Autor Wątek: Midnight Club: Los Angeles  (Przeczytany 8290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Midnight Club: Los Angeles
« dnia: Listopada 24, 2007, 23:55:28 pm »
Gierka już dawno zapowiedziana, a tematu na GO niema (albo nie znalazłem).

http://ps3.ign.com/articles/837/837158p1.html
Pytania i odpowiedzi.

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 25, 2007, 09:26:40 am »
Midnight Club gralem na PC i srednio mi sie podobal.

Na konsole pewnie spartola go tak samo..

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 25, 2007, 11:10:57 am »
Gralem tylko w Dub Edition na PC i bardzo mi przypadlo do gustu na czele ze swietna muzyka, jestem bardzo ciekaw jak LA sie rozwinie.. Wiadomo ze motorem napedowym tej serii jest tryb multi i w nim pokladam najwieksze nadzieje.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 25, 2007, 13:11:51 pm »
Gralem tylko w Dub Edition na PC i bardzo mi przypadlo do gustu na czele ze swietna muzyka, jestem bardzo ciekaw jak LA sie rozwinie.. Wiadomo ze motorem napedowym tej serii jest tryb multi i w nim pokladam najwieksze nadzieje.
ja grałem w 3 Dub Edition i co mogę powiedzieć....tylko muza była fajna. Grafika nie była najlepsza, no może wozy jeszcze jakoś wyglądały ale otoczenie to porażka. No i handicap był taki wkur*ający człowiek prowadził cały wyścig a po jednym zakręcie go doganiali. Wydaje mi się że raczej LA tego nie zmieni, ciekawe na jakim silniku ta gra pracuje? może tym samym co GTA4?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 04, 2008, 07:28:12 am »
Rockstar confirms October launch for Midnight Club LA
http://www.psu.com/Rockstar-confirms-October-launch-for-Midnight-Club-LA-News--a0004138-p0.php

Cytuj
Rockstar has confirmed that its upcoming racer Midnight Club: Los Angeles for PlayStation 3 and Xbox 360 will be released in early October in both the US and Europe.
Despite earlier reports pointing to a September launch, the publisher has seen fit to reschedule the game for release in North America on October 7, with a European release following on October 10.
Developed by Rockstar San Diego, this latest instalment in the popular racing series features a “hyper-realistic”, free-roaming representation of LA, where gamers can cruise freely around at their own leisure without the presence of cumbersome load times.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 29, 2008, 22:25:41 pm »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #7 dnia: Września 04, 2008, 13:59:21 pm »
« Ostatnia zmiana: Września 04, 2008, 17:33:28 pm wysłana przez piter86 »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #8 dnia: Października 20, 2008, 14:39:49 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #9 dnia: Października 20, 2008, 14:47:11 pm »
gra wyglada jak jakas padaka

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #10 dnia: Października 20, 2008, 15:48:18 pm »
Do online to się nie nadaje. Gra jest zbyt szybka i chaotyczna, więc walki na trasie raczej nie będzie. Jeśli oczywiście będzie to wyglądało tak jak w poprzednich odsłonach. Można tutaj powiedzieć że Burnout tez jest szybki, jednak tutaj jest to w jakiś dziwny, magiczny sposób wyważone.

PS. Wkurza coś takiego jak Ninje wyprzedza radiowóz. :???:

nakimushi

  • Gość
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #11 dnia: Października 22, 2008, 10:12:38 am »














The Graphics are amazing in this game.
The handling of the cars are great.
Well i only raced twice but won both races easily.


..............

Midnight club 2. Best racer Ive played all year, and Ive only played 30 minutes. Its everythng that need for speed always wanted to be. LA is created beautifully and accurately. Graphics are breathtaking, framerate is faaaaast and smooth, customization is very user friendly and deeper than NFSD, story seems cool, navigation is great, and there seems to be a lot to do. Imagine Test Drive mixed with Need for speed, with the attitude and speed of burnout but with better graphics than all of them

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #12 dnia: Października 22, 2008, 10:26:33 am »
Ohooo...widzę że szykuje się kolejny wydatek. Jakaś data premiery?

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #13 dnia: Października 22, 2008, 11:57:28 am »
Chorela ja jeszcze Grida nie kupilem, a tu kolejne fajne wyscigi...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #14 dnia: Października 22, 2008, 12:49:00 pm »
Takie pytanko. Screeny z PS3 czy X0?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #15 dnia: Października 22, 2008, 13:09:40 pm »
Strzelam xbox360 dlaczego=pirat wyciekł

nakimushi

  • Gość
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #16 dnia: Października 22, 2008, 13:16:15 pm »
xo

Tango

  • Gość
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #17 dnia: Października 22, 2008, 13:17:58 pm »
Premiera byla wczoraj, wiec dzis moze wypozycze, bo gra nie warta kupna moim zdniem. Siano leci na farcry 2 wczoraj tez wyszedl ale braklo czasu na kupienie go.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #18 dnia: Października 22, 2008, 18:04:40 pm »
Nie mam specjalnego ciśnienia na MC, ale oceny zbiera bardzo dobre:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/midnightclublosangeles (śr. 84/100)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #19 dnia: Października 23, 2008, 11:50:34 am »
ciekawe czy beda jakies roznice w grafice w wersji na PS3 ?? :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #20 dnia: Października 23, 2008, 11:53:37 am »
M.in. dlatego nie kupuje teraz. Poczekam na pierwsze większe recenzje i porównania. Na razie 3 priorytety: LBP, MS2, FC2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #21 dnia: Października 23, 2008, 12:04:32 pm »
M.in. dlatego nie kupuje teraz. Poczekam na pierwsze większe recenzje i porównania. Na razie 3 priorytety: LBP, MS2, FC2.

Kurde, zbyt wiele tych gier wychodzi, z checia obczail bym tez Fallout'a ale czasu nie ma nawet na kilka kulek w PGR'a, tym bardziej 100 godzin epckiej przygody, narazie porwe sie na Fable 2 i FC2, a Midnight Club musi poczekac, bo raczej mnie nie porwie, nie przepadam za tego rodzaju wyscigami. Lubie arcade, ale wole wyscigi na typowych "torach" zamknietych trasach.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 22, 2008, 16:42:40 pm »
Pograłem trochę i muszę przyznać, że model jazdy jest bardzo dobry, a graficznie też jest nieźle. Ogólnie MC, to kawał solidnej ścigałki. Jak stanieje to kupię :)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 22, 2008, 20:55:27 pm »
Jest gdzieś tego demko?

mateo

  • Gość
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 22, 2008, 21:12:24 pm »
GTAIV w bryce. Jeśli podoba wam się takie rozwiązanie, to warto po tą grę sięgnąć.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 02, 2008, 18:32:57 pm »
Mam dwa bardzo ważne pytania:

1. Jak zgubić policję?
2. Jak łatwo zarobić dużo kasy?

Ps. Gra wygląda dużo lepiej za dnia niż w nocy.
Ps2. Miasto nie jest jakieś specjalnie duże.
Ps3. Jak ktoś ma pytanka to dawać :)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 02, 2008, 20:06:43 pm »
Mam dwa bardzo ważne pytania:

1. Jak zgubić policję?
2. Jak łatwo zarobić dużo kasy?

Ps. Gra wygląda dużo lepiej za dnia niż w nocy.
Ps2. Miasto nie jest jakieś specjalnie duże.
Ps3. Jak ktoś ma pytanka to dawać :)

Jak wypada model jazdy w porównaniu do PGR 3/4 ? Dużo bardziej arced'owo ?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 02, 2008, 20:34:28 pm »
Ciężko powiedzieć. Głównie dlatego, że w PGR masz dosyć wąskie trasy i nie możesz tak ścinać zakrętów jak MC. Ogólnie model jazdy w MC jest bardziej arcadowy niż w PGR-ach, ale dużo mniej niż w Burnoucie. Pomijając wszelkie porównania, to model jazdy w MC jest chyba najmocniejszą stroną gry i wypada naprawdę świetnie :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 03, 2008, 18:48:33 pm »
A czy atakuje cholernie wkurzający handicap tzn czy przeciwnicy doganiają cię z prędkością światła pomimo iż byłeś sporo przed nimi?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 03, 2008, 23:51:13 pm »
A czy atakuje cholernie wkurzający handicap tzn czy przeciwnicy doganiają cię z prędkością światła pomimo iż byłeś sporo przed nimi?
Na szczęście nie. Handicap co prawda jest, ale nie jest przegięty tzn. grasz słabo to i tak odstawią cię na sporą odległość, a jak jesteś bardzo dobry, to ty ich odstawisz.
Ogólnie wygląda to tak: jak jesteś z przodu to przeciwnicy jadą trochę lepiej, a jak z tyłu to trochę gorzej. O jakiś kolosalnych różnicach jednak nie ma mowy (albo przynajmniej ja ich nie zauważyłem).

Wkurza natomiast policja, którą cholernie ciężko jest zgubić, a samochody ruchu drogowego nie robią jej specjalnie krzywdy. Na szczęście nie ma jej wiele i trafia się co najwyżej raz na parę wyścigów.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 04, 2008, 12:19:40 pm »
A całą przeszedłeś czy tylko kawałek? Bo może z czasem jest gorzej, no i czy grałeś w 3?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 09, 2008, 21:07:16 pm »
A całą przeszedłeś czy tylko kawałek? Bo może z czasem jest gorzej, no i czy grałeś w 3?
1. Gra mi się podoba, ale na razie nie grałem jakoś bardzo dużo (rozegrałem kilkadziesiąt wyścigów). Przeszedłem pewnie tak z 10-20% gry.
2. Grałem w sporo różnych wyścigów, ale akurat we wcześniejsze MCluby nie.
: Grudzień 05, 2008, 17:03:43 pm
Dobrze napisana i konkretna recenzja:
http://www.onlinecenter.pl/Recenzje-Xbox-360/Midnight-Club-Los-Angeles.html
: Grudzień 05, 2008, 21:53:12 pm
Co do handicapu:
Cytuj
Wydana w październiku gra Midnight Club: Los Angeles doprowadza wiele osób do szału swoim poziomem trudności, więc studio Rockstar zdecydowało się wypuścić na Xbox Live niespodziewanie aktualizację do swojej wyścigowej produkcji. Skarg musiało być naprawdę wiele, ponieważ łatka, według opisu, znacznie usprawnia sztuczną inteligencję przeciwników, dostosowując ją dynamicznie do umiejętności prezentowanych przez gracza. Ponadto dorzucono listę rankingową dla turniejów Rockstar Social Club. ulepszono funkcjonowanie wyszukiwarki w trybie multiplayer oraz podobno ogólnie poprawiono działanie gry.
http://www.onlinecenter.pl/3844/Aktualnosci/Latka-do-Midnight-Club-Los-Angeles.html
 :mad:

Nie wiem, jakoś mi gra nie sprawia wielkich trudności. Czasem trzeba powtórzyć wyścig, ale ogólnie nie jest tak trudno jak myślałem, że będzie. Zobaczę jak te "poprawki" wyglądają w praniu, ale mam pewne obawy, bo do tej pory przeciwnicy zachowywali się naprawdę świetnie, a brak handicapu nadawał tej grze smaczku.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 09, 2008, 21:10:44 pm »
Ciekawe czy wyjdzie ta łatka na PS3.
Może daj znać jak przejdziesz grę to mi powiesz jak jest z handicapem ogólnie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 03, 2009, 11:56:10 am »
Ciekawe czy wyjdzie ta łatka na PS3.
Może daj znać jak przejdziesz grę to mi powiesz jak jest z handicapem ogólnie.
Na razie właściwie nie ma (nie było?). Jak jedziesz zajebiście, to odstawiasz wrogów na kilometr, a jak na początku wyścigu walniesz parę razy w samochody, to nie masz już specjalnie szans na wygraną (chyba, że dalej będziesz jechać bezbłędnie. O dziwo jednak lawirowanie pomiędzy ruchem ulicznym nie jest wcale takie trudne, a jeszcze mamy 4 specjalne moce (na raz można mieć tylko jedną), które ułatwiają grę. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że nawet jak przegramy wyścig, to dostajemy ileś tam kasy i reputacji :)

Zobaczymy jak sprawa wygląda po patchu, jeśli zauważę różnice w rozgrywce, to na pewno opiszę co i jak :)
: Grudzień 09, 2008, 21:18:24 pm
Rozszerzenie do Midnight Club: Los Angeles w drodze
Cytuj
Studio Rockstar San Diego pochwaliło się, że na początku przyszłego roku wyda do Midnight Club: Los Angeles spore rozszerzenie. Paczka ?South Central Upgrade Map? powiększy wirtualne Miasto Aniołów aż o jedną trzecią, dorzucając kolejne charakterystyczne miejsca do zwiedzenia za kierownicą samochodu lub motocykla. Co niezwykle cieszy, za dodatkowy obszar nie trzeba będzie wykładać żadnych pieniędzy. Ponadto pojawi się płatny zestaw, w którego skład wejdą następne wyzwania do zaliczenia, wyścigi, pojazdy (w tym na pewno jeden motocykl i coś z klasy SUV) oraz utwory muzyczne. Nie podano ceny.
Komentarze
http://www.onlinecenter.pl/3861/Aktualnosci/Rozszerzenie-do-Midnight-Club-Los-Angeles-w-drodze.html

Ostatnio nie grałem w MC (brak czasu i sił), ale dzisiaj będę musiał to nadrobić :)
: Grudzień 13, 2008, 12:07:42 pm
Powróciłem do gry po małej przerwie i muszę przyznać, że MC ma POWER jak żadne inne wyścigi :D
Grafika natomiast robi na mnie większe wrażenie niż ta w GT5:P :cool: Fakt dużo elementów jest lepiej wykonane w GT5:P np asfalt i oświetlenie, ale np wozy są bardzo porównywalne, a to co się czasem dzieje na ekranie przy prędkości 200+ to jest masakra :D

maRcinRD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 30-03-2008
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 07, 2009, 00:44:28 am »
przeszedlem główny watek gry (84% kariery) gra na pocztku naprawde mnie momentami irytowala poziomem trudnosci, ale z drugiej strony  pamietam jak smieszne bylo jak moglem dogonic przeciwnikow w NFS nawet gdy wyprzedzali mnie o "lata świetlne". Praktyka czyni mistrza :) teraz takie slalomy mi wychodza czasami ze az sie dziwie ze nie zaliczm czołówek z innymi samochodami,   Nawet zaczalem ogladać powtórki wyscigow :) mam plan odhaczyc wszystke trofea.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 26, 2009, 00:33:26 am »
Nowa zawartość do Midnight Club w marcu

Cytuj
Troszkę to trwało, ale Rockstar jest już pewne daty wydania dodatku do Midnight Club: Los Angeles. Mapa South Central pojawi się w usługach sieciowych Microsoftu i Sony 12 marca i będzie oczywiście darmowa. Nie znaczy to wcale, że Rockstar nie pozwoli nam wydać żadnych pieniędzy na nową zawartość, bo wraz z okolicą pojawi się zestaw premium zawierający:

    * 9 nowych pojazdów
    * 26 nowych wyścigów
    * 10 nowych misji kurierskich
    * nowe elementy do tuningu auta
    * nowe utwory muzyczne

To wszystko w cenie niespełna 10 dolarów lub 800 MS punktów.



piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 02, 2009, 22:18:04 pm »

Coiler

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-05-2004
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 0
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 02, 2009, 22:40:21 pm »
Trailer bardzo fajny ale DLC nic ciekawego(auta)
I can see what you see not visions milky then eyes rot. When you turn they will be gone,wisphering their hidden song. Then you see what can not be shadows move where light should be. Out of darknees out of mind cast down into the Halls of The Blind!

Spider Jerusalem

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 26-11-2008
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 08, 2009, 23:05:31 pm »
Zależy jak na to spojrzeć. Mi w czwórce najbardziej brakowało niektórych fur z trójki(Impala. Bel Air), a teraz wracają. Szkoda, że nie dodali nowych tunerów, no ale może w kolejnej paczce.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Midnight Club: Los Angeles
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 01, 2010, 22:34:16 pm »
Odświeżam temat gdyż być może ktoś szuka ciekawej ścigałki na te piękne wiosenno/letnie deszczowe wieczory.

Zupełnie nie wiem czemu nie dałem się wcześniej przekonać do tej gry. Najprawdopodobniej obawiałem się tytułu pokroju poprzednich Midnight Club'ów gdzie auta fruwały osiągając prędkości przy których na ekranie nic nie widać. Jakież było moje zaskoczenie jak odpaliłem MC:LA. Gra znacznie bardziej przypomina modelem jazdy NFS'y (szczególnie ProStreet). Mamy piękne, duże miasto do zwiedzania, genialną ścieżkę dźwiękową i mase zabawy w świecie nielegalnych wyścigów.
Gram używając kierownicy i to jest kolejny plus MC:LA. Gra wykorzystuje kółko bardzo dobrze. Wiadomo, że nie ma tego co przyrównywać do odwzorowania FF w symulatorach typu SCC czy GT5:Prologue, ale nie zmienia to faktu iż kontrolę nad autem mamy pełną. Zero jakiś idiotyzmów typu martwe strefy (znane z Grid i Dirt'a pierwszego). Dodać należy, że FF uwzględnia takie zmiany jak szersze opony, niższy profil itp. Byłem mocno zaskoczony kiedy w moim Nissanie założyłem większe koła i wyjeżdżając z parkingu poczułem, że kierownica stawia większy opór.
Polecam ten tytuł, bo jest to bardzo fajnie dopracowany arcade z całą masą frajdy w środku. Wyścigi na autostradzie, czy PtP albo poprzez punkty kontrolne za każdym razem dają tak samo dużo frajdy. Tuningowane fury zmieniają dźwięk, który notabene jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Turbosprężarki i wszelakie inne odgłosy potęgują zabawę, gdyż brzmią świetnie. Pościgi policyjne to kolejny miły akcent oddający klimat street racingu. Bardzo podoba mi się to, że wszystko rozgrywa się płynnie. Np. ścigamy się z paroma przeciwnikami i nagle widzimy jak powoli wyprzedza nas jakaś fura, gdy nagle z boku wypada podrasowany SUV i uderza w kolesia przed nami a tamten traci kontrole nad autem. To wszystko płynnie się porusza, zawieszenie buja furami na boki (szczególnie MuscleCars) a szczątki sypią się po drodze.
Odnośnie grafy to jest OK. Szału nie ma i w nocy nie wygląda jakoś mistrzowsko. Zdecydowanie robotę odwalają tutaj zachody słońca i jazda w dzień. Wtedy grafa w MC:LA wypada naprawdę konkretnie. Jedynie aliasing momentami rzuca się w oczy. Teraz gra jest w platynie (kurwesko ohydne pudełko) i Complete Edition można dorwać za mniej niż 100zł. Warto, naprawdę warto. Complete Edition to nowe auta i cała nowa dzielnica. South Central się zwie bodajże. Miałem już okazję się ścigać w tej dzielnicy i startują tam murzyni w swoich odpimpowanych Cadillac'ach. Klimacik jest naprawdę niezły. Dodać należy, że gra posiada dosyć rozbudowaną fabułę jak na wyścigi. Wspomnę tylko, że miałem uruchomić MC:LA na chwilkę żeby obadać co i jak. Grę włączyłem o 18 a skończyłem grać dopiero teraz. Dla fanów arcade racer'ów i takich klimatów tytuł obowiązkowy.  
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2010, 22:39:19 pm wysłana przez BoBaN »