Księżycowe rozszerzenie z okazji piątej rocznicy trafia do Genshin Impact. Czy tytuł nadal potrafi przyciągnąć?
Mimo upływu lat Genshin nadal oferuje jeden z lepszych otwartych światów i potrafi porwać na długie godziny
Genshin Impact jako RPG akcji z w pełni otwartym światem, jest produkcją, która pozwoliła studiu MiHoyo wspiąć się na wyżyny swoich możliwości. Z całą pewnością pomógł w tym fakcie, przemyślany system gatha, opierający się na podobnej zasadzie co doskonale znane w branży skrzynki. Te rzecz jasna bywały płatne, co pozwalało twórcom zarówno gier darmowych jak i (niestety) w pełni płatnych pozyskać środki na dalsze wsparcie i rozwój produkcji.
Od premiery Genshin Impact minęło już pięć lat, gra nadal się trzyma, posiadając liczne grono aktywnych graczy na całym świecie. Choć poprzednie duże rozszerzenie regionu o nazwie Natlan, okazało się być, delikatnie mówiąc niezbyt udane, to wygląda na to, że twórcy odrobili lekcję i wyciągnęli wnioski.
Najnowszym rozszerzeniem do gry, zbieżnym z piątą rocznicą jest Song of the Welkin Moon, które wraz z wprowadzeniem nowego regionu Nod-Krai, zostało podzielone na kilka części. Już 10 Września pierwsza część nowości wylądowała w produkcji, oddając do dyspozycji kilka wysp najnowszego regionu, ściśle powiązanego z historią wątku głównego oraz księżycowej mocy.
Nie mogło także zabraknąć nowych postaci. Tym razem w ramach rozgrywania wątku głównego można zdobyć darmową 4-gwiazdkową postać Aino. Ponadto ciągu dalszej historii wprowadzono również 5-gwiazdkową użytkowniczkę żywiołu Dendro (który ostatnio był przez twórców trochę zapomniany) Laumę, doskonale sprawdzającą się w roli healera oraz wsparcia.
Druga część rozszerzenia wylądowała 22 Października, z dalszą kontynuacją wątku głównego oraz całkiem nowym, odrębnym trybem Miliastra Wonderland. Owy tryb zostanie z graczami już na stałe. Będzie on stale rozwijany wraz ze standardową przygodą. Czym właściwie jest Miliastra Wonderland?
Tę nowość można przyrównać do tego czym jest, chociażby Roblox. Mamy więc tutaj możliwość ogrywania przygotowanych przez twórców, poziomów czy trybów zabawy. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby stworzyć własny tryb i go opublikować, dając tym samym szansę na zagranie innym graczom. Całość została oparta o wszelkie dostępne w grze tekstury, assety czy mechaniki. W ramach edytora możemy dowolnie je dostosowywać, tworząc coś całkiem nowego lub znanego, ale w Genshinowej formule.
To samo tyczy się specjalnie przygotowanych manekinów. Te modele jako avatary graczy dla tej zabawy, możemy dowolnie spersonalizować. Aby zdobyć więcej elementów kosmetycznych, będziemy mogli zdobyć lub kupić specjalną walutę, aby tak jak ma to miejsce w standardowej grze, "wishować" celem zdobycia upragnionych elementów. Co ważne, nic nie stoi na przeszkodzie, aby z naszego manekina korzystać jak z każdej innej postaci w ramach klasycznej przygody w Genshin Impact.
Nie zapomniano także o wprowadzeniu kolejnej postaci, którą mogliśmy poznać podczas ogrywania wątku głównego w Nod-Krai. Tym razem możemy spróbować zdobyć Nefer, 5-gwiazdkową użytkowniczkę żywiołu Dendro, która cieszy się ogromną popularnością pośród fanów. Pomaga w tym zarówno projekt tej postaci jak i jej zdolności, dzięki którym może ona być najpotężniejszym DPS-em tego żywiołu.
Przypominamy, że Genshin Impact jest dostępny na konsolach PlayStation 5, Xbox Series S|X, PC, Android oraz iOS. W grę można także zagrać na PlayStation 4, ale jej wsparcie zakończy się 8 kwietnia 2026 roku. Produkcja oferuje pełny crossplay oraz funkcję cross-save na wszystkich dostępnych platformach. Jeżeli jeszcze nie daliście szansy temu tytułowi, zdecydowanie do tego zachęcamy!








Komentarze
Dodaj nowy komentarz: