System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę maja. Dwie duże premiery w usłudze - Wczoraj, 16:38
• Microsoft usuwa opcję zdalnego grania Remote Play z aplikacji Xbox. Tylko pytam się PO CO? - Wczoraj, 13:00
• Sony otwiera kolejne studio, ale chyba nie takie jakiego chcieli gracze... - 07.05.2025 20:51
• Pierwsze szczegóły na temat Unreal Engine 6 - 05.05.2025 09:47
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: