News

Wersja 1.1 Wojny Krwi wydana

Niektórzy w końcu będą mogli zacząć zagrać w grę, po 2,5 miesiąca od premiery.

Wojna Krwi: Wiedźmińskie opowieści, czyli karcianka z trybem fabularnym osadzonym w dotychczas niepokazywanych lokacjach z sagi (jak chociażby Lyria i Rivia), łatwego startu nie ma. Nie dość, że nie sprzedał się specjalnie dobrze, to jeszcze ma sporo bugów. Niektóre są dość poważne - np. gra bezustannie wywala się co kilkanaście minut i nie da się praktycznie w nią grać. Ja osobiście spotkałem się tylko z dwoma bugami - czasem mimo wykonania wszystkich możliwych akcji nie działała ani opcja "zakończ turę" ani "spasuj" i grzązłem w swojej turze na wieczność, oraz nie zliczyły mi się prawidłowo złote skrzynki (widać na mapie, że odblokowałem wszystkie, ale gra podaje o dwie mniej). Na liście widzę poprawki obu bugów, więc mam nadzieję, że zaliczą mi to co już zdobyłem i nie będę musiał na nowo przechodzić gry, żeby móc zdobyć platynę (a zaszedłem już 6 godzin wgłąb fabuły).

Poniżej pełna lista zmian ze strony playgwent.com:

Nowe elementy gry

W menu głównym dostępne są ustawienia animacji dla kart premium. Ustawienie „Zawsze animuj” będzie domyślnym ustawieniem dla nowych graczy.
Dodano obsługę tradycyjnego języka chińskiego.
Dodano nowe funkcje sterowania dla kontrolerów (Xbox One / PS4):
LB,RB / L1,R1: Przeskocz do lewej/prawej krawędzi rzędu.
LT / L2: Przełączaj się pomiędzy cmentarzami gracza i przeciwnika.
X / Kwadrat: Wybierz dowódcę.

Poprawki

Poprawiono ogólną wydajność gry.
Poprawiono ogólną stabilność gry.
Znacząco zmniejszono szansę na zablokowanie postępu gracza ze względu na nieznikające plansze ładowania (wszystkie platformy).
Zwiększono efekt rozmazania, poprawiając wydajność i efekty wizualne (szczególnie na konsolach).
Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz czasami tracił możliwość dokonywania wyborów przy pomocy kontrolera po wejściu do obozu.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik otrzymywał nieskończenie długą turę, jeśli gracz skorzystał z podglądu talii przy zagadkach.
Niewielkie poprawki lokalizacji.
Naprawiono wiele błędów związanych z trofeami PS4, osiągnięciami Xbox One oraz kontraktami z gry GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana.
Naprawiono błąd, który powodował, że Szary Goniec nieprawidłowo zliczał znalezione złote skrzynie.
Naprawiono błąd wprowadzający nieprawidłowe zasady specjalne do zagadki „Śnieżki”.
Naprawiono błąd, który powodował, że po wygranej Bitwie w Caedva Gaenvid gra zawieszała się na ekranie ładowania, jeśli przeciwnik odrzucił wszystkie karty.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi zawieszała się na początku Letnich
Porządków oraz Bitwy o Czerwoną Bindugę.
Poprawiono wprowadzające w błąd informacje z obozowego samouczka na temat podglądu i rekrutowania kart.
Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne ognia w rzędzie dalekiego zasięgu przeciwnika nie były widoczne w zagadce Porzucony posterunek.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że karty i dialogi Gascona i Reynarda pojawiały się podczas bitwy Oblężenie Tuzli, nawet jeśli gracz utracił którąś z tych postaci podczas zadania Bitwa o Czerwoną Bindugę.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że kontroler czasami nie działał na początku lub końcu bitwy skróconej.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi wieszała się zaraz po zniknięciu ekranu wymiany kart podczas Bitwy o Czerwoną Bindugę.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że ładowanie stanu gry z poziomu menu głównego czasami prowadziło do zawieszania się gry.

Czas czytania: 3 minut, 59 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Dirt Rally 2.0 ze zwiastunem premierowym

arrow-right
arrow-right

Brakujące DLC do Final Fantasy XV zostanie wydane... jako książka

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: