The Phanton Pain to zdecydowanie MGS5
Gościem ostatniego odcinka GTTV, który właśnie się ukazał był sam Joakim Mogren (szef studia Moby Dick), z którym prowadzący przeprowadził krótki wywiad. Nie był to jednak Kojima, a podstawiony aktor (notabene z bandażami na głowie), który zapewnił nas, że nowy trailer gry zobaczymy na GDC (koniec marca), a także pokazał kilka nowych screenów. Właśnie wtedy cała tajemnica stojąca za Phantom Pain została ostatecznie rozwiązana - dlaczego? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa.
Przypatrzcie się logo w dolnym prawym rogu. Fox Engine. Kojima. Metal Gear Solid 5. Szczwany lis znów nas wyrolował.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Czerwiec 2025 - Wczoraj, 11:04
• Final Fantasy Tactics – The Ivalice Chronicles zapowiedziane. Remaster przyniesie ulepszenia - Wczoraj, 11:01
• Mouse P.I. For Hire z gwiazdorską obsadą. Dubbingiem zajmie się Troy Baker! - Wczoraj, 10:18
• Lies of P: Overture. Odkryj przeszłość miasta Krat już teraz - Wczoraj, 09:00
• Kolejny State of Play już jutro! Możemy szykować się na nowe gry od PlayStation Studios? - 03.06.2025 15:50
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
chociaż to na 99% MGS to jednak ten 1% to jest dlatego, że co z tego, że FoxEngine, przecież nie został on stworzony tylko dla jednej gry ? co za logika, że inna gra, inny engine, ten sam engine ta sama gra/seria
odpowiedzDodaj nowy komentarz: