Realistyczne owłosienie od Nvidia wykorzystane w Cod: Ghosts
Wydawało się, że AMD zawojuje rynek wprowadzając technologię TressFX. Tak też się nie stało i obecnie bajer wykorzystywany jest w niewielu grach, które i tak wymagają niesamowitych bebechów, aby uciągnąć dany tytuł z włączonym TressFX. Nvidia postanowiła iść o krok dalej i zapowiedziała niedawno swój własny patent na mega realistyczne owłosienie w grach wideo.
HairWorks zostanie zaimplementowany w Wiedźmin 3: Dziki Gon i zaprezentuje niespotykany jak dotąd poziom wykonania włosów głównego bohatera. Teraz zaś możecie rzucić okiem, jak HairWorks wypada w najnowszej odsłonie Call of Duty.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• PlayStation Plus z nowymi grami w kwietniu! Do usługi trafi prawdziwy hit sprzedażowy - Dziś, 08:30
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę kwietnia! South of Midnight dostępne w dniu premiery - 06.04.2025 13:32
• Kalendarz Premier – Kwiecień 2025 - 04.04.2025 12:08
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Fajnie to wygląda, naprawdę - ale aby podniecać się tak bardzo włosami? Kiedyś były to 2 poligony na krzyż i jakoś się grało:P
odpowiedzDodaj nowy komentarz: