Moim zdaniem brutalność powinna pójść o krok w przód - i niby czemu nie miałoby to być jak w SoF II? Ja chce widzieć i czuć moc tych broni kiedy będę strzelał z niej w przeciwnika. Niech wprowadza Parental Lock i tyle, ale przemoc jak najbardziej. To nieodłączny element konfliktów. Jeśli nie chcą natomiast iść dalej niech zostaną na poziomie WaW. Jesli się cofną...wkurzę się, ale i tak zakupię.
Co do interakcji... ciężko z nią z jednego powodu - albo nie robimy wcale (czyli można zniszczyć szyby, beczki, skrzynki, kubki na stole, ale budynków nieee - chyba, że to co mamy zniszczyć), albo idziemy najdalej jak się da i rozwalamy wszystko niemalże (BF2). Pośrednie rozwiązania są ciężkie do zastosowania - przeważnie budzą więcej kontrowersji niż są chwalone (a bo mogło być więcej, albo jak nie potrafili zrobić więcej to po co sie brali itp). i tak IW poszło w dobrym kierunku umożliwiając prowadzenie ognia przez przeszkody. Niech nie zmieniają czegos co działa dobrze i życzmy im by to co planują w tj kwestii im wyszło. Ja jednak liczę na delikatne zwiększenie liczby zniszczalnych rzeczy i obiektów. I na wszelakich bogów - prawdziwa fizyka podczas zgonów a nie przeprogramowane animacje, które od CoD 2 pozostają takie same.
Jeśli można coś dodać nowego to co myślicie o....walce wręcz. W określonych sytuacjach (wróg ranny i na chwile zamroczony, powalony na ziemię, zaskoczony, którego podeszliśmy od tyłu itd.) zamiast tradycyjnego knaufa dodać przeprogramowaną animację chwytu, poderżnięcia gardła, powalenia i zastrzelenia - cokolwiek. Zamiast podchodzić i dźgać nożem cały czas tak samo - np. 10 przeprogramowanych, widzianych z oczu animacji. Było ukręcanie łbów psom i unikanie bagnetu? Panowie z IW - pójdźmy dalej.Może delikatny powrót QTE (Chyba, że w sytuacjach jak w 3 - czyli w konkretnych momentach wypada na nas wielki, zły i brzydki Soviet, a my mamy chwilkę by ta randkę przeżyć. Bez przesady z ich ilością, od czasu do czasu zastosowane nie zaszkodzi, a adrenalinka podskoczy). Przecież takie coś było w CoD3 i szkoda, że się nie przyjęło. Żeby nie było łatwo, kryteria aby stworzyć sobie okazje do takiego Fatality byłoby dość wysokie (określone sytuacje i obrażenia, zakradniecie się i tp.). Co o tym myślicie?