Autor Wątek: MotorStorm: Pacific Rift  (Przeczytany 136247 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #880 dnia: Stycznia 01, 2009, 20:40:13 pm »
jak?:)

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #881 dnia: Stycznia 01, 2009, 20:50:47 pm »
jak?:)
Jak zagrasz online to się przekonasz ;p

Jakby to wytłumaczyć  :???: Zaraz po wyjechaniu z budynków na starcie jest zakręt w prawo i rozwidlenie, którym możesz pojechać nad wodą (lewa odnoga) lub przez delikatny lasek (prawa). Jadąc prawą odnogą można pocisnąć jeszcze bardziej w prawo za dużym drzewem i wylądować na końcu drogi z odnogi lewej. Mam nadzieję, że to znajdziesz, bo dobrze przejechany fragment daje ogromną przewagę ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #882 dnia: Stycznia 01, 2009, 21:44:52 pm »
Np na trasie cascade falls mozna pod koniec (przy 2 wielkich lukach) przeskoczyc nad woda i zaoszczedzic nawet 5s.
: Styczeń 01, 2009, 21:44:36 pm
btw cappo jaki masz psn id?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #883 dnia: Stycznia 01, 2009, 22:47:58 pm »
cappo_PL

od razu mówię, że nienawidzę The Rift, Kalanoa Bay (czy jakoś tak ;p) i Beach Bomber :[
« Ostatnia zmiana: Stycznia 01, 2009, 22:50:21 pm wysłana przez cappo »

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #884 dnia: Stycznia 06, 2009, 16:02:25 pm »
Ja the rift uwielbiam :D, online prawie zawsze jestem pierwszy, jeździj na niej mudpluggerem :cool:
: Styczeń 06, 2009, 15:55:30 pm
Ten skrót na sugar rush też odkryłem, ale teraz online zna go co piąta osoba.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #885 dnia: Stycznia 06, 2009, 16:31:11 pm »
The Rift to jedna z lepszych tras.

robal

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-06-2007
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja: 0
  • szalony mleczarz
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #886 dnia: Stycznia 07, 2009, 11:38:27 am »
aphelion mozna pojechac na skocznie ale zalezy czym jedziesz bo mud pluger lub big dobrze pojechany przez wode wychodzi calkiem niezle

tak na the rift dobrze sie jezdzi mud pluggerem gorzej jak za plecami na starcie masz monster trucka wtedy jest maly error a na tej trasie po jednej wpadce praktycznie nie da sie monstera juz wyprzedzic. ja osobiscie lubie razorback i caldera ridge
El Loco En El Coko

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #887 dnia: Stycznia 08, 2009, 15:34:10 pm »
Właśnie co pogrywam sobie w MS'a i co mogę rzec o ile sama gra przyjemna o tyle grafa już taka sobie spodziewałem się czegoś lepszego to już Pure lepiej wygląda.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #888 dnia: Stycznia 08, 2009, 15:35:52 pm »
Weź sobie Free-Play i pobaw porami dnia. Gra zryje Ci beret grafiką przy zachodzie/wschodzie słońca. :cool: :cool: :cool:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #889 dnia: Stycznia 08, 2009, 16:49:00 pm »
O dzięki zaraz ogarnę :)

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #890 dnia: Stycznia 08, 2009, 17:30:21 pm »
Ha! Złoty weteran już zdobyty...wczoraj po wielogodzinnej walce razem ze współlokatorem podwyższyliśmy sobie srebro o całe 20% xD

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #891 dnia: Stycznia 12, 2009, 22:03:18 pm »
Troszke odgrzeje topic, ale przegladam sobie wlasnie na forum GT topic ze screenami i wsrod wielu pieknych screenow z tej i innych gier znalazlem genialne ujecie ;]


cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #892 dnia: Stycznia 13, 2009, 23:32:10 pm »
OŻESZWMORDE!! Dzisiaj wygrałem wyścig o 2 setne sekundy ;p co to były za emocje. Nawet sobie nie wyobrażacie. Wyprzedziłem monster trucka na ostatnim zakręcie a ten dziad przed samą metą mnie dogonił i już, już a by mnie rozjechał...to stało się na szczęście po finiszu :) chciałbym zobaczyć minę tego cwaniaka z monstera ;p

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #893 dnia: Stycznia 13, 2009, 23:39:55 pm »
Troszke odgrzeje topic, ale przegladam sobie wlasnie na forum GT topic ze screenami i wsrod wielu pieknych screenow z tej i innych gier znalazlem genialne ujecie ;]



Gdyby nie opony to totalna miazga.  :o Mógł koleś stanąć jak robił to zdjęcie ;).

dante_21

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 20-10-2007
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #894 dnia: Stycznia 19, 2009, 19:50:51 pm »
Witam!
Mam pytanie jak to jest ze grajac online jakis wyscig, koles ktory jedzie przede mna rozbija sie i za chwile jedzie z powrotem na pelnym gazie. Jest jakis sposob, zeby tak zrobic.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #895 dnia: Stycznia 19, 2009, 19:51:39 pm »
Hmm, może miałeś lag?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #896 dnia: Stycznia 19, 2009, 20:23:19 pm »
To sa chyba lagi aczkolwiek mialem sytuacje, w ktorej gosc ewidentnie mnie blokowal (ostatnia rampa na Paradise Beach) a sekunde pozniej niby sie rozwalil ale tak czy inaczej wyjechal przede mna.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #897 dnia: Stycznia 20, 2009, 08:33:05 am »
na jednym z wyscigow gra mi strasznie zwolnila jak w matrixie mieliscie taka zwieche gry?

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #898 dnia: Stycznia 20, 2009, 19:11:50 pm »
tak, miałem tak z dwa razy

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #899 dnia: Stycznia 25, 2009, 16:15:07 pm »
Cytuj
Według autorów Motorstorm'a patch powinien pojawić się wkrótce. Co będzie zawierać:
"Szczegóły pierwszego uaktualnienia:
Usunięto restrykcje kopiowania danych zapisu. Umożliwi to skopiowanie danych zapisu a potem odtworzenie ich w razie potrzeby, na tym samym koncie użytkownika na którym zostały utworzone (niezależnie czy będzie to ta sama konsola PLAYSTATION?3 czy nie).
Dodano obrazkowe przedstawienie postępu w grze przy zapisanych stanach grach. Ikona 'Kask MotorStorm' pojawia się na ekranie, gdy dokonywany jest istotny zapis danych. Jest to dodatek do migającego wskaźnika dostępu do dysku twardego gdy dokonywany jest zapis.
Zmiany w sposobie przechowywania danych przez grę. Te zmiany zabezpieczą przed uszkodzeniem danych zapisu.
Usterka pozwalająca graczom na nadużywanie systemu dopalania została usunięta. Ekipa programistyczna pracuje nad sprawdzeniem które czasy zostały uzyskane w ten sposób. Podjęte zostaną działania aby tablice liderów ponownie były godne zaufania.
Czasy z walki z czasem oraz informacje rankingowe, będą aktualizowane poprawnie dla wszystkich graczy. Wszystkie oczekujące czasy z walki z czasem będą procesowane systematycznie. Sieciowe informacje rankingowe powinny być wyświetlane poprawnie po udostępnieniu uaktualnienia.
Dodatkowe poprawki i udoskonalenia rozgrywki."
Źródło: www.motorstorm.com

Szkoda, że to kopiowanie save'a dopiero w patchu umożliwiają. :?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #900 dnia: Stycznia 26, 2009, 12:19:48 pm »
Cytuj
Usterka pozwalająca graczom na nadużywanie systemu dopalania została usunięta.
Czyli znowu da sie jakos uszukiwac przy uzyciu boosta.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

dante_21

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 20-10-2007
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #901 dnia: Lutego 09, 2009, 21:47:24 pm »
Witam!
Czy ktos zna jakis szybki sposob na trophy winner (wygrac 250 wyscigow) i czy mozna gdzies sprawdzic ile sie ma juz wygranych wyscigow.
Dzieki za pomoc

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #902 dnia: Lutego 10, 2009, 00:34:10 am »
Witam!
Czy ktos zna jakis szybki sposob na trophy winner (wygrac 250 wyscigow) i czy mozna gdzies sprawdzic ile sie ma juz wygranych wyscigow.
Dzieki za pomoc

nastaw najłatwiejszy poziom i jakąś krótką planszę i katuj do upadłego. Ilość zwycięstw można chyba podejrzeć w zakładce z trophiesami w grze.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #903 dnia: Lutego 14, 2009, 18:18:35 pm »
obczaiłem dzisiaj nowe demko MS:PR i musze powiedzieć, że nijak ma się do demka poprzedniego  :eek: szkoda ze tak pozno wypuscili te wersje, szkoda ze w ogole puścili ten beznadziejny poprzedni kawałek... teraz zastanawiam sie nawet nad kupnem  :P

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #904 dnia: Lutego 14, 2009, 18:28:50 pm »
Ty się nie zastanawiaj ,a kupuj :).Pod każdym względem PR jest lepszy od jedynki

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #905 dnia: Lutego 14, 2009, 18:35:17 pm »
kupnem ale w nieokreślonej jeszcze przyszłości  :lol: czekają inne wydatki, vide Killzone 2, a kasa sama nie przyjdzie :(

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #906 dnia: Lutego 16, 2009, 18:51:12 pm »
Ty się nie zastanawiaj ,a kupuj :).Pod każdym względem PR jest lepszy od jedynki
no nie w każdym - MS: PR ma beznadziejną muzykę. ale można grać z custom sountrack więc nie ma problemu żeby ściągnąć muzykę z MS1 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #907 dnia: Lutego 16, 2009, 19:00:08 pm »
Ty się nie zastanawiaj ,a kupuj :).Pod każdym względem PR jest lepszy od jedynki
no nie w każdym - MS: PR ma beznadziejną muzykę...

Ja wiem że gustach się nie dyskutuje ale chyba sobie jaja robisz. :P

pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #908 dnia: Lutego 16, 2009, 20:18:53 pm »
Ty się nie zastanawiaj ,a kupuj :).Pod każdym względem PR jest lepszy od jedynki
no nie w każdym - MS: PR ma beznadziejną muzykę...

Ja wiem że gustach się nie dyskutuje ale chyba sobie jaja robisz. :P
wiesz, do czasu aż w końcu ściągnąłem soundtrack z MS1 to grałem w MS: PR bez muzyki ;) wiec jaj sobie nie robię ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #909 dnia: Lutego 16, 2009, 20:27:31 pm »
To jest to w takim razie Twoje wybitnie subiektywna opinia, bo większość graczy i redaktorów twierdzi, że OST z MS:PR jest zajebisty!
: Luty 16, 2009, 20:24:01 pm
Audio w grze to 10/10 bez wątpienia. Odgłosy silników jak każdy inny odgłos w grze, jest taki jak być powinien i dodaje grze powera. Muzyka to IMO najlepsza ścieżka dźwiękowa w grach wyścigowych (do tej pory muzę z WipEout'a za taką uważałem).

: Luty 16, 2009, 20:24:54 pm
Wie ktoś gdzie można dostać OST z tej gry? Kawałki są niewiarygodne. Ta gra jest niemal idealna. Muza napędza gameplay niesamowicie. Nawet Aphex Twin - Come to Daddy tam chyba jest. Nie mam pytań, co do tego tytułu. Evolution wie jak urwać jaja.

: Luty 16, 2009, 20:25:37 pm

Na początku muyzka wydawał mi się tylko dobra, a teraz... trzeba będzie ściągnąć sobie te kawałki na PC, a z kilkoma wykonawcami zapoznać się znacznie mocniej. IMO muzyka lepsza niż w jedynce.


pawel_k

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #910 dnia: Lutego 16, 2009, 21:02:39 pm »
To jest to w takim razie Twoje wybitnie subiektywna opinia, bo większość graczy i redaktorów twierdzi, że OST z MS:PR jest zajebisty!
ależ oczywiście, nigdzie nie twierdzę że moja opinia to szczyt obiektywizmu ;)

generalnie kompletnie nie podeszła mi muzyka z MS: PR. na te kilkadziesiąt utworów może 5 wpasowało się w mój gust, z czego te kilka utworów to były klimaty MS1 ;) zdecydowanie przekładam gitarowe riffy nad elektroniczne pierdzenie którego dla mnie jest po prostu za dużo, a akurat muzyka z MS1 to było coś co budowało niesamowity klimat wyścigów. i teraz dzięki custom soundtrack buduje też w MS: PR ;)

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #911 dnia: Lutego 16, 2009, 21:27:18 pm »
wg mnie dyskusja o muzyce w grze ,w której jest możliwość podłożenie własnego soudtracku z dysku mija się z celem.Co innego w tytule gdzie się tego nie da zrobić.Tym bardziej,że to samochodówka to bym nawet przeżył jakby nie miała w ogóle oryginalnego soundtracku na płytce ,a tylko opcję odpalenia mp3 z dysku.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #912 dnia: Lutego 19, 2009, 07:54:53 am »
Jest już Patch 1.01:
http://www.gamersdigest.net/1366/motorstormpr-update-101-out-now/

   
Cytuj
* The stability of the game has been improved (the source of many of the problems which would cause the game to ?hang? or ?freeze? have been eliminated).
    * The Saved Data file is no longer copy protected (making it possible to back up Saved Data and restore it if it should become corrupt, and allowing the file to be moved to a different PLAYSTATION 3 (providing that the User Account the Saved Data is being transferred to is the same User Account that the file was created under originally)).
    * An on-screen ?MotorStorm Helmet? icon is displayed whenever the game is making a critical save.
    * The glitch which enables a player to exploit the Boost system is no longer present (the Leaderboards will also be sanitised).
    * Any Time Attack times and online Rank information which have not been processed to the servers (due to a problem with the servers) will be processed systematically (as the problem has been resolved).
    * Voice chat has been fixed so that more than 4 players can talk simultaneously.
    * The volume of the official Sony PS3 bluetooth microphone has been improved.
    * In the Race Lobby screen, vehicles with light coloured liveries are more clearly visible.
    * In the Race Lobby screen, the player?s chosen vehicle is displayed alongside their PlayStation?Network Online ID.
    * When a player becomes the leader of a group, or the host of a custom game, the members of the group or Custom Game are informed as such.
    * Maximum party sizes for Ranked Matchmaking has been increased to 12.
    * During the matchmaking process, a timer is displayed to show how long it is taking to find a match.
    * The online Rank system has received a slight balancing tweak.
    * During the matchmaking process, the player?s Rank is now displayed.
    * Rank icons show a number to make a player?s Rank more instantly recognisable.
    * When selecting a vehicle in the Festival, the relevant track information is also displayed.
    * In Eliminator events, eliminated vehicles will now emit fire and smoke to make them more easily identifiable.
    * In the Festival and Free-Play modes, it is possible to pause the game before an event begins.
    * In Time Attack, it is possible to toggle the current session ghost on and off.
    * In Photo Mode, the level of detail has been improved to ensure better quality pictures.
    * In split-screen multiplayer, the Boost gauge has been visually enhanced.
    * The audio for the Monster Truck?s engine has been improved.
    * Many of the track reset points have been revised and modified appropriately.
    * If a controller becomes disconnected in a split-screen multiplayer game, the game will return to the ?number of players? screen.
    * Group Invites work correctly for a player while they are viewing the Ranked Leaderboards.
    * In the Speed event ?Dark Territory? on Mudslide, the track reset points have been improved.
    * In the Speed event ?Go With the Flow? on Razorback, the gate timings have been refined.
    * In the Speed event ?Go With the Flow? on Razorback, a collision problem has been improved.
    * In the Festival, the on-screen display no longer flashes if ?Start? has been pressed before the race begins.
    * In the Festival, a glitch which caused the medal requirements to remain on-screen as the event begins has been resolved.
    * In the Festival, a glitch which caused the ?Final Lap!? notification to malfunction has been fixed.
    * In Time Attack, a glitch (which caused the ?Paused? game-menu and on-screen display to stop working correctly) has been repaired.
    * The navigational controls function correctly in the Player Stats screen.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #913 dnia: Lutego 19, 2009, 13:16:57 pm »
No prosze, jak milo, ze poprawili respy  :-P Swoja droga wie ktos jak mozna bylo naduzyc boosta?
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2009, 13:19:10 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #914 dnia: Maja 12, 2009, 11:37:50 am »
Pojawił się nowy patch:

Cytuj
> 40 niepowtarzalnych Mikroodznak dla każdego gracza do zebrania.
Zdobywaj je, wykonując zróżnicowane zadania i pochwal się nimi przed innymi zawodnikami w sieci!
> Usunięto skrót Sugar Rush.
Skrót, który omijał pola trzciny cukrowej, był dodany przypadkowo i został już usunięty.
> Naprawiony punkt odradzania na Sugar Rush.
Rozbicie się w pewnym punkcie trasy nie powoduje już, że gracz powraca do gry na uprzywilejowanej pozycji.
> Dodatkowe poprawki i udoskonalenia rozgrywki.
Dziękujemy wszystkim, którzy przekazali nam swoje uwagi dotyczące MotorStorm Pacific Rift. Wciąż zajmujemy się innymi problemami, które zostały nam opisane przez użytkowników.
Podzielcie się z nami swoimi uwagami na temat aktualizacji jak również samej gry, odwiedzając fora VIP.MotorStorm.com.


cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #915 dnia: Maja 12, 2009, 16:08:48 pm »
Pojawił się nowy patch:

Cytuj
> 40 niepowtarzalnych Mikroodznak dla każdego gracza do zebrania.
Zdobywaj je, wykonując zróżnicowane zadania i pochwal się nimi przed innymi zawodnikami w sieci!
> Usunięto skrót Sugar Rush.
Skrót, który omijał pola trzciny cukrowej, był dodany przypadkowo i został już usunięty.
> Naprawiony punkt odradzania na Sugar Rush.
Rozbicie się w pewnym punkcie trasy nie powoduje już, że gracz powraca do gry na uprzywilejowanej pozycji.
> Dodatkowe poprawki i udoskonalenia rozgrywki.
Dziękujemy wszystkim, którzy przekazali nam swoje uwagi dotyczące MotorStorm Pacific Rift. Wciąż zajmujemy się innymi problemami, które zostały nam opisane przez użytkowników.
Podzielcie się z nami swoimi uwagami na temat aktualizacji jak również samej gry, odwiedzając fora VIP.MotorStorm.com.


Dali by w końcu jakieś nowe trasy  :x

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #916 dnia: Maja 12, 2009, 16:19:18 pm »
Ano, muszę się kiedyś znowu zabrać za grę i próbować zdobyć Platynę. :cool:
Ale wkurzyłem się na nią, bo nie dało się sejva skopiować, kiedy mi konsola padła. :-x

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #917 dnia: Maja 12, 2009, 19:30:14 pm »
Nie za dużo Snake Plissken tych niebieskich dzbanów. A wam bardziej podoba się PR, czy poprzedniczka?

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #918 dnia: Maja 12, 2009, 20:09:03 pm »
Nie za dużo Snake Plissken tych niebieskich dzbanów. A wam bardziej podoba się PR, czy poprzedniczka?
Zdecydowanie PR. Większe zróżnicowanie widoków, ciekawsze trasy, jakby trochę większa walka na torze, monster trucki (których nie znoszę, ale udane lawirowanie między olbrzymami na malutkim motorze daje nielichą frajdę), split-screen, a do tego wszystkiego jeździ się jakby trochę lepiej niż w jedynce. Ciężko określić dokładnie czym różni się model jazdy, ale dla mnie jest lepiej :) Zdecydowanie wolę Pacific Rift :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #919 dnia: Maja 12, 2009, 20:25:04 pm »
Napisałbym to samo co cappo. 8-)

Ciężko określić dokładnie czym różni się model jazdy, ale dla mnie jest lepiej :)
Na pewno łatwiej w tej części robić zakręty na ręcznym. Od razu to jest zauważalne jak ktoś grał dużo w pierwszą część.

Nie za dużo Snake Plissken tych niebieskich dzbanów. A wam bardziej podoba się PR, czy poprzedniczka?
Mało, RE5 czeka w kolejce, ale praktycznie czas na zdobycie w nim Platynowego Puchara zabiera mi K2, VC i VF5. :-(
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2009, 20:26:43 pm wysłana przez Snake_Plissken »