Realistyczne owłosienie od Nvidia wykorzystane w Cod: Ghosts
Wydawało się, że AMD zawojuje rynek wprowadzając technologię TressFX. Tak też się nie stało i obecnie bajer wykorzystywany jest w niewielu grach, które i tak wymagają niesamowitych bebechów, aby uciągnąć dany tytuł z włączonym TressFX. Nvidia postanowiła iść o krok dalej i zapowiedziała niedawno swój własny patent na mega realistyczne owłosienie w grach wideo.
HairWorks zostanie zaimplementowany w Wiedźmin 3: Dziki Gon i zaprezentuje niespotykany jak dotąd poziom wykonania włosów głównego bohatera. Teraz zaś możecie rzucić okiem, jak HairWorks wypada w najnowszej odsłonie Call of Duty.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Lipiec 2025 - Dziś, 13:00
• Czy to koniec serii Forza Motorsport? Gigantyczne zwolnienia w Microsoft zbierają swoje żniwo - Wczoraj, 15:22
• Petycja Stop Killing Games z sukcesem. Mamy MILION głosów! - Wczoraj, 13:47
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Fajnie to wygląda, naprawdę - ale aby podniecać się tak bardzo włosami? Kiedyś były to 2 poligony na krzyż i jakoś się grało:P
odpowiedzDodaj nowy komentarz: