Realistyczne owłosienie od Nvidia wykorzystane w Cod: Ghosts
Wydawało się, że AMD zawojuje rynek wprowadzając technologię TressFX. Tak też się nie stało i obecnie bajer wykorzystywany jest w niewielu grach, które i tak wymagają niesamowitych bebechów, aby uciągnąć dany tytuł z włączonym TressFX. Nvidia postanowiła iść o krok dalej i zapowiedziała niedawno swój własny patent na mega realistyczne owłosienie w grach wideo.
HairWorks zostanie zaimplementowany w Wiedźmin 3: Dziki Gon i zaprezentuje niespotykany jak dotąd poziom wykonania włosów głównego bohatera. Teraz zaś możecie rzucić okiem, jak HairWorks wypada w najnowszej odsłonie Call of Duty.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• Nowe gry w PlayStation Plus na wrzesień. Sportowy hit od 2K główną grą miesiąca - 12.09.2025 09:00
• [WYWIAD] Rozmawiamy z CEO Nightdive Studios o System Shock 2... i Thief - 11.09.2025 14:53
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Fajnie to wygląda, naprawdę - ale aby podniecać się tak bardzo włosami? Kiedyś były to 2 poligony na krzyż i jakoś się grało:P
odpowiedzDodaj nowy komentarz: