Czy ktoś może orientuje się kiedy wyjdzie patch na konsolę, w multi gra się teraz tragicznie. Magowie robią co chcą. Jakieś dziwne mikstury czy czary robią tak, że ja na poziomie 31, nie mogę nawet drasnąć kogoś na poziomie PIERWSZYM. Balans jest tu potrzebny i to koniecznie. Czy ktoś w końcu odpowie kiedy wyjdzie patch na PS3 ? Druid obiecał, że wyjdzie do Świąt, ale ciężko to widzę jakoś.
To, że ten problem dotyczył (pewnego złoma nadal dotyczy-PC/PS3 mają patcha) wszystkich platform to już pewnie mniej ważne.
To do kogo konkretnie należy kierować zapytanie w sprawie wydania patcha na platformę PS3?
No chyba powinien wyjść jak najszybciej, bo wypuszczenie go za pół roku na nic się już raczej nie przyda.
Przecież sytuacja ta jest niepoważna, jeżeli producent tak podchodzi, to ja też tak podejdę i poproszę go o zwrot kosztów zakupionej gry, którą im zwrócę z racji, że jest ona zwyczajnie niedorobiona, odstaje wyglądem od innych platform i pełna błędów, na dodatek jest poprawka, z której przez czyjąś głupotę nie można skorzystać.
Zachęcam innych do podobnego działania, bo gdy produkt nie spełnia oczekiwań (gra) można zażądać zwrotu gotówki od producenta. Nie zamierzam w nieskończoność znosić takiego traktowania.
Na koniec jeszcze raz proszę o informacje z kim należy się w sprawie patcha lub zwrotu wadliwej gry kontaktowa
Zastanawia mnie na podstawie czego wysnuł te wnioski? Narzekań na błędy wersji PC jest więcej, a to wcale nie dowodzi, że jest ich więcej, tylko raczej popularności na dany sprzęt. Na złomie mało kto gra to i narzekań mało jest.
Witam,
kiedy ktoś zajmie się bardzo mocno ułomną wersją na PS3?
Gra ma bardzo ograniczoną widoczność terenu w stosunku do innych platform, co przekłada się na ogólnie słaby odbiór jej strony wizualnej, niekiedy po pewnym czasie grania występuje jekiś błąd, który powoduje takie klatkowanie, że uniemożliwia dalsza grę. Klatkowanie w trakcie tworzenia autosave (dość częste), dorsysowujące się scenerie po wyjściu z jakiegoś budynku w miastach lub wpadanie postaci pod tekstury, znikające włosy u bohatera, błędy w fizyce przeciwników, itp. Psują się zapisy stanu gry, błędy w fabule blokujące/uniemożliwiające jej dalszą kontynuację, jeżeli wystąpią.
Na prawdę sytuacja jest tragiczna, mnóstwo negatywnych wypowiedzi o wersji na PS3, a ci co Two Worlds II już kupili szybko się jej pozbywają!!! Kazdy dzień milczenia producenta nt. porządnej poprawki jest delikatnie mówiąc nie na miejscu i przy takim jego podejściu, a obecnym zachowaniu graczy (platforma PS3) może dojść do sytuacji, że za niedługo nie będzie już dla kogo zrobić takiego patcha, bo nikt w tą grę już nie będzie chciał grać ani jej kupić.
No cóż, jeśli dla kogoś DOF to ułomność to co więcej można dodać? Reszta-patrz wyżej
Pros:
- Little to no tearing on the PS3 version. The game maintains vsync throughout the experience for a very clean IQ \presentation on that front. The 360 by comparison tends to tear quite often but also runs at a more steady clip, IMHO.
- Whatever anti-aliasing method being used on the PS3 helps to produce an overall jaggy/flicker free quality in comparison to the 360 version.
Kłamiesz, na 360 rwania obrazu brak...
Massive damEge mówisz? Alboś kobita, alboś nie masz, albo przez tydzień będziesz kwiczeć z bólu.
PS3 Cons:
- Ridiculous overuse of depth of field effects. Likely being used to help maintain framerate but it unfortunately skews the view of far away objects which are completely viewable on the 360 version. I have not found a console command that brings any level of parity on this front. The 360 is simply the winner here.
Pisałem o DOF'ie, kolejny tydzień zwijania w Twoim wykonaniu. Efekt jest zajebisty. Na 40 calowym ledzie z motion flow miażdzy plazmy ze śmietnika.
- Muddled textures. The opening prison escape was night and day. I used the gamma correction to bring the two versions as close as I possibly could and the 360 version has sharp detailed texture work while the PS3 version looks as though someone has smeared vasoline on the walls/floors of the castle. This carries over to the landscape as well.
- The 360 has more pronounced and natural bloom/lighting effects. This leads to the game having a brighter, more colorful and just downright better look to it. The PS3 lighting by comparison looks dim and some effects are just downright missing. That beautiful water we saw in the PC videos is prevalent on the 360 where as many of the small coast line effects are obscured by the PS3's muted lighting.
- I'd be curious for Digital Foundry to do a resolution comparison between the two versions. To my eyes, it looks as though the 360 version is simply running at a higher resolution. The PS3 version just looks mirky. I hate to bring up the vasoline comparison again but it honestly looks like someone lifted a veil of vasoline off of my screen when I put the 360 version in. The lack of detailed textures (which may be due to the AA method implemented on the PS3) by comparison doesn't help but there has to be something more going on.
Wazelina? Dobry żart.
O przejaskrawionym, bijącym po oczach obrazie oraz nienaturalnej kolorystyce na złomie tez było mówione.
Co do rozdziałki, policzyć w stanie nie jestem, jednak moje oko na podstawie tego co widziałem na żywo w obu wersjach, jest odwrotnie.
Wszystko zdają się potwierdzać wcześniejsze screeny:
Wersja na klocka ma przepalenia i tak zjebaną kolorystykę, że trudno się na nią patrzy, a co dopiero mówić o graniu. Do tego gorsze tekstury.
Wersja na PS3 z tego co widzę bogatsza o co najmniej depth of field.
Lubię po prostu powalczyć z ciemnogrodem.
Lol, chyba szczury do spichlerza w twierdzy SDF ciagnie.