PlayStation 4 wkracza na rynki Europejskie
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) rozpoczęło dziś sprzedaż PlayStation®4 (PS4™), systemu zbudowanego dla graczy, a inspirowanego przez współtwórców. System PS4 jest teraz obecny w Polsce, a także w Australii, Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Wraz z nim dostępnych będzie ponad 20 gier tworzonych przez firmę Sony i jej partnerów, włączając w to ekskluzywne tytuły takie jak Knack i Killzone: Shadow Fall. Przed końcem tego roku biblioteka gier systemu PS4 będzie obejmować ponad 30 tytułów.
To był bardzo ekscytujący czas dla nas wszystkich. Po udanym wejściu na rynek w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie z dumą wprowadzamy PlayStation 4 w Europie – powiedział Jim Ryan, CEO Sony Computer Entertainment Europe. - PS4 od podstaw tworzyliśmy z pomocą graczy i to właśnie im zawdzięczamy te niezapomniane chwile. Byliśmy zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem PS4 i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać oczekiwaniom graczy.
System PS4 pozwala producentom gier na spełnienie ich kreatywnych wizji. Jest platformą, która dzięki nowym możliwościom, ułatwia budowanie ogromnych, interaktywnych światów w rozdzielczości 1080p.Rozbudowana architektura bazująca na rozwiązaniach stosowanych w komputerach osobistych – wliczając wzmocniony procesor graficzny (GPU) oraz 8GB wspólnej pamięci systemowej GDDR5 – została zaprojektowana do łatwego tworzenia gier oraz rozwijania już dostępnej zawartości. Efektem końcowym jest bogata biblioteka oprogramowania, licząca ponad 180 gier, które są obecnie w produkcji.
System PS4 tworzy nową platformę społecznościową, umożliwiającą graczom natychmiastowe udostępnianie znajomym najlepszych momentów z gier w formie zrzutów ekranu i filmó1)w. Dzięki przyciskowi „SHARE” na bezprzewodowym kontrolerze DUALSHOCK®4 gracze mogą się nimi dzielić poprzez specjalny kanał w Dynamicznym menu systemu PS4 lub portale społecznościowe, takie jak Facebook. Gracze mogą również streamować swoją rozgrywkę na żywo, korzystając z internetowych serwisów, takich jak Ustream lub Twitch, a ich znajomi mogą na bieżąco komentować przebieg gry.
System PS4 pozwala także na korzystanie z drugiego ekranu, włączając w to PlayStation Vita, smartfony oraz tablety, dzięki czemu gracze mogą łączyć się z ekosystemem PlayStation w dowolnym miejscu. Dzięki grze zdalnej użytkownicy za pomocą Wi-Fi lub sieci domowej mogą przenieść i kontynuować rozgrywkę na PS Vita, udostępniając telewizor pozostałym domownikom. Możliwości systemu PS4 dodatkowo rozszerzy PlayStation®App, które pozwala na wykorzystanie urządzeń, takich jak iPhone, iPad oraz smartfony i tablety z oprogramowaniem AndroidTM jako dodatkowych ekranów. Po ich podłączeniu użytkownik może na przykład wyświetlić mapę podczas rozgrywki, kupić i pobrać grę na PS4, a także obejrzeć udostępniony zapis rozgrywki. PlayStation App jest obecnie dostępna bezpłatnie w iOS App Store oraz Google Play.
Usługa PlayStation®Plus (PS Plus) została rozwinięta w systemie PS4, pomagając graczom odkrywać niezwykły świat poprzez dostęp do regularnie odświeżanej kolekcji darmowych gier. W chwili rozpoczęcia sprzedaży członkowie PS Plus uzyskają bezpłatny dostęp do Resogun™ (SCE Worldwide Solutions) i Contrast (Compulsion Games) oraz DRIVECLUB™PS Plus Edition (SCE WWS), którego oficjalna premiera odbędzie się na początku 2014 roku. PS Plus oferuje użytkownikom systemu PS4: dostęp do trybu rozgrywki wieloosobowej, 1GB przestrzeni dyskowej i automatyczne zapisywanie na niej gier oraz pobieranie aktualizacji.
Dzięki silnemu wsparciu partnerów, system PS4 wejdzie na rynek wraz z takimi hitami jak Assassin’s Creed® IV: Black Flag™ (Ubisoft Entertainment), NBA® 2K14 (2K) oraz Battlefield 4, FIFA 14, Need for Speed Rivals i NBA LIVE 14 (Electronic Arts). Dodatkowo pojawią się inne gry producentów niezależnych jak Warframe (Digital Extremes) oraz Super Motherload (XGen Studios).
Wachlarz gier na PS4 rozwinie się w 2014 roku, gdy ukaże się oczekiwana z niecierpliwością kontynuacja serii inFAMOUS™: Second Son (SCE WWS), a także nowości: The Order 1886 (SCE WWS), Watch_Dogs™ (Ubisoft Entertainment) oraz #DRIVECLUB™ (SCE WWS). Wszystkie te tytuły w pełni wykorzystają moc PS4, prezentując zapierającą dech w piersiach grafikę oraz przełomowe doznania w rozgrywce.
Spoglądając w przyszłość, system PS4 będzie ewoluował poprzez usługi grania w chmurze, bazujące na technologii Gaikai Inc. Pozwoli to użytkownikom na dostęp do uznanych tytułów z PlayStation®3 (PS3®) na systemach PS4, PS3 oraz PS Vita.
Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) wkroczyło na rynek z systemem PS4 oraz zintegrowaną kampanią reklamową, która w centrum zainteresowania stawia gracza. Kampania This is for the Players ukazuje przyszłość ekscytujących rozgrywek oraz możliwości, jakie gracze otrzymują wraz z wejściem na rynek PS4. Elementami kampanii są interaktywne wydarzenia online, publikacje prasowe, zwiastuny w sieci, reklamy w telewizji i kinach, partnerstwo w sprzedaży i promocji oraz outdoor. Kampania wystartowała już w Europie, Australii, Nowej Zelandii, Indiach, Republice Południowej Afryki oraz na Bliskim Wschodzie.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Sea of Stars powraca z trybem kooperacji w darmowej aktualizacji! - Wczoraj, 09:00
• Death Stranding niespodziewanie debiutuje na Xboxie! - 07.11.2024 15:16
• Sega usunie kilka gier z cyfrowej dystrybucji - 07.11.2024 09:11
• Stardew Valley 1.6 z problemami. Gracze PS5 w Europie nie mogą odpalić tytułu - 05.11.2024 15:00
• Kalendarz Premier – Listopad 2024 - 03.11.2024 13:57
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: