System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Red Dead Online... jednak nie Dead? Rockstar zmienia zdanie i wypuszcza nowe DLC - Wczoraj, 16:00
• Seria Ace Combat kończy 30 lat. Czy z tej okazji można spodziewać się niespodzianek? - 01.07.2025 16:16
• Worms World Party w końcu na konsolach dzięki nowej aktualizacji Worms Armageddon - 28.06.2025 17:28
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: