grafika w tej grze. Tracę nadzieje w ludzi...
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2007, 12:27:58 pm wysłana przez Piter_neo »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 25, 2007, 12:31:42 pm »
Gierki na standach wyglądają często o wiele gorzej niż w rzeczywistości. Np. jak widziałem F1 na Ps3 w MM to oceniłbym grafę na 4/10, a jak pograłem w demo w domu, to grafikę wyceniłem tak na 7/10, więc możliwe, że to była ustawień.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 25, 2007, 14:02:22 pm »
Widziałem ta gierke w Galerii Krakowskiej i musze powiedzieć, że gra wygląda jak g*wno. No sorry ale takie gry na PS2 jak GT4, Burnout3-4-5, Flataout 2 wyglądają ładniej i nie przesadzam! Zniszczenia są zawodowe, dym również, ale graficznie gra to porażka. Carbon był krokiem w tył w porównaniu do most wanted, a pro street jest krokiem w tył w porównaniu do carbona. O co chodzi jakby? Przecież myślałem, że kolejne części będą coraz ładniejsze i bardziej dopracowane, a tu klops.


ps: doprawdy nie wiem czym poprzednicy się zachwycają, nie mam pojęcia jak może komukolwiek podobać się grafika w tej grze. Tracę nadzieje w ludzi...
Wersję z X'a czy PS3?
Bo na PS3 EA znowu dało ostro ciała i gra jest strasznie z****.
Strasznie rozmazany obraz i kiepskie tekstury a do tego framerate jest jeszcze słabszy.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 25, 2007, 14:47:30 pm »
Możliwe, że to była wersja na PS3, kiepsko ustawiony tv i coś tam jeszcze, ale u mnie na Sharpie 42' w 1080i gra wygląda bardzo ładnie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 25, 2007, 15:47:58 pm »
Możliwe, że to była wersja na PS3, kiepsko ustawiony tv i coś tam jeszcze, ale u mnie na Sharpie 42' w 1080i gra wygląda bardzo ładnie.
Widziałem wersję na 360- biedota maksymalna (aż strach pomysleć jak słabo wypada wersja na PS3).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 25, 2007, 16:02:58 pm »
Widziałem ta gierke w Galerii Krakowskiej i musze powiedzieć, że gra wygląda jak g*wno. No sorry ale takie gry na PS2 jak GT4, Burnout3-4-5, Flataout 2 wyglądają ładniej i nie przesadzam! Zniszczenia są zawodowe, dym również, ale graficznie gra to porażka. Carbon był krokiem w tył w porównaniu do most wanted, a pro street jest krokiem w tył w porównaniu do carbona. O co chodzi jakby? Przecież myślałem, że kolejne części będą coraz ładniejsze i bardziej dopracowane, a tu klops.


ps: doprawdy nie wiem czym poprzednicy się zachwycają, nie mam pojęcia jak może komukolwiek podobać się grafika w tej grze. Tracę nadzieje w ludzi...
Wersję z X'a czy PS3?
Bo na PS3 EA znowu dało ostro ciała i gra jest strasznie z****.
Strasznie rozmazany obraz i kiepskie tekstury a do tego framerate jest jeszcze słabszy.

 :lol: :lol: :lol: No popatrz a IGN i inne serwisy w tym miesięcznik PsxExtreme wystawiają identyczne oceny dla obu wersji. Nawet oceny cząstkowe za grafikę są takie same. Anonimowy Ty chyba nie masz żadnej konsoli w domu bo takie pierdoły opowiadasz że żal d..e ściska.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 25, 2007, 18:02:46 pm »
Widziałem ta gierke w Galerii Krakowskiej i musze powiedzieć, że gra wygląda jak g*wno. No sorry ale takie gry na PS2 jak GT4, Burnout3-4-5, Flataout 2 wyglądają ładniej i nie przesadzam! Zniszczenia są zawodowe, dym również, ale graficznie gra to porażka. Carbon był krokiem w tył w porównaniu do most wanted, a pro street jest krokiem w tył w porównaniu do carbona. O co chodzi jakby? Przecież myślałem, że kolejne części będą coraz ładniejsze i bardziej dopracowane, a tu klops.


ps: doprawdy nie wiem czym poprzednicy się zachwycają, nie mam pojęcia jak może komukolwiek podobać się grafika w tej grze. Tracę nadzieje w ludzi...
Wersję z X'a czy PS3?
Bo na PS3 EA znowu dało ostro ciała i gra jest strasznie z****.
Strasznie rozmazany obraz i kiepskie tekstury a do tego framerate jest jeszcze słabszy.

 :lol: :lol: :lol: No popatrz a IGN i inne serwisy w tym miesięcznik PsxExtreme wystawiają identyczne oceny dla obu wersji. Nawet oceny cząstkowe za grafikę są takie same. Anonimowy Ty chyba nie masz żadnej konsoli w domu bo takie pierdoły opowiadasz że żal d..e ściska.
Tak tak a Gamespot pisze że Assassin Creed jest płynniejszy na PS3  :cool:

Need for Speed ProStreet
PS3 vs. Xbox 360 Comparison

Aby zobaczyć "jakość grafiki"
HD - 36MB
http://download.gametrailers.com/gt_vault/4873/t_nfsprostreet_360vsps3_comp_gt_h264.wmv

Aby porównać animację dla posiadaczy słabszych komputerów
SD - 11MB
http://download.gametrailers.com/gt_vault/4873/t_nfsprostreet_360vsps3_comp_gt.wmv


Rozkoszna jakość obrazu na PS3.
Jakby ktoś polał strumieniem ciepłego moczu akwarelki...

No i wprawne oko w filmikach zobaczy jeszcze znacznie mniej płynną animację w wersji na czarnulkę.



Klik dla pełnego obrazka



Klik dla pełnego obrazka

X360:

Klik dla pełnego obrazka

PS3:

Klik dla pełnego obrazka

Ponadto na trybunach w wersji z PS3 szalała zaraza. Wytrzebiła 90% kibiców.
Patrz 1 obrazek, 7-10sek , 18-19sek itd. filmiku.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2007, 19:19:39 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 25, 2007, 18:36:26 pm »
Na Xboxie są ładniejsze chmury.

Zdecydowanie.

_Camel_

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-11-2007
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
  • No speed ..... no fun!!!
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 26, 2007, 10:23:40 am »
Czy wie ktoś z Was (grających w tą zajebistą gre) jak wprowadzić kod na dodatkowy samochód. Dostałem mail'a z Ultimy.pl bo przy zakupie jest podane + kod na unikalny samochód + brelok. Znalazłem panel do wpisywania kodów (są dwa - kod tajny [chyba] i kod promocyjny). Musiałem coś nie tak wpisać bo pojawia się jakiś błędny komunikat .... tylko jak go poprawnie wpisać ?? To jest strzępek z mojego kodu 5TRG-63EE-....-.... Problem tkwi w tym że wpisując kod nie można ustawić wielkość liter (jeśli ma to znaczenie) a już tymbardziej nie idzie zrobić znaku " - " lub chociażby spacji rozdzielając każde 4 znaki. Wpisałem więc jednym ciagiem z małymi literami i jest du ... 4 litery :-?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 26, 2007, 10:37:27 am »
Na Xboxie są ładniejsze chmury.
Wszystko jest ładniejsze, wersja na PS3 to na szybciora przygotowana konwersja z 360.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 26, 2007, 12:45:16 pm »
Czy wie ktoś z Was (grających w tą zajebistą gre) jak wprowadzić kod na dodatkowy samochód. Dostałem mail'a z Ultimy.pl bo przy zakupie jest podane + kod na unikalny samochód + brelok. Znalazłem panel do wpisywania kodów (są dwa - kod tajny [chyba] i kod promocyjny). Musiałem coś nie tak wpisać bo pojawia się jakiś błędny komunikat .... tylko jak go poprawnie wpisać ?? To jest strzępek z mojego kodu 5TRG-63EE-....-.... Problem tkwi w tym że wpisując kod nie można ustawić wielkość liter (jeśli ma to znaczenie) a już tymbardziej nie idzie zrobić znaku " - " lub chociażby spacji rozdzielając każde 4 znaki. Wpisałem więc jednym ciagiem z małymi literami i jest du ... 4 litery :-?
w jericho bylo tak, ze wpisywales kod promocyjny na stronie, a potem kod konsoli, ktory byl pokazywany przez gre po odpaleniu 8) nie wiem jak jest w nfsps, ale moze po prostu wpisujesz to w 'redeem code' w zakladce marketplace? 8) tam nie trzeba oddzielac rzadu liter, po prostu wpisujesz jak leci, same litery i cyfry, a konsola sama rozdziela 8)

_Camel_

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-11-2007
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
  • No speed ..... no fun!!!
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 26, 2007, 13:54:58 pm »
w jericho bylo tak, ze wpisywales kod promocyjny na stronie, a potem kod konsoli, ktory byl pokazywany przez gre po odpaleniu 8) nie wiem jak jest w nfsps, ale moze po prostu wpisujesz to w 'redeem code' w zakladce marketplace? 8) tam nie trzeba oddzielac rzadu liter, po prostu wpisujesz jak leci, same litery i cyfry, a konsola sama rozdziela 8)

Nie mam jeszcze konsoli podpiętej pod internet, i to może być cały powód. Po akceptacji kodu chciał łączyć się z EA. Na dniach powinienem mieć net, więc jeśli to jest to ... nie omieszkam napisać o tym w tym topicu.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 27, 2007, 11:02:19 am »
wczoraj trafilme na recenzje tej gry w games TM ( miesiecznik o grach ) i otrzymala ona note
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wiec nie jest taka zla
:D

dodam jeszcze ze w tym samym nr. games TM np. taki PES2008 dostal
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
a AC
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 27, 2007, 13:52:51 pm »
Niech zgadnę.W tym numerze przeważały reklamy od EA?
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 27, 2007, 14:03:22 pm »
Niech zgadnę.W tym numerze przeważały reklamy od EA?

nie na szczescie nie obylo sie bez zbytniego ataku EA ( nie zapominaj ze to oni sa wydawca Crisisa:) wiec sobie to jakos odbija:D), ogolnie ciekawy miesiecznik...nie daja sie poniesc na hype jakiejs gry co pokazuje ocena dla Assassin Creed 4/10 :D czy PES2008 3/10 ( recenzja to kilka zdan o tym ze nie da sie w to grac:))
NFS poswiecono cala strone, i napisali tyle ze gra nie zachwyca, poprostu jest solidna i tyle ale nic wspanialego:D co tam jeszcze zrecenzowali:

Mass Effect 9/10
COD4 8/10
Kayne and Lynch 6/10
Crisis 9/10
Team Fortress 2 9/10
Wiedzmin 7/10
Eye of Judgment 8/10

_Camel_

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-11-2007
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 0
  • No speed ..... no fun!!!
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 07, 2007, 13:53:37 pm »
Nie mam jeszcze konsoli podpiętej pod internet, i to może być cały powód. Po akceptacji kodu chciał łączyć się z EA. Na dniach powinienem mieć net, więc jeśli to jest to ... nie omieszkam napisać o tym w tym topicu.

Konsola jest już podpięta pod internet, wpisałem kod ... i 4litery ... nigdzie nie mogę znaleźć tego auta. Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Gdy uruchomiłem XLive po pierwszym zagraniu w ProStreet'a dostałem e-maila żeby zlinkować profil EA z moim gamertagiem ... co zresztą zrobiłem. Pstryknołem kilka zdjęć i wysłałem je do EA, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć (komunikaty przy wysłaniu jak najbradziej pozytywne). Przeszukałem swój profil wzdłuż i wszerz ... nigdzie nie mogę tych fot znaleźć. Teraz na dodatek gdy chcę wysłać fotę to pojawia mi się komunikat że wysłałem do nich już jakąś liczbę zdjęć i każde następne będzie nadpisywać poprzednie.

franks

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-01-2008
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Need For Speed Pro Street
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 28, 2008, 16:20:04 pm »
Witam.
Czy jest możliwość gry w NFS PS w 4 osoby offline, czyli na splicie?
Próbował ktoś włączyć tą opcję?
Pozdrawiam