Autor Wątek: Call of Duty: World at War  (Przeczytany 46155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 24, 2008, 20:26:28 pm »
Powrot do czasow 2 wojny swiatowej to zly pomysl, ale mozliwosc walki na Omaha Beach napawa mnie optymizmem!:)
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

Wrobel

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 331
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 25, 2008, 10:03:32 am »
Tylko że nie zobaczymy Omaha Beach w tym wydaniu - będą tylko kampanie na Pacyfiku i rosyjska - o ile nic nie ulegnie zmianie.


PEOPLE = SHIT

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 28, 2008, 01:34:02 am »
Gdyby ktoś miał chęć na kilkadziesiąt minut wywiadu z twórcami to bitte ;) http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=11656 Jakby komus sie nie chciało ogladac/słuchać to w skrócie: pitu pitu nasza część będzie najlepsza w serii/emocje/2lata produkcji/kilkanaście minet o wszystkim i o niczym/grubas ciągle mówi a drugi kolo zamknął sie w sobie :-?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:06:48 pm »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 28, 2008, 16:34:32 pm »
to wygląda świetnie... naprawde jest na co czekać... dokopie szwabom za mistrzostwa ;)

mateo

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 28, 2008, 17:06:36 pm »
ostatni screen bardzo klimatyczny :)
ps.Ja tam się ciesze, że powrócili ze starą tematyką.

nakimushi

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 28, 2008, 17:29:20 pm »
no jesli bedzie 60 klatek jak zawsze to bedzie pieknie _ moze nawet i ladniej niz w cod4

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 28, 2008, 18:20:12 pm »
Wygląda bardzo dobrze (w końcu to engine czwórki) i na grafikę na pewno nie będzie narzekań.

Tango

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 28, 2008, 20:08:47 pm »
Wyglada zajebiscie 8)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 28, 2008, 20:12:58 pm »
Tylko czemu powtórka z jedynki w HD? Po co znów ten sam Berlin Ruskimi? Lepiej byłoby dać sam Pacyfik, a nie żonglować frontami.

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 28, 2008, 20:16:22 pm »
Tylko czemu powtórka z jedynki w HD? Po co znów ten sam Berlin Ruskimi?
Ponieważ nowa generacja = nowe możliwości, a zdobywanie Berlina ma świetny klimat, ma epickość i w ogóle jest zajebiste.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 28, 2008, 20:22:46 pm »
Tylko czemu powtórka z jedynki w HD? Po co znów ten sam Berlin Ruskimi?
Ponieważ nowa generacja = nowe możliwości, a zdobywanie Berlina ma świetny klimat, ma epickość i w ogóle jest zajebiste.
Ale to już było... IMO Pacyfik ma jeszcze lepszy, wszechobecne pułapki w lasach, zasadzki Dżapsów. Yummy :) Ale jeżeli Berlin w WaW będzie wyjątkowym przeżyciem w gamingu to.. czemu nie?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 28, 2008, 21:06:43 pm »
Ponieważ nowa generacja = nowe możliwości, a zdobywanie Berlina ma świetny klimat, ma epickość i w ogóle jest zajebiste.
IMO lepszy byłby Stalingrad. 8-)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 28, 2008, 22:04:31 pm »
Ponieważ nowa generacja = nowe możliwości, a zdobywanie Berlina ma świetny klimat, ma epickość i w ogóle jest zajebiste.
IMO lepszy byłby Stalingrad. 8-)
On też już był, i był genialny - CoDowa odpowiedź na Omahę w MoH: AA. I niech go nie ruszają :) Prawie wszystko już w CoDach było, tylko nie Pacyfik ;) Oby nie potraktowali go po macoszemu...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #135 dnia: Lipca 11, 2008, 06:54:51 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #136 dnia: Lipca 11, 2008, 09:13:39 am »
Słabe. :-?

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #137 dnia: Lipca 11, 2008, 09:27:25 am »
Jest cool! Atak z cataliny na japońskie konwoje może byc zabawny! Seria COD powraca do jedynego słusznego settingu - II Wojny (amerykańscy komandosi / kosmici suxx  :x ).

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #138 dnia: Lipca 11, 2008, 10:46:10 am »
Ja licze ze dzungla będzie duża i zróżnicowana a jak silnik nie daje rady to w koncu kupili by jakiś inny bo ile można chodzić korytarzami ? i tu przypomina mi sie COD2 i 3 a fee:P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #139 dnia: Lipca 11, 2008, 13:34:28 pm »
Słabe. :-?
Wygląda bardzo dobrze. Na obecnym stadium prezentuje się o wiele lepiej od takiego Resistance 2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #140 dnia: Lipca 11, 2008, 14:18:19 pm »
Słabe. :-?
Wygląda bardzo dobrze. Na obecnym stadium prezentuje się o wiele lepiej od takiego Resistance 2.

co ty mowisz przeciez exclusivy na PS3 prezentuja sie najlepiej .... ZAWSZE, jeszcze szalony moze do KZ2 to porownasz??... :D :D :D :D


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #141 dnia: Lipca 11, 2008, 14:25:02 pm »
Słabe. :-?
Wygląda bardzo dobrze. Na obecnym stadium prezentuje się o wiele lepiej od takiego Resistance 2.

Powinieneś dodać "IMO". Dla mnie to wygląda jak pasztet. To się już nudne robi.

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #142 dnia: Lipca 11, 2008, 14:27:21 pm »
wyglada jak 3 tylko inne lokacje z jednej str dobrze bo 3 byla dobra z 2 str chcialbym cos innego:/

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #143 dnia: Lipca 11, 2008, 15:22:15 pm »
Niech lepiej zrobia jakies fajne mapki do cod4.



blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #144 dnia: Lipca 11, 2008, 16:40:55 pm »
Trochę zbyt rozmyte textury, ale nie spodziewajmy się cudów. Gra pewnie, tak jak poprzedniczka, będzie celowała w stałe 60fps. W sumie dla mnie może wyglądać tak jak CoD4.

nakimushi

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #145 dnia: Lipca 11, 2008, 17:55:59 pm »
mi tez sie skriny bardzo podobaja /

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #146 dnia: Lipca 12, 2008, 20:39:25 pm »
mnie to sie juz cod przejadl :P po prostu nudne fpsy mnie juz nie bawia :P

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #147 dnia: Lipca 16, 2008, 22:45:16 pm »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #148 dnia: Lipca 16, 2008, 23:09:27 pm »
Ale kapiasto. Biega sobie z bazooką jak z pistoletem maszynowym. Strzela sobie z niej w biegu, nic sobie nie robiąc z walki czołgów. Krok do tyłu w stosunku do czwóreczki niestety...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #149 dnia: Sierpnia 20, 2008, 06:39:26 am »

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpnia 20, 2008, 13:15:07 pm »
Jakoś to tak nie zachwyca za bardzo, może dlatego, że jestem dopiero co po 3 części cod'a i chwilowo mam dośke takich klimatów, ale...no wróżąc z fusów dopiero co wypitej kawy, to rewolucji nie będzie :wink:. Bardziej cieszyłbym się gdyby akcja gry toczyła się na mocno wschodnich frontach niż na Pacyfiku, Rosja już raz zarządziła w drugiej części, pomyśleć jakby wyglądała walka o Stalingrad okraszona dzisiejszą oprawą. Ale postrzelać do japońskich nazistów zawsze można, oby tylko zaaplikowali jakieś większe pola bitwy i efektowne starcia a będzie git, panowie z Infinity Ward wiedzą jak robić dobre gry wojenne.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpnia 20, 2008, 16:02:04 pm »
Liczę na tryb CO-OP w tej produkcji ;]

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpnia 24, 2008, 11:34:43 am »
Premiera w listopadzie:
http://www.psu.com/Call-of-Duty-5-to-arrive-in-November-News--a0004611-p0.php

Cytuj
The next title in the Call of Duty series, officially called Call of Duty: World at War, will be released in November. This is according to an Activision representative, who although didn't provide a specific date, did at least narrow the window down from "Autumn 2008".

Opublikowane: Sierpień 22, 2008, 20:06:38
Prawdopodobna lista perków i broni:
http://wiihd.wikidot.com/rumor:082308-waw-perks

Cytuj
Perks
    - Juggernaut (Confirmed by Treyarch in interview)
    - Sleight of Hand
    - Extreme Conditioning
    - Martyrdom (Confirmed by Treyarch in interview)
    - Steady Aim
    - Bandoleer
    - Iron Lungs
    - Stopping Power (August issue of Xbox Magazine)
    - Deep Impact (August issue of Xbox Magazine)
    - Sonic Boom [adds the ability to spread a deadlier & vaster sea of fire]
    - Last Stand
    - Monkey [Climbing trees]
    - Frogman [Faster Swimming]
    - Play Dead [Ability to fake death]
    - Crouch Sprinter [Allows you to sprint while being in crouch position/cover]
    - Banzai [Allows you to draw, charge & use your melee weapons alot faster (even when sprinting), providing more damage to the enemy]

Cytuj
Call Of Duty 5: World At War Guns and Explosvies
    Americans:
    M1A1 Thompson
    M1A1 Carbine
    M1 Garand
    Trench Shotgun
    Browning Automatic Rifle (B.A.R)
    M1903 Springfield
    M1903 Springfield Scoped
    M2 Flamethrower
    M1911 (also known as Colt 45)
    Bajonet
    M9 Bazooka
    Browning M1919A6
    M2 Machine Gun
    Explosives:
    MK2 Frag Grenade
    Smoke Grenade
    Satchel Charges
    Mines
    Russian Weapons:
    TT-33
    Mosin Nagant
    Mosin Nagant Scoped
    PPSH (71 round Drum Magazine)
    PPSH (31 round Banana Magazine)
    Bajonet
    Explosives:
    RGD-33
    German Weapons:
    P08 Luger
    Kar98
    Kar98 scoped
    MP44
    MP40
    MG42
    MG34
    Knife
    Explosives:
    Stielhand granate
    Japanese Weapons:
    Nambu 14
    Arisaka Type 99
    Type 100 Submachine gun
    Bajonet
    Katana
    Explosives:
    Kiska Grenade
    British Weapons:
    Sten

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpnia 24, 2008, 11:54:51 am »
Cytuj
Play Dead [Ability to fake death]
Dobre :)

Tarniak

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpnia 24, 2008, 12:02:09 pm »
Cytuj
Play Dead [Ability to fake death]
Dobre :)
Coś mi się wydaję, że będziee to obowiązkowy perk i zacznie się strzelanie po drodze do wszystkich ciał na mapie.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V

lupinator

  • Gość
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #156 dnia: Sierpnia 26, 2008, 01:30:24 am »
Stare, dobre Call of Duty. Tego mi było trzeba.  8)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #158 dnia: Sierpnia 26, 2008, 01:34:11 am »
Masakrator, a do tego kampania CO-OP !

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Call of Duty: World at War
« Odpowiedź #159 dnia: Sierpnia 26, 2008, 09:53:24 am »
Jeśli pisałem wcześniej że COD5 wyglądał jak kupa to odszczekuje wszystko !!! Wygląda to bardzo ładnie, świetne oświetlenie dodające nieco mroczniejszego klimatu,, czyżby odpadały kończyny po strzele ze strzelby ? Bo jeśli tak to jestem w szoku ! ;) No i dodam że COD to IIWW i tego się powinien trzymać. Kupuje jak tylko nieco stanieje !! Tylko żeby gierka była dłuższa jak 6-7godzin i nie miała tych przeklętych skryptów (tak tak wierze w cuda)

Słyszeliście muzyke z drugiego filmiku ? Taka jakaś psychodeliczna niczym z jakiegoś horroru czy cuś ;)

Cod brutalniejszy, mroczniejszy hmm narazie wygląda to super ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2008, 09:56:27 am wysłana przez above89 »