Autor Wątek: Assassin's Creed: Brotherhood  (Przeczytany 26939 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #120 dnia: Września 19, 2011, 12:15:23 pm »
Skończyłem singla (fabuła), Kopernika i kończę Da Vinci.

Ubi powinno ją nazwać AC 2,5 bo gra jest niemal identyczna jak poprzednia część i zaczyna się tak, jak kolejny rozdział dwójki. Zakończenie AC:B niezbyt mi pasowało i jakoś mi tak serialem zaleciało (na początku jest nawet przypomnienie w stylu "w poprzednim odcinku...") - zamiast rozwiązać fabułę z wielkim pierdolnięciem, rozciągają i odwlekają to już na trzy części. Może pomysłu brakuje na stosowny finał?

Generalnie mam wrażenie, że przy produkcji AC2 ekipa odpowiedzialna za grę miała eksplozję pomysłów, najebali mnóstwo zawartości, szaleli z dodawaniem części "growej" (misje, ficzersy) i części "ideowej" (fabuła, opisy, zagadki Obiektu 13). Rozkręcili się tak bardzo, że ktoś z góry stwierdził, że jest tego tak wiele aż za wiele - rozbijmy to na dwa tytuły, więcej zarobimy. Dorobimy jakieś multi i pchniemy na rynek jako druga część dwójki (de facto trzecia w serii). Całość jest tak podobna i sprawia wrażenie powstawania w tym samym czasie.

Jest to bynajmniej zarzut z mojej strony - AC2 bardzo mi się podobała i tak samo jest z AC:B. Głównie z powodu fabuły, która jest dobra. Posiada ten czynnik tajemniczości, który chce się poznać i sprawnie operuje faktami i postaciami historycznymi. Dodaje to autentyczności i buduje klimat. Misji jest od zajebania, są zróżnicowane i mam wrażenie, że sporo trudniejsze (dla 100% synchronizacji). Dla kogoś, komu podobała się AC2 to zakup obowiązkowy - stara szkoła rozbudowanych gier singlowych opartych o fabułę.

Na koniec do zrobienia zostawiłem sobie najlepszą moim zdaniem rzecz z AC2, pokazującą wielki potencjał intelektualny ludzi stojących za tą serią do łączenia faktów historycznych z fikcją - zagadki Obiektu 13. Później multi.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #121 dnia: Września 19, 2011, 14:15:48 pm »
Później multi.

I właśnie przy Multi zobaczysz jak bardzo gra się zmieniła. Zrobić coś takiego w rok to osiągnięcie niesamowite. Najlepszy tryb MP tej generacji konsol chyba.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #122 dnia: Września 19, 2011, 14:39:23 pm »
Zbytnio się nie napalam, bo nie jara mnie multi z definicji (z wyjątkami) ale skoro jest takie unikalne to może się wciągnę. Po takim czasie od premiery i w związku z betą Revelations to pewnie już sami wymiatacze zostali na serwerach.

Wiadomość scalona: Września 20, 2011, 08:47:22 am
Wczoraj doszedłem do tego, że wiele z pozostałych ikonek na mapie to są kolejne misje poboczne (jak np. templariusze). Fcuk, ta gra jest ogromna (podchodzi pod RDR).
« Ostatnia zmiana: Września 20, 2011, 08:47:22 am wysłana przez prart »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #123 dnia: Października 05, 2011, 10:01:28 am »
Po ponad 40 godzinach w singlu (+DLC), siedzę już blisko 20 godzin w multi. Bardzo nietypowe, bardzo oryginalne, dopracowane i rozbudowane, inteligentne i przemyślane. Kapitalne! Przez AC:B kurzy mi się G27, bo to świetna i długa gra.
PS - po wczorajszej sesji, gdy wpadł sam nie wiem jak puchar z gatunku "okurwajapierodleniedozrobienia" (fuks), czuje zapach platyny&100%  :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #124 dnia: Października 05, 2011, 10:16:02 am »
PS - po wczorajszej sesji, gdy wpadł sam nie wiem jak puchar z gatunku "okurwajapierodleniedozrobienia" (fuks), czuje zapach platyny&100%  angel
Jaki pucharek, bo jestem ciekaw co to za rzeźnia?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #125 dnia: Października 05, 2011, 11:50:50 am »
PS - po wczorajszej sesji, gdy wpadł sam nie wiem jak puchar z gatunku "okurwajapierodleniedozrobienia" (fuks), czuje zapach platyny&100%  angel
Jaki pucharek, bo jestem ciekaw co to za rzeźnia?
Tam jest dwa takie to niemiłosierny fuks ;)
Cytuj
Strong Closer
Take the lead 10 seconds before the end of a session and go on to win (Multiplayer Only)
Cytuj
Fast Learner
Kill your target and escape your pursuer in less than 10 seconds (Multiplayer Only).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #126 dnia: Października 05, 2011, 12:27:47 pm »
Abstergo Employee of the Month.
Wczoraj właśnie fuksem wpadł Fast Learner i zaraz po nim, ding ding Abstergo Employee of the Month (Fast Learner wchodzi niejako w jego skład) - aż mnie zamurowało z wrażenia.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #127 dnia: Października 05, 2011, 19:41:16 pm »
Abstergo Employee of the Month.
Wczoraj właśnie fuksem wpadł Fast Learner i zaraz po nim, ding ding Abstergo Employee of the Month (Fast Learner wchodzi niejako w jego skład) - aż mnie zamurowało z wrażenia.

Największy problem z tym to Extreme Variety. Survivor można pofarmić na Assassination.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #128 dnia: Października 05, 2011, 19:45:18 pm »
Ktoś chętny na jakąś ustaweczke online ? :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #129 dnia: Października 06, 2011, 08:21:12 am »
Wczoraj trafiłem na zajebistą ekipę Holendrów, która kumała co i jak - nie zabijali byle szybciej (i tylko za 100 pkt), nie kradli zabójstw/stunów. Spokojnie, z ukrycia, z kilkoma premiami na raz kosiliśmy po 1000+ pkt za akcje. Tak się powinno grać w to multi. Trzeba skumać system punktacji i premii i możliwości jakie daje otoczenie i spokojnie to wykorzystywać. Niemal jak w singlu a nie jak w typowym multi - byle jak najszybciej kill. Wpadł też Role Model, więc pozostało mi tylko dobić do 50 lvl.
Multi jest wykonane perfekcyjnie z najnowszym patchem o numerze 2.x (podejrzewam, że na premierę nie było tak różowo) - szybkie, sprawne, bez błędów, świetnie wyglądające, płynne, zerowe lagi, minimalne loadingi. Wzorcowa robota.

Po platynie z wielką chęcią sprawdzę, ile mam nabite na liczniku czasu (single+multi). Spodziewam się olbrzymiej jak na tę generację wartości.

Wiadomość scalona: [time]Październik 06, 2011, 08:23:40 am[/time]
I właśnie przy Multi zobaczysz jak bardzo gra się zmieniła. Zrobić coś takiego w rok to osiągnięcie niesamowite. Najlepszy tryb MP tej generacji konsol chyba.
Jestem bliski zgodzenia się z tym stwierdzeniem.

Wiadomość scalona: Października 07, 2011, 07:48:46 am
45h  single + 20h multi. Każda z nich to czysta przyjemność, czekam na Revelations.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 07:48:46 am wysłana przez prart »

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Assassin's Creed: Brotherhood
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 05, 2011, 21:41:03 pm »
A ja skończyłem dziś. Za multi się nie brałem bo...czasu nie ma. Za dużo gier czeka na dysku/półkach, a ja za mechaniką AC nie przepadam. Powiedziałbym nawet, że gdyby nie nawał zadań, przestrzeń i fabuła nie ruszyłbym sagi właśnie ze względu na sterowanie.

Końcówka AC:B nie jest tak mocarna jak dwójki, a szczególnie zawiodło mnie The Truth gdzie
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

W AC:R zagram za jakieś dwa lata jak wyjdzie na PSS za psie pieniądze.