Autor Wątek: Bayonetta  (Przeczytany 68278 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #480 dnia: Maja 07, 2010, 20:31:05 pm »
Co to są te kropeczki pod paskiem energii? Jak je wykorzystać ?
Jakieś rady odnośnie taktyki? Mocne ciosy, w co najlepiej pakować zdobyte ptk?
Podoba mi sie, ale trudna jest a nie chce dawać niskiego poziomu trudności.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #481 dnia: Maja 08, 2010, 09:54:05 am »
ogarnę dupę po wczorajszej imprezie i potem napiszę ci mały poradnik.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #482 dnia: Maja 08, 2010, 11:54:49 am »
Nabiera mnie ochota na ten tytuł bo lubie takie giery, ale obawiam sie, że klimatem mnie odrzuci :(.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #483 dnia: Maja 08, 2010, 12:44:21 pm »
no to jedziemy:

te kropeczki to taka mana, jak uzbierasz pełen pasek to możesz zrobić torture attack naciskając P+K.
co do taktyki to polecam grać mieczykiem na początku. z dobrych combosów masz tak:

P.(mały delay)P - podstawa, jak w ninja gaiden. proste i szybkie wybicie kolesia w powietrze, jak przytrzymasz P to wylatujesz razem z nim

PKP - zakończone wicked wave, najszybszy i najprostszy sposób żeby pokonać 3/4 upierdliwców (niestety bez stylu). pamiętaj, że system w bayo pozwala ci zrobić np. PK, teraz trzymając K możesz spokojnie zrobić unik i po uniku jak wciśniesz P to zakończy combo i zrobi wicked wave. ten trick (tzn. przytrzymujesz przycisk, robisz unik, kontynuujesz combo) możesz stosować odnośnie każdej kombinacji.

PP.K - to samo co powyżej, ale z wicked wave na nogę, trochę mniej przydatne.

PPKK/PPKP - zakończone wicked wave. z zakończeniem na K wgniatasz przeciwnika w ziemie, z wersją P wyrzucasz w powietrze

PPPK - bardzo przydatne combo, możesz zakończyć na wiele sposobów, albo w ogóle nie kończyć. wciskając na końcu P robisz WW(wicked wave) i wyrzucasz kola w powietrze (jak przytrzymasz P to wyskakujesz razem z nim); kończąc z KK (czyli razem PPPKKK) robisz WW na nogę; kończąc z samym K (PPPKK) możesz od razu przejść z powrotem do początku i zacząć nowe PPPK bez żadnego opóźnienia (i tak w kółko)

PPPPP (w zasadzie to 6xP) - dobre combo zakończone WW, jak dołożysz na końcu K to masz jeszcze jedno WW.

J->K - jedno z NAJLEPSZYCH zagrań bayo (chyba trzeba kupić, ale już nie pamiętam), wciskasz jump i potem od razu K, dzięki temu bayo wystrzeliwuje z kopniakiem w powietrze, z double jumpem możesz zrobić dwa razy z rzędu. idealne narzędzie to przytrzymywania kolesia w powietrzu i robienia z niego miazgi.

pamiętaj też, że w bayo chodzi o styl. punkty nabijasz cały czas męcząc wrogów, także jak nie jesteś blisko żadnego to nawalaj z pistoletu do jakiegoś w oddali, jak nie w ogóle przeciwników na scenie to tauntuj i podtrzymuj w ten sposób mnożnik comba. do tego system daje ci ogromną dowolność, możesz robić wspomniane PPPKP (nie przytrzymuj P) lub P.P, potem od razu J->K, potem PPP, zmiana borni z miecza na ręce, PPPK, znowu J->K, zmiana broni i PPPPPP (lub cokolwiek wedle preferencji, np. jak masz na nogach durgę to możesz przytrzymać K i zostawić minę w powietrzu), zazwyczaj powinieneś też mieć naładowane tourture attack i to jest chyba dobry moment aby z niego skorzystać ;).

co do przedmiotów/technik to MUSISZ mieć:
moon of mahaa-kalaa (w bayo nie ma bloku, ale jak masz to cacko, to odpowiednio wychylając gałę, przed samym atakiem przeciwnika, w jego stronę robisz coś a'la blok i jednocześnie włączasz witch time)  
bat within - technika pozwalająca ci uniknąć obrażeń, jeżeli w odpowiednim momencie PO otrzymaniu damage (pojawia się taki mały kwiatek czy coś) wciśniesz unik, to bayo zamieni się w małe nietoperze (!), uniknie obrażeń i włączy witch time, żeby ukarać przeciwników.

reszta to raczej dodatki, przydane jest jeszcze to:
selene's light - gdy dostaniesz gonga to automatycznie włącza witch time, ale zabiera trochę many.
szczególnie przydatne na początku, jak jeszcze czasami dostajesz wpie**ol.

ogólnie z technik kup wszystko, będziesz miał większy wachlarz zagrań.

na początek chyba wystarczy, jakbyś miał jakieś pytania to śmiało.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 12:51:15 pm wysłana przez s00s »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #484 dnia: Maja 12, 2010, 16:31:17 pm »
Nabiera mnie ochota na ten tytuł bo lubie takie giery, ale obawiam sie, że klimatem mnie odrzuci :(.
Fakt, ten jest specyficzny. Jeśli jednak Kyo zagrywałeś się w pierwszego DMC, czy Vieftiful Joe, bedziesz zachwycony.
Przynajmniej powinieneś.

Bayo z pańską pogardą patrzy na oklepane schematy i nudę. Jest szalona, Dante to przy niej 4ro letni Kamilek, który wcina wafla śmietankowego i smarki wyciera w bluzę Trish.
Początkowo nie byłem zachwycony wizją sterowania kobietą, ale ona jest, szalona, niezwykła. Sama gra ma również od groma elementów humorystycznych.
Może się nie podobać, to oczywiste, ale tak z każdą pozycją jest. Nawet z 69.
Co do rozbudowania, to tak, przebija wielokrotnie GoW III i DI razem wziętych (na deser, pada również Darksiders), tylko cóż z tego, skoro, podobnie jak w mordobiciach stosujemy najskuteczniejsze techniki. Jednak faktycznie, jej rozbudowany system to niewątpliwy plus. No i ci bossowie.  

  :grin:
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2010, 11:33:17 am wysłana przez Sylvan Wielki »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #485 dnia: Maja 19, 2010, 16:01:42 pm »

Która to ta przedostatnia misja w tym rozdziale jest  o_O Przeszedłem go dwukrotnie i zawsze tylko ten motyw ominąłem ....

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #486 dnia: Maja 25, 2010, 08:51:30 am »
o ile dobrze pamiętam to to jest alfheim. jak wychodzisz na taką serpentynę kamienną (czy coś) to musisz iść nie do góry a na dół. tam będzie portal.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #487 dnia: Czerwca 01, 2010, 01:29:23 am »
Pograłem trochę, w 7 rozdziale teraz bodajże jestem i co nieco mogę już powiedziec o bayonecie.

Jest efekciarska i ma bogaty system, to fakt. Mam jednak mieszane uczucia- nie czuję tej postaci i systemu, wszystko to za lekkie, płynne i plastikowe się wydaje. Wszelkie wykończenia, torture attacks wszystko fajnie, ale to dodatki. Może muszę jeszcze mocniej w to wejśc, nie wiem, ale jak na razie do dmc się nie umywa.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #488 dnia: Czerwca 03, 2010, 01:25:59 am »
Jestem w XV rozdziale. O ile miałem w sumie dobre zdanie o tej gierce do tej pory (choc raz lepsze, raz gorsze), to arcade'owa strzelanka z XIV rozdziału mnie odrzuciła od tej gierki totalnie. W ogóle minigierki tutaj to kiepski żart, ale ta jazda na rakiecie przebija bezmyślnością wszystko. Jeden z najsłabiej zrealizowanych patentów w grach ever.

Nie wiem czy będę przechodził drugi raz na hardzie, z jednej strony system do tego zachęca i multum rzeczy do wykupienia, z drugiej jak pomyślę sobie o tej jeździe motorem, bądź nieszczęsną rakietą, to za głowę się łapię.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #489 dnia: Lipca 11, 2010, 19:55:36 pm »
Przeszedłem kilka rozdziałów i już nie gram. Chujnia straszna, do DMC się nie umywa nie wspominając o Ninji Gaiden. Niestety.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #490 dnia: Lipca 12, 2010, 11:52:36 am »
Przeszedłem kilka rozdziałów i już nie gram. Chujnia straszna, do DMC się nie umywa nie wspominając o Ninji Gaiden. Niestety.
wypierdol ten szajs przez okno - granie w tego crapa jest nieuzasadnionym marnotrwstwem energii elektrycznej i karygodnym wspieraniem zidiocialych japoncow.  :evil:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #491 dnia: Lipca 12, 2010, 22:31:33 pm »
Przeszedłem kilka rozdziałów i już nie gram. Chujnia straszna, do DMC się nie umywa nie wspominając o Ninji Gaiden. Niestety.
Podobnie miałem z Tenchu (PSX). dałem kolejną szansę i gra została jedna z moich ulubionych.
Zależy kto co lubi. kun twierdzi, że DI>GoW III, Iras niekoniecznie się z tym zgadza, a pachu pisał, że Bayo to najlepsza gra na PS3 przykładowo.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #492 dnia: Lipca 12, 2010, 23:44:54 pm »
a pachu pisał, że Bayo to najlepsza gra na PS3 przykładowo.

Oczywiście jeśli chodzi o slashery !

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #493 dnia: Lipca 13, 2010, 23:02:10 pm »
I z mej strony wpis. To zupełnie inna liga niż GoW III, ale zarazem zupełnie odmienne podejście. Techniczne, nastawione na widowiskowość, jednak skill wymagany - chyba, że włączymy najniższy poziom trudności. Gra jest absolutnie fantastyczna i to pod każdym względem; od designy, poprzez audio, kończąc na humorze. Przypomina mi się arcy genialny Vieftiful Joe. Cóż to za gra była. Szybciej z HD ver. na PSS.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #494 dnia: Lipca 15, 2010, 14:23:32 pm »
Nie pierd**, że potrzeba skilla. Tutaj masz tyle kombosów, że mashowanie BBYYXXXGałkaaaaaaBYXYBABBAB i tak dalej daje lepsze efekty niż uczenie się na pamięc komosów(jak chociażby w NG1,2).

Bez przesady z tym skillem, gra jest mega widowiskowa i zarazem mega sssssssie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #495 dnia: Lipca 15, 2010, 18:40:31 pm »
Nom. Włącz climax i maszuj. Powodzenia.

iko

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #496 dnia: Października 25, 2010, 12:03:23 pm »
Da się grać na PS3 z powodzeniem w Bayonette!?, gdyż zastanawiam się nad jej kupnem. :P
Czy rzeczywiście jest znaczna różnica w oprawie względem wersji na 360'tke?

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #497 dnia: Października 25, 2010, 12:16:42 pm »
Da się grać na PS3 z powodzeniem w Bayonette!?, gdyż zastanawiam się nad jej kupnem. :P
Czy rzeczywiście jest znaczna różnica w oprawie względem wersji na 360'tke?
Na dniach Ci odpowiem na to pytanie. ;)

iko

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #498 dnia: Października 25, 2010, 12:20:28 pm »
Kij tam z oprawą, ważne czy jest stały framerate?

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #499 dnia: Października 25, 2010, 13:01:33 pm »
Nie jest. Są cholerne spadki, co nierzadko przeszkadza w rozgrywce.

iko

  • Gość
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #500 dnia: Października 25, 2010, 13:45:22 pm »
A walić to. Myśle, że i tak ją kupie. :P

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #501 dnia: Czerwca 05, 2011, 00:50:14 am »
Przyszła kolej na Bayonettę. Na początku byłem trochę zaskoczony in-minus. Prolog wydał mi się strasznie japoński (nie żeby gra taka nie była, bo jest i to zajebiście bardzo) i zamiast walczyć patrzyłem 20 minut jak robią to za mnie cut-scenki. Pierwsze rozdziały też nie napawały optymizmem, bo gra wydawała mi się cholernie nieczytelna - szczególnie po I i II części God of War, z którymi spędziłem kilka ostatnich dni. No, ale im dalej tym wszystko robiło się coraz jaśniejsze i powoli system walki do mnie przemawiał. Jest kolorowo i dziwacznie, ale taki właśnie jest japoński styl. Główna bohaterka korzysta z każdej chwili, aby zaprezentować swoje wdzięki a gra jest wręcz przepełniona scenami quasi-erotycznymi. Obecnie jestem w VIII rozdziale i już wiem, że zagram na pewno jeszcze raz. Gra bardzo mi się spodobała, choć brakuje mi w niej kilku rzeczy jak na przykład większej ilości walki z hordami, bo widzę, że tutaj stawia się bardziej na walkę z bossami i pół-bossami.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #502 dnia: Czerwca 08, 2011, 01:30:08 am »
UWAGA!!! TEKST NIE ZAWIERA SPOILERÓW!  ;) (nie wstawiać minusów)

Oki doki, gra zaliczona i mam mieszane uczucia. Z jednej strony coś nowego dla mnie, bo wcześniej nie miałem okazji zagrać w japońskie produkcje. Wyraźnie widać inny styl (chyba trochę za bardzo dziwaczny i kolorowy). Jak pisałem wcześniej początek mnie trochę negatywnie nastawił, po czym kilka pierwszych rozdziałów grało mi się bardzo przyjemnie. Być może dlatego, że jeszcze poznawałem samą grę i system walki oraz całe to zaplecze. W połowie gry jednak był strasznie zirytowany ciągłymi walkami z bossami, których niektóre ciosy były wręcz nie do ominięcia. Strasznie brakowało mi bloku w arsenale zdolności Bayonetty. Sama fajnych ciosów i niezłe combo, których jednak nie dało się wykorzystywać w walce z bossami, gdyż ci najprościej je przerywali kontratakiem. Kilka takich akcji i mi się od razu znudziło. Do tego miecz katana okazuje się być najlepszy z całej zbrojowni, dlatego jego właśnie używałem najczęściej. Historia bardzo średnia i nic w niej szczególnego nie było. Wyraźny japoński humor oraz cut-scenki, które były tak długie, że już kilkukrotnie zapominałem, że to gra. Generalnie końcówkę męczyłem, bo Bayonetta mnie po prostu znudziła. Jeszcze w połowie gry liczyłem na to, że powtórzę grę na wyższym poziomie, lecz jeden raz w zupełności dla mnie wystarczy i nie mam zamiaru do niej wracać.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #503 dnia: Czerwca 08, 2011, 08:44:40 am »
a kupiłeś sobie to?

moon of mahaa-kalaa (w bayo nie ma bloku, ale jak masz to cacko, to odpowiednio wychylając gałę, przed samym atakiem przeciwnika, w jego stronę robisz coś a'la blok i jednocześnie włączasz witch time)  

w non stop climax witch time się oczywiście nie włącza.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2011, 08:48:54 am wysłana przez s00s »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #504 dnia: Stycznia 07, 2013, 14:45:47 pm »
Mam pytanko bo chciałem wbić w grze pare pucharków a widziałem ze do kilku jest niezbędny bicz. Skąd wziać to ustrojstwo? Jestem w tej grze zielony :oops:

Za odpowiedź daje plusy :)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #505 dnia: Stycznia 07, 2013, 18:10:12 pm »
Mam pytanko bo chciałem wbić w grze pare pucharków a widziałem ze do kilku jest niezbędny bicz. Skąd wziać to ustrojstwo? Jestem w tej grze zielony :oops:

Za odpowiedź daje plusy :)

Bicz raczej spokojnie powinieneś móc uzbierać, bo to druga po katanie broń jaką dostaniesz za kawałki płyt. Trzeba czasami poszukać, ale generalnie to trzeba zbierać właśnie te płyty. Mi sie udało ją odblokować, ale trzeba poniuchać czasami.

Tera plusik :D

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #506 dnia: Stycznia 07, 2013, 22:29:57 pm »
Dzięki wielkie jutro będe zbierać :) Leci plus

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Bayonetta
« Odpowiedź #507 dnia: Stycznia 08, 2013, 06:39:54 am »
Pato w koncu wziales sie za gre generacji obok Soulsow ^^ Gre mam rozwalona kilkukrotnie na poziomie Climax, ale na klocu, a nie ps3 :) No i bede musial kupic WiiU dla Bayo2 :(

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK