Autor Wątek: The Last Guardian  (Przeczytany 133736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #800 dnia: Września 12, 2016, 14:34:32 pm »
Prezent będzie na mikołaja, w ameryce.

Cytuj
The Last Guardian will launch on December 6, 2016.

U nas 7 grudnia, a w kloszandii, lepszym świecie, 9.

Cytuj
The Last Guardian will launch on 7th December 2016, across Europe and 9th December 2016 across UK & Ireland.

« Ostatnia zmiana: Września 12, 2016, 14:37:21 pm wysłana przez Juras »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #801 dnia: Września 12, 2016, 14:49:55 pm »
Gra robi się drugą generację i kolejne opóźnienie, dobrze, że 2016 bo beki nie byłoby końca.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #802 dnia: Września 12, 2016, 15:13:44 pm »
Gra robi się drugą generację
Masz coś do takich gier? :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #803 dnia: Września 12, 2016, 15:15:36 pm »
Daj botom poszaleć raz na 5 lat.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #804 dnia: Września 12, 2016, 15:19:43 pm »
Obsuwa ewidentnie pod PS4 PRO. :troll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #805 dnia: Września 12, 2016, 15:20:22 pm »
No i wykrakałem w temacie FFXV, ba nawet z miesiącem trafiłem...

Czułem, że coś się pewnie wydarzy, nawet Ueda mówił bardzo ostrożnie o premierze jeszcze przed oficjalną zapowiedzią. Chyba Sony zaszalało z datą.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #806 dnia: Września 12, 2016, 15:24:39 pm »
Obsuwa ewidentnie pod PS4 PRO. :troll:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #807 dnia: Września 12, 2016, 16:22:15 pm »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #808 dnia: Września 12, 2016, 16:27:41 pm »
Kolekcjonerka zamówiona, nie mogę się doczekać...

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #809 dnia: Września 13, 2016, 08:13:46 am »
a ja właśnie postanowiłem że odpuszczam na premierę, wolę nie ryzykować gniota którego będą łatać po premierze...

Marins

  • Gość
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #810 dnia: Września 13, 2016, 11:12:51 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #811 dnia: Września 15, 2016, 01:36:49 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #812 dnia: Września 15, 2016, 08:05:37 am »
Po tylu latach, wystarczyły skurwielom dwa wspaniałe trailery i znowu mnie mają :cry:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #813 dnia: Września 15, 2016, 13:26:08 pm »
Zdjęli filmik. Jakiś działający link?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #814 dnia: Września 15, 2016, 14:19:28 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #816 dnia: Września 15, 2016, 14:21:15 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #817 dnia: Września 15, 2016, 14:39:29 pm »

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PS4 Exclusive The Last Guardian Looks Gorgeous in 16 Minutes of Gameplay Footage




Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #818 dnia: Września 15, 2016, 14:54:42 pm »
:puppy-eyes:

A te minusy, nad którymi rozwodzi się klikbejtowy nius ppe, poza problemami z kamerą, ciężko uznać za zasadne po poprzednich dwóch odsłonach,
Cytuj
Przede wszystkim już w tak krótkim gameplayu redaktora irytował fakt, że gracz musi ciągle czekać na ślamazarnego Trico, który niespecjalnie chce się słuchać poleceń.
Jednak ppe nie chciało już dopisać, a co zauważył redaktor Gamespotu, że to dopełnia jego rys, jest przede wszystkim "żywym" zwierzęciem. Fajnie byłoby, gdyby jego zachowanie podlegało ewolucji na przestrzeni gry, tj. na początku uparty i nieufny, po coraz większym zawiązywaniu więzi z bohaterem jest bardziej skory do wykonywania poleceń. Należy oczywiście pamiętać, że to przede wszystkim gra i takie działanie postaci może być po czasie mocno frustrujące, ale nie w stosunku do takich rzeczy przechodziło się do porządku dziennego w przypadku poprzednich tytułów Uedy celem chłonięcia przygody.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #819 dnia: Września 15, 2016, 15:02:10 pm »
Jednak ppe nie chciało już dopisać, a co zauważył redaktor Gamespotu, że to dopełnia jego rys, jest przede wszystkim "żywym" zwierzęciem. Fajnie byłoby, gdyby jego zachowanie podlegało ewolucji na przestrzeni gry, tj. na początku uparty i nieufny, po coraz większym zawiązywaniu więzi z bohaterem jest bardziej skory do wykonywania poleceń. Należy oczywiście pamiętać, że to przede wszystkim gra i takie działanie postaci może być po czasie mocno frustrujące, ale nie w stosunku do takich rzeczy przechodziło się do porządku dziennego w przypadku poprzednich tytułów Uedy celem chłonięcia przygody.

Z tego co pamiętam Ueda sam mówił o tym, że Triko, podobnie jak prawdziwe zwierze, nie jest nam bezwzględnie posłuszny. Sam powiedział, że to ryzykowna droga, część ludzi może być tym poirytowana, ale postanowili iść w tą stronę i rozumiem ich wybór. Nie pamiętam już, może tylko tak mi się wydaje, ale Ueda mówił też, że z czasem Triko będzie bardziej współpracował, choć wciąż pozostaje zwierzęciem. Ja to kupuje i jest to jedna z rzeczy, które będą miały wpływ na to, czy gra się spodoba czy nie.
« Ostatnia zmiana: Września 15, 2016, 15:03:41 pm wysłana przez Zielarz »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #820 dnia: Września 15, 2016, 15:05:30 pm »
Co innego chłonąć przygodę, a co innego dostania padaczki przez czekanie na pso koguta.


Dobra koniec trollingu, biere grę i tak.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #821 dnia: Września 15, 2016, 15:10:40 pm »
na pso koguta
Ponoć w zachowaniu najwięcej w nim z kota, więc ten brak posłuszeństwa w pełni uzasadniony ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #822 dnia: Września 15, 2016, 15:32:43 pm »
na pso koguta
Ponoć w zachowaniu najwięcej w nim z kota, więc ten brak posłuszeństwa w pełni uzasadniony ;)


Bez sensu ta gra w takim razie. Każesz mu iść w punkt b, a ten idzie pod drzwi i miauczy. Albo zamiast atakować przeciwnika zacznie się z nim bawić xD


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #823 dnia: Września 15, 2016, 15:53:10 pm »
Oglądając te filmy idzie zrozumieć, że ze sterowaniem faktycznie jest coś nie tak. Albo grają debile, albo debilny jest Dev. Przecież to o razu widać, gdzie w sekcjach platformowych maja mega problem z poruszaniem się, aby postać nie je*ła w dół.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #824 dnia: Września 15, 2016, 16:52:51 pm »
Ponoć w zachowaniu najwięcej w nim z kota, więc ten brak posłuszeństwa w pełni uzasadniony ;)

Dokładnie. Skoro Triko gra centralną rolę i chcieli żeby był możliwie jak najbardziej realistyczny, to nie ma co się dziwić, że nie będzie od razu reagował tak jak chcemy. Ryzykowne to, w większości gier AAA takie coś by nie przeszło, ale TLG nie jest jak większość gier AAA i włąśnie takich rozwiązań należy się po nim spodziewać.

Oglądając te filmy idzie zrozumieć, że ze sterowaniem faktycznie jest coś nie tak. Albo grają debile, albo debilny jest Dev. Przecież to o razu widać, gdzie w sekcjach platformowych maja mega problem z poruszaniem się, aby postać nie je*ła w dół.

Może mnie pamięć myli, ale Shadow of the Collossus miało... "ciekawe" sterowanie i postać także "pływała". Jak dla mnie wygląda to znajomo i nie jestem tym faktem zaskoczony. Jest to mało współczesne, ale tez jestem przekonany, iż to świadoma decyzja.

To co faktycznie razi to kolizje gdy chłopak wchodzi po łańcuchu - niby animacja całkiem spoko, ale gdy tułów przenika przez łańcuch to psuje efekt. W tym wypadku trochę to amatorsko wygląda. Może chodzi o fizykę łańcucha, choć i z tym można sobie chyba poradzić.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #825 dnia: Września 15, 2016, 16:57:50 pm »
No ale co tu wymagać od fanów koszenia trawników, gdzie jak strzyżenie nie wyjdzie, to jest przewijanie wstecz.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #826 dnia: Września 15, 2016, 17:33:29 pm »
Proste pytanie, grałeś Moldar w Ico i/lub w SotC? Każdy kto grał potwierdzi, że precyzja poruszania się postaci nie była szczytowym osiągnięciem (edyta: Zielarz na to właśnie zwrócił uwagę) i jednocześnie każdy kto grał nie zwracał sobie tym głowy po czasie chłonąc atmosferę i nie przeszkodziło im być bardzo docenianymi tytułami.
Fakt, osobiście pamiętam tylko jeden moment w Ico, który powodował krótką frustrację z powodu precyzji sterowania, podobnie w SotC - gdy trzeba było ubić kolosa żółwia, przewracając go na plecy szybko wskoczyć zanim się podniesie.

Zresztą, jakbym chciał tłumaczyć pływające sterowanie  napisałbym, że stojąc na krawędzi, gzymsie czy wąskiej belce w końcu czujemy strach przed upadkiem i ważymy każdy ruch, co zwiększa immersję i daje zżyć się z postacią :troll:
« Ostatnia zmiana: Września 15, 2016, 17:35:19 pm wysłana przez Kert »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #827 dnia: Września 15, 2016, 17:47:25 pm »
To były czasy PS2, teraz mamy czasy ps4. Jaram się guardianem, ale patałachy zrobią to dobrze.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #828 dnia: Września 15, 2016, 17:57:03 pm »
No ja przyznam, że jak grałem, to sterowanie w tych grach mnie bolało. Gry magiczne, ale poruszanie mi nie odpowiadało

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #829 dnia: Września 15, 2016, 18:45:17 pm »


Jaka ta gra jest paskudna od technicznej strony :lol: Czuję w kościach kolejnego indi-gniota w cenie gry AAA coś jak NMS.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #830 dnia: Września 15, 2016, 19:33:16 pm »

el becetol

  • Gość
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #831 dnia: Września 15, 2016, 21:39:38 pm »


Jaka ta gra jest paskudna od technicznej strony :lol: Czuję w kościach kolejnego indi-gniota w cenie gry AAA coś jak NMS.

Co ten zoomx6 ma pokazywać czego nikt nie wiedział od lat bo nie wiem na co patrzeć.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #832 dnia: Września 15, 2016, 21:48:38 pm »
Podbijam, dla mnie nawet na tym zoomie wygląda super (pomijając przenikający łańcuch, o którym już wspominał Zielarz i gubiącą się kamerę, ale do tego drugiego trzeba by cały kadr zobaczyć, a nie jego wycinek).

Ogólnie widzę, że zgromadzeni narzekacze skupiają się na aspektach, którymi gry Uedy nigdy nie stały i nie to je przede wszystkim wyróżniało.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #833 dnia: Września 15, 2016, 22:56:08 pm »


Jaka ta gra jest paskudna od technicznej strony :lol: Czuję w kościach kolejnego indi-gniota w cenie gry AAA coś jak NMS.

Co ten zoomx6 ma pokazywać czego nikt nie wiedział od lat bo nie wiem na co patrzeć.

Tutaj nie ma żadnego zooma :lol:

Chodzi o przenikające ogniwa łańcucha,l. Jak przeczytałem to co zielarz mówił to wydawało mi się błahostka, a zobaczyłem gameplay i okazało się to strasznym paskudztwem. Chciałem żeby inni mogli sobie od razu gif zobaczyć.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #834 dnia: Września 15, 2016, 23:04:59 pm »
No zooma nie ma, to wycinek bezpośrednio z gameplayu. Ja niestety spodziewam się mocno średniej gry ze świetnym klimatem i kilkoma bardzo dobrymi pomysłami. Ale i tak bierę kolekcjonerkę na premierę.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #835 dnia: Września 16, 2016, 02:00:18 am »


Jaka ta gra jest paskudna od technicznej strony :lol: Czuję w kościach kolejnego indi-gniota w cenie gry AAA coś jak NMS.

Co ten zoomx6 ma pokazywać czego nikt nie wiedział od lat bo nie wiem na co patrzeć.

Tutaj nie ma żadnego zooma :lol:

Czyli mówisz że gra jest w kwadratowym formacie? :o To faktycznie stare rozwiązanie, jak za amigi.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #836 dnia: Września 16, 2016, 08:30:09 am »
- Tato, tato! Czemu nie mogę pograć w The Last Guardian? Tyle na niego czekałem...

- Bo łańcuch przenika.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #837 dnia: Września 16, 2016, 10:01:09 am »
Ależ oldschool. Klimacik spoko, daje nadzieję, że w końcu mam szansę zagrać w na prawdę ciekawą grę. Jedyne wątpliwości jakie na tą chwilę mam, to czy gra będzie bardziej podobna do Ico, czy Kolosów? Wygląda, że bardziej do Ico, co mnie nieco martwi, bo Kolosy jednak miały ciekawszy dla mnie gameplay z na prawdę sporą dawką genialnie zaprojektowanych walk. Jeśli zabraknie tego, i gra faktycznie skupi się głównie na elementach platformowych jak Ico, to szkoda, aczkolwiek i tak będzie to chyba jedna z najciekawszych gier generacji, gra z duszą, a nie jakieś tam pif-paf i cinematic ekspirjens. Jeśli chodzi o sterowanie, to odnoszę wrażenie, że grający zmagali się ze sporym input lagiem samej gry, mnie to problemu nie robi, bez problemu ograłem i Kolosów, i Ico, po jakimś czasie na pewno idzie przywyknąć.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #838 dnia: Września 16, 2016, 10:23:24 am »
Jaka ta gra jest paskudna od technicznej strony

Bardzo ostre stwierdzenie, bo osobiście uważam, że w wielu aspektach technicznych jest ok. Myślę, iż w kilku miejscach nawet nas zaskoczy na plus. To co razi to ten łańcuch, ale i to nie jest jakiś duży problem (chyba, że jesteś w grupie osób które narzekały na przenikanie broni na plecach bohatera The Order 1886, wtedy tu dostaniesz zawału :D). Naprawdę wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, że podczas wspinaczki łańcuch jest wciąż na fizyce (co jest akurat fajnym featurem) - jak już pisałem, wydaje mi się, iż jest przynajmniej kilka sposobów na rozwiązanie tego problemu, ale mogą być tez trudne w implementacji. Gra miała raczej poważniejsze problemy niż łańcuch ;).

Czytając preview Game Informera miałem wrażenie, że w kwestii sterowania problemem może też być rozmieszczenie przycisków na padzie. Po prostu trzeba się do tego przyzwyczaić. Wiadomo, są pewne standardy używane w wielu grach, ale nie oznacza to, że w każdej tak być musi. Szczerze, to uważam, iż jest nawet lepiej, kiedy gry się różnią w tej kwestii, choć na początku zawsze bywa to mylące. Tak czy inaczej dążę do tego, że ludzie pochopnie rzucają teksty typu "jest spierdolone" tylko dlatego, że jest inne (co nie oznacza gorsze). Gra wyjdzie to zobaczymy, Ci co grali w poprzednie tytuły Team Ico wiedza czego się spodziewać. Ale pewnie prawdą jest, iż TGL jest w wielu aspektach przestarzały - w końcu to gra z poprzedniej generacji, a i zespół, który ją tworzy nie jest typowy.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Last Guardian
« Odpowiedź #839 dnia: Września 16, 2016, 10:41:52 am »

Czyli mówisz że gra jest w kwadratowym formacie? :o To faktycznie stare rozwiązanie, jak za amigi.

Wydajesz się inteligentny, a teraz zgrywasz głupa...


Nazywanie wyciętego kwadracika z pełnej rozdzielczości nazywasz zoomem :lol: Takiej wpadki to spodziewałbym się u kyo.