System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Duże zwolnienia w Humble Games. Wydawca gier niezależnych z problemami - 24.07.2024 11:44
• Path of Exile: Settlers of Kalguur — znamy datę premiery nowego rozszerzenia! - 19.07.2024 13:24
• Splitgate daje sobie kolejną szansę. Kontynuacja interesującej strzelanki na zwiastunie - 18.07.2024 17:26
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: