The Phanton Pain to zdecydowanie MGS5
Gościem ostatniego odcinka GTTV, który właśnie się ukazał był sam Joakim Mogren (szef studia Moby Dick), z którym prowadzący przeprowadził krótki wywiad. Nie był to jednak Kojima, a podstawiony aktor (notabene z bandażami na głowie), który zapewnił nas, że nowy trailer gry zobaczymy na GDC (koniec marca), a także pokazał kilka nowych screenów. Właśnie wtedy cała tajemnica stojąca za Phantom Pain została ostatecznie rozwiązana - dlaczego? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa.
Przypatrzcie się logo w dolnym prawym rogu. Fox Engine. Kojima. Metal Gear Solid 5. Szczwany lis znów nas wyrolował.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Seria Ace Combat kończy 30 lat. Czy z tej okazji można spodziewać się niespodzianek? - Dziś, 16:16
• Worms World Party w końcu na konsolach dzięki nowej aktualizacji Worms Armageddon - 28.06.2025 17:28
• Techland upiększył pierwsze Dying Light. Retouched Update robi wrażenie - 27.06.2025 15:22
• Little Nightmares III — znamy datę premiery! Dostaniemy też remastery i wersje VR gier z uniwersum. - 26.06.2025 07:45
• Mocna oferta w lipcowym PlayStation Plus Essential. Sony świętuje 15-lecie usługi z przytupem - 25.06.2025 16:31
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
chociaż to na 99% MGS to jednak ten 1% to jest dlatego, że co z tego, że FoxEngine, przecież nie został on stworzony tylko dla jednej gry ? co za logika, że inna gra, inny engine, ten sam engine ta sama gra/seria
odpowiedzDodaj nowy komentarz: