Autor Wątek: MotorStorm: Pacific Rift  (Przeczytany 145778 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #280 dnia: Maja 07, 2008, 01:34:55 am »
ten jest swietny ;)


marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #281 dnia: Maja 07, 2008, 03:51:46 am »
Zmienili engine, zmienili fizyke, oby nie wyszła z tego taka kaszana jak jedno demo w tym klimacie z PSN  :-?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #282 dnia: Maja 07, 2008, 06:52:27 am »
Gameplay z Prealphy wygąda biednie, ale patrząc na pierwsze screeny z MS i właściwą grę wierzę w udany debiut MS2 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #283 dnia: Maja 07, 2008, 10:01:58 am »
Oficjalne zdjęcia wyglądają jak z prawdziwej gry a nie rendera i nie zachwycają specjalnie ale do 2009 duuużo czasu.  :cool:

1280x720:

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8350&N=1

http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8351&N=1
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8351&N=2
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8351&N=3
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8351&N=4

Jedynka też na początku wrażenia nie robiła. Jednak jak już się pojawiła to zryła berety. Przypuszczam że z 2 częścią będzie to samo. Na razie jest średnio czyli tak jak w tym samym czasie przed premierą z jedynką. Zapewne dostaniemy następce króla arcade'owych wyścigów.

PS. Anonimowy widzę że coraz częściej interesujesz się grami na PS3. Czyżbyś olał X0 i skierował swoją uwagę ku konsoli Sony? Ile masz % w GTA4? :P

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #284 dnia: Maja 07, 2008, 10:57:58 am »
Jedynka też na początku wrażenia nie robiła. Jednak jak już się pojawiła to zryła berety.
Oficjalne screeny z jedynki nawet teraz nie robią na ludziach wrażenia ;)

http://www.gameonly.pl/news/2008-05-07/14038/38d4266f21d6aee8.jpg
Wnętrze wulkanu :-D tęsknie za takimi widokami i ogólnie kanionem, oby były jakieś obsuwające się skały / wyścig w trakcie erupcji.
I do not comprehend.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #285 dnia: Maja 07, 2008, 11:28:28 am »
Jedynka też na początku wrażenia nie robiła. Jednak jak już się pojawiła to zryła berety.
Oficjalne screeny z jedynki nawet teraz nie robią na ludziach wrażenia ;)

Na mnie robią wrażenie:



Dlatego też dziwię się czemu nie usprawnili silnika z jedynki tylko napisali go od nowa.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #286 dnia: Maja 07, 2008, 15:30:35 pm »
MotorStorm 2 will get its demo before launch say Evolution Studios
http://www.strategyinformer.com/news/987/motorstorm-2-will-get-its-demo-before-launch-say-evolution-studios

Cytuj
Paul Hollywood, creative director at Evolution, has said at Sony's PlayStation Day event that a demo for upcoming MotorStorm Pacific Rift is planned.
He also said the game will "be locked at 30 frames-per-second in 720p", something the pre-alpha demo version lacked at the event.
"Yes, there'll be a downloadable demo on the PSN Store before launch," said Evolution's Hollywood. "Autumn 2008 is when we're coming out. I don't know the date or what we're going to do with the demo - that'll be forthcoming."

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #287 dnia: Maja 07, 2008, 21:18:48 pm »
Showcase gry - http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

to wyglada juz panie zagrzebiscie  :shock:
bedzie super mowie wam ;)

lupinator

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #288 dnia: Maja 07, 2008, 21:31:26 pm »
Tylko, że jak się wjedzie ciężarówką w palmę, to palma się złamie, więc takie chwalenie sie roślinką jest nie na miejscu.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #289 dnia: Maja 07, 2008, 21:38:17 pm »
Cytuj
wjedzie ciężarówką w palmę
Probowales? 8)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #290 dnia: Maja 07, 2008, 22:37:02 pm »
Showcase gry - http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

to wyglada juz panie zagrzebiscie  :shock:
bedzie super mowie wam ;)

Przyznaję, nakręcił mnie ten filmik na nową odsłonę. Motor Storm to jedyna gra gdzie różnice między pojazdami są tak odczuwalne i do każdego trzeba przystosować inny styl jazdy oraz miejsce na trasie. Druga część zapowiada się na taką, która te różnice jeszcze bardziej pogłębi co równe jest z jeszcze większą grywalością. Jedyne co bym sobie życzył to zniszczenia na poziomie Burnouta. Ta gra to czysty miód i dla mnie bez wątpienia król wyścigów arcade dlatego też cieszę się że druga część zapowiada odebranie korony jedynce.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #291 dnia: Maja 07, 2008, 22:53:14 pm »
Showcase gry - http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

to wyglada juz panie zagrzebiscie  :shock:
bedzie super mowie wam ;)

Przyznaję, nakręcił mnie ten filmik na nową odsłonę. Motor Storm to jedyna gra gdzie różnice między pojazdami są tak odczuwalne i do każdego trzeba przystosować inny styl jazdy oraz miejsce na trasie. Druga część zapowiada się na taką, która te różnice jeszcze bardziej pogłębi co równe jest z jeszcze większą grywalością. Jedyne co bym sobie życzył to zniszczenia na poziomie Burnouta. Ta gra to czysty miód i dla mnie bez wątpienia król wyścigów arcade dlatego też cieszę się że druga część zapowiada odebranie korony jedynce.
Wątpiłeś w wielkość MotorStorm? Na kolana niewierny! ;P
Panowie zrozucie jedno, to że R2 i MS2 pozamiatają graficzne jest pewne jak brak udziału reprezentacji Brazylii w Mistrzostwach Europy ;) To są gry od Sony, a oni na PS3 znają się najlepiej.

Wygląda ładnie, widac że to pre-alpha w 40% ukończona gra... poczekajcie na 100%  :cool:
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2008, 22:54:56 pm wysłana przez pokrytyśniegiem »

lupinator

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #292 dnia: Maja 07, 2008, 23:19:24 pm »
Czemu ludzie nie biorą pod uwagę takich faktów jak skomplikowana fizyka w Motor Storm 2? Oglądnijcie filmik, który dał Nakimsuhi. W tej grze jak sie wybierze zbyt lekkie auto to przez dżungle nie przejdziesz bo Cię roślinność powstrzyma a ciężarówką ją skosisz. (...)
Ja w tym filmie widziałem tylko, iż odnosiło się to do jakiegoś małego gówna, a przez resztę roślin auta przenikały (nawet nie drgnęły), odbijając się od palm.

To oglądaj uważnie bo widać jak na dłoni że buggy nie daje rady a ciężarówka zgniata rośliny.

http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

Koniec OT.
Napisałem "(...) widziałem tylko, iż odnosiło się to do jakiegoś małego gówna (...)". Nie wiem, gdzie Ty widzisz "skomplikowaną fizykę" w tym filmie, bo chyba nie w tym, że ciężarówka przejeżdża po jednej roślince, a buggy już nie. Przez resztę roślin samochody przenikają, a od palm się odbijają. Fizyka jest na tym etapie prac słabiutka.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #293 dnia: Maja 08, 2008, 02:43:22 am »
Jak oglądam te zapowiedzi, to przypominają mi się stare dzieje ;] 

robal

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-06-2007
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja: 0
  • szalony mleczarz
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #294 dnia: Maja 08, 2008, 11:34:58 am »
Showcase gry - http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

no zabiła mnie ta prezentacja. na 40 procentach a gra wyglada lepiej od pierwszej czesci, ała
El Loco En El Coko

Honorovy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-02-2008
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #295 dnia: Maja 08, 2008, 12:56:44 pm »
Showcase gry - http://www.gamersyde.com/stream_7095_en.html

no zabiła mnie ta prezentacja. na 40 procentach a gra wyglada lepiej od pierwszej czesci, ała

No grafika robi wrażenie, ale nie irytuje was to jak pojazdy przy wyskoku wisza w powietrzu ?. Jak by nie bylo grawitacji w ogole, powinny spadac troszke szybciej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #296 dnia: Maja 08, 2008, 15:16:00 pm »

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #297 dnia: Maja 08, 2008, 15:20:40 pm »
Może i grafiką nie rozwala ale za to miodnością (bynajmniej Motorstorm pierwszy :D) nadrabia:).

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #298 dnia: Maja 08, 2008, 16:47:57 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #299 dnia: Maja 11, 2008, 22:54:53 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #300 dnia: Maja 11, 2008, 23:05:53 pm »
Miałem chyba gorszy dzień, kiedy krytykowałem ostatnio MS2. Świetnie to wygląda, a w szczególności pierwsza trasa, która zapowiada się na rzeźnicki kawałek ziemi  :grin:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #301 dnia: Maja 11, 2008, 23:07:47 pm »
Miałem chyba gorszy dzień, kiedy krytykowałem ostatnio MS2. Świetnie to wygląda, a w szczególności pierwsza trasa, która zapowiada się na rzeźnicki kawałek ziemi  :grin:
pamiętajmy że to wciąż 40% kodu podobno  :shock:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #302 dnia: Maja 11, 2008, 23:09:38 pm »
nowy filmik (chyba) z pokazu na PSD http://www.jeuxvideo.tv/video/motorstorm-pacific-rift.html#view:242918
widoki są zabójcze! dokładnie chodzi o 45 sekunde  :shock:
na dodatek słoneczko, piękkknie świecie :) Gra na takim etapie wygląda naprawdę ładnie, poczekajmy na zakończenie prac, będzie graficzna miazga  :cool:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #303 dnia: Czerwca 19, 2008, 10:50:06 am »
MotorStorm Pacific Rift Sony Gamers' Day 08: Interview
http://www.gametrailers.com/player/34177.html
Opublikowane: Maj 17, 2008, 08:18:32
MotorStorm 2 Gets Photo Mode, Custom Soundtracks
http://thesixthaxis.com/motorstorm_2_gets_photo_mode,_custom_soundtracks_news_1181_tsa.aspx

Cytuj
We've just had the latest Fact Sheet in from Sony on MotorStorm: Pacific Rift, and whilst most of the information we've know about for some time the document does confirm a launch period of Autumn 2008 (well, 'Fall', but you get the idea) and a couple of new features, which may or may not be news to some of you.
The Photo Mode will allow players the opportunity to save images at any point in the game to put on their desktop or send around to friends. Finally, also confirmed are Custom Soundtracks: players can take their own music stored on a PS3 HDD and add to the list of music played within the game.

Opublikowane: Czerwiec 18, 2008, 10:13:10
Motorstorm 2 Q&A - Harder, Better, Faster, Stronger
http://au.playstation.com/news/2008/mudwaterextremeracing.jhtml;jsessionid=R4RTAZTMCOBMTS3YIXZCFEWLXBC5GIV0

Cytuj
Can you describe the new island setting in MotorStorm Pacific Rift?
The new setting is pretty much the pinnacle of what we want to achieve in MotorStorm Pacific Rift. The desert was brilliant for MotorStorm, it's beautiful, it's iconic, but it only did one thing: it was dry... with the odd bit of mud. What we really wanted to do with MotorStorm Pacific Rift was find a location that had all the elements to give us a much wider diversity of racing tracks but still feel plausible. Coming from our rally heritage, we're not in the game of making racing titles with big Aztec heads that spit fire and things like that - we really wanted to have a lot of racing diversity in there, but make it in a plausible location.
Also, we tried looking up what we could do with the location. We're really keen on ensuring that everything we put into the world has some kind of interactive element to it. Painting a beautiful picture is all well and good, but making it interactive is the really hard bit - so it's not just a beautiful, diverse place but you also look at things like the vegetation, the water, the lava, all those kind of things and give feedback to the players in different ways and they get a real visceral, entertaining in-your-face experience.
How destructible is the environment?
As destructible as we can stretch it. You can't destroy everything, but as much as we can let you destroy, you can.
Can you go into more detail about the new vehicles?
The monster truck is one of those things we were quite precious about in terms of the whole balance we had with MotorStorm, so there was a lot of science involved to make sure we had that fine balance. But we always wanted to have a monster truck in there, it was a natural thing to stick in because it's big and fast and you can do stupid things. So we spent a long time prototyping the monster truck, where it would sit [in the game] and what it would do. And what we realised was what we didn't have in MotorStorm was something that sat at the top of the food chain.
The monster truck isn't about driving really fast or being really manoeuvrable or outperforming anyone - it's basically about kicking the tar out of anything else on the track. The way we've developed it and the way they drive is that you can go very easily over other vehicles, or crush them or push them out of the way. And when you're playing with the monster truck it's quite a different experience because it's all about hunting down those little weedy guys in the fast things and making sure they're out of the competition.
What were the things you wanted to change from the original MotorStorm?
With the time that we got to develop the first game we did everything we could. But we want to refine it in every single area, and also move the whole thing on. It's almost a new way of [approaching] racing games, in terms of multivehicle balance and stuff like that but we really want to take it to new places and do something different with it. Split screen is obviously the big one. That was one of the things we just physically couldn't do with the technology at the time, so we went back to the drawing board with all our rendering techniques and really went to town on making sure that split screen forms an essential part of what this is all about. Online is still there for hardcore and for those who want to be the best, but when you just want to have a play around with a few buddies there's nothing better [than playing split screen].
The online experience is also easy and accessible, we've got matchmaking, people can jump straight into a race with no waiting around, we've got a Time Attack from the start, completely re-written a lot of the low level stuff to make it run faster, more vehicles online, more vehicles on the track... all around [it's] a much more refined and playable experience.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #304 dnia: Czerwca 25, 2008, 15:54:04 pm »

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #305 dnia: Czerwca 25, 2008, 16:18:09 pm »
mysle ze kto gral w 1 to moze sobie smialo odpuscic 2 robia te same bledy fizyka ksiezycowa+brak widoku z kabiny jak dla mnie flatout z 360 to przy tym super rodzyn a pure pewnie podniesie jeszcze poprzeczke...

http://www.gamersyde.com/news_6683_en.html

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #306 dnia: Czerwca 25, 2008, 16:21:01 pm »
Tak jak mowisz.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #307 dnia: Czerwca 25, 2008, 20:52:19 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #308 dnia: Czerwca 25, 2008, 21:06:52 pm »
 ładna gra i to dopiero 40%  :shock:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #309 dnia: Czerwca 25, 2008, 21:08:25 pm »
Piekna gra bedzie ;], szkoda tylko, ze jakas mala ta mapka byla i nie pokazali jak to wyglada z kamery z maski, byle do E2 :P

nakimushi

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #310 dnia: Czerwca 25, 2008, 21:22:21 pm »
Piekna gra bedzie ;], szkoda tylko, ze jakas mala ta mapka byla i nie pokazali jak to wyglada z kamery z maski, byle do E2 :P

no kamera z maski wyglada 10 razy efektowniej w tej grze wiec bedzie pieknie_ strasznie mi sie podoba ogromna widocznosc w tej grze_ w 1 tez byla durza ale tam grafika byla prostsza chyba a tutaj widac doslownie pare km do przodu_ w gorze lataja ptaki ;) a blisko nas jest masa detali ze swietnie wygladajacym podlozem i otoczeniem
ja juz jestem spokojny o ta gre_ jeszcze zeby Resistance 2 dopiescili  :mad:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #311 dnia: Czerwca 26, 2008, 09:25:00 am »
Nowe filmiki, singiel i split:
http://www.jeuxvideo.fr/videos-commentees-motorstorm-pacific-rift-actu-145706.html
menu i wybór pojadu prezentuje się 100 razy lepiej niz w jedynce. Nie moge się doczekac tej gry, najpierw wszystko na złoto, a później online  :cool:
Burnout może się schować.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2008, 09:28:05 am wysłana przez pokrytyśniegiem »

robal

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-06-2007
  • Wiadomości: 30
  • Reputacja: 0
  • szalony mleczarz
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #312 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:03:56 am »
dla tych co narzekali powiedzcie jak mozecie oceniac grafike po filmikach takiej jakosci tak z ciekawosci pytam,
druga sprawa fizyka pojazdow, mam nadzieje ze jej nie zmienia w porownaniu z czescia lub zmiany beda minimalne, to jest gra ARCADE tutaj chodzi o to zeby skakakac, demolowac, przepychac sie miedzy innymi dlatego wogole nie interesuje mnie widok zza kierownicy, bo w tej grze jest poprostu bezuzyteczny, zwlaszcza przy skokach gdzie trzeba ustatwiac smochod wzgledem podloza zeby w chwili uderzenia sie nie odbil, cala frajda z tej gry jest własnie z wymienionych powyzej powodow, zawsze moze zdarzyc sie cos nieprzewidzianego jak nie z twojej winy to z winy innego kierowcy. a mi głownie chodzi o grywalnosc a nie kolejne syfy w stylu nfs pro czy burnouta który wogóle mi nie podszedł. i tak jak wspomnialem o grafice mozna podyskutowac jak wypuszcza bete

a jeszcze na koniec podobalo mi sie jak monster kosil snaki na drodze(nareszcie) tylko czy gra bedzie miala mniej bugow niz jedynka? widzieliscie gdzie po pierwszym wypadku zrespawnowal sie monster musial uzyc respawna drugi raz bo zawiesil sie na przewalonym drzewie.
El Loco En El Coko

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #313 dnia: Lipca 13, 2008, 19:50:50 pm »
W oczekiwaniu na nowy materiał z E3


 :cool:

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #314 dnia: Lipca 14, 2008, 13:10:11 pm »

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #315 dnia: Lipca 16, 2008, 00:25:04 am »

lupinator

  • Gość
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #316 dnia: Lipca 16, 2008, 01:07:10 am »
Nowy trailer:
http://gamersyde.com/news_6823_en.html

Na briefingu Sony w słabej jakości aż tak bardzo nie robił ale teraz? MASAKRA! Zapiera dech w piersiach.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #317 dnia: Lipca 16, 2008, 01:12:02 am »
Dla mnie bajka  :grin:
I do not comprehend.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #318 dnia: Lipca 16, 2008, 01:18:22 am »
O jaa masakra o_0 Jak ktos nie widzi postepu wzgledem pierwszej czesci jest slepy!
Wszystko tutaj jest lepsze: od grafiki, przez oswietlenie, scenerie, tekstury po fizyke otoczenia i zniszczenia. Najlepsze jest to, ze maja jeszcze pare miesiecy na doszlifowanie produktu - bedzie hit.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: MotorStorm: Pacific Rift
« Odpowiedź #319 dnia: Lipca 16, 2008, 01:27:27 am »
Wygląda bosko :cool:

Oby tylko obniżyli poziom trudności, lub jakoś lepiej go rozwiązali, bo jedynka stawała się strasznie irytującą grą.

Na grę specjalnie nie czekam, ale prezentuje się świetnie.