News

Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać

Polskie studio Feardemic ma powody do zadowolenia, mimo sporej konkurencji!

Polskie studio Feardemic ma powody do świętowania, bowiem budżet produkcyjno-marketingowy, na ich najnowszy tytuł Bad Cheese, zwrócił się w zaledwie pięć dni od premiery! Informacją podzielił się, Damian Pawlak, podkreślając, że nawet premiery takich hitów jak Silksong czy Cronos: The New Dawn nie przeszkodziły grze w osiągnięciu sukcesu.

Choć statystyki na platformie Steam nie są imponujące, nazwałbym je wręcz mizernymi, dobrze wiedzieć, że gra już na siebie zarabia, a studio może zabrać się za kolejny projekt.
Gra w sklepie Steam oraz GoG kosztuje niecałe 45zł.

Bad Cheese zostało wydane praktycznie na wszystkie platformy, więc niezależnie od tego, czy grasz na konsoli, czy na komputerze, możesz wskoczyć w monochromatyczny świat myszy i demonów.

Czas czytania: 1 minuta, 39 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...
arrow-right

Fanowski remake Raymana 3 na Unreal Engine 5 już grywalny! Autor udostępnił pierwsze demo

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: