Autor Wątek: Metal Gear Rising  (Przeczytany 127294 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #560 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:42:28 pm »
a mnie sie podoba - bardzo. czegos takiego chyba jeszcze nie bylo, pelna swoboda ciecia:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
oby nie skonczylo sie na x360 (tme)exclusive.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #561 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:45:44 pm »
Cytuj
oby nie skonczylo sie na x360 (tme)exclusive
gdyby tak miało być, to już byśmy o tym wiedzieli ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #562 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:48:35 pm »
Na mnie te ciachanie nie robi wrażenia...wolałbym skradankę z takim ciachaniem, zakraść się do kolesia od tyłu i zrobić mu to co jest na 3 gifie...potem chowasz się do cienia czy gdzieś, przybiegają jego kumple i ich też ciachasz bądź rozwalasz filary jak z trailera. To by było fajne, a to co jest...znudzi mi się po godzinie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #563 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:51:58 pm »
Takie Halo Wars też miało w tytule Halo, a z wcześniejszymi grami łączyło je praktycznie tylko uniwersum i jakoś nikt nie narzekał :P To samo dotyczy np Gwiezdnych wojen. Wiem, że MGS to dla wielu seria i nazwa wręcz mistyczne, ale nie ma co przesadzać. Jeśli gra będzie dobra, to na pewno nie przyniesie hańby.
Nawet mi nie porównuj Halo do MGS'a. ;) Nie obchodzi mnie co sie podobało fanom Halo a co nie. Gwiezdne wojny to już w ogóle inna historia. Wystarczyło usunąć "Solid" z tytułu i już by to lepiej wyglądało. Uniwersum to samo, a jakoś tak imo lepiej. Metal Gear Rising też byłoby git.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #564 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:54:06 pm »
Takie Halo Wars też miało w tytule Halo, a z wcześniejszymi grami łączyło je praktycznie tylko uniwersum i jakoś nikt nie narzekał :P To samo dotyczy np Gwiezdnych wojen. Wiem, że MGS to dla wielu seria i nazwa wręcz mistyczne, ale nie ma co przesadzać. Jeśli gra będzie dobra, to na pewno nie przyniesie hańby.
Nawet mi nie porównuj Halo do MGS'a. ;) Nie obchodzi mnie co sie podobało fanom Halo a co nie. Gwiezdne wojny to już w ogóle inna historia. Wystarczyło usunąć "Solid" z tytułu i już by to lepiej wyglądało. Uniwersum to samo, a jakoś tak imo lepiej. Metal Gear Rising też byłoby git.
wpis, wyje**ć Solid, przestanę narzekać. Mogli tak zrobić w przypadku AC!Da? mogli, teraz też mogą. Zresztą...nawet AC!D pozostawał skradanką.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #565 dnia: Czerwca 15, 2010, 14:57:27 pm »
Na mnie te ciachanie nie robi wrażenia...wolałbym skradankę z takim ciachaniem, zakraść się do kolesia od tyłu i zrobić mu to co jest na 3 gifie...potem chowasz się do cienia czy gdzieś, przybiegają jego kumple i ich też ciachasz bądź rozwalasz filary jak z trailera. To by było fajne, a to co jest...znudzi mi się po godzinie.
Na razie nie pokazano prawie nic, więc pozostaje czekać na więcej. Stawiam, że na konferencji Sony dowiemy się kilku szczegółów i sterownia za pomocą Move.

Cytuj
Nawet mi nie porównuj Halo do MGS'a
No wiem, zupełnie inna klasa :oops: Halo dużo lepsze ;)

Tak poważnie, to ciekawe jak poradzą sobie z fabułą, klimatem i przerywnikami? Czy zaniedbają te elementy na rzecz gameplayu, czy też będzie można liczyć na chociaż 2 godzinki filmików :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #566 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:06:28 pm »
No wiem, zupełnie inna klasa  Halo dużo lepsze
Wyjdź! ;P

Mnie najbardziej ciekawi gdzie ta historia będzie umieszczona. Czy miedzy 2 a 4, czy po 4. A przerywniki muszą być długie i rozbudowane. Jak i z tego zrezygnują to spalić konami!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #567 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:07:32 pm »
Mnie najbardziej ciekawi gdzie ta historia będzie umieszczona. Czy miedzy 2 a 4, czy po 4. A przerywniki muszą być długie i rozbudowane. Jak i z tego zrezygnują to spalić konami!
Może to będzie ta misja Raidena, w której był wysłany po Sunny?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #568 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:09:02 pm »
Powiem szczerze że dla mnie to od zawsze było najrozsądniejsze rozwiązanie. Tylko kurde ta opaska na oku? W 4 jej nie miał. No nie wiem naprawde. Ciekawe co panowie wymyślą.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #569 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:10:01 pm »
Wystarczyło usunąć "Solid" z tytułu i już by to lepiej wyglądało.
wpis, wyje**ć Solid, przestanę narzekać.

Funfact: "Solid" w tytule nie oznacza Solid Snake'a, lecz przejście serii w 3D.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #570 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:10:08 pm »
a mnie sie podoba - bardzo. czegos takiego chyba jeszcze nie bylo, pelna swoboda ciecia:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
oby nie skonczylo sie na x360 (tme)exclusive.

A Afro Samurai??

Wydaje mi się, że tam działało to w podobny sposób...  :mad:

Ogólnie leje na tego pseudo MGSa z góry - pewnie sam Kojima patrzy na to z obrzydzeniem...


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #571 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:12:57 pm »
Wystarczyło usunąć "Solid" z tytułu i już by to lepiej wyglądało.
wpis, wyje**ć Solid, przestanę narzekać.

Funfact: "Solid" w tytule nie oznacza Solid Snake'a, lecz przejście serii w 3D.
truefact--MGS od zawsze był kojarzony z przygodami Solid Snake'a i Big Bossa, był kojarzony z chwytającą historią, był uznawany za jedną z najlepszych serii ever, był wyznacznikiem jakości skradanek....i choćby dlatego Rising nie zasługuje na nazwę MGS.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #572 dnia: Czerwca 15, 2010, 15:14:02 pm »
Wystarczyło usunąć "Solid" z tytułu i już by to lepiej wyglądało.
wpis, wyje**ć Solid, przestanę narzekać.

Funfact: "Solid" w tytule nie oznacza Solid Snake'a, lecz przejście serii w 3D.
Dla mnie "Solid" oznacza Solid Snake'a i tamtą historie. :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #573 dnia: Czerwca 16, 2010, 10:28:03 am »
Cytuj
Konami debuted first gameplay footage of Metal Gear Rising at Microsoft's E3 briefing, but they didn't get around to detailing the game. It looks like Famitsu has us covered.

Leaked information from the magazine reveals a setting of somewhere between MGS2 and MGS4. Also, the game won't be all flashy sword play. You'll also have to make use of sneaking action.
http://www.andriasang.com/e/blog/2010/06/16/flying_get/

To teraz czekamy na Famitsu ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #574 dnia: Czerwca 16, 2010, 12:33:55 pm »
Sony czemuś na swojej prezentacji nie wymieniło Rising wśród gier , które w tym roku ukażą się na ich platformie...

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #575 dnia: Czerwca 16, 2010, 12:37:17 pm »
Wymieniło; było nawet logo pokazane.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #576 dnia: Czerwca 16, 2010, 12:38:47 pm »
Bez wsparcia move. Właściwie jedyna opcja, która mogła uratować tą grę  :/

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #577 dnia: Czerwca 17, 2010, 07:02:55 am »
Właściwie jedyna opcja, która mogła uratować tą grę
Coś mnie ominęło, czy też już na podstawie trailera, w którym było zaledwie kilkadziesiąt sekund prawdziwego gameplay'u (i który to skupiał się na mechanice ciachania kataną) spisujesz grę na straty?

Tak czy inaczej, z wywiadu z Famitsu:
Cytuj
Hideo Kojima is usually the one fielding questions whenever a new Metal Gear game is in the spotlight. Not this time, though. Instead of Kojima, who's serving as Rising's executive producer, Famitsu quizzed producer Shigenobu Matsuyama and director Mineshi Kimura. Kimura has worked on past MGS titles, serving as CG designer. Matsuyama previously worked on such titles as arcade gun shooting game The Police Officer.

The two page interview with the developers is packed with words like "katana" and "slash." As you might have guessed from the E3 trailer, slash mechanics are a key concept for the game. You can make Raiden do quite a bit with his sword. One example is to chop up enemies and objects repeatedly after having floated them up into the air. Matsuyama described this as being similar to something that he called "ball lifting."

One of the main concepts of the game is "free slicing." They've made it so that by changing the angles of your sword slashes, you end up slashing at different areas.

Unfortunately, the two didn't go into details about how those precise slashes are made. However, precision slashing does seem to be a major part of the game, as it contributes to strategy.

First, some background story is in order. Rising takes place between Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 4. Famitsu pointed out that at this point in the series' chronology, Raiden has begun a change to cyborg form, which is how he's decpited in MGS4. However, Matsyama noted, the Raiden we see in Rising looks markedly different from the Raiden we see in MGS4. Rising will clue us in on the events that made Raiden change from is Rising self to his MGS4 self.

As a cyborg, Raiden needs power. And the E3 trailer showed one way he gets his juice -- by sucking up the energy from fallen cyborg foes.

This is where the strategy of your slashes comes into play. When you fight a cyborg or mech foe, you'll end up with different things for Raiden to suck up depending on where you slash. You'll need to be strategic in the kinds of slashes you make.

Outside of slashing away at cyborg troops, you can also slash more complex objects, like cars for instance. Matsuyama explained that giving the player the ability to do this required that they render the innards of objects, even modeling areas they'd usually not model.

You can also chop up environmental objects like walls and pillars. This does not work for everything in the environment, though, as Kimura noted that while their program would allow for it, giving such freedom would end up making the game hard to play. This is why they're imposing a few limitations on the player.

The game isn't all hack and slash action, though. One of the first things Matsuyama cleared up in the interview is a misconception some might have had from the E3 trailer. There's more to the game than just fighting, he said. In fact, you're free to play like a more conventional Metal Gear Solid game, advancing stealthily. Those who are more confident in their action skills, however, can choose to charge right in at enemy groups.

Even those who do take a more conventional stealth approach to the game will find some differences from past Metal Gear games. Explained Matsuyama, one goal for the game was to make an MGS of different form from past titles. Those who try to play the stealth way will find that Raiden has a certain amount of speed to him.

Even though stealth is in still in there, the game's production placed a focus on katana-based battles. Famitsu asked if this means that you'll always combat as a katana-wielding Raiden, but Kimura would only respond that he cannot share details on the game's story. He was willing to say that, from a gameplay system perspective, they're making the game with the idea of putting the katana-based battles as the focus while still still retaining the conventional stealth on the side.

All the sword play and, as shown in the trailer, decapitation brings up a touchy area in Japan, as human decapitation is usually censored from games. During the interview, Matsuyama brought up some of the moral issues brought on by the game's mechanics.

You're actually not just fighting cyborgs and mechanical foes in Rising. You'll also find human foes. You are free to slash away at these foes. However, Matsuyama did note that they're keeing in mind the difference between chopping up a cyborg and chopping up a human.

One of the fundamental ideas of the game, said Kimura, is to not endorse mindless killing, and to extol the virtues of disabling enemies rather than killing them. This is similar to the conventional Metal Gear games, he noted. They wanted to try out a number of new things with Rising, but this is one area they wanted to keep unchanged.

Getting more specific with gameplay, Kimura said that there would be some "no kill" elements contained within the gameplay systems.

As an example of how some of these moral elements might work into the game, Famitsu described a situation where you end up facing off not against a cyborg, but against a human soldier. You'll have to decide whether to get past the soldier by killing him, or to evade the soldier by using your katana to carve a path through the road.
http://www.andriasang.com/e/blog/2010/06/16/mgs_rising_team_interview/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #578 dnia: Czerwca 17, 2010, 08:45:11 am »
Skąd info, że nie będzie wsparcia dla Move?

Możliwości obsługi gry Move wydaje mi się być oczywista...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #579 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:18:20 pm »
Skąd info, że nie będzie wsparcia dla Move?

Możliwości obsługi gry Move wydaje mi się być oczywista...
Z braku info na konferencji Sony jak i Konami? :>

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #580 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:26:13 pm »
Skąd info, że nie będzie wsparcia dla Move?

Możliwości obsługi gry Move wydaje mi się być oczywista...
Z braku info na konferencji Sony jak i Konami? :>
A kiedy Rising ma wyjść w tym roku? Jak tak to rzeczywiście może nie będzie wsparcia dla Move, ale jeśli w 2011, to myślę, że jeszcze zdążą to ogłosić. Przynajmniej taką mam nadzieje.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #581 dnia: Czerwca 17, 2010, 15:31:17 pm »
Rozumiem, że brak informacji to też informacja. Ale w tym przypadku to bardziej wygląda na indukcje, niżeli dedukcje :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #582 dnia: Czerwca 18, 2010, 18:49:19 pm »
E3: MGS Rising will have multiplayer
http://www.nowgamer.com/news/3512/e3-mgs-rising-will-have-multiplayer

Cytuj
Our nugget-rich chat with the creative director and producer of Metal Gear Solid: Rising was ripe with revelations.

Shigenobu Matsuyama and Mineshi Kimura were asked what their plans were – if any – for multiplayer in Rising. Would it be like Metal Gear Online? Would it be something completely different? They responded thusly:

“We’re still actually considering this aspect as of now. We won’t make the game without online, but we’re still considering what element of online to put in the game.”

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #583 dnia: Czerwca 18, 2010, 19:07:25 pm »
Oby to było MGO ze wszystkimi najnowszymi dodatkami! :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #584 dnia: Czerwca 18, 2010, 19:08:19 pm »
Z konferencji Konami:
Cytuj
[2:36] Shigenobu Matsuyama and Mineshi Kimura (producer and director, respectively) are out to talk about the game.

[2:36] Matsuyama asks if the crowd liked the trailer, which gets a round of applause.

The Metal Gear Solid: Rising trailer gives new meaning to the word "spineless."

[2:37] In the trailer, the concept word "Zan-Datsu" was shown. It's a made up word, he explains, and talks about the scene where Raiden yanked the guts/spine out of the cyborg.

[2:38] It also provides items, ammunition, and information. Harvesting the batteries from enemies allows players to proceed in the game.

[2:38] But players have to strategize what they take and aim and angle where they want to cut.

[2:39] Kimura takes over to explain more.

[2:40] The tech team made the "cut at will" concept internally in order to achieve the goal of the Zan-Datsu system.

[2:40] You can cut anywhere and destroy things, but as the watermelon bit showed, players can control how deeply they cut as well.

Kimura and Matsuyama offered detailed descriptions of how to cut and destroy.

[2:41] That lets players cut to kill their opponents, or merely wound them.

[2:41] Kimura said the team is working on the controls, but once players get used to the system, he promises they'll have fun "just cutting and cutting."

[2:42] He talks about the stealth of the Metal Gear franchise, and says Rising will speed up the action some.

[2:42] He also wanted players to be able to hide vertically, because Raiden's acrobatic abilities allow him to jump to places where Solid Snake just couldn't reach.

[2:42] The goal is to make it "almost like a hunting stealth."

[2:43] In addition to his blade, Raiden will also have sub-weapons.

[2:43] What he's trying to achieve is the sort of speed and action from the Metal Gear Solid 4 trailer where Raiden took down a walking mech on his own.

[2:44] Finally, he talks a bit about the story. The game will take place between Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 4.

[2:44] And why he became the Raiden gamers know from Metal Gear Solid 4.

[2:46] He's not allowed to say more about the story, but he assures the game will be a totally new experience thanks to the experience of the sword combat.

[2:46] The goal for the next game is to raise the popularity of the Raiden character even more.
http://e3.gamespot.com/story/6265355/konami-2010-e3-press-briefing-begins-1-pm-pdt-wednesday-june-16


Możliwe, że będzie wsparcie dla Move:
Cytuj
"We are – yes -- experimenting on both [Move and Kinetic]," Matsuyama said via a translator while stressing that traditional controls would be the game's main focus.
http://uk.ps3.ign.com/articles/110/1100010p1.html

Plus obrazek:


Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #585 dnia: Czerwca 18, 2010, 20:12:39 pm »
Szkoda, że to już nie ex, ale z drugiej strony nie ma to aż takiego znaczenia. Gra zapowiada się świetnie jak dla mnie!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #586 dnia: Czerwca 22, 2010, 19:41:06 pm »
Wiecie, ze poczatek trailera - ta cut-scenka to jest na silniku gry? :>

Ohtar

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #587 dnia: Czerwca 22, 2010, 19:43:29 pm »
Coś tam brzęczeli na konfie konami.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #588 dnia: Czerwca 23, 2010, 01:24:44 am »
Wiecie, ze poczatek trailera - ta cut-scenka to jest na silniku gry? :>

Tak , od początku tak myślałem , silniki MGSów zawsze były dobre w te klocki. Chyba nawet najlepsze jeśli chodzi o real-time scenki ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #589 dnia: Czerwca 25, 2010, 16:47:47 pm »
z Zanzibaru:
Cytuj
Pozostawanie niewidzialnym dla wzroku przeciwnika było od zawsze trzonem serii. Rising tego nie zmienia, co więcej, skala elementów stealth zostaje podniesiona, czyniąc skradanie bardziej wyszukanym stylem gry niż dotychczas. Wynika to z faktu iż Raiden ma znacznie więcej możliwości niż Snake, co przekłada się na znaczne rozbudowanie rozgrywki.

Twórcy nie promują bezmyślnego siekania wrogów - o tym pisaliśmy już nie jeden raz. Planowanie jest kluczem do sukcesu. Żeby pozbyć się danego przeciwnika, musimy wpierw określić w jakie miejsce uderzymy. Precyzja jest o tyle ważna gdyż część wrogów posiada swoją piętę achillesową, którą musimy odkryć jeżeli chcemy liczyć na położenie przeciwnika. Ostatecznie nie wszystko da się pokroić, a to zmusza nas do szukania słabych punktów na ciele wroga. Dla cięć szczegółowych posłuży nam efekt spowolnienia czasu, którego aktywacja nie zależy od życzenia gracza. Stan ten uruchomi się w momencie odparowania uderzenia lub poszczególnych ruchów, np. pozbawienia przeciwnika równowagi poprzez wykopanie go w powietrze.

No przyznam trochę łagodniej patrzę po tym na Rising, ale chcę zobaczyć ten skradankowy charakter gry na GC lub TGS

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #590 dnia: Czerwca 25, 2010, 17:56:42 pm »
Mam nadzieję , ze będzie CQC :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #591 dnia: Czerwca 25, 2010, 18:06:08 pm »
Mam nadzieję , ze będzie CQC :P
Cut-Quick-Cut

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #592 dnia: Czerwca 25, 2010, 18:12:53 pm »
Za takie ja podziękuję :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #593 dnia: Czerwca 27, 2010, 09:07:03 am »
Rising serią?
http://www.andriasang.com/e/blog/2010/06/27/mgs_rising_series/

Cytuj
Metal Gear Solid Rising doesn't have a number in its name, prompting some to think that it may be a mere side story in the MGS series. This isn't the case, according to producer Shigenobu Matsuyama.

During Enterbrain's latest Midnight Live 360 web broadcast, held on the 26th and summed up by Famitsu.com, Matsuyama spoke briefly about Rising, saying "MGS Rising is not a side story. We're aiming for two Metal Gear Solids, making a series out of another standard."

This seems to suggest that if Rising is a success, we could end up seeing a Metal Gear Solid Rising 2.

Matsuyama was also asked why Raiden was chosen to star in the new MGS game. He responded that the game's development staff originally had the idea for a game where you could slice anything, and Raiden was decided upon because of his use of a blade for his attacks.

He also reiterated that the game would tell the story of what happened between Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 4.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #594 dnia: Września 14, 2010, 15:12:20 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-13-metal-gear-solid-rising-interview?page=1

Wywiad z szefem projektu.
W skrócie - mniej fabuły, więcej akcji - scenki będą krótsze, a historia to tylko tło dla gameplay'u.
Gra maksymalnie nastawiona na wykorzystanie technologi "cut at will" (czy jak ona tam się nazywała :P)

Ohtar

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #595 dnia: Września 16, 2010, 23:18:56 pm »


Są arbuzy

:troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #596 dnia: Września 16, 2010, 23:46:49 pm »
Typowi japońce - srają nad krojeniem kręgli i arbuzów, ale mieczyk przechodzi przez stół jak gdyby nie istniał. Zero konsekwencji, cały efekt ch** strzelił.

Wsparcie Move'a potwierdzone?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #597 dnia: Września 16, 2010, 23:57:42 pm »
Typowi japońce - srają nad krojeniem kręgli i arbuzów, ale mieczyk przechodzi przez stół jak gdyby nie istniał. Zero konsekwencji, cały efekt ch** strzelił.
w dodatku pokazują jakąś pierdołę..bo nie oszukujmy się jeśli to nadal ma być skradanka to ciąć za wiele pewnie nie będziemy, może jakieś filary co by zawalony balkon zrobił nam osłonę czy coś...

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #598 dnia: Września 16, 2010, 23:59:32 pm »
Co jak co ale te arbuzy są lepiej zrobione niż samochody w GT5 :lol:

Ohtar

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Rising
« Odpowiedź #599 dnia: Września 17, 2010, 00:15:27 am »
Co jak co ale te arbuzy są lepiej zrobione niż samochody w GT5 :lol:

W końcu to arbuzy, pamietam jak kumpel szpanował przede mną w mgs 2 jak można rozpieprzać arbuzy na kawałki. A ja z rozdziawionym ryjem się gapiłem. :P