Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać
Polskie studio Feardemic ma powody do zadowolenia, mimo sporej konkurencji!
Polskie studio Feardemic ma powody do świętowania, bowiem budżet produkcyjno-marketingowy, na ich najnowszy tytuł Bad Cheese, zwrócił się w zaledwie pięć dni od premiery! Informacją podzielił się, Damian Pawlak, podkreślając, że nawet premiery takich hitów jak Silksong czy Cronos: The New Dawn nie przeszkodziły grze w osiągnięciu sukcesu.
Choć statystyki na platformie Steam nie są imponujące, nazwałbym je wręcz mizernymi, dobrze wiedzieć, że gra już na siebie zarabia, a studio może zabrać się za kolejny projekt.
Gra w sklepie Steam oraz GoG kosztuje niecałe 45zł.
Bad Cheese zostało wydane praktycznie na wszystkie platformy, więc niezależnie od tego, czy grasz na konsoli, czy na komputerze, możesz wskoczyć w monochromatyczny świat myszy i demonów.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Fanowski remake Raymana 3 na Unreal Engine 5 już grywalny! Autor udostępnił pierwsze demo - Wczoraj, 18:18
• Recenzja 9 Years of Shadow. Kto chce przytulić słodkiego misia w mrocznej twierdzy? - Wczoraj, 15:07
• Recenzja Drag x Drive. Nintendo i ich przedziwne pomysły… - 05.09.2025 11:23
• Hollow Knight: Silksong rozbija bank! Ponad 530 000 graczy - 05.09.2025 09:00
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: