Crystal Dynamics podsumowuje zmiany w TR: Definitive Edition
Crystal Dynamics przygotowało dla sceptyków fajne wideo, które obnaża bardzo dokładnie ilość zmian zastosowanych w Tomb Raider: Definitive Edition. Jak widać, nextgenowa Lara to nie tylko lepsze tektury, rozdzielczość 1080p, ulepszona animacja, czy mega realistycznie odwzorowane włosy dzięki technologii Tress FX.
Deweloper zmienił również sylwetkę Panny archeolog, całkowicie przemodelował jej twarz, dodał efekty brudzenia skóry i mega realistyczne rany. Wszystko to jest niezwykle piękne i zasługuje na pełną uwagę graczy, tylko jakoś ciężko przeboleć te 30 klatek na sekundę.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier — Październik 2024 - 04.10.2024 14:34
• Słowiański "Cyberpunk" SlavicPunk trafi na konsole już w listopadzie - 04.10.2024 08:00
• Podcast Kryptopolis #1: Czy PS5 Pro jest potrzebne i co z remasterami typu HZD? - 30.09.2024 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Nie wygląda to źle, ale te 30 klatek faktycznie robi różnicę. Przecież na pecetach słabszych od PS4 Tomb Raider śmigał w 60 klatkach przy takiej oprawie. Czy to lenistwo twórców, a może PS4 nie jest takie mocne jak wszyscy zakładamy?
odpowiedzZa 120zł ok, kupiłbym, ale za 250 zł to raczej nie ma się co napalać. Lepiej zostawić kaskę na infamousa;)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: