Ja rowniez pogralem troche wiecej i musze powiedziec, ze Shift 2 cholernie mi sie podoba. Z racji bonusow za lojalnosc szybko dobilem do 20 levelu i od razu wziolem sie za FIA GT3, tam sa dopiero emocje. Wyscigi nizszych klas to nic w porownaniu z tym co sie dzieje podczas wyscigow GT3, nawet nie chce myslec co bedzie podczas mistrzostw GT1. Dla mnie osobiscie jedyny sluszny widok na jakim powinno sie jezdzic w Shift to widok z kokpitu. Ta gra ma ten widok idealny i nawet czuc, ze pod ten widok wlasciwie wszystko bylo robione, nawet autka prowadzi sie o wiele lepiej w ten sposob. Spedzilem z Forza mase czasu, z GT5 moze troche mniej ale i tak nie malo i powiem wam, ze w obu tych grach brakuje tego czegos co ma Shift 2, zajebistosci. W Shift czuje, ze jestem kierowca wyscigowym, czuc zajebistosc tego sportu, sa emocje, jest adrenalina, walka do samego konca, w Forzie i GT5 wogole tego nie czuje, nie mowie ze tego nie ma, ja po prostu tego nie czuje. Jest sporo poprawek wzgledem jedynki i widac, ze seria sie rozwija, poprawiono model jazdy, dodano wyscigi noca i o zmierzchu, poprawiono troche wyglad samochodow i dzwiek, ktory naprawde daje rade. Kolejna rzecz jaka ma Shift a brakuje jej w innych grach traktujacych o motoryzacji to modyfikacje. Praktycznie kazdy samochod da sie przerobic na wyscigowy i kazdy z nich ma mozliwosc zalozenia wide body kit czy tez racing kit, to jest cos co powinno byc w kazdej grze wyscigowej, wiec za to leci kolejny plusik w strone Shift2. Nastepny plus dalbym za lokacje, raz, ze jest ich bardzo duzo a dwa, ze sa zajebiscie wybrane. Nocne wyscigi na SPA w klasie GT3 na dluga zostana w mojej pamieci. Na razie chyba tyle, jak pogram wiecej to cos jeszcze napisze. Jak dla mnie seria Shift zmierza w dobrym kierunku i mam nadzieje, ze bedzie kontynuowana i wydawana regularnie. Teraz dostalismy wyscigi nocne i licencje, mam nadzieje, ze w kolejnej czesci dojdzie wiecej licencji, zmienne warunki pogodowe no i rzeczy oczywiste jak wieksza ilosc tras i samochodow.