Autor Wątek: Dead Space 2  (Przeczytany 75698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #400 dnia: Lutego 14, 2012, 08:55:37 am »
Dla mnie to była
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spodziewałem sie pierdolnięcia, a dostałem zonka. Zawiodłem się, nie powiem.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #401 dnia: Lutego 14, 2012, 09:07:21 am »
Masz rację, bo mogło być i zaskakujące, i z pierdolnięciem i dawać szansę na kolejną część.
Wymyślone w 2 minuty:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #402 dnia: Lutego 14, 2012, 09:54:32 am »
Masz rację, bo mogło być i zaskakujące, i z pierdolnięciem i dawać szansę na kolejną część.
Wymyślone w 2 minuty:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dobre, ale motyw z okiem bym wywalił. Fajnie, jakby Isaac w następnej części trafił do "rdzennej krainy" Necromorph'ów, tzn. nie masowo zaludnionej, ale opuszczonej planety, gdzie to wszystko miało początek. Odkrywał tajemnice społeczności odpowiedzialnej za stworzenie Markera i natrafił tam na ludzki ślad zalążków unitologii oraz miało to powiązanie z pierwszym propagatorem religii wśród ludzi - Altmanem. Motyw Kościoła był jednym z mocniejszych elementów tej serii i myślę, że większe skupienie się fabuły wokół tego wątku z naciskiem na "niedomówienia" i lekkie nawiązania do poprzednich części, spowite dodatkowo klimatem tajemniczości byłoby mocnym akcentem kontynuacji.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #403 dnia: Lutego 14, 2012, 11:35:19 am »
Ja tam cieszyłem się, że
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
taki to ze mnie uczuciowniś. :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #404 dnia: Lutego 14, 2012, 14:01:04 pm »
Zakończenie, które podał prart jest ciekawe. Widać, że swoja luba do kina zabiera tylko na dramaty.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 15, 2012, 10:00:08 am »


Nawet teraz ten trailer robi zajebiste wrazenie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 15, 2012, 10:08:51 am »
Dla mnie jeden z lepszych trailerów ever.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 15, 2012, 10:09:41 am »
Dla mni ejeden z lepszych trailerów ever.

Dokladnie! :D

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 16, 2012, 11:29:06 am »
W "dwójce" zupełnie niepotrzebny był motyw
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Zajeżdżało tym z pierwszej części, do którego ten z sequela się niestety nie umywał i w ogóle nie miał logicznego wyjaśnienia w fabule. Ot po prostu twórcy skopiowali pomysł, a tym samym popsuli ostatnie etapy gry, gdzie trzeba było zapierdalać przed siebie ile wlezie.

Skończyłem grę kilka tygodni temu i od razu zacząłem New Game +, niestety w między czasie pochłonęły mnie inne tytuły i przerwałem drugą wyprawę, ale recenzja prarta i odzew po niej zachęcił mnie, aby zasiąść do niej ponownie.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 16, 2012, 13:25:16 pm »
Ja jestem w trakcie przechodzenia na poziomie Zealot, i jestem juz prawie przy koncowce. Jak skoncze Uncharted 3 to sie wezme spoworotem ze to. Myslalem o poziomie hardcore ale nie wiem czy temu podolam. Gral ktos w dodatek? Warty zakupu?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 17, 2012, 11:33:27 am »
No dobra, odjebało mi i podjąłem się przejścia na hard core - walczę od środy.
To jeden z największych hardcorów tej generacji. Walnąłem platynę w DemS, w GT5 mam ją od wielu miesięcy (gdy nie było sezonówek "boosterów"), Radeca w KZ2 pochlastałem nożem na Elite itp itd, także się "było, widziało i robiło", ale ten tryb mnie zaskoczył. Jest cholernie, niesamowicie, kurewsko, zajebiście ciężko.
Po dwóch dniach przebijania się:
- ginąłem kilka razy na samym początku: punkty respów przeciwników są delikatnie zmienione, kilka z nich losowo; przeciwnicy podmienieni na trudniejszych, także pomimo przejścia gry wciąż są zaskoczenia; na początku (bez upgradów RIG), to jeden strzał = game over niemal od każdego; jest szok, jak to wszystko działa
- po wielokrotnym oglądaniu intra (grrrrrrrr), pierwszego sejwa zrobiłem już w 3 chapterze, przed pomieszczeniem, które może być trudne albo zajebiście trudne - zależy jacy przeciwnicy się pojawią. Miałem już dość ciągłych powtórek i jak w końcu udało mi się przebić "aż" do tego punktu, zasejwowałem z wielką ulgą
- wiele godzin później, po wciąż powtarzaniu tych samych sekcji (tylko po to żeby przebić się o krok dalej i tam polec, bo zaskoczył nas  skurwiel za plecami), w końcu udało się z drżącymi rękoma, brakiem amunicji i niemal zerowym zdrowiem doczłapać do sejwa w 8 chapterze. Nagrałem, bo ostatnie pokoje przechodziłem już bez ammo i waliłem ręcznie/z buta zestazowanych przeciwników, problem jest, gdy się ma ich 3 albo 4 na raz... To był MEGA fuks, uznałem to za znak i dlatego nagrałem  ;) i zrobiłem UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
- wczoraj miałem niezłą sesję, dotarłem już do końca Ishimury, żeby polec w głupi sposób (nekromorfy z wybuchowym żółtym guzem na ręku mają zajebiście zwiększony promień rażenia, znów się o tym przekonałem) - kilka godzin w plecy, powolnego, żmudnego przebijania się przez pokoje
- żeby realnie myśleć o ukończeniu, muszę przebić się teraz z 8 aż do 12 albo najlepiej 13 chapteru i tam nagrać; wczoraj po kilku godzinach padłem w 10, także nie jest za wesoło - wymaga to kilka długich godzin bezbłędnej gry, a jeden błąd może oznaczać game over. Do tego kilka randomowych zdarzeń (których się nie wyklepie na pamięć). Słabo to widzę.

Generalnie jak już pisałem, jest zajebiście ciężko i mam tu na myśli też wrażenia psychiczne - ciężko się powstrzymać przed sejwowaniem, tym bardziej, że nty raz zginęło się w następnym pokoju i oznacza to kolejne powtarzanie tego samego i to powtarzanie jest wciąż zajebiście trudne. Kilku przeciwników zabija od strzała, kilku zabiera 80% energii, spadają dookoła, często za plecami, kilku na raz, często gęsto to ta odmiana mocniejsza, taka szaro-srebrna; po podłodze czołga się jeden, z daleka rzyga drugi a za plecy spada następny - takie sytuacje to norma; do tego ciągle brakuje amunicji, więc wciąż trzeba kombinować jak ją oszczędzać, używając pourywanych kończyn czy przedmiotów jak pręty (telekinezą) - jak atakuje kilku na raz, ciężko to zrobić; jeden błąd (np. nie trafienie prętem pierwszego nadbiegającego) często kończy się paniczną obroną i wieloma strzałami z czego wychodzimy do następnej potyczki z brakiem amunicji i zdrowiem bliskim zero; a sejw zrobiony dwie godziny temu... Jak ma się szczęście, to przeciwnik daje dropa amunicji, ale zawsze są to trzy sztuki (plasma cutter) - czyli oddając w niego więcej niż trzy strzały, jest się z amunicją na minusie, przy trzech strzałach wychodzi się na zero - a tyle mniej więcej potrzeba, żeby odstrzelić kończynę z kolcem (żeby ją szybko złapać i odstrzelić w przeciwnika). A co z tymi, którzy takich kończyn nie mają, a przedmiotów do strzelenia (prętów) też brak? Ano właśnie, tak to mniej więcej wygląda, jeśli chodzi o gospodarowanie amunicją.
W sytuacjach z mini bossami, gdzie nas chwytają i trzeba walić w żółty guz na ich ciele, trzeba to robić bezbłędnie, bo dwa/trzy niecelne strzały i game over w 2 sekundy od chwycenia.

Strasznie to wszystko męczące i nie wiem, czy dam radę. Każdy jeden pokój, każdy jeden przeciwnik to potencjalny zgon. Wymiękłem, nagrałem za wcześnie i nałożyłem sobie teraz przezajebiście trudną robotę (przebić się z 8 do 13 chapteru). Jeszcze powalczę, ale dopuszczam możliwość kapitulacji.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 17, 2012, 11:49:59 am »
No nieźle! Chyba tak powinna wyglądać ta gra od początku - prawdziwy survival-horror. Sam podejmę się wyzwania za jakiś czas. Ciekawe jak przeżyjesz bitwę przy bramie kwater EarthGovu??

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 17, 2012, 11:54:08 am »
Ciekawe jak przeżyjesz bitwę przy bramie kwater EarthGovu??
No i sama końcówka gry oraz ostatni boss.

Chyba tak powinna wyglądać ta gra od początku - prawdziwy survival-horror.
Wpis.

Enyłej szacun prart za podjęcie walki.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 17, 2012, 16:43:51 pm »
O Fuck. Po przeczytaniu postu Prarta zaczalem sie teraz mocno zastanawiac czy w ogole to zaczynac. Na razie skoncze Zealota i sie zobaczy cos dalej. Prart - nie daj sie, zycze powodzenia. 

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 17, 2012, 16:56:23 pm »
Ja też się zamierzałem porwać nad hardcore'a, ale wpis prarta uświadomił mi, że nie jestem aż tak cierpliwy. Nie mniej jednak życzę wytrwałości.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #415 dnia: Lutego 17, 2012, 16:58:42 pm »
Do szarpania nerwow mam Demons Solus, wiec jak jeszcze mialbym Dead Space grac na hardcorze to pewnie by konsola przez okno poleciala po jakims czasie.  No ale jeszcze czas pokaze jak to bedzie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #416 dnia: Lutego 17, 2012, 17:04:28 pm »
Tak czytam opis Prarta z ciekawości i zastanawiam się... Na Hardcore ta gra ma jakiś limit save'ów czy co?

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #417 dnia: Lutego 17, 2012, 17:07:38 pm »
Na Hardcore ta gra ma jakiś limit save'ów czy co?

Mozesz zrobic 3 savy w ciagu calej gry. Zginiesz, zaczynasz od ostatniego zapisu a nie od checkpointu.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #418 dnia: Lutego 20, 2012, 07:57:38 am »
O Fuck. Po przeczytaniu postu Prarta zaczalem sie teraz mocno zastanawiac czy w ogole to zaczynac. Na razie skoncze Zealota i sie zobaczy cos dalej.
Zealot jest trudniejszy od hard core (w trybie hc przeciwnicy są trochę słabsi w pierwszej połowie gry) ale jednocześnie DUŻO łatwiejszy (możesz sejować ile chcesz). Jak skończysz, to będziesz miał w głowie rozkład przeciwników i zasady gospodarowania skromnymi zapasami - możesz śmiało atakować.

W piątek dotarłem do miejsca, w którym jeszcze na hc nie byłem - niemal o krok od założonego sejwa w chapterze 12. Padłem, bo całkowicie zaskoczyła mnie ta kurwa w wybuchową łapą. Cztery godziny mozolnego przebijania się w pizdu. Zrobiłem sobie przerwę i w tygodniu lecę znowu - choć bardziej racjonalne byłoby zacząć wszystko od początku i sejwować dużo później.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #419 dnia: Lutego 20, 2012, 13:00:29 pm »
Jadę teraz zealota. Mam jednak wszystkie najlepsze bronie i pancerz z dlc (wszystko dopakowane maksymalnie) oraz tonę kasy, amunicji i leków, po wcześniejszym przejściu gry. Jak na razie nie jest ciężko. Wiem jednak, że od 13 rozdziału zacznie się koszmar.

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #420 dnia: Lutego 20, 2012, 14:07:40 pm »
Ja kiedyś kupiłem na PS Store pierwszą część, przeszedłem dwie misje i gra leży do tej pory na dysku i za chiny nie mogę się zmusić do dalszego grania (to samo z RE5) a wy tu jakieś HC po 10 razy przechodzicie :o. Dla mnie ta seria jest niesamowicie nudna - zwykła strzelanka na szynach z topornym sterowaniem.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #421 dnia: Lutego 20, 2012, 14:14:48 pm »
Na szynach to DS: Extraction było.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #422 dnia: Lutego 20, 2012, 14:16:49 pm »
Czyli spin off (port na PS3 z Wii).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #423 dnia: Lutego 20, 2012, 14:19:40 pm »
Czyli spin off (port na PS3 z Wii).
Jaki spin off, przecież to chyba zalicza się do kanonu.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #424 dnia: Lutego 20, 2012, 14:21:14 pm »
Ja przeszedłem wszystkie DSy na dużych konsolach, obejrzałem filmy, gram w DSa na telefonie. Chyba połknąłem bakcyla! :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #425 dnia: Lutego 20, 2012, 14:22:46 pm »
Ja przeszedłem wszystkie DSy na dużych konsolach, obejrzałem filmy, gram w DSa na telefonie. Chyba połknąłem bakcyla! :D
Ja muszę Move kupić i Extraction przejść. :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #426 dnia: Lutego 20, 2012, 14:25:10 pm »
Czyli spin off (port na PS3 z Wii).
Jaki spin off, przecież to chyba zalicza się do kanonu.
No niby akcja toczy się przed wydarzeniami z DS, ale z powodu całkowicie innej mechaniki traktuję ją jako spin offfa. Zresztą mam zamiar ją przejść, bo jest na płycie z DS2 LE.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #427 dnia: Lutego 20, 2012, 14:26:18 pm »
No niby akcja toczy się przed wydarzeniami z DS
No nie do końca ;)

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #428 dnia: Lutego 20, 2012, 14:27:15 pm »
Ale co wam się w tej grze tak podoba? To toporne strzelanie do tych dennych maszkarad? Gra jest niby survival-horrorem a nawet nie jest straszna a fabuła to chyba na jednej kartce B5 została napisana.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #429 dnia: Lutego 20, 2012, 14:30:43 pm »
To toporne strzelanie
To nie RE5.

Gra jest niby survival-horrorem a nawet nie jest straszna
Jest straszna momentami i buduje świetny klimat ciągłego niepokoju.

fabuła to chyba na jednej kartce B5 została napisana.
Oj nie. Unitolodzy, Marker, Isaac, Nicole, zakończenie jedynki i ogólnie całe universum na pewno nie łapie się na B5.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #430 dnia: Lutego 20, 2012, 14:35:46 pm »
Ale co wam się w tej grze tak podoba? To toporne strzelanie do tych dennych maszkarad? Gra jest niby survival-horrorem a nawet nie jest straszna a fabuła to chyba na jednej kartce B5 została napisana.

Jest dobrze zrobioną survival horrorową strzelanką z klimatem. Fabuła?? Nikt przecież nie oczekiwał od tych gier "Doktora Żywago" w kosmosie. Autorzy stworzyli ciekawą otoczkę dla serii i to także zaliczam 'in plus'.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #431 dnia: Lutego 20, 2012, 15:04:27 pm »
Ale co wam się w tej grze tak podoba? To toporne strzelanie do tych dennych maszkarad? Gra jest niby survival-horrorem a nawet nie jest straszna a fabuła to chyba na jednej kartce B5 została napisana.
Chyba wciąż piszesz o Extraction bo do DS1&2 ma się to nijak.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #432 dnia: Lutego 20, 2012, 15:06:03 pm »
No niby akcja toczy się przed wydarzeniami z DS
No nie do końca ;)
Na bank ją zaliczę, będzie okazja odkurzyć Move.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #433 dnia: Lutego 20, 2012, 15:07:45 pm »
Ja przeszedłem wszystkie DSy na dużych konsolach, obejrzałem filmy, gram w DSa na telefonie. Chyba połknąłem bakcyla! :D
Ja muszę Move kupić i Extraction przejść. :)
Polecam. Szkoda, że nie ma onlinowego Co-opa  :(
Ale co wam się w tej grze tak podoba? To toporne strzelanie do tych dennych maszkarad? Gra jest niby survival-horrorem a nawet nie jest straszna a fabuła to chyba na jednej kartce B5 została napisana.
Eee...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2012, 15:10:39 pm wysłana przez piter86 »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #434 dnia: Lutego 22, 2012, 08:18:11 am »
Mały sukces - W KOŃCU się kurwa przebiłem z końca 7/początku 8 rozdziału do końca 12 (pięć najbardziej przejebanych rozdziałów). Jakie ja zrobiłem uffffffffffffffffff jak w końcu zrobiłem tego (ostatniego) tego sejwa po ponad 3 godzinach "tyrania" na max skupiony, to sąsiedzi mogą powiedzieć. Cóż za nerd-święto. Te sekcje, których jeszcze na HC nie przechodziłem (bo do nich nie dotarłem) a z pierwszego przejścia słabo pamiętałem, przechodziłem po-wo-lu-tku i ostrożnie z ciśnieniem w okolicach lampy sufitowej.
Nagrałem przed przejażdżką na koparce górniczej, bo nie wiedziałem jak to na HC będzie wyglądać. Okazało się, że jest prosto i mogłem spokojnie zachować sejwa, ale wiadomo - jakbym nie nagrał to bym pewnie coś zjebał. Mimo to sejwa mam w dobrym momencie i jestem już pewny ukończenia. Do przejścia 13, 14 i 15: tylko 13 jest co nieco trudna/długa, 14 i 15 można niemal przebiec bez walki aż do bossa (na pewno 15). Mam sporo odłożonych apteczek i kaski, pomysł na bossa także git.
Tak myślę, że HC nie jest aż taki straszny - tzn. w moim wykonaniu był (jest), ale to z powodu złego sejwowania. Wystarczy 1 sejwa zrobić gdzieś w okolicach 6-8 rozdziału, 2 w 12-13 i ostatniego przed ostatnim bossem (dla komfortu). Gdybym poleciał od początku, trzymając się tego, zamiast uparcie wyciągać się z przejebanej sytuacji, to pewnie już dawno miałbym HC za sobą. Startujcie!

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #435 dnia: Lutego 22, 2012, 09:45:09 am »
Yhm...
Ja się za to nie biorę bo na bank bym był stratny finansowo (w sumie jeszcze zealot mi został, doszedłem gdzieś do połowy i skończyłem) :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #436 dnia: Lutego 22, 2012, 09:50:51 am »
Gratsy prart, jesteś hardkorem. :D

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #437 dnia: Lutego 22, 2012, 09:51:55 am »
Gratsy prart, jesteś hardkorem. :D
Nie zapeszaj, jeszcze nie skończył  ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #438 dnia: Lutego 22, 2012, 09:53:39 am »
Jak dał radę dojść, gdzie obecnie jest, to skończenie ma jak najbardziej w banku. ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #439 dnia: Lutego 22, 2012, 10:08:08 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Aż nie mogę się doczekać Twoich wrażeń z późniejszego użytkowania hand cannon i łatwości gry, gdy już będziesz chodził z rękawicą :lol: Świetna nagroda za tyle godzin męczarni.