[Aktualizacja] PlayStation ułatwia zwroty gier. Wyczekiwana funkcja już w Polsce
Każda zmiana zwrotów na plus to korzyść dla klienta.
Aktualizacja 13:46 28.08
Jeden z naszych czytelników — jayjay007 na Twitter, potwierdził właśnie, że zwrot gier powyżej 14 dni nawet z wykorzystaniem nowej metody opisanej poniżej nadal nie jest możliwy. Kamil otrzymał decyzję odmowną. Dziękujemy za informację Kamilu!
Poniżej pierwotna część artykułu:
Zwracanie gier na PlayStation Store nie należy do najłatwiejszych procesów. Trzeba gadać z jakimiś przygłupimi chatbotami, wypełniać formularze i kombinować. Tym przyjemniej jest nam donieść, że ten proces właśnie stał się łatwiejszy i co ciekawe, korporacja w ogóle się tym nie pochwaliła.
Jak poprosić o zwrot pieniędzy?
Teraz żeby głosić chęć zwrotu gry wystarczy wejść w aplikację PlayStation App na telefonie.
Pierwsza o tym doniosła redakcja PlayStation Lifestyle, a my sprawdziliśmy to także na polskim PS Store i możemy potwierdzić, ten sposób rzeczywiście działa. Powyżej możecie sprawdzić nasz zrzut ekranu z polskiej aplikacji.
Co ciekawe — powyższy przycisk pokazuje się nawet w przypadku gier kupionych powyżej 14 dni i takich, które już pobraliśmy na dysk, co generalnie znacznie utrudnia możliwość zwrotu. Czy w takim razie je także będzie można zwrócić łatwiej? Nie wiemy, tutaj wszystko zależy od woli konsultanta na którego trafimy.
A wy zwracaliście kiedyś gry w PS Store? Ja przyznam, że chyba tylko dwa razy.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Twórcy War Thunder tworzą konkurencję dla Unreal Engine. W Eden Spark gry można tworzyć bezpośrednio na konsoli! - Wczoraj, 12:09
• Esportowa Liga Call of Duty powraca w 2025. Teraz większa niż kiedykolwiek - 03.11.2025 16:26
• Recenzja Hollow Knight: Silksong. Nie taki robak straszny! - 03.11.2025 12:54
• Fani walczą o przyszłość New World! Już ponad 23 tysiące osób podpisało petycję do Amazon Games - 02.11.2025 07:00


Komentarze
Dodaj nowy komentarz: