Autor Wątek: Dragon Ball Z: Burst Limit  (Przeczytany 14620 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Dragon Ball Z: Burst Limit
« dnia: Grudnia 28, 2007, 16:32:11 pm »
Puki co malo wiadomo na temat tej gry.Namco Bandai zapowiedzialo Burst Limit na xboxa 360 i PS3.Developerem jest firma odpowiedzialna z Budokai 3 (DIMPS)
Pierwsze filmiki(widac ze jak zwykle bedzie duzo szybkiej akcji :-D)




Screeny:






a takze skan potwierdzjacy ze gra wyjdzie na obie platformy:

http://www.jeux-france.com/afficher_images.html?Image_big=Webmasters/Images/6250620071213_173958_1_big.jpg

rok wydania:2008
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2007, 16:33:55 pm wysłana przez skunek »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 28, 2007, 16:35:38 pm »
ja tam zawsze lubiłem Dragon Balla więc czekam na tą gre z wywieszonym jęzorem  :grin:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 28, 2007, 16:47:14 pm »
Trailer w dobrej jakosci http://www.gametrailers.com/player/29221.html

Powiem Wam szczerze, ze taki poziom grafiki juz mnie w zupelnosci satysfakcjonuje, postaci wygladaja jak "prawdziwe" i teraz wystarczy oczekiwac tylko lepszej interakcji z otoczeniem. Fajnie by bylo jakby zrobili z tego RPG w Story Mode z mozliwoscia latania po planetach, a nie tylko toczenia walk jak w budokai pokolei z odpowiednimi postaciami jak w anime.

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 28, 2007, 16:54:15 pm »
gra wyglada swietnie i zapowiada sie gadnym nastepcą wersji z ps2 ale obawiam sie jednego:

Japonia:2008
Stany:2009
Europa:2010

oby tylko nie bylo takiej kolejnosci:/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 28, 2007, 17:11:21 pm »
 :shock: :shock: Super wygląda!!! Ciekawe jak z gameplayem bardziej podobny do budokai czy do tenkaichi?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 28, 2007, 21:57:19 pm »
Gierka wygląda przednio nie wiem jak można powiedziec ze nie next-genowo postacie lepiej juz chyba w cel-shadingu wygladac nie moga(Naruto:Rise of a ninja wygląda ślicznie i nie wiem co można jeszcze zrobić lepiej chociaż mam nadzieje milo sie zaskoczyc) jedyne czego mozna oczekiwac to to ze bedzie duzy teren i dowolna interakcja i mam nadzieje ze beda jeszcze japonskie glosy tak jak w kazdej czesci no i chcialbym bardzo japonska sciezke dzwiekowa ale pozyjemy zobaczymy :)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 29, 2007, 08:13:07 am »
Czysta bijatyka ? czy action adventure z bijatyką ?

Arcan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 06-09-2005
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 29, 2007, 09:48:35 am »
Dragon Ball na Xsa? Jestem jak najbardziej za, i jezeli wiadomo ze robia go goscie ktorzy zrobili chyba najlepszego z dragonów na PS2, to jeszcze lepiej. Oby nie trzeba było długo czekac  :-)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 29, 2007, 10:09:29 am »
To chyba bedzie moj pierwszy DB na konsole tym bardziej ,ze na ps3 dobrych gier jest malo :cool:
I mam nadzieje ,ze wersja na ps3 nie bedzie przycinac :grin:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 02, 2008, 12:05:31 pm »
Zna ktoś może tytuł piosenki z trailera ?? Fajna :D

qbes

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 30-11-2006
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 02, 2008, 12:07:33 pm »
Jak dla mnie to ta gra wygląda identycznie jak na PS2.  :grin:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 02, 2008, 12:14:25 pm »
Zwróć uwage na szczegóły powiewające ubrania i włosy jest nawet taki efekt jak w anime ze potezne ciosy wygladaja tak jakby mialy przebic na wylot :) ja nie wiem czy w cel shadingu w przypadku postaci da sie wiecej osiagnac wyglada to ladnie i mnie to przekonuje teraz tylko zeby bylo duzo kombosow i postaci oraz zeby dragon rushe zabijaly animacja no i chcialbym zeby bylo wiecej rodzaji atakow i innych bo w tenkaichi bylo 60 postaci ale tylko ze 3 style i malo ciosow dla fanow ta gierka bedzie i tak must have'em.Teraz w sumie lepiej ogladac cut scenki gdyz wygladaja o wiele lepiej juz od leciwego anime :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 02, 2008, 12:52:32 pm »
Coś mi w tej grafice, w filmiku, nie odpowiada; to chyba grubość "konturu" (jest za cienki) powoduje, że postacie mimo wszystko wyglądają jak z gry (o dziwo ;D) a nie jak z anime. Jak na razie to, wg mnie, najlepszy cell shading ma Eternal Sonata - sceny z tej gry wyglądają jakby były faktycznie wyjęte z anime.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 02, 2008, 13:01:05 pm »
Pamiętajcie że w tej grze nie liczy się grafika  :D
Trailer dużo pokazuje - widać że gra zaczyna się od początku serii "Z". Szkoda że jako ostatni jest pokazany Frezer, co by oznaczało że na nim gra może się zakończyć. Ale może to i dobrze - wyjdą kolejne części ;)

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 02, 2008, 16:22:44 pm »
na poczatku trailera jest pokazany cell wiec na frezerze sie raczej nie skonczy:)

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 03, 2008, 14:59:35 pm »
A jeszcze niedawno grałem w drugą budokai na GC. I szczerze mówiąc, nie był jakimś specjalnym killerem. Ot miło było ponaparzac postaciami z ulubionego anime, jednak nowa częśc zapowiada się jak dla mnie o wiele lepiej. Oby osoby odpowiedzialne za nią wzięli sobie uwagi graczy do serca, więcej ciosów i większa interakcja, a przede wszystkim większa spektakularnośc.

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 04, 2008, 11:54:39 am »
Swoją drogą, żeby nie było tak jak z wersjami na PS2.
Kilka części tej samej gry, z inną fabułą i z dodatkowymi postaciami, a jednocześnie mało usprawnień gameplayu. A że gry na x360 są o wiele droższe to nie będzie można sobie pozwolić na wszystko.

leto87

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 04, 2008, 13:13:40 pm »
Mi osobiście sie to zaczyna podobać .. dlatego ze to być może bedzie kolejny przełom jak np zrobili z Naruto na ps2 były dosyc fajne nie powiem ale to co czego dokonali z Naruto na X360 to poezja tego właśnie oczekuje od nowego DBZ .... Ważne żeby była miodna grywalność i system z elementami RPG :D pozdro ...


puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 14, 2008, 11:20:20 am »
Linki nie działają :(
"403 : Pas d'autorisation d'accès au serveur"

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 14, 2008, 11:27:08 am »
Sprawdz to:
http://www.play3-live.com/jeux-ps3/images/dragon-ball-z-burst-limit.html

Ja najchetniej zagralbym w jRPG z uniwersum DBZ, a jedyny porzadny jRPG powstal jeszcze na leciwego juz Snes`a.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2008, 11:29:33 am wysłana przez bebbop »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 15, 2008, 00:04:01 am »
Ja też z chęcią bym sobie zagrał w RPG z serii Dragon Ball tylko obawiałbym sie czy im to wyjdzie.Taki Naruto świetnie nadaję się do RPG są misje, zwiedzanie różnych wiosek, kilka wątków, wiele postaci i ogolnie ta seria bardziej mi pasuje na RPG.Dragon ball natomiast to nieustanna walka leją się przez 8 odcinków nastepnie lecą do innego miasta i znowu się leją przez 8 odcinków.Dragon balla trzeba by było zrobić na dużą skalę jak wiemy planety Namek oraz Ziemia małe by być nie mogły do tego latanie no i tych pare miast oraz jakies tereny wiejskie.Gra nie mogłaby także polegać tylko jak Budokai 3 na lataniu i szukaniu kolejnej walki.Oczywiscie kto chce to potrafi własnie ten RPG na SNESA był dobry i to dowodzi że dałoby się jednak w MOIM odczuciu to uniwersum oraz gra RPG to tak nie za bardzo :).

Supersonic

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 15, 2008, 20:51:26 pm »
Dla mnie bomba (graficznie też za...ście jak anime w 3D ) i łykam Burst Limit jak tylko dopadnę next-gena. Ale wcześniej muszę zagrać w Budokai Tenkaichi 3

Skunek jakieś lipne te twoje linki bo ani jeden nie działa.  :-(

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 15, 2008, 21:08:50 pm »
Sprawdz to:
http://www.play3-live.com/jeux-ps3/images/dragon-ball-z-burst-limit.html

Ja najchetniej zagralbym w jRPG z uniwersum DBZ, a jedyny porzadny jRPG powstal jeszcze na leciwego juz Snes`a.

niewiem coz nimi nie tak.Przed wstawieniem wszystko bylo z nimi wporzadku ale
te same screeny dal bebbop w linku powyzej
http://www.play3-live.com/jeux-ps3/images/dragon-ball-z-burst-limit.html
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2008, 21:12:34 pm wysłana przez skunek »

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 16, 2008, 13:39:04 pm »
Ok, link ostatni zadziałał.
Utwierdzają mnie one w przekonaniu, że warto czekać na tą grę i już odkładać pieniądze.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 17, 2008, 17:36:59 pm »

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 23, 2008, 12:28:19 pm »
na oficjalnej stronie gry jest cos takiego:

Dragon Ball® Z Burst Limit © 2008 Atari, Inc. All rights reserved. © 2008 Bird Studio/SHUEISHA, TOEI Animation, Licensed by FUNimation Productions Ltd.
All rights reserved. Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, and all logos, character names and distinctive likenesses thereof are trademarks of TOEI Animation.

jest wiec szansa ze w story mode zobaczymy tez akcje z bubu i GT












Supersonic

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 23, 2008, 21:05:36 pm »
Cytuj
jest wiec szansa ze w story mode zobaczymy tez akcje z bubu i GT
byłoby kozacko w trailer można wywnioskować że story obejmować będzie czasy od walki z Raditzem do Freezy ale chciałbym też Androidy, Cell saga, Buu saga i GT i oczywiście około 150 postaci  :-)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 23, 2008, 21:39:52 pm »
Postaci moze za duzo nie byc(pamietacie budokai 3) zreszta 150 to tyle ich chyba w uniwersum nie bylo(w tenkaichi bylo sto czy jakos tak ale kazda przemiania byla liczona jako osobna postac).A co do sag kazda gra nazywa sie Dragon ball Z i pozniej tytul a jak wiemy byly takze sagi z GT wiec chyba nie ma o co sie martwic waze zeby gameplay dawal rade kazda postac miala swoj dragon rush a ultimate move wgniatalo w ziemie wykonaniem i animacja, duza interakcja z otoczeniem no i z jakies 150 to kombosow by moglo byc :)

Supersonic

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 24, 2008, 20:44:24 pm »
100 postaci te mi pasuje ważne by forma SS była liczona jako osobna postać.

skany
http://www.jeux-france.com/news23814_dbz-burst-limit-image.html

Nie wiem czy mi się wydaje ale wnioskuję z trailera że w czasie walki kamera ustawiona jest bardziej z boku niż za pleców.

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 30, 2008, 18:11:14 pm »

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 07, 2008, 10:34:47 am »
Niezłe,ale chciałbym żeby stonowali troche kolorystykę na bardziej mroczną.Te wszystkie dziecinne kolorki niezbyt mi odpowiadają.Muzyka jest fatalna.Nie mówie żeby od razu pojawił sie jakiś metal,ale dobry,elektroniczny soundtrack byłby o wiele lepszy.Jednakże gra prezentuje się na prawdę fajnie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2008, 10:43:18 am wysłana przez Kraken »

Trufs

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 11-11-2006
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 0
  • W N C !!!
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 07, 2008, 11:09:58 am »
Juz sie nie moge doczekac gierki, wiem ze recki pewnie bedzia miala 7-8 ale to nic xd  Kolorystki nie ma szans by zmienili, ale mi to nie przeszkadza. Nie mialem okazji pograc dluzej w serie budokai, tylko chwile... no i na psp :P Przynajmiej teraz bede mogl pograc w fightera db  :> Fajnie ze wychodzi na nextgena - jest grafx :P ale to nienajwazniejsze, oby gameplay nie zawiodl, ale widze po filmikach ze jest nice :> No i wisienka na torcie - online :)

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 16, 2008, 21:33:45 pm »
A propo Dragon ball'a, szykuje się film kinowy w tym roku.
http://movies.ign.com/articles/852/852636p1.html
Wybitnego kina chyba nikt się nie spodziewa (ale efektownego owszem).

Aizen

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2006
  • Wiadomości: 167
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 16, 2008, 23:03:46 pm »
A propo Dragon ball'a, szykuje się film kinowy w tym roku.
http://movies.ign.com/articles/852/852636p1.html
Wybitnego kina chyba nikt się nie spodziewa (ale efektownego owszem).
ile to już razy słyszałem o tym że tworzą film na podstawie Dragon Ball'a  :???:

BAZYL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-10-2007
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 16, 2008, 23:48:05 pm »
Hah, Goku fajnie wygląda ;)

Trufs

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 11-11-2006
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 0
  • W N C !!!
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 23, 2008, 20:39:03 pm »
Brand new footage from The Game Developers Conference 2008. A live game demonstration of Goku vs Piccolo. Explaining the ins an outs of the game.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/180866.html

Supersonic

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 24, 2008, 07:56:43 am »
Dlaczego walka jest tak wooooolna  :shock: :mad: Przecież w poprzednich częściach było dużo lepiej pod względem dynamiki. Oby tak nie było w pełnej grze bo od razu skreślam ją  :(

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 28, 2008, 13:09:10 pm »
Szkoda ,że nie ma bardziej zniszczalnego otoczenia  :-x

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 03, 2008, 11:37:01 am »