[Aktualizacja] PlayStation ułatwia zwroty gier. Wyczekiwana funkcja już w Polsce
Każda zmiana zwrotów na plus to korzyść dla klienta.
Aktualizacja 13:46 28.08
Jeden z naszych czytelników — jayjay007 na Twitter, potwierdził właśnie, że zwrot gier powyżej 14 dni nawet z wykorzystaniem nowej metody opisanej poniżej nadal nie jest możliwy. Kamil otrzymał decyzję odmowną. Dziękujemy za informację Kamilu!
Poniżej pierwotna część artykułu:
Zwracanie gier na PlayStation Store nie należy do najłatwiejszych procesów. Trzeba gadać z jakimiś przygłupimi chatbotami, wypełniać formularze i kombinować. Tym przyjemniej jest nam donieść, że ten proces właśnie stał się łatwiejszy i co ciekawe, korporacja w ogóle się tym nie pochwaliła.
Jak poprosić o zwrot pieniędzy?
Teraz żeby głosić chęć zwrotu gry wystarczy wejść w aplikację PlayStation App na telefonie.
Pierwsza o tym doniosła redakcja PlayStation Lifestyle, a my sprawdziliśmy to także na polskim PS Store i możemy potwierdzić, ten sposób rzeczywiście działa. Powyżej możecie sprawdzić nasz zrzut ekranu z polskiej aplikacji.
Co ciekawe — powyższy przycisk pokazuje się nawet w przypadku gier kupionych powyżej 14 dni i takich, które już pobraliśmy na dysk, co generalnie znacznie utrudnia możliwość zwrotu. Czy w takim razie je także będzie można zwrócić łatwiej? Nie wiemy, tutaj wszystko zależy od woli konsultanta na którego trafimy.
A wy zwracaliście kiedyś gry w PS Store? Ja przyznam, że chyba tylko dwa razy.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Horror A.I.L.A wjeżdża do sklepów. Czy uda Wam się przechytrzyć sztuczną inteligencję? - Dziś, 18:22
• Recenzja Anno 117: Pax Romana. Zbuduj sobie Cesarstwo Rzymskie - Wczoraj, 15:41
• Serwery GRID zostaną niedługo wyłączone. To kolejny tytuł Codemasters, który umrze przedwcześnie - Wczoraj, 11:17
• Recenzja ARC Raiders. To nie tylko nowy król extraction shooterów - 23.11.2025 13:02
• Recenzja: Dragon Quest I & II HD-2D Remake. Niezwykła podróż do korzeni kultowej serii JRPG. - 22.11.2025 17:00


Komentarze
Dodaj nowy komentarz: