Autor Wątek: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts  (Przeczytany 32441 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 12, 2008, 11:06:37 am »
Czwarty screen przypomina Jaka jak cholera. Kurczę, żeby tych pojazdów nie było za dużo, bo taki trzeci screen wygląda po prostu fenomenalnie.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 12, 2008, 11:06:55 am »
Rowniez uwazam, ze za duzo pojazdow. Liczylem na normalnego platformera. Zobaczymy co ciekawego pokaza na prezentacji.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 12, 2008, 11:27:56 am »
Ja sie zastanawiam czy po tych srednich screenach misterbuu nadal twierdzi, że gra jest ładniejsza od ratcheta i czy mimo to iż nie lubi platformerów to nowe banjo kupi.
Opublikowane: Maj 12, 2008, 11:23:05
Chyba juz pewne jest, że nowy banjo to będzie ścigałka, popatrzcie na to:
http://360.kombo.com/media.php?gameid=905&type=1#
no chyba, że to będzie tylko dodatek do gry, np żeby pograć w multi

Unlimited

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 12, 2008, 11:40:03 am »
Ja sie zastanawiam czy po tych srednich screenach misterbuu nadal twierdzi, że gra jest ładniejsza od ratcheta i czy mimo to iż nie lubi platformerów to nowe banjo kupi.
Opublikowane: Maj 12, 2008, 11:23:05
Chyba juz pewne jest, że nowy banjo to będzie ścigałka, popatrzcie na to:
http://360.kombo.com/media.php?gameid=905&type=1#
no chyba, że to będzie tylko dodatek do gry, np żeby pograć w multi
raczej dodatek ;) co do wyzszosci graficznej, poki co na niektorych screenach lepszy na niektorych ciut gorszy, ale "dizajn" ma spoooro lepszy 8)

Insiak

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-05-2004
  • Wiadomości: 158
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 12, 2008, 12:26:10 pm »
Niektore screeny sa z singla, a niektore z multi:
Cytuj
The pictures:
The racing is all from MP. The one who posted the screens had access to 1 MP game, and the first pieces of the worldhub and level 1: Nutty Acres.

+

Cytuj
We'd like to point out that this isn't a Banjo kart racing game even though most of internet seems to think it is.

A spokesperson from Rare told us, "People haven't seen the half of it yet and we'd rather people wouldn't draw their own conclusions until Rare's had a chance to properly talk about the game."
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=188729


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #45 dnia: Maja 12, 2008, 15:18:04 pm »
Po tych screenach mam już wielką ochotę na tę grę :D Jak jeszcze dodadzą muzyczki z pierwszej części to będzie zaj*bioza :D

Widać, że dużą rolę w grze odegrają pojazdy (nawet na singla), cieszy jednak, że elementy platformowe i chodzenie na dwóch łapach
też się znajdą. No i poziomy wyglądają na ogromne. Pewnie zamiast przemian w pszczołę, termita itp, Mubo-Jumbo pędzie udostępniał nowy pojazd (albo coś w tym stylu).

Na dniach dowiemy się faktycznie co jest grane, ciekawe jak to będzie wyglądać w ruchu?

Supersonic

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 12, 2008, 21:59:37 pm »
Cytuj
No i poziomy wyglądają na ogromne.
Jak będą większe niż w Tooie to ja już mam dość  :cool:

Graficznie bajka tylko styl otoczenia mi się nie podoba   

Tango

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #47 dnia: Maja 13, 2008, 05:01:36 am »
Cytuj
Do oficjalnego zejścia embarga na materiały związane z nowymi pozycjami wydawniczymi Microsoft Games Studios zostało kilka godzin, a tymczasem pojawiają się kolejne niepotwierdzone informacje o nowych przygodach wesołego Banjo i Viva Pinata; Trouble in Paradise (news niżej). Dojdzie do tego, że jeszcze przed rozpoczęciem imprezy poznamy najważniejsze dane. Wracając jednak do tematu, wyczekiwany produkt Rare będzie nosił tytuł Banjo Kazooie: Nuts & Bolts. Bardzo ważnym elementem całej zabawy ma być... możliwość tworzenia przeróżnych wymyślnych pojazdów ze znalezionych po drodze części, coś jak zabawa klockami LEGO.

Tłumaczyłoby to dlaczego aż tak mocno akcentowano wszelkie wehikuły na obrazkach. Według znalezionych przez nas danych w grze znajdzie się 1600 elementów do wykorzystania podczas wcielania się w rolę wynalazcy. Wyobraź sobie przykładowo jakiś mały samochodzik. Natrafiasz gdzieś na śmigło i możesz umieścić je na dachu, dzięki czemu wzbijesz się w powietrze. Następnie napotykasz balony, przyczepiasz je pod spód, a wiatraczek odsuwasz do tyłu - w ten sposób cieszysz się poduszkowcem. Dla ułatwienia pojawi się możliwość kupowania planów konstrukcyjnych. Dodaj do tego niezwykle dopracowaną fizykę, która zrobiła wrażenie na osobach oglądających tytuł w akcji. Pomimo sporego nastawienia na zabawę pojazdami ma nie zabraknąć również elementów tradycyjnego platformera. Wiemy, że widoczne na screenshotach miasteczko to Showdown Town, mające być naprawdę olbrzymich rozmiarów. Czekamy dalej na oficjalne wieści. Premiera planowana jest na listopad.

wiec proponuje zmienic nazwe teamtu na Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2008, 05:34:41 am wysłana przez Tango »

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 13, 2008, 07:57:00 am »
Ja pierdziele, nie mogę się doczekać.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 13, 2008, 08:35:00 am »
po obrazkach i tych zapowiedziach szykuje sie nam mocarny tytul...tylko szkoda ze nie lubie takiego typu gier:P

oscyp

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie 3
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 13, 2008, 09:12:25 am »
No, szkoda.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 13, 2008, 17:04:01 pm »
Naprawdę śliczne, imo jedna z najładniejszych gier na X'a.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 13, 2008, 18:37:11 pm »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 13, 2008, 18:43:14 pm »
Naprawdę śliczne, imo jedna z najładniejszych gier na X'a.
:shock:

Są dziesiątki ładniejszych gier na XO.

svonston

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 13, 2008, 18:45:41 pm »
Pomimo tego, ze najaralem sie na ta gre, nie moge zgodzic sie z

Naprawdę śliczne, imo jedna z najładniejszych gier na X'a.

Spojrz na tekstury podloza chociazby na tym screenie:
Cytuj

Wg mnie sa po prostu slabe. Ratchet wyglada znacznie lepiej.
Tak, jak wspomnial Piter_neo - jest sporo ladniejszych gier na X360.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 13, 2008, 18:55:39 pm »
Naprawdę śliczne, imo jedna z najładniejszych gier na X'a.
:shock:

Są dziesiątki ładniejszych gier na XO.
Pamiętajmy, że wiele osób grafikę ocenia głównie po designie, a nie aspektach czysto technicznych (tekstury, ilośćść detali itp).

http://www.gamersyde.com/news_6470_en.html :smile:
Wygląda świetnie, już nie mogę się doczekać, i jeszcze ta muzyczka :D  Mam tylko nadzieję, że pojazdy i nie będą aż tak silnie zakcentowane jak na tym filmiku (50:50 może być). Ciekawe jak będzie się prezentował multi?

Tango

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 13, 2008, 18:57:05 pm »
http://www.gamersyde.com/news_6470_en.html :smile:

dobrze widziec gre w ruchu :) Wyjdzie jeszcze w tym roku :) Graficznie gorzej od ratcheta, co nie zmienia faktu, ze ratchet mnie w ogole nie grzeje,majac go za darmo, nawet nie wlozylem do PS3 :?

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 13, 2008, 19:05:11 pm »
http://www.gamersyde.com/news_6470_en.html :smile:
Wygląda świetnie, już nie mogę się doczekać, i jeszcze ta muzyczka :D  Mam tylko nadzieję, że pojazdy i nie będą aż tak silnie zakcentowane jak na tym filmiku (50:50 może być). Ciekawe jak będzie się prezentował multi?
Na filmiku proporcje przeważają na rzecz pojazdów, a i levele wydają się być robionymi pod eksploatację pojazdami. Trochę szkoda, ale i tak z wielką chęcią zagram w nowego Banjo  :smile:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 13, 2008, 19:08:21 pm »
Naprawdę śliczne, imo jedna z najładniejszych gier na X'a.
:shock:

Są dziesiątki ładniejszych gier na XO.
Ale jest zajebiście stylowa przez co stawiam ją bardzo wysoko. Kapish?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 13, 2008, 19:15:21 pm »
Cytuj
Na filmiku proporcje przeważają na rzecz pojazdów, a i levele wydają się być robionymi pod eksploatację pojazdami. Trochę szkoda, ale i tak z wielką chęcią zagram w nowego Banjo  Smile
Pamiętaj, że duża część filmiku pochodziła z multi (a przynajmniej tak mi się wydaje), który będzie dotyczyć tylko pojazdów (chyba). Poza tym główne co chcieli pokazać to właśnie pojazdy. Tak, czy siak pewnie będą przeważać, mam tylko nadzieję, że minimalnie, a dużo będzie zależeć od gracza.
Fajnie jak rozgrywka w multi była by podobna do tej z Didy Kong Racing.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 13, 2008, 19:18:18 pm »
Chyba nie zaczniecie porównywać grafy w Banjo i Ratchecie? :D Mi ona w sumie wali, jeno bym chciał mniej strzelania niż w tym drugim i będę zadowolony.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 13, 2008, 19:39:13 pm »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 14, 2008, 15:16:12 pm »
Banjo natomiast na Gamersyde prezentuje sie swietnie. Ogromny swiat, super design i ogolnie klimat fantastyczny. Jest to prawdziwy exclusive na 360 w ktorego naprawde chcialby  zagrac.
Bardzo mi sie podoba to co narazie zobaczylem i bede mial oko na ta gre. Zapowiada sie bardzo fajnie:)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 15, 2008, 15:30:51 pm »
Wywiad: http://www.gametrailers.com/player/34000.html?type= (strasznie ciężko zrozumieć co gada, więc jak ktoś mógłby przetłumaczyć i podać najważniejsze fakty to byłbym wdzięczny :))

Filmik zawiera również parę nowych ujęć z gry.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 15, 2008, 15:59:45 pm »
Rozgrywka w Banjo-Kazooie 3 będzie oparta w 80% na kierowaniu pojazdami
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=40967

Cytuj
Od momentu opublikowania pierwszych informacji i zdjęć z Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, wszyscy zastanawiają się jak dużą część z całości będzie zajmowało kierowanie pojazdami, a ile procent twórcy przeznaczą na klasyczne elementy platformowe. Nieco światła na ten temat rzucił Gregg Mayles, jeden z twórców.
Według niego 80% stanowi operowanie różnego rodzaju wehikułami, choć podkreślił, że nie są to dokładne dane – raczej jego przemyślenia i luźne przedstawienie faktów. Mayles zaznaczył, że Banjo wsiada i wysiada z pojazdów co chwilę, bo podróżowanie po świecie jest w nich dużo wygodniejsze. Nie będziemy więc w nich przesiadywać przez cały czas, ale gdy zdamy sobie sprawę z dużej swobody, jaką dają pojazdy, zapomnimy o podróżowaniu na własnych nogach – tak przynajmniej twierdzi autor.
Rare oczywiście zdaje sobie sprawę, że dodanie pojazdów do klasycznej rozgrywki (znanej z poprzednich części) będzie dużym szokiem dla największych fanów, ale twórcy podkreślają, by nie wypowiadać się na temat gry przed jej przetestowaniem. – Ludzie zawsze boją się zmian. Twierdzimy jednak, że zmiany na lepsze warto wprowadzać, a tak właśnie odbieramy obrany przez nas kierunek w najnowszych przygodach Banjo. Wiemy, że potrzeba czasu, aby ludzie się oswoili z nowościami.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 15, 2008, 16:10:52 pm »
Cytuj
Rozgrywka w Banjo-Kazooie 3 będzie oparta w 80% na kierowaniu pojazdami
Sporo pewnie będzie zależeć od gracza, ale to i tak zdecydowanie za dużo :(
Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce (w IGN pisali, że fizyka pojazdów jest świetna, a ich konstruowanie naprawdę wciąga i daje sporo radochy). W każdym razie nowe Banjo ciężko nazywać platformówką, a szkoda :(

Mufonek

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-02-2007
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 15, 2008, 16:20:08 pm »
Hmm... też miałem nadzieję na klasyczny platformer w najlepszym wydaniu. Mam jednak  nadzieję, że pojazdy nie zdominują nadmiernie rozgrywki.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 15, 2008, 16:23:15 pm »
To już bym wolał strzelanke.

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 15, 2008, 16:56:17 pm »
Rozgrywka w Banjo-Kazooie 3 będzie oparta w 80% na kierowaniu pojazdami
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=40967
Porażka na maksa.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 15, 2008, 17:08:22 pm »
Jak by byla klasyczna platformowka to byoby narzekanie ze nie ma nowych pomyslow. Wole cos nowego niz utarte schematy.

lupinator

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 15, 2008, 17:21:46 pm »
Jak by byla klasyczna platformowka to byoby narzekanie ze nie ma nowych pomyslow.
Nie byłoby. Wszyscy chcieli normalnego skakania po platformach. 80%? Ekstra...  :???:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 15, 2008, 17:43:23 pm »
Jak by byla klasyczna platformowka to byoby narzekanie ze nie ma nowych pomyslow. Wole cos nowego niz utarte schematy.
Banjo nadal może być świetne (i pewnie będzie), nie zmienia to jednak faktu, że większość osób oczekiwała zwykłego platformera i jest zawiedziona faktem, że dostaniemy grę z elementami platformówki, a nie 100% platformera jakim były poprzednie części.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 15, 2008, 18:29:43 pm »
Szkoda, nie robi się już dziś normalnych, prostych platformerów. Jedynym przedstawicielem pozostał chyba- chcecie czy nie- Mario.  :x :x :x

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 16, 2008, 12:02:08 pm »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 16, 2008, 12:10:39 pm »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.
Mówisz o nowym Ratchecie? Bo dla mnie to wypas gra, tylko szkoda, że jak się ulepszy wszystkie pukawy to nie ma na co śrubek wydać :(

Sorry za off :smile:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 16, 2008, 12:11:28 pm »
Oki rozumiem że dla Ciebie może być świetną grą ale jak widzisz większości się średnio spodobała.

oscyp

  • Gość
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 16, 2008, 12:18:53 pm »
Uważasz siebie za większość? Czy twierdzisz że cyferki w statystykach sprzedaży mówią czy gra się spodobała czy nie? Platformery polegające na zbieraniu setek gówienek i trzykrotnym skakaniu po głowach bossów mają rację bytu, co pokazał dobitnie Mario Galaxy. Moim zdaniem problem tkwi w odpowiedniej promocji (w przypadku Ratcheta na PS3) a nie przestarzałej mechanice tego gatunku.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 16, 2008, 12:36:42 pm »
Jak by byla klasyczna platformowka to byoby narzekanie ze nie ma nowych pomyslow. Wole cos nowego niz utarte schematy.
Banjo nadal może być świetne (i pewnie będzie), nie zmienia to jednak faktu, że większość osób oczekiwała zwykłego platformera i jest zawiedziona faktem, że dostaniemy grę z elementami platformówki, a nie 100% platformera jakim były poprzednie części.

przeciez jest napisane, ze wszystko bedzie zalezec od gracza, chcesz szybko dotrzec do jakiegos punktu to wsiadasz w pojazd i lecisz/jedziesz tam , chcesz to poprostu idziesz tam nie uzywajac pojazdu...tak wnioskuje z wypowiedzi tego pana z R, po filmikach widac ze budowanie pojazdow bedzie ciekawe...i to tyle...znow tylko dodam ze nie lubie takich gier...

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 16, 2008, 14:04:06 pm »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.

Ratchet to się zrobił shooter w 3 dupy, choć nadal fajny.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Banjo Kazooie: Nuts & Bolts
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 16, 2008, 14:08:07 pm »
Teraz taki typowy platformer niema prawa bytu. Weźmy takie Rachet & Clank. To jest klasyczna gra platformowa i mimo wspaniałej oprawy A/V nie sprzedał się tak jak powinien. Ja pograłem do 3 planety i dosłownie nuda. W kółko to samo. Elementy gry są ciągle identycznie a zmienia się jedynie sceneria. Może kiedyś to bawiło ale teraz takie schematy się już przejadły.

Ratchet to się zrobił shooter w 3 dupy, choć nadal fajny.

W sumie też racja. :P