The Phanton Pain to zdecydowanie MGS5
Gościem ostatniego odcinka GTTV, który właśnie się ukazał był sam Joakim Mogren (szef studia Moby Dick), z którym prowadzący przeprowadził krótki wywiad. Nie był to jednak Kojima, a podstawiony aktor (notabene z bandażami na głowie), który zapewnił nas, że nowy trailer gry zobaczymy na GDC (koniec marca), a także pokazał kilka nowych screenów. Właśnie wtedy cała tajemnica stojąca za Phantom Pain została ostatecznie rozwiązana - dlaczego? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa.
Przypatrzcie się logo w dolnym prawym rogu. Fox Engine. Kojima. Metal Gear Solid 5. Szczwany lis znów nas wyrolował.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Directive 8020 przesunięte na 2026 rok. Zwolnienia w Supermassive Games - 24.07.2025 14:00
• Evolve 2 było w produkcji! Niestety zostało skasowane - 24.07.2025 11:00
• Poznaliśmy gry, które opuszczą PlayStation Plus w sierpniu. Znika popularna seria MMORPG - 21.07.2025 17:00
• Twórcy Tony Hawk 3+4 dzielą się ciekawostkami. Jak powstał zupełnie nowy Waterpark? - 21.07.2025 11:00
• [AKTUALIZACJA] RoboCop: Rogue City - Unfinished Business bez sukcesu na Steam - 21.07.2025 09:19
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
chociaż to na 99% MGS to jednak ten 1% to jest dlatego, że co z tego, że FoxEngine, przecież nie został on stworzony tylko dla jednej gry ? co za logika, że inna gra, inny engine, ten sam engine ta sama gra/seria
odpowiedzDodaj nowy komentarz: