Quantic Dream rozwodzi się z Sony
Jeśli jesteście fanami gier QTE, a nie gracie na PlayStation, jest duża szansa, że na kolejnej generacji konsol wszyscy zagramy w kolejną "wizjonerską" grę.
Po 3 grach na wyłączność dla Sony (Heavy Rain, Beyond:Two Souls oraz Detroit: Become Human), Quantic Dream postanowiło zrezygnować z ekskluzywności gier dla Sony i powrócić do wydawania gier na więcej platform. David Cage wydawał już kiedyś swoje gry w ten sposób - były to Omikron oraz Fahrenheit (znana też jako Indigo Prophecy).
David Cage i Guillaume de Fondaumière w wywiadach wspominają, że ich celem jest "dotrzeć do większej rzeszy graczy", ale nie oszukujmy się - produkcja gier jest coraz droższa i ekskluzywność oznacza zazwyczaj 30-50% mniej przychodów. Co stanowi problem, jeśli robisz mimo wszystko niszową grę (fani strzelanek czy FIFY nie zagrają w grę z super fabułą ale QTE zamiast swobodnej eksploracji).
Pozostaje pytanie, czy kolejna gra nadal będzie "interaktywną historią" czy może studio otworzy się nie tylko na nowe konsole, ale także i gatunki?
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: