Autor Wątek: Hitman: Absolution  (Przeczytany 75237 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #120 dnia: Maja 12, 2011, 14:34:54 pm »
47 i relationship - ja pier*ole!  :mad:

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #121 dnia: Maja 12, 2011, 15:39:29 pm »
Generalnie czym oni się chwalą? Powinni już spuścić ciśnienie i potwierdzić współpracę z Davidem Batesonem i Jesperem Kydem. To jest kluczowe, a nie avatatowy motion capture i jakieś bliższe relacje z Dianą.

Wiadomość scalona: [time]Maj 12, 2011, 15:45:28 pm[/time]
Aha i Tore Blystad jest w teamie. Dobrze! ch**owo!

Cytat z jego ostatniej wypowiedzi...

Cytuj
"The hope is that the movie will be going in a similar direction, and then when they both come out they will speak the same language. They won't follow the old Hitman games, but rather go with this newer direction."

Wiadomość scalona: [time]Maj 12, 2011, 22:44:29 pm[/time]


Wiadomość scalona: Maja 12, 2011, 22:45:19 pm
Cytuj
Blystad described it as "more stylised, more serious, and darker this time around in both the story line and the visuals".
Agent 47 goes on different missions throughout the US, with part of the game taking place in Chicago.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2011, 22:45:19 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #122 dnia: Maja 14, 2011, 15:44:30 pm »
Na stronie IOI jest zrzut pochodzący prawdopodobnie z dalszej części teasera:



większy bez napisu:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co do cytatu, który powiększyłem post wcześniej - Blystad sprostował, że miał na myśli stare gry serii, ale nie odnosi się to do nowych. Stwierdzenie o tyle dziwne, że najbardziej udane gry to była 2 i 4 część, a podążanie śladami Contracts byłoby totalnym niewypałem.
Cytuj
(...) not following the style of the old games but, potentially, the new one.

Ogólnie Internet (neoGAF na czele) z tej małej kupki informacji wyciągnął wnioski, że seria pójdzie w ślady Splinter Cell Conviction, czyli w ciemną dupę. IOI się trochę broni, bo ludzie płaczą, ale wszystko rozegra się na E3.

Na deser cukierki dla VIPów, którym gra została już pokazana:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: [time]Maj 14, 2011, 15:49:58 pm[/time]
Dwa nowe obrazki





Osobiście wstrzymam się od komentarza tego pierwszego, przypomina końcówkę Contracts i film...

Jak zaznaczyłem wcześniej - cała gra dzieje się w USA, na E3 będzie pokazany poziom w Chicago.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2011, 15:54:08 pm wysłana przez Lupi »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #123 dnia: Maja 14, 2011, 15:53:05 pm »
Trochę się cieszę że mnie Hitman za bardzo nigdy nie jarał, owszem pomysł spoko, ale jakoś nie mogłem trafić w ten patent jaki chciałem--a to mnie koleś nagle rozpoznaje itp, Blood Money mi najbardziej podszedł ze wszystkich.
A dlaczego się cieszę? Bo wiem jak to było z MGS4 czy GoW3--ten ciagły strach czy nie spier*olą serii.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #124 dnia: Maja 14, 2011, 15:59:48 pm »
Okropna sprawa, faktycznie. Mam nadzieję, że akurat Sam Fisher jeszcze trochę sam poleży na cmentarzu zajebanych bohaterów skradanek poprzedniej generacji.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #125 dnia: Maja 14, 2011, 16:04:18 pm »
Niech tylko nie przesadzą z natężeniem akcji, to będę zadowolony. Wieść o umiejscowieniu historii tylko w USA przyjmuję ze spokojem - wszystko zależy od pomysłów na miejscówki, a z tym IOI dobrze sobie radziło na przestrzeni lat.
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #126 dnia: Maja 14, 2011, 16:43:15 pm »
Martin Gram potwierdził, że demo na E3 już gotowe :dance:

Wiadomość scalona: [time]Maj 14, 2011, 16:45:47 pm[/time]
Tu je testują:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

+ :)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2011, 16:46:02 pm wysłana przez Lupi »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #127 dnia: Maja 14, 2011, 16:52:03 pm »
Ale gówno z tego wyjdzie. Kto jedzie ze mną wysadzać IOI?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #128 dnia: Maja 14, 2011, 16:56:06 pm »
Martin Gram potwierdził, że demo na E3 już gotowe :dance:
Chcę je widzieć na PSN!!! (gdy ten wreszcie zmartwychwstanie)
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #129 dnia: Maja 15, 2011, 01:48:18 am »
Martin Gram potwierdził, że demo na E3 już gotowe :dance:
Chcę je widzieć na PSN!!! (gdy ten wreszcie zmartwychwstanie)
My pewnie demko dostaniemy za rok...



Trzy projekty okładek, które powstały przed nadaniem grze podtytułu.







Ostatni projekt daje do myślenia zniszczonym garniturem. Mam nadzieję, że nie oznacza to dużej ilości głośnego rozpierdolu. Plus generalna nowość w postaci spinki przy krawacie.
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2011, 01:50:17 am wysłana przez Lupi »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #130 dnia: Maja 15, 2011, 02:10:47 am »
Poza w środkowym projekcie oraz zniszczony krawat również mogą wskazywać na głośny rozp**rdol. Osobiście właśnie ta okładka najbardziej przypadła mi do gustu.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #131 dnia: Maja 15, 2011, 11:18:40 am »
Nie rozumiem jak można się jarać tą gównianą serią  :-?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #132 dnia: Maja 15, 2011, 11:27:45 am »
Spadaj trollu.

Okładka no 1 przoduje w moim rankingu.
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #133 dnia: Maja 15, 2011, 12:42:13 pm »
Z IOI jest obecnie wyjątkowo świetny kontakt. Zapytałem czy jest powód do obaw w związku z takim skocznym artem przypominającym bardziej film lub zakończenie Contracts, a w odpowiedzi otrzymałem

Cytuj
Nope. No need to worry. Hitman is at heart a stealth game. That's not changing at all.

 :dance:

Jacek84

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #134 dnia: Maja 15, 2011, 12:53:43 pm »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #135 dnia: Maja 15, 2011, 13:08:25 pm »
@Lupi - me serce się raduje. :) Z IOI zawsze był dobry kontakt przez Twittera.
PSN ID: WojtqGO

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #136 dnia: Maja 15, 2011, 13:49:19 pm »
zniszczony krawat
Eee?
No rozdarty, qrwa. Albo ja źle widzę?

Jacek84

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #137 dnia: Maja 15, 2011, 13:56:30 pm »
Źle widzisz.



Teraz łapiesz? :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #138 dnia: Maja 15, 2011, 13:59:50 pm »
Teraz łapiesz? Smile
Już czaję. Ładnego mindfucka sobie zapodałem  :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #139 dnia: Maja 15, 2011, 14:01:44 pm »
Wytłumaczę Cię. Zasugerowałeś się podartą marynarką z trzeciej okładki. :P

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #140 dnia: Maja 15, 2011, 17:40:11 pm »
Co to, kur**, za palce na spuście?!?! Nie kupuję!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #141 dnia: Maja 15, 2011, 18:02:01 pm »
Co to, kur**, za palce na spuście?!?! Nie kupuję!
Poproś Lupiego, albo sam napisz na Twitterze twórców :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #142 dnia: Maja 15, 2011, 19:00:57 pm »
A gdzie ma mieć palce skoro zaraz będzie strzelał?

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #143 dnia: Maja 15, 2011, 19:16:43 pm »
Tak samo jak użytkownicy narzekali na to, że w nowym MK zawodnicy ch**owo wyprowadzają ciosy, tak samo ja narzekam, że twórcy gry mają w dupie podstawowe zasady zabawy bronią. :]

Jacek84

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #144 dnia: Maja 15, 2011, 19:25:02 pm »
Na pierwszych dwóch jest z tego co widać w trakcie strzelaniny. Natomiast trzeci już fail :(.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #145 dnia: Maja 15, 2011, 19:27:48 pm »
Dobrze to ująłeś "zabawy". To nie jest stróż prawa, który musi przestrzegać zasad. Poza tym chyba w każdej strzelance można strzelać podczas biegu, a z tego co wiem w rzeczywistości jest to zabronione.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #146 dnia: Maja 15, 2011, 19:50:14 pm »
Zadania na E3 zamieniły się w pinatę z hitmanowymi cukierkami, które dawałem wcześniej (oczywiście łysą ;)



Teraz pytanie - helikopter ze środkowej kartki to środek transportu, jak dawniej, czy przeciwnik?  :x

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #147 dnia: Maja 15, 2011, 20:07:31 pm »
Dobrze to ująłeś "zabawy". To nie jest stróż prawa, który musi przestrzegać zasad. Poza tym chyba w każdej strzelance można strzelać podczas biegu, a z tego co wiem w rzeczywistości jest to zabronione.

W Mw1 i 2 nie można.

Dobra, ja tylko dodam, że to dobry nawyk. Wiem to z własnego doświadczenia.



Ten facet też :P

Wiadomość scalona: Maja 15, 2011, 20:10:36 pm
Na pierwszych dwóch jest z tego co widać w trakcie strzelaniny. Natomiast trzeci już fail :(.

Zasada wygląda tak, że palec na spust idzie tylko gdy masz zamiar strzelać. Ja kiedyś na strzelaniu w czasie przeładowywania broni przypadkowo wystrzeliłem, bo gdy zamek poszedł do przodu trzymałem palec na spuście, coś szarpnęło i pach. Na szczęście nikt nie widział.  :o
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2011, 20:10:36 pm wysłana przez Ogur »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #148 dnia: Maja 15, 2011, 21:26:12 pm »
Dobrze to ująłeś "zabawy". To nie jest stróż prawa, który musi przestrzegać zasad. Poza tym chyba w każdej strzelance można strzelać podczas biegu, a z tego co wiem w rzeczywistości jest to zabronione.

W Mw1 i 2 nie można.


Jak to nie? Przecież da się poruszać i strzelać.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #149 dnia: Maja 15, 2011, 21:36:52 pm »
Dobrze to ująłeś "zabawy". To nie jest stróż prawa, który musi przestrzegać zasad. Poza tym chyba w każdej strzelance można strzelać podczas biegu, a z tego co wiem w rzeczywistości jest to zabronione.

W Mw1 i 2 nie można.


Jak to nie? Przecież da się poruszać i strzelać.

Pisałeś o bieganiu.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #150 dnia: Maja 16, 2011, 09:08:26 am »
A on też trzyma cały czas palec na spuście. :troll:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #151 dnia: Maja 27, 2011, 01:08:58 am »
The new Glacier 2 game engine allows IO Interactive to introduce Hitman Absolution to a broader audience.
Cytuj
"The Hitman games of past have been very hardcore,"said Tore Blystad, game director at IO Interactive. '"Even though the fantasy of the Hitman universe has a very universal appeal, the games have been so difficult to play, that it’s been more of an acquired taste. The biggest challenge that we had with this game was to make it much broader in every sense, so that it was easier to play and more accessible, but still retain a very strong, hardcore side as well. We don’t want to alienate any of our fans who have been extremely loyal for so many years."

Cytuj
"Everything in the game now is based on real-time feedback within the game engine.Every action is updating in real-time, which is a change from how we worked before. When it comes to the game’s features, we have a separate tech team and gameplay team that work together to ensure the new features work in the game."

Cytuj
Blystad said the artificial intelligence (AI) that is featured in Hitman: Absolution is something that has taken the most time to develop. The gameplay revolves around player actions, and since there are many choices in every scenario, the AI had to be able to respond to any given situation at any given time.

Cytuj
"If you attack and enemy from any angle, than we’re able to have them fight back, or continue on in a normal state if you ignore them. There are similar things in games like GTA or these bigger sandbox games, but it’s on a much less granular level because we have a very strong focus on the abilities of the characters. You get so close to the characters in this game. They all have names, and they have all some kind of part to play in the story, so that they act as believable as possible is the most important thing for us. It’s the most central part of the game."

http://www.digitaltrends.com/gaming/new-game-engine-brings-hitman-absolution-to-the-masses/
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #152 dnia: Maja 28, 2011, 21:19:31 pm »
Dwa wpisy: Komentarz Blystada co do tych silnikowych nowości + tweet gości z forum, których zaproszono do IOI


lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #153 dnia: Maja 31, 2011, 14:20:56 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:09:01 pm »
Screeny




Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:18:11 pm »
 :puppy-eyes:

Twórcy celują chyba w mroczną stylistykę, podobną do tej z trzeciej części. Pierwszy screen wygląda jak żywo wyjęty z ostatniej misji Contracts. Świetne oświetlenie.
PSN ID: WojtqGO

Jacek84

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:24:52 pm »
Po drugim widać, że chyba będzie blady parkour (pewnie o to im chodzi z broader audience :D). Najważniejsze, żeby karali za robienie rozpierdolu tak jak zawsze.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:28:56 pm »
Powiem Wam, że nigdy nie grałem dłużej w Hitmana. Kiedyś na kompie w którąś część pykałem z kumplem ale nawet nie ukończyliśmy (pierw się uciekało z jakiegoś szpitala/ośrodka, potem jakiegoś lorda trza było zaciukać w rezydencji, potem jakieś motocyklisty... coś mam takie prześwity misji).

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:33:16 pm »
Zatem grałeś w "trójkę" - Contracts.
PSN ID: WojtqGO

Unlimited

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwca 04, 2011, 12:35:30 pm »
Te 2 screeny są świetne. Oby był to dobry Hitman. 8)