Crystal Dynamics podsumowuje zmiany w TR: Definitive Edition
Crystal Dynamics przygotowało dla sceptyków fajne wideo, które obnaża bardzo dokładnie ilość zmian zastosowanych w Tomb Raider: Definitive Edition. Jak widać, nextgenowa Lara to nie tylko lepsze tektury, rozdzielczość 1080p, ulepszona animacja, czy mega realistycznie odwzorowane włosy dzięki technologii Tress FX.
Deweloper zmienił również sylwetkę Panny archeolog, całkowicie przemodelował jej twarz, dodał efekty brudzenia skóry i mega realistyczne rany. Wszystko to jest niezwykle piękne i zasługuje na pełną uwagę graczy, tylko jakoś ciężko przeboleć te 30 klatek na sekundę.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Serwery GRID zostaną niedługo wyłączone. To kolejny tytuł Codemasters, który umrze przedwcześnie - 24.11.2025 11:17
• Kolejne premiery w Game pass na drugą połowę listopada! Do usługi zmierza lubiana gra wyścigowa - 22.11.2025 12:47
• Nowe gry w PlayStation Plus na listopad! Aż dwa hity od Rockstara trafią do usługi - 16.11.2025 08:00
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w październiku? - 14.11.2025 14:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Nie wygląda to źle, ale te 30 klatek faktycznie robi różnicę. Przecież na pecetach słabszych od PS4 Tomb Raider śmigał w 60 klatkach przy takiej oprawie. Czy to lenistwo twórców, a może PS4 nie jest takie mocne jak wszyscy zakładamy?
odpowiedzZa 120zł ok, kupiłbym, ale za 250 zł to raczej nie ma się co napalać. Lepiej zostawić kaskę na infamousa;)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: