0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Czyżbym widział na tych obrazkach miejscówki inne niż stacjobazokosmiczna?
A mnie właśnie zadziwiało w 1 to że pomimo iż znaczna większość chapterów była na stacji kosmicznej to i tak miało się wrażenie różnorodności lokacji. Zresztą..ostatnio sobie odświeżam DSa(gram głównie w nocy + 20 do klimatu) i..cholera zmiana ta to RE5 z miejsca.
Cytat: Solid Snake 1989 w Grudnia 22, 2009, 23:58:14 pmA mnie właśnie zadziwiało w 1 to że pomimo iż znaczna większość chapterów była na stacji kosmicznej to i tak miało się wrażenie różnorodności lokacji. Zresztą..ostatnio sobie odświeżam DSa(gram głównie w nocy + 20 do klimatu) i..cholera zmiana ta to RE5 z miejsca. Słuchawki + 50 do klimatu.
EA's narrowed down the release dates for its big upcoming titles, including Dead Space 2 and Crysis 2.EA CEO John Riccitiello revealed the news in a conference call to investors last night - which we listened into.He said the big sequels as well as Medal of Honor and EA Sports MMA will all be released in FY2011, which runs from April 1, 2010 until March 31, 2011.The 12 month period will see EA release "a great new version of Medal of Honor, a revitalized Need for Speed, Sims on console, FIFA in a World Cup year, an innovative and new take on Madden, Dead Space 2, Crysis... an MMA game, and many others," Riccitiello said.It's the first time we've had any sort of date clarification for Dead Space 2 and Crysis 2, as well as Criterion's new Need for Speed.
Visceral Games przeprowadza sondę wśród fanów Dead Space'a. Jej celem jest zbiórka pomysłów dotyczących edycji kolekcjonerskiej drugiej części horroru, rozgrywanego w kosmosie.Co ma być w środku? - takie pytanie zadają graczom przedstawiciele Visceral Games w odniesieniu edycji kolekcjonerskiej gry Dead Space 2. Swoje sugestie można publikować na portalu społecznościowym Facebook. W przyszłym tygodniu producent Steve Papoutsis skomentuje wybrane propozycje. Popuśćcie więc wodze fantazji i dajcie temu wyraz.Jeśli sami nie macie dobrych pomysłów, można równie dobrze śledzić sugestie innych. A wśród nich znajdują się chociażby: dodatkowy dysk z filmem przedstawiającym powstawanie gry, figurki Isaaca i nekromorfów, słynny hełm głównego bohatera, model statku, na którym toczy się akcja, koszulka, plakat i oczywiście tzw. plasma cutter (w rzeczywistych rozmiarach, a jakże!). Macie już swojego faworyta?Warto przy tym podkreślić, że samo powstanie edycji kolekcjonerskiej Dead Space 2 nie jest jeszcze przesądzone. "JEŚLI zdecydujemy się na tworzenie takowej, co chcielibyście w niej znaleźć?" - brzmi pytanie zadane fanom na Facebooku (z naciskiem na "jeśli", gdyby ktoś przeoczył). Liczymy jednak gorąco, że oryginalne pomysły graczy nie dadzą producentom wyboru i limitowane wydanie znajdzie się na półkach sklepowych.
Analoghype got the opportunity to interview an EA rep on all things EA, at a recent hands on event for Mass Effect 2. One of the questions we put to the EA rep was, did Dead Space 2 need online, or was online introduced due to the growing demands for games to feature online components this gen. The EA rep told us that the online component that will be introduced into Dead Space 2 will be of the same high quality as the single player component.The rep also told us that he had seen some of the online components, and that the team at Visceral games are doing some very interesting things that will please fans of the series, when it comes to online.
Figurka Isaaca w wypasionym kombinezonie byłaby luks.
Cytat: Ryo w Stycznia 14, 2010, 10:28:32 amFigurka Isaaca w wypasionym kombinezonie byłaby luks. Jestem za. DO kolekcji by się przydała. O, taka edycja, jak ta z AC II, była by wspaniała.
Tutaj wszystko znajdziesz. Pełno fajnych wzorów - http://www.cubeecraft.com/Tu jest link do Isaaca: http://www.cubeecraft.com/cubee/isaac-clarke
Cytat: Ryo w Stycznia 21, 2010, 13:37:34 pmTutaj wszystko znajdziesz. Pełno fajnych wzorów - http://www.cubeecraft.com/Tu jest link do Isaaca: http://www.cubeecraft.com/cubee/isaac-clarkeDzięki, łatwizna ponieważ nawet kleju nie potrzeba.
See that little greenish pic up there? Well thats something Visceral wants us to spend days trying to solve. Over the next 2 weeks they will continue to further reveal just what that tiny little pic is showing. All we have so far is that that may be Mr. Clark in the middle surrounded by green necromorph snot. Maybe Issac is inside a big baddies nasal cavity. Only time will tell. So keep an eye on Dead Space 2’s official Facebook page. While we stare at it…for hours…
Last December, Electronic Arts revealed that internal studio Visceral Games was underway with a sequel to the acclaimed survival horror title Dead Space. Then, the publisher said that series hero Isaac Clarke would prove more aggressive and that the sequel would also include a new online mode.Speaking to IGN, senior vice president and head of Visceral Games, Nick Earl, offered a few more details about the anticipated project -- namely, that action and polish are at the forefront of the sequel. Earl even compared the effort with two non-EA franchises known for their undiluted intensity."I can tell you that we're a little more focused on action horror as opposed to survival horror. We just created a really beautiful sequence that we're showing internally -- we haven't showed it externally yet, but we will get it out there soon -- that I think speaks to the high voltage nature of the game," he said. "Some really strong action sequences that I think are on par with the level that we're seeing in the Modern Warfare series and with the level that we're seeing in Uncharted. Just beautiful, visual imagery and very electric action."He also said that Dead Space 2 will see further polish, "... which is saying a lot since Dead Space was so highly rated."While he wouldn't yet talk about any more specifics, he did say that the experience would prove "jaw-dropping in terms of scale and scope.""I feel very confident about where Dead Space is. I can tell you that we're not resting on our laurels. We're going very, very aggressively to take it to the next level," said Earl.
Coś niebywałego. Pomyśleć, iż są osoby, które będą grały w nią w samo południe - mam kilku takich znajomych, stwierdzili przy poprzedniczce, że zbyt strasznie, by grać nocą, a to przecież jeden, ogromny atut wspaniałego DS.
Cytat: Sylvan Wielki w Lutego 26, 2010, 13:30:25 pmCoś niebywałego. Pomyśleć, iż są osoby, które będą grały w nią w samo południe - mam kilku takich znajomych, stwierdzili przy poprzedniczce, że zbyt strasznie, by grać nocą, a to przecież jeden, ogromny atut wspaniałego DS. To DS był straszny? Nie wiem, może to przez Silenty, ale takie action horrory jak Residen Evil czy DS to w ogole mnie nie straszą. Oczywiście jak coś nagle wyskoczy to zawsze jest odruch strachu, zaskoczenia ale poza tym to nic szczególnie strasznego w tej grze nie widziałem.
Cytat: Piter_neo w Lutego 28, 2010, 00:06:24 amCytat: Sylvan Wielki w Lutego 26, 2010, 13:30:25 pmCoś niebywałego. Pomyśleć, iż są osoby, które będą grały w nią w samo południe - mam kilku takich znajomych, stwierdzili przy poprzedniczce, że zbyt strasznie, by grać nocą, a to przecież jeden, ogromny atut wspaniałego DS. To DS był straszny? Nie wiem, może to przez Silenty, ale takie action horrory jak Residen Evil czy DS to w ogole mnie nie straszą. Oczywiście jak coś nagle wyskoczy to zawsze jest odruch strachu, zaskoczenia ale poza tym to nic szczególnie strasznego w tej grze nie widziałem.Mnie tam adrenalina skoczyła jak uciekałem przed regeneratorem. Miałem 5.1 więc słyszałem za sobą jego sapanie, masakra
Pierwszy filmik z Dead Space 2!! Wyglada jak pierwsza czesc