Realistyczne owłosienie od Nvidia wykorzystane w Cod: Ghosts
Wydawało się, że AMD zawojuje rynek wprowadzając technologię TressFX. Tak też się nie stało i obecnie bajer wykorzystywany jest w niewielu grach, które i tak wymagają niesamowitych bebechów, aby uciągnąć dany tytuł z włączonym TressFX. Nvidia postanowiła iść o krok dalej i zapowiedziała niedawno swój własny patent na mega realistyczne owłosienie w grach wideo.
HairWorks zostanie zaimplementowany w Wiedźmin 3: Dziki Gon i zaprezentuje niespotykany jak dotąd poziom wykonania włosów głównego bohatera. Teraz zaś możecie rzucić okiem, jak HairWorks wypada w najnowszej odsłonie Call of Duty.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Grudzień 2025 - 01.12.2025 16:52
• Ciąg dalszy księżycowego rozdziału w Genshin Impact. Co wprowadzi rozszerzenie "A Nocturne of the Far North"? - 29.11.2025 13:22
• Dziewięć gier opuści katalog PlayStation Plus w grudniu! Ostatnia szansa by zagrać w kontrowersyjny tytuł Square Enix - 27.11.2025 14:06
• Serwery GRID zostaną niedługo wyłączone. To kolejny tytuł Codemasters, który umrze przedwcześnie - 24.11.2025 11:17
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Fajnie to wygląda, naprawdę - ale aby podniecać się tak bardzo włosami? Kiedyś były to 2 poligony na krzyż i jakoś się grało:P
odpowiedzDodaj nowy komentarz: