Masz więcej screenów, które pokazują te różnice? Bo ja tu nie widzę tych różnic w kontraście i delikatnie lepszym HDR - tzn. bardzo niewielkie są, ale nie zaliczyłbym tego do zalety którejkolwiek z konsol. Co więcej pokazujesz na jednym przykładzie, że wersja na PS3 nie ma tekstur z mapami wypukłości - ja jestem pewny, że po drodze nie raz takowe widziałem. Na PS3 tekstura daje złudzenie wklęsłości, ale brakuje jej trochę jaśniejszych linii, które jeszcze bardziej nadawały by jej głębi. Z drugiej strony na 360-ce wydają się to nieco zbyt doświetlone (chodzi o pierwsze zbliżenie) i tu naturalniej według mnie wypada PS3. Drugie zbliżenie jest już na korzyść Xboxa, ale i tu zauważam także plusiki rozwiązania z ps3 - łączenie poszczególnych fragmentów metalu wygląda na bardziej szczegółowe, a i "wyraźne wypukłości" znajdują się w miejscu, gdzie na Xboxie ich nie ma. Co z tymi kablami i rurkami? Chyba nie chodzi Tobie o to wcięcie na pierwszym zbliżeniu
.
Różnice są bardzo niewielkie i według mnie wynikające z pracy dewelopera - nie dłubali nad tym ci sami ludzie i stąd mogą pojawiać się niewielkie rozbieżności. I dziwię się, iż nie wspomniałeś np o takiej teksturze krwi, która jest bardzo lekko, ale przy bezpośrednim porównaniu zauważalnie rozmyta
. No i w ogóle niektóre tekstury na PS3 są gorsze. Podczas gry DS wygląda świetnie niezależnie od wersji. Subtelne różnice można wyłapać tylko na tych screenach, a i one prezentują jedynie mały kont jednej z wielu lokacji. No chyba, że masz cały szereg obrazków, który będzie prezentował ich więcej. Proszę tylko nie wklejaj ich w tym temacie.
Po raz kolejny apeluje do Ciebie - graj, a nie baw się w oglądanie screenów pod lupą i liczenie pikseli. Gardzisz PS3 i wolisz X360 - ok, to Twoje zdanie. Skończ jednak proszę z tymi porównaniami, bo robi się to dobijające. Tak zawziętego człowieka pamiętam tylko jednego i bynajmniej nie jest to chlubny zaszczyt, przypominać go.
Skończyłem i więcej nie będę poruszał tego tematu, ale taka jest moja rada