Crystal Dynamics podsumowuje zmiany w TR: Definitive Edition
Crystal Dynamics przygotowało dla sceptyków fajne wideo, które obnaża bardzo dokładnie ilość zmian zastosowanych w Tomb Raider: Definitive Edition. Jak widać, nextgenowa Lara to nie tylko lepsze tektury, rozdzielczość 1080p, ulepszona animacja, czy mega realistycznie odwzorowane włosy dzięki technologii Tress FX.
Deweloper zmienił również sylwetkę Panny archeolog, całkowicie przemodelował jej twarz, dodał efekty brudzenia skóry i mega realistyczne rany. Wszystko to jest niezwykle piękne i zasługuje na pełną uwagę graczy, tylko jakoś ciężko przeboleć te 30 klatek na sekundę.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Maj 2025 - Wczoraj, 12:00
• [Aktualizacja] Xbox podnosi ceny konsol i gier na całym świecie. Nawet 1500 zł za Xbox Series S! - Wczoraj, 10:56
• Ponad dwadzieścia gier opuści katalog PlayStation Plus w maju! Znika kolejny tytuł first party - 24.04.2025 15:05
• Pirackie Trident's Tale z datą premiery. Nie poczekamy długo - 22.04.2025 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Nie wygląda to źle, ale te 30 klatek faktycznie robi różnicę. Przecież na pecetach słabszych od PS4 Tomb Raider śmigał w 60 klatkach przy takiej oprawie. Czy to lenistwo twórców, a może PS4 nie jest takie mocne jak wszyscy zakładamy?
odpowiedzZa 120zł ok, kupiłbym, ale za 250 zł to raczej nie ma się co napalać. Lepiej zostawić kaskę na infamousa;)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: