System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Zaraza, rebelia i śmierć. Gry Ndemic Creations tańsze o 75% - 30.05.2025 13:08
• Majowy zestaw gier w PlayStation Plus ujawniony! Rozpoczyna się Days of Play - 27.05.2025 17:04
• Sony wycofuje swój program lojalnościowy PlayStation Stars! - 22.05.2025 12:12
• Nowe gry na maj w PlayStation Plus Extra i Premium! Zeszłoroczna niespodzianka w usłudze - 17.05.2025 09:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: