The Phanton Pain to zdecydowanie MGS5
Gościem ostatniego odcinka GTTV, który właśnie się ukazał był sam Joakim Mogren (szef studia Moby Dick), z którym prowadzący przeprowadził krótki wywiad. Nie był to jednak Kojima, a podstawiony aktor (notabene z bandażami na głowie), który zapewnił nas, że nowy trailer gry zobaczymy na GDC (koniec marca), a także pokazał kilka nowych screenów. Właśnie wtedy cała tajemnica stojąca za Phantom Pain została ostatecznie rozwiązana - dlaczego? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa.
Przypatrzcie się logo w dolnym prawym rogu. Fox Engine. Kojima. Metal Gear Solid 5. Szczwany lis znów nas wyrolował.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• PlayStation ułatwia zwroty gier. Wyczekiwana funkcja już w Polsce - Dziś, 07:26
• Arabia Saudyjska zasponsorowała nowe DLC do Asasyna Mirage? Na to właśnie wygląda - 23.08.2025 18:20
• World of Warships Legends już od 6 lat na wirtualnym morzu. Sprawdzamy rocznicowe niespodzianki - 23.08.2025 16:04
• Satisfactory w końcu trafi na PS5 i Xbox. Szykujcie się na hit - 23.08.2025 08:02
• [OPINIA] Czy Stare gry rzeczywiście Były Lepsze, a my ich Nie Doceniliśmy? - 22.08.2025 15:33
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
chociaż to na 99% MGS to jednak ten 1% to jest dlatego, że co z tego, że FoxEngine, przecież nie został on stworzony tylko dla jednej gry ? co za logika, że inna gra, inny engine, ten sam engine ta sama gra/seria
odpowiedzDodaj nowy komentarz: