The Phanton Pain to zdecydowanie MGS5
Gościem ostatniego odcinka GTTV, który właśnie się ukazał był sam Joakim Mogren (szef studia Moby Dick), z którym prowadzący przeprowadził krótki wywiad. Nie był to jednak Kojima, a podstawiony aktor (notabene z bandażami na głowie), który zapewnił nas, że nowy trailer gry zobaczymy na GDC (koniec marca), a także pokazał kilka nowych screenów. Właśnie wtedy cała tajemnica stojąca za Phantom Pain została ostatecznie rozwiązana - dlaczego? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa.
Przypatrzcie się logo w dolnym prawym rogu. Fox Engine. Kojima. Metal Gear Solid 5. Szczwany lis znów nas wyrolował.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
• PlayStation Plus Extra i Premium straci w kwietniu osiem pozycji! Usługa straci bardzo mocną grę - 22.03.2025 07:00
• System Shock 2 25th Anniversary Remaster już w czerwcu! Również na konsole - 21.03.2025 11:24
• Rainbow Six Siege X to nowa generacja popularnej strzelanki. Tytuł będzie dostępny za darmo - 19.03.2025 08:00
• PlayStation Plus z nowymi grami na marzec! Do usługi trafi zeszłoroczna niespodzianka - 15.03.2025 15:20
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
chociaż to na 99% MGS to jednak ten 1% to jest dlatego, że co z tego, że FoxEngine, przecież nie został on stworzony tylko dla jednej gry ? co za logika, że inna gra, inny engine, ten sam engine ta sama gra/seria
odpowiedzDodaj nowy komentarz: