Autor Wątek: Dead Space 2  (Przeczytany 75853 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 09, 2010, 17:18:18 pm »
First Look at E3 Demo
http://www.gamertagradio.com/forums/showthread.php?t=14174

Cytuj
This email was sent from EA Games.

Quote:
Today we’re making an exclusive offer available to the Dead Space community and anyone that signs up to get the first look at what we’ll be showing for Dead Space 2 at E3. Those that participate will get a piece of footage from the E3 demo sent to them via email on June 14th 2010. Attached and below you’ll find details of how to sign up as well as images that you are free to use in your post.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 12, 2010, 08:34:09 am »
E3 2010: Exclusive Debut Gameplay:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:28:44 am »
E3 2010: Exclusive Debut Gameplay:

Fajny motyw w 00:31. Ogólnie jest dobrze, wszystko płynniej chodzi niż w jedynce.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:33:40 am »
I przynajmniej w zerowej grawitacji można się swobodnie poruszać. :D
Czuję walkę z bossem w takich warunkach. :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 12, 2010, 11:46:10 am »
I przynajmniej w zerowej grawitacji można się swobodnie poruszać. :D
Czuję walkę z bossem w takich warunkach. :P
Chciałbym jeszcze zobaczyć rozwalenie szyby i wysysanie przeciwników (i nas) w otchłań kosmosu.  :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 12, 2010, 12:37:16 pm »
Wygląda zajebiście :D  Powinien wyjść dobry sequel :)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 13, 2010, 10:59:19 am »
Coś czuję w kościach , że szykuje się konkretny sequel.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 13, 2010, 12:26:41 pm »
No widac poprawę jeśli chodzi o oświetlenie i płynnośc rozgrywki, będzie dobrze.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 13, 2010, 14:53:18 pm »
Mnie szczerze mówiąc trochę zaniepokoił ten trailer. Issac wygląda jakoś... dziwnie. A i klimat wydaje mi się ucierpiał trochę.
Zbyt dużo walki, a za mało atmosfery.

Czuje większe obawy, niżeli podjaranie.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 13, 2010, 16:31:42 pm »
Mnie szczerze mówiąc trochę zaniepokoił ten trailer. Issac wygląda jakoś... dziwnie. A i klimat wydaje mi się ucierpiał trochę.
Zbyt dużo walki, a za mało atmosfery.
Trailer w zamyśle miał pokazywać gameplay, no i pokazał zmiany w rozgrywce, nowe bronie itp. O klimat się nie martwię.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 13, 2010, 22:05:19 pm »
Jak dla mnie jest to najbardziej wyczekiwana gra. Przyznam się, ze jedynkę przeszedłem jakieś 4x (X360)
Wersja na PS3 jest tak samo dobra jak ta z X0 ?  Pytam, bo jak wiadomo w wielu przypadkach gry multi są gorsze na plastiona :-?

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 13, 2010, 23:51:44 pm »
Jak dla mnie jest to najbardziej wyczekiwana gra. Przyznam się, ze jedynkę przeszedłem jakieś 4x (X360)
Wersja na PS3 jest tak samo dobra jak ta z X0 ?  Pytam, bo jak wiadomo w wielu przypadkach gry multi są gorsze na plastiona :-?
Skończyłem na 360ce, a na Ps3 pograłem w demko i jakiejś różnicy nie zauważyłem, poza lepszym sterowaniu na padzie z klocka, ale to są tylko i wyłącznie moje indywidualne odczucia.

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 14, 2010, 08:46:43 am »
Jak dla mnie jest to najbardziej wyczekiwana gra. Przyznam się, ze jedynkę przeszedłem jakieś 4x (X360)
Wersja na PS3 jest tak samo dobra jak ta z X0 ?  Pytam, bo jak wiadomo w wielu przypadkach gry multi są gorsze na plastiona :-?
Skończyłem na 360ce, a na Ps3 pograłem w demko i jakiejś różnicy nie zauważyłem, poza lepszym sterowaniu na padzie z klocka, ale to są tylko i wyłącznie moje indywidualne odczucia.
Co do pada to masz 100% racji. Ten od X0 leży zdecydowanie lepiej, ale znowu nie nadaje sie do gier w które trzeba cisnąć krzyżakiem. Znowu pad od ps3 też jest niczego sobie, ale te straszne L2 R2 są nie w tą stronę zawinięte i przy dynamicznych ruchach palce uciekają. Jak ktoś gral przez dłuższy czas na xboxsie to stwierdzi, ze pad jest zdecydowanie lepszy do samochodów, strzelanek i zręcznościówek.
DS2 to bedzie jedyna gra w którą zagram bez czytania recenzji i czekania na oceny. To sie nie może nie udać :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 14, 2010, 14:22:34 pm »
Kwestia gustu. Na dobra sprawę można napisać, że najlepiej się steruje (a przynajmniej celuje) na PC. Tam asteroidy w mig rozniosłem z działka, na PS3 psuje to nieco krwi.
Nie licząc sterowania, różnic w poszczególnych wersjach brak w Dead Space. Tak też będzie z kontynuacją. No, oczywiście najkorzystniej wypadnie PC. Otrzyma najtańszego i najładniejszego DS2.

Unlimited

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 15, 2010, 07:47:40 am »
Mnie zastanawia czy to będzie EX na SONY czy Multiplatform, gościu z EA nie powiedział że to będzie multiplatformowy tytuł, i powiedział że dziś część dalsza prezentacji na konferencji SONY. ;)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwca 15, 2010, 10:53:55 am »
Mozliwe ze to bedzie czasowy exclusive, jak ponoc nowy CoD z pierwszenstwem dla 360.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwca 15, 2010, 10:57:33 am »
Ten nowy CoD, który nie jest już od IW?

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwca 15, 2010, 11:01:36 am »
Ten nowy CoD, który nie jest już od IW?
A jednak moj blad. Activision przedluzyl umowe z MS i czasowy exclusive dotyczy dodatkow jak w przypadku MW2. Sorry za wprowadzanie w blad.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:32:29 pm »
Premiera 25 stycznia w USA, 3 dni później w Europie:
http://www.news10.net/life/entertainment/game-guys/story.aspx?storyid=83599&catid=99

Cytuj
Blood-thirsty necromorphs attack and it's up to you to save mankind.  At the Electronic Arts Press Briefing during the Electronic Entertainment Expo (E3), EA's Visceral Games revealed the highly anticipated launch date for Dead Space 2.  The action horror game will be in stores on January 25 in North America and January 28 in Europe.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:40:06 pm »
Mnie zastanawia czy to będzie EX na SONY czy Multiplatform, gościu z EA nie powiedział że to będzie multiplatformowy tytuł, i powiedział że dziś część dalsza prezentacji na konferencji SONY. ;)
Na 99.9% multiplatform, ale jakieś dodatki, czy DLC mogą być ekskluzywne na PS3. Możliwe też, że gra wcześniej trafi na maszynkę Sony. Bardziej prawdopodobna jest imo pierwsza opcja. Skoro DS2 będzie pokazywane na konfie Sony to musi mieć coś ekskluzywnego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:41:02 pm »
Mnie zastanawia czy to będzie EX na SONY czy Multiplatform, gościu z EA nie powiedział że to będzie multiplatformowy tytuł, i powiedział że dziś część dalsza prezentacji na konferencji SONY. ;)
Na 99.9% multiplatform, ale jakieś dodatki, czy DLC mogą być ekskluzywne na PS3. Możliwe też, że gra wcześniej trafi na maszynkę Sony. Bardziej prawdopodobna jest imo pierwsza opcja. Skoro DS2 będzie pokazywane na konfie Sony to musi mieć coś ekskluzywnego.
Zapewne chodzi o współpracę z MOVE.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:46:20 pm »
bardzo prawdopodobne

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwca 16, 2010, 00:04:13 am »
E3: Dead Space Extraction PSN Bound
Cytuj
Dead Space Extraction on PlayStation 3 will offer the entire single-player game complete with all-new trophy support, as well as co-op gameplay, using the new PlayStation Move motion controller, in addition to the standard DUALSHOCK 3 and SIXAXIS controllers. Players will be armed with an arsenal of weaponry and an easy-to-use control system customized to take full advantage of the capabilities of PlayStation Move. Dead Space Extraction will also be sold separately as a standalone game via the PlayStation Store.

http://www.psnstores.com/2010/06/e3-dead-space-extraction-psn-bound/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwca 16, 2010, 16:57:56 pm »
O qrwa, niech taki strój dorzucają do Limited Edition:   :angel:
http://e3.gamespot.com/video/6265911/?hd=1&tag=top_stories;play_btn;13

Ogólnie fajny, 16 minutowy gameplay, sporo nowego plus w 07:25 upgrade suit'a a w 08:33 głos Isaaca (imo świetny).

Dead Space 2:No standard PS3 edition, only special edition
http://www.relyonhorror.com/latest-news/dead-space-2no-standard-ps3-edition-only-special-edition/

Cytuj
ith the announcement at E3 that Dead Space 2 will see a special edition exclusive to the PS3, including the once Wii exclusive Dead Space: Extraction, fans were left to wonder what the pricing would be and if there would  be other editions of Visceral’s much anticiapted sequel. Well judging by Gamestop’s listing for Dead Space 2, which is up for pre-order, it seems that fans looking to play Isaac’s latest on the PS3 will only have the special edition as a purchasing option, but that’s not bad at all seeing as how the price is equivalent to any other full priced retail release: $59.99 usd.

So yeah no standard edition for PS3 owners , EA seems to be taking a move akin to the ps3 release of Dante’s Inferno , where the ‘divine edition’ was exclusive to the PS3. Visceral sure loves them some Sony.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 29, 2010, 01:06:45 am wysłana przez Ryo »

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #144 dnia: Lipca 01, 2010, 22:06:49 pm »
Developer walktrough z E3 (gamespot) 
oraz Gt
. Isaac w realu daje rade.

Fajnie prezentuje się nowy pomysł na Zero-G. :angel:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #145 dnia: Lipca 01, 2010, 22:52:27 pm »
Nie oglądam. Chcę dostać takiego kopa, jakiego dała mi jedynka.
Obejrzałem tylko parę trailerów, i kiedy zobaczyłem cenę 159 w media, to od razu poleciałem do sklepu. Dzięki temu miałem jedną z największych niespodzianek tej generacji.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #146 dnia: Lipca 01, 2010, 23:04:48 pm »
Klimat bije mocno, mam nadzieję na więcej strasznych momentów okraszonych mniejszą ilością walk. Chyba będzie pierwsze przedpremierowe zamówienie z mojej strony. Niektórzy narzekają na wygląd skafandra, jednak dla mnie wygląda wyśmienicie. Fajnie, że nie zmienili wyglądu fizycznego Izaaka (żeby wyglądał na większego rozbójnika). Normalny facet, ciekawe jak dopasują głos (chociaż sapał sporo). Patent niemego bohatera osobiście bardzo mi przypasował. Choć to nie G.Freeman, gdyby tamten się kiedyś odezwał, to na pewno zrobiłoby wrażenie po tylu tytułach w milczeniu.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #147 dnia: Lipca 02, 2010, 10:56:15 am »
Nowe miejscówki wyglądają znakomicie. Nowy skafander bohatera jest jeszcze lepszy. A te przedstawione na filmiku akcje....
Aż dziwię się, że kilku moich znajomych grało w poprzedniczkę tylko w południe. Będzie sequel pierwsza klasa. Jestem tego pewny.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #148 dnia: Lipca 07, 2010, 21:09:34 pm »
This Dead Space 2 Art Work Contains Hint To ‘Mystery Reveal’
http://thegamingliberty.com/index.php/2010/07/07/this-dead-space-2-art-work-contains-hint-to-mystery-reveal/

Cytuj
Did you hear about the Dead Space 2 ‘Mystery Reveal‘ coming next month teased by PSM3?

Well, if you take a look at the above Dead Space 2 art work you might just be able to figure out what the mystery reveal is all about.

According to Visceral:

“If you look closely you might find that there’s a hint hidden in here about a big announcement we’ll be making this week. Let the guessing begin!”



Przetłumaczyłem słowo z górnego, prawego rogu zapisane symbolami Unitologów - "Ignition". Hm...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #149 dnia: Lipca 07, 2010, 21:17:56 pm »
Kiedy Isaac został mańkutem?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #150 dnia: Lipca 08, 2010, 08:01:10 am »
Dead Space Ignition is a downloadable Dead Space 2 prequel, for XBLA and PSN:
http://www.joystiq.com/2010/07/07/dead-space-ignition-is-a-downloadable-dead-space-2-prequel/

Cytuj
We know Dead Space-dev Visceral Games has had its eye on the downloadable space -- along with the rest of EA -- for some time now with the oft-rumored Jack the Ripper title and something else. Well, that something else is Dead Space Ignition, "the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2," says Dead Space franchise exec producer Steve Papoutsis.

From what we can gather from the press release (embedded after the break), Ignition is a "Choose Your Own Adventure," comic-style story with "three unique hacking mini games." Ignition will provide a "unique perspective leading up to Dead Space 2" and fill in new players on all the backstory they need to shoot monsters' limbs off. Depending on which adventure you choose, you'll earn one of four endings (replayability!) and those endings will reward you with in-game trinkets for Dead Space 2, "including an exclusive suit."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #151 dnia: Lipca 21, 2010, 00:21:12 am »
Dead Space Ignition Preview
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1107245p1.html

Cytuj
The title gives gamers a glimpse at the hours and events preceding Isaac Clarke's arrival on a space station known as the Sprawl in Dead Space 2. As everything goes to hell on the Sprawl, you'll be watching from the perspective of Franco and Sarah in this lovechild of a mini-game collection and a "choose your own adventure" book. The story will play out in moving comic cutscenes, a mini-game will pop up that tech-head Franco will need to polish off, and (at certain points) you'll pick what the duo does next. This leads you to four separate endings that each give you an unlockable bonus for Dead Space 2.

Before long, Franco and Sarah were at the first door they needed to hack. Every time you come to something you need to hack, you switch to staring at Franco's hacking device. This first one was a race mini-game. Here, you have to guide this white line around obstacles and to the finish line before another line -- a virus -- beats you there. There are boost pads to fly over and these digital walls to get around, but if you hit a wall, you just go through it incredibly slowly. There are a couple of power-ups in there so that you can drop walls in your opponent's path and change the controls of the virus, but that's the gist of it.

Up next was a "Hardware Crack" mini-game. In terms of puzzles, this looked the most interesting to me. What's going on here is that you're looking at a circuit board full of capacitors and resistors, and you have to move reflectors to guide colored lasers to the appropriately colored goal. You tweak the board to solve the puzzle before time runs out.

Szykuje się zestaw minigierek.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


EA announce Dead Space Aftermath and Dead Space Salvage
http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/dead-space-2-anime-novel.html

Cytuj
Whilst fans of the Dead Space universe are already being treated to a downloadable prequel ahead of the release of Dead Space 2 in January, today has brought news of a both a further animated feature and graphic novel based on the series, named Dead Space Aftermath and Dead Space Salvage respectively,

Visceral Games will announce both products during their panel, entitled 'Building a Horror Entertainment Franchise: Dead Space 2,' at the Comic-con event in San Diego today.

Due to release in January 2011, Dead Space Aftermath, the animated feature, will explain the events of the first-responder mission to Aegis VII and explores how the Government sends an unwitting crew of people to get exposed to Marker shards. The Government is secretly trying to produce a viable "Marker blueprint" carrier, no matter the costs.

Dead Space Salvage will present, in graphic novel form, the story of a rogue group of miners that discover the dilapidated USG Ishimura. Their once-fortunate luck turns into a catastrophe as they realize they're in the middle of a living nightmare. Not only is the Government racing to claim the Ishimura, but the necromorphs are also reanimating across the ship. This will release in December 2010.

Each will be made available in Winter 2010 as part of the pre-launch campaign for Dead Space 2, which recently collected a total of 17 awards at E3 from critics.

"It is tremendously inspiring to see Dead Space continually expand to more media. It has always been our goal to experience the universe through multiple lenses and our vision is being realized. The Dead Space world is living, breathing, and terrifying. We couldn't be more excited about these new offerings," said Steve Papoutsis, Executive Producer of the Dead Space franchise.
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2010, 10:29:06 am wysłana przez Ryo »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #152 dnia: Lipca 25, 2010, 10:56:42 am »
http://www.gram.pl/news_8QfkGO26_Ponad_osiem_minut_z_Dead_Space_2.html

Nowy gameplay.

Kurcze, świetnie to wygląda i cofam swoje początkowe obawy co do kontynuacji :). Widać też, że gra dostała kopa graficznego :).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #153 dnia: Lipca 25, 2010, 11:17:10 am »
Fajnie, że w końcu da się zabijać dzieci :P
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #154 dnia: Lipca 25, 2010, 11:19:09 am »
Fajnie, że w końcu da się zabijać dzieci :P

A w jedynce to co były? Jeże? :D
« Ostatnia zmiana: Lipca 25, 2010, 11:20:50 am wysłana przez tytacz »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #155 dnia: Lipca 25, 2010, 11:20:57 am »
Bardziej mi pieski przypominały. Te wyglądają jak gady za moim oknem więc gites :)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #156 dnia: Sierpnia 01, 2010, 11:56:07 am »
Z taką ilością przeciwników na ekranie, jak z ich nowymi umiejętnościami (plucie żrącą substancją po odcięciu łepetyny), tryb "niemożliwy" będzie jeszcze większym wyzwaniem.

lupinator

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #157 dnia: Sierpnia 01, 2010, 14:44:05 pm »
Z taką ilością przeciwników na ekranie, jak z ich nowymi umiejętnościami (plucie żrącą substancją po odcięciu łepetyny), tryb "niemożliwy" będzie jeszcze większym wyzwaniem.
Słuszna uwaga. Pozwala mi spojrzeć na ową produkcję w zupełnie innym świetle.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #158 dnia: Sierpnia 01, 2010, 17:06:16 pm »
Dead Space Ignition Preview
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1107245p1.html
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szykuje się zestaw minigierek.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


EA announce Dead Space Aftermath and Dead Space Salvage
http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/dead-space-2-anime-novel.html
(....)
Na jednym filmiku nawet widać jak blachę wyrywa, po czym kablami zaczyna się bawić. Kilka mini gierek na wzór tych z Bioshock, byłaby mile widziana.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #159 dnia: Sierpnia 01, 2010, 19:19:52 pm »
Dead Space Ignition Preview
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1107245p1.html
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Szykuje się zestaw minigierek.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


EA announce Dead Space Aftermath and Dead Space Salvage
http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/dead-space-2-anime-novel.html
(....)
Na jednym filmiku nawet widać jak blachę wyrywa, po czym kablami zaczyna się bawić. Kilka mini gierek na wzór tych z Bioshock, byłaby mile widziana.
No twórcy mówili, że będzie więcej elementów wykorzystujących inżynierskie zdolności Isaaca.