System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Don't Starve trafi do pudełek. Grę planszową tworzą Polacy - 27.03.2024 22:00
• Jedenaście gier w kwietniu opuści PS Plus - 21.03.2024 10:58
• PlayStation Plus Extra i Premium z zestawem gier na marzec. Hit sportowy 2K w ofercie - 14.03.2024 09:00
• System Shock zmierza na konsole. Premiera już niedługo - 14.03.2024 07:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: