Autor Wątek: Call of Duty: World at War  (Przeczytany 46150 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 21, 2008, 16:54:02 pm »
A ty czego zas nie rozumiesz ?
Jak można aż tak nie znać historii.

Tarniak

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 21, 2008, 16:54:08 pm »
OMG. :lol:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 21, 2008, 17:00:29 pm »
No popatrz jaki to świat jest nie dobry i w szkołach olewają katastrofa.

Koreańce i japońce jeden pieron.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2008, 17:06:19 pm wysłana przez above89 »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 21, 2008, 17:11:56 pm »
No popatrz jaki to świat jest nie dobry i w szkołach olewają katastrofa.

Koreańce i japońce jeden pieron.

:? Brawo... Polacy i Rosjanie zapewne też.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 21, 2008, 17:26:01 pm »
Wyjąłeś mi to z ust ;)

Tak czy siak nie kupie tej gry bo szkoda mi hajsu na kolejny odgrzewany kotlet, dali by se siana z tym codem i zrobili coś innego powoli z tej serii robi się tasiemiec typu NFS, FIFA i inne gry od EA...

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 21, 2008, 21:41:58 pm »
roslinki wygladaja w porzadku... gra jest na nextgenowym silniku wiec nie powinno byc zle :D

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 21, 2008, 23:08:21 pm »
Cytuj
gra wyglada swietnie w hd _
W ktorym miejscu?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 22, 2008, 00:18:22 am »
Ogień w tej grze wygląda tragi-komicznie ;] w ogóle ten trailer miał być jakiś niby epicki, a wyszła komedia i ten samolot co zawadza o linie wysokiego napięcia tragedia... To bardziej graficznie przypomina 2 niż 4 ;] nie wiem co niektórzy w tym widzą :D

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 22, 2008, 02:05:24 am »
ja nie wiem co wy chcecie od tej gry... wyglada swietnie, ponadto jak mozna porownywac do FIFA czy NFS jak poprzednia czesc byla GENIALNA! a oceny oscylowaly okolo 9/10. Cos wam sie powalilo jak nic :D Tak pozatym bedzie mozna wdrapywac sie na drzewa i nie ma loga Playstation na sam koniec(a M$ jest). Co do grafy... niech zgadne... tekstury nie teges? hahahahahahahah

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 22, 2008, 04:39:54 am »
Kogo obchodzi single. Ta gra będzie liczyła się tylko wtedy, gdy multi będzie w porządku.
Osobiście zapewne ją skip'nę pozostając przy CoD4 na mp. Poczekam do następnego modern'a!

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 22, 2008, 18:42:12 pm »
A zauważyliście, że na trailerze widać wyraźnie - choć krótko - że nie tylko japońce i jankesi będą bohaterami tej gry? Mówię o pełnym trailerze na Gametrailers - nie o teserze.

No i ciała rzeczywiście upadają tak samo jak w CoD4 - nie chce się panom z Teeyarch tego zmienić?


PEOPLE = SHIT

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 22, 2008, 20:29:41 pm »
Może zagramy Japończykiem w kilku levelach...? Bardzo bym chciał wreszcie stronę Axis.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 22, 2008, 21:07:48 pm »
Ale japońce byli by ograniczeni tylko do używania daisho!  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 22, 2008, 21:20:11 pm »
A zauważyliście, że na trailerze widać wyraźnie - choć krótko - że nie tylko japońce i jankesi będą bohaterami tej gry? Mówię o pełnym trailerze na Gametrailers - nie o teserze.
Mamy grać także Rosjanami w trakcie obrony ich kraju i ataku na Berlin.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 22, 2008, 21:22:53 pm »
Licze na misje snajperska w klimacie filmu "wróg u bram".
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 22, 2008, 22:08:56 pm »
Strona Axis... troche to nie poprawne politycznie... jak to sobie wyobrazasz... okrazenie wroga w wiosce a potem spalenie wszystkich zolnierzy wraz z kobietami i dziecmi w szopie? Niemcy mieli swietne wojsko ale to zbrodniarze tez nieprzecietni. Lub naloty na ludnosc cywilna w glownych skrzyzowaniach komunikacyjnych aby sparalizowac mobilnosc armi wroga. Wiem ze inni tez nie mieli czystego sumienia ale Rzesza i spolka to zbrodniarze niedoscignieni. To oczywiscie nie byly "przypadki" ale jedno z podstawowych zalozen "taktycznych" Osi(gdyby ktos chcial oddac "realizm" ich pola walki. Moze tylko w polnocnej Afryce dalo by sie to jakos "ludzko" przedstawic bo tam niewiele bylo ludnosci cywilnej.
Opublikowane: Czerwiec 22, 2008, 21:59:23
Wyobrazacie sobie misje dla armi Rzeszy...
Podludzie, mieszkancy miasta Warszawa mieli czelnosc wystapic zbrojna agresja wobec naszego wspanialego kraju(powstanie Warszawskie). Zniszcz wszystkie dzielnice zamieszakane przez te plugawe swinie, nie oszczedzaj kobiet, starcow i dzieci. Wrog musi poniewsc kare. Warszawa znikinie z mapy swiata. Do boju!

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 22, 2008, 22:37:11 pm »
Osobiście chętnie wcielił bym się w "tych złych". Choć raz w grze opartej o rzeczywiste wydarzenia.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 23, 2008, 00:16:38 am »
biorac pod uwage ile bitew i na ilu frontach walczyla rzesza, daloby sie znalezc pewnie jakies moralnie "przyzwoite" starcia ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 23, 2008, 01:58:09 am »
Licze na misje snajperska w klimacie filmu "wróg u bram".
Jakby były takie misje, to biorę tą grę w ciemno dla takich klimatów :cool:, choć nie cierpię WWII :mad:

Tarniak

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 23, 2008, 08:21:56 am »
Osobiście chętnie wcielił bym się w "tych złych". Choć raz w grze opartej o rzeczywiste wydarzenia.
Nie opyla się, gry nie dałoby się przejść i zawsze byłby na końcu game over. :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 23, 2008, 11:18:10 am »
Co-op confirmed for Call of Duty 5 (PC/PS3/360)
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=158261

Cytuj
Activision has confirmed the newest instalment in the Call of Duty series will feature an online co-op mode for up to four players.
That goes for the Xbox 360, PS3 or PC versions, which will also offer two-player split-screen co-op. The Wii game will have its own "unique" two-player co-op mode.
According to the press release, the co-op campaign "allows players to rank up and unlock perks in competitive multiplayer by completing challenges and earning experience points".
Said experience points are collected whenever you're playing online, whether competitively or co-operatively. The game's difficulty level will "scale dynamically" according to your experience rank and the ranks of the people you're playing with.
Playing as a US marine or Russian soldier, you'll get to fight it out on battlegrounds in Europe and the South Pacific. And it's been confirmed you'll get to muck about with a flamethrower.

Opublikowane: Czerwiec 23, 2008, 10:44:50
Seria Call of Duty kończy z numeracją tytułów. Treyarch z rekordowym cyklem produkcyjnym
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41591

Cytuj
Gra Call od Duty: World At War, co można było wywnioskować z przedstawionych wcześniej okładek, pozbawiona będzie numerka przy tytule. To nowa, oficjalna polityka wydawnicza, która dotyczyć będzie od tej pory wszystkich tytułów z serii.
„Pozbyliśmy się numerów przy tytule z bardzo prostego powodu. Chcemy abyś wiedział, że grając w World At War, grasz w najlepszą strzelaninę, najlepszą grę drugowojenną. Podobnie kiedy grasz w Modern Warfare i każdą inną grę z serii Call of Duty.” – twierdzi Noah Heller z Treyarch w wywiadzie, jakiego udzielił serwisowi Videogamer.com. Ekipa jest również zadowolona z cyklu produkcyjnego World At War. Po raz pierwszy są to całe dwa lata. Dla porównania, Call of Duty 3 powstał w ciągu zaledwie ośmiu miesięcy, co niestety odbiło się nieco na jego jakości. Tym razem jest to wystarczająca ilość czasu, aby na silniku Modern Warfare stworzyć zupełnie nową grę. „Grę naszego życia” – dodaje Heller. „Mamy zespół, który nigdy nie miał okazji popracować tak długo nad jednym tytułem. Poprzednia część ustawiła bardzo wysoko poprzeczkę, a my w końcu mamy wystarczająco dużo czasu, aby pokazać na co nas stać. Oczekiwania graczy są ogromne.”

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 23, 2008, 11:25:43 am »

Cytuj
„Pozbyliśmy się numerów przy tytule z bardzo prostego powodu. Chcemy abyś wiedział, że grając w World At War, grasz w najlepszą strzelaninę, najlepszą grę drugowojenną. Podobnie kiedy grasz w Modern Warfare i każdą inną grę z serii Call of Duty.”

Tiaa :roll: Wiadomo, że to otwiera droge do trzaskania kolejnych części praktycznie w nieskończoność, bo jednak liczby 11,16 itp dziwnie by wyglądały. Mi to tito, CoD nigdy dość :P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2008, 11:27:48 am wysłana przez winnie »

Spidey^

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 23, 2008, 12:03:07 pm »
Na pewno ta część nie powtórzy sukcesu poprzedniczki . Masa ludzi rzyga już WWII, dla mnie nawet jakby to byla nie wiadomo jak dobra gra to i tak będzie gniotem z powodu tematyki i kupić na pewno nie kupie.

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 23, 2008, 12:11:45 pm »
Po pierwsze ostatnie Call of Duty w realiach II WŚ to trójka, która powstała w 8 miechów. Nic dziwnego, że mogła wyglądać jak odgrzewany kotlet i jak dwójka z innymi misjami. Na World at War mają 2 lata i może coś z tego być. Szkoda tylko, że na trailerach widać taką samą jak w Modern Warfare animację upadania postaci - przydał by się model fizyczny z prawdziwego zdarzenia - na wzór HL czy Airborne (imho jeden z lepszych modeli fizycznych świetnie symulujący bezwładność ludzkiego ciała po zgonie).


PEOPLE = SHIT

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 23, 2008, 12:29:18 pm »
Mozliwosci sa ogromne z uwagi na nowa generacje konsol... mozemy byc swiadkiem/uczestnikiem szturmu o epickie rozmachu...

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 23, 2008, 13:59:12 pm »
Tym bardziej, że wtedy takie miały miejsca - nowoczesna wojna to bardziej atak wyspecjalizowanych grup niż ofensywa w stylu operacji D-Day:)

Marzy mi się atak na Atol Tarawa (ten z PeCetowego MoHa) na miarę obecnego sprzętu. Misje obrony konwoju i operowanie artylerią PLOT na pokładzie pancerników czy lotniskowców też mogą dać kupę frajdy. A "celowniczek" podczas ataku na Pearl Harbor wykonane na poziomie CoD4 - poezja. Ja jestem na tak i czekam bo widzę potencjał w tym tytule.


PEOPLE = SHIT

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 23, 2008, 14:01:10 pm »
rofl twoje plany są zbyt ambitne obawiam się :)

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 23, 2008, 14:02:48 pm »
Poczekam na grę i wydam osąd - najwyżej się pomylę bo kwestię "więcej tego samego" też dopuszczam do świadomości. Ale ja zawsze lubiłem CoD w każdej postaci i na pewno zagram też w tą odsłonę. Dynamika i akcja pozwalają przymknąć na wiele rzeczy oko.


PEOPLE = SHIT

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 23, 2008, 20:36:59 pm »
Dajta Pacyfik w tej części bo mało gier z tym frontem, a później bierzcie się za Wietnam - tu też mało (praktycznie żaden, Vietcong był najbliżej) udanych produkcji :)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 24, 2008, 01:49:18 am »
Ja bym ułanami pyknął!

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 24, 2008, 02:26:47 am »
No fakt jakbym nie był znudzony tymi codami, to muszę przyznać, że żadny inny fps nie ma takiej "dynamiki"...

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 24, 2008, 02:53:29 am »
dokladnie, atak na Moskwe i odbicie Wiednia ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 24, 2008, 07:36:48 am »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 24, 2008, 11:41:19 am »
wyglada to cudownie a obecnie technologia pozwala zywcem peznosic takie wizje na nasze maszyny :D jest i ostrzal z okretu i walka w planacym miescie (Berlinie?)

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 24, 2008, 12:00:48 pm »
Atak na Berlin z pierwszego artworka może być cudowny przy możliwościach current genów. Już w jedynce zajmowanie Reichstagu, pokazane od pierwszych kroków żołnierza na ziemi (szturm Armii Czerwonej z wody przy pompatycznej muzyce - masakra!), aż po legendarne wniesienie flagi ZSRR, robiło i to bardzo. Może być cudownie!

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 24, 2008, 12:05:38 pm »
Kiedy jest premiera tej gry? Bo Brother In Arms takie trochę pod Team Fortress 2 graficznie pochodzi i zbytnio mi się nie podoba.

Tarniak

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 24, 2008, 12:53:10 pm »
Kiedy jest premiera tej gry? Bo Brother In Arms takie trochę pod Team Fortress 2 graficznie pochodzi i zbytnio mi się nie podoba.
Co? :shock: Chyba Ci się pomerdało z Battlefield: Heroes.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 24, 2008, 13:58:57 pm »
BiA to UE3.5, i wyglada tak sobie jak wiele gier na tym silniku... ja sie boje ze to bedzie STRENGHOLD 2... kojarzycie? taki crap :D

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:01:14 pm »
BiA to UE3.5, i wyglada tak sobie jak wiele gier na tym silniku... ja sie boje ze to bedzie STRENGHOLD 2... kojarzycie? taki crap :D
Że co ma niby być strangleholdem 2?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:48:09 pm »
Kiedy jest premiera tej gry? Bo Brother In Arms takie trochę pod Team Fortress 2 graficznie pochodzi i zbytnio mi się nie podoba.
Co? :shock: Chyba Ci się pomerdało z Battlefield: Heroes.

No może nie tak bardzo do TF2 podobne ale jakieś oświetlenie takie dziwne jak w gameplayu strzelał to n płocie tak dziwnie to wyglądało.