News

Dragon Age: Inquisition - Pierwszy gameplay i tony informacji

Wrześniowy numer magazynu Game Informer nie tylko zaserwował nam na okładce Dragon Age: Inquisition, ale i ujawnił sporą ilość szczegółów na temat kontynuacji jednej z najlepszych gier ze stajni BioWare. Zacznijmy od tego, że Inkwizycja zadebiutuje w trzecim kwartale 2014 roku na pecetach, PS3, Xbox 360, PS4 i Xbox One. Ekipa odpowiedzialna za grę przyjęła do wiadomości falę krytyki, która przelała się po premierze drugiej odsłony serii i obiecuje dostarczyć produkt idealny, pozbawiony najbardziej uciążliwych wad poprzednika.

BioWare oddało do wyboru trzy rasy, chociaż ekipa odpowiedzialna za Dragon Age zastrzega, że w dniu premiery może pojawić się ich więcej. Na razie jednak można zagrać człowiekiem, elfem lub krasnalem. Po wybraniu rasy i płci należy dokonać wyboru klasy postaci pomiędzy magiem, wojownikiem i łotrzykiem.

W Dragon Age: Inquisition postawiono na potęgę bohatera - Gracz będzie mógł decydować o życiu i śmierci napotkanych npc-ów (wiadomo, że nie wszystkich), co przełoży się na należyty szacunek i reputację. Jeżeli będziecie mordować jak popadnie, wzbudzicie w okolicznych miastach ogromny respekt, posłuszeństwo i strach - Poskutkuje on jednak brakiem zaufania i niechęcią do pomocy. Analogicznie, waleczność, prawość i dobre serce odbije się na posłuszeństwie, ale otworzy drogę współpracy z mieszkańcami.

Game Informer donosi, że wykreowany świat w Dragon Age: Inquisition jest ogromny. Wszystkie napotkane lokacje podzielono na kilka podstawowych regionów różniących się od siebie krajobrazem. Odwiedzimy więc i ośnieżone górskie tereny, malownicze i zielone doliny, zapomniane pustynie i mroczne mokradła. Do tego pojawią się zmienne warunki pogodowe, które będą miały ogromne znaczenie dla rozrywki np: Ulewa wywoła ogromne lawiny błotne, które spływając na drogi spowolnią naszego bohatera. Eksplorować będziemy mogli do woli, w każdej krainie ukryto ogromną ilość niespodzianek w postaci specjalnych questów, nagród, zagadek, walk ze specjalnymi, często o wiele od nas silniejszymi stworami, których pokonanie zaowocuje wspaniałymi nagrodami.

Jeżeli chodzi o walkę, to jej tempo umiejscowiono gdzieś po środku pierwszej i drugiej odsłony Dragon Age. Postacie mają mieć sporo zdolności specjalnych, oraz niesamowitą ilość umiejętności, które będziemy rozwijać dzięki rozbudowanym drzewkom talentów. Przełączanie się pomiędzy członkami drużyny ma być bardzo intuicyjne i płynne. Przeciwnicy mają planować wspólne ataki, wycofywać się, myśleć i zastawiać pułapki. W grze napotkamy sporo postaci z poprzednich odsłon serii, jednak większość z nich zmieniła się nie do poznania. Znacznie rozbudowano kwestie dialogowe - Dobrze poprowadzone rozmowy otworzą przed nami horyzonty, o których nawet nie marzyliśmy. Inkwizycja stawia również na crafting. BioWare zdecydowało się opracować niesamowity system tworzenia przedmiotów - Każdy zebrany materiał będzie można wykorzystać do stworzenia czegoś potrzebnego. Do tego będzie można zmieniać wygląd i ubarwienie pancerzy i broni.
Trzeci Frostbite pozwolił na wdrożenie niesamowitej technologi do świata Dragon Age. Wykreowany w grze świat ma ociekać detalami, modele postaci, wrogów, npc-ów- wszystko to zostało odwzorowane z niesamowitą dokładnością i precyzją. Zapowiadane warunki pogodowe, które zostawią trwałe ślady w przyrodzie. Oczywiście, wersje na PS3 i Xbox 360 będą ograniczone względem nextgenowych, co raczej nikogo dziwić nie powinno.

Poniżej możecie zerknąć na krótki materiał wideo przygotowany przez dziennikarzy Game Informera, który co najważniejsze zawiera pierwszy gameplay z wczesnej wersji
Dragon Age: Inquisition

Platformy:
Czas czytania: 3 minut, 34 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Nadchodzi Dishonored w edycji Game of the Year

arrow-right
arrow-right

Zwycięzcy GT Academy 2013 w Polsce

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: