System doświadczenia wyleciał z Thiefa
Początkowo mieliśmy zdobywać punkciki doświadczenia za każde ciche zabójstwo, każdy strzał w głowę itd.
Graczom się to jednak nie spodobało, Eidos zaś podwinął szybko ogon i system usunął. Daniel Windfeld, główny projektant nowego Thiefa przyznaje, że system ten był błędem i w najnowszej wersji gry wprowadzono już zupełnie nowe rozwiązanie, które będzie nagradzać graczy za wykonanie danego zadanie, a nie sposób dotarcia do niego.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Ori and the Blind Forest świętuje urodziny! Seria ma już dziesięć lat - Wczoraj, 21:08
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę marca! Mocne tytuły wkrótce opuszczą katalog - 08.03.2025 09:00
• Znamy datę premiery Tony Hawk's Pro Skater 3+4! Do tego zwiastun, demo i nie tylko! - 04.03.2025 19:59
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: