Autor Wątek: Dante's Inferno  (Przeczytany 37965 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpnia 15, 2010, 11:18:36 am »
Mam platynę i 98%, jeden braz mi został. Chyba będziemy go z prartem robić. Ale przy trialach dla jednego gracza nieźle się wpieniam, a do tego trzeba doliczyć częste crashe serwerów i mamy zwiększony poziom trudności zadania. :]

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpnia 15, 2010, 12:19:58 pm »
Ciężko było z podstawowym 100%  :roll: Właściwie może się nań skuszę. Raz już przeszedłem grę. Chyba tylko problemem odłamki mogą być....

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #282 dnia: Sierpnia 15, 2010, 12:20:50 pm »

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #283 dnia: Sierpnia 15, 2010, 12:23:25 pm »
Łatwo. Wszystkie puchary bardzo łatwo zrobić. Tak 3/10 bym dał. A ten ostatni może 7/10, może więcej - nie wiem jak trudność się ma do innych slasherów.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #284 dnia: Sierpnia 15, 2010, 12:24:41 pm »
Swoją drogą Ohtar, design Luci jest pierwszorzędny  :angel:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ekipa designerów zrobiła popisała się wprost wybornie przy tej grze - od lokacji, poprzez przeciwników, głównych bohaterach, na bossach kończąc.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #285 dnia: Sierpnia 15, 2010, 18:03:57 pm »
Mam platynę i 98%, jeden braz mi został. Chyba będziemy go z prartem robić. Ale przy trialach dla jednego gracza nieźle się wpieniam, a do tego trzeba doliczyć częste crashe serwerów i mamy zwiększony poziom trudności zadania. :]

A to nie jest tak, że po zainstalowaniu dlc trzeba zcalakować też dodatek by platyna była?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #286 dnia: Sierpnia 15, 2010, 18:15:59 pm »
Mam platynę i 98%, jeden braz mi został. Chyba będziemy go z prartem robić. Ale przy trialach dla jednego gracza nieźle się wpieniam, a do tego trzeba doliczyć częste crashe serwerów i mamy zwiększony poziom trudności zadania. :]

A to nie jest tak, że po zainstalowaniu dlc trzeba zcalakować też dodatek by platyna była?
Nie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #287 dnia: Sierpnia 17, 2010, 08:35:50 am »
Ohtar, zaczalem robic te triale z dodatku, najpierw singlowe zeby sie przygotowac na coopa.
nie wiem jak Ci idzie, ale ten pierwszy (chyba "a man with a rod" czy jakos tak) to jest uber masakra dla mnie. ludzie stekali jakie to sa trudne extreme challenges z batmana:aa, a poszli mi w try miga. tymczasem tutaj mam wrazenie, ze musialbym poswiecic od cholery czasu, zeby to zrobic. siedzialem przy tej pierwszej z 1,5h i nie skonczylem pierwszej fali. biorac pod uwage ile tych traili jest (pewnie pozostale sa latwiejsze), sklaniam sie do tego, zeby odpuscic sobie ta orke padem i sprzedac ta (slaba) gre w cholere.

Sylvan, platyna jest banalnie prosta, b-a-n-a-l-n-i-e.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #288 dnia: Sierpnia 17, 2010, 09:19:36 am »
Zrób najpierw treningowe (oznaczone są jako takie). Mi przy pierwszym podejściu do pierwszego triala całkiem nieźle poszło, padłem przy przedostatniej fali przedostatniej areny :) Sorry, że nie odpisałem, ale nie miałem jakoś nastroju na wkurwianie się :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #289 dnia: Sierpnia 17, 2010, 13:31:16 pm »
taki mialem plan, ale chyba brakuje mi zapalu, zeby meczyc sie ta gierka. zobacze po raczecie jak bede do tego podchodzil.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #290 dnia: Sierpnia 17, 2010, 19:44:47 pm »
Ohtar, zaczalem robic te triale z dodatku, najpierw singlowe zeby sie przygotowac na coopa.
nie wiem jak Ci idzie, ale ten pierwszy (chyba "a man with a rod" czy jakos tak) to jest uber masakra dla mnie. ludzie stekali jakie to sa trudne extreme challenges z batmana:aa, a poszli mi w try miga. tymczasem tutaj mam wrazenie, ze musialbym poswiecic od cholery czasu, zeby to zrobic. siedzialem przy tej pierwszej z 1,5h i nie skonczylem pierwszej fali. biorac pod uwage ile tych traili jest (pewnie pozostale sa latwiejsze), sklaniam sie do tego, zeby odpuscic sobie ta orke padem i sprzedac ta (slaba) gre w cholere.

Sylvan, platyna jest banalnie prosta, b-a-n-a-l-n-i-e.
Wierzę kolego. Oby nie było jednak, jak z Trine. Tak z ciekawości pytałem, ponieważ czytając ostatnie wypowiedzi okazało się, że kilka kamieni/odłamków jest w dość irytujących miejscach ulokowane.

W jaki sposób zaliczaliście zadanie, w którym osiem sekund należy w powietrzu się utrzymać Oo
Ja dochodziłem do sześciu po kilku próbach, zapewne dlatego, że odpowiednich ataków nie miałem rozwiniętych. Później wykorzystałem swoistego rodzaju błąd w grze -ale zalicza całość- mianowicie wykonałem rzut i wykorzystując odpowiedni timing, naciskałem tak "O", że postać blisko dziesięć sekund się utrzymywała na przeciwniku, tym samym nie dotykała bezpośrednio ziemi i gra to zaliczyła.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #291 dnia: Sierpnia 17, 2010, 21:49:11 pm »
Ja zrobiłem to legit. Wyrzucając przeciwnika w powietrze, łapiąc go w powietrzu i rzucając nim o ziemię.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #292 dnia: Sierpnia 17, 2010, 22:02:26 pm »
 :yes_anim: To również Ohtar jest dobry sposób. Tak przy okazji, przyrównałem głównego złego z filmu animowanego (polecam), jak i gry. Faktycznie, jest różnica- wiadomo w czym.
Co ciekawe, w filmie trup sieje się gęsto, brutalnych scen nie brak, Beatrycze świeci łonem, oraz piersią co rusz, ale Lucka już ocenzurowali. W grze już, jak wiadomo-nie.
Ostatni taki motyw to chyba w Manhunt występował....

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #293 dnia: Sierpnia 18, 2010, 08:01:19 am »
W jaki sposób zaliczaliście zadanie, w którym osiem sekund należy w powietrzu się utrzymać Oo
najprostszy sposob - wybic sie w gore (trzymac trojkat) i bedac w powietrzu nawalac najmocniejszy atak (tez chyba trojkat). zanim opadnie, zupelnie bezproblemowo nabija sie te sekundy.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 15, 2011, 08:02:03 am »
Calak na wyciągnięcie ręki.  :D Zostało mi jeszcze przejście Gate of Hell i będzie 1000GS. Gra bardzo fajna i klimatyczna, ale chyba wielu z Was już o tym wie. Chciałem natomiast zapytać, czy warto się zaopatrzyć w DLC? Dark Forest i Trial of St. Lucia czy coś takiego. Kosztuje to grosze, ale słyszałem, że Lucia wymaga co-opa, na a tutaj niestety nie mam z kim zagrać.

Jak to jest?

Ogur

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #295 dnia: Kwietnia 15, 2011, 09:24:49 am »
Calak na wyciągnięcie ręki.  :D Zostało mi jeszcze przejście Gate of Hell i będzie 1000GS. Gra bardzo fajna i klimatyczna, ale chyba wielu z Was już o tym wie. Chciałem natomiast zapytać, czy warto się zaopatrzyć w DLC? Dark Forest i Trial of St. Lucia czy coś takiego. Kosztuje to grosze, ale słyszałem, że Lucia wymaga co-opa, na a tutaj niestety nie mam z kim zagrać.

Jak to jest?

Dark forest nie kupuj, bo to strata pieniędzy. Trials of St. Lucia to zestaw challengów i edytor do ich tworzenia. Jest jeszcze dodatkowa postać, tytułowa Św. Wyzwania są zarówno sp, jak i coop, przy czym te drugie można grać także online. Coś jak LBP slasher :P

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #296 dnia: Kwietnia 15, 2011, 10:17:20 am »
Czyli podsumowując jeśli nie mam z kim grać w co-opa to i tak mogę sobie sprawić Trial of St. Lucia. Right?

Ogur

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #297 dnia: Kwietnia 15, 2011, 10:33:42 am »
Ta. Moim zdaniem warto.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #298 dnia: Sierpnia 10, 2011, 00:19:41 am »
Dzisiaj zacząłem grać i na początku dostałem ten sam strzał w ryj, co przy demie. Niemiły strzał. Brzydkie toto i jakieś dziwne. Twarz ukochanej tragiczna i na pewno bym po nią nie wskoczył do piekła. Cycki nawet ok.

Na szczęście pograłem trochę, doszedłem do pierwszego bossa pokonując go i muszę przyznać, że gra się całkiem przyjemnie. Olbrzymią robotę robią lokacje i ich klimat. Ciemno, brudno, ogień oraz nieustające wrzaski potępionych to elementy, które cały czas przypominają mi, że jestem w piekle. Design piekielnych pomiotów również niczego sobie, da się odczuć rękę panów z Visceral, chociażby po dzieciach z kosami zamiast dłoni (vide podobne niemowlaki w DS2). Ciekawy pomysł z wykończeniami przeciwników, których możemy 'cyknąć' na 2 sposoby. Fajnie też, że nie tylko jedna animacja towarzyszy danej czynności. Jest różnorodnie (podoba mi się punish pierwszych przeciwników z rogami i mieczem, jak Dante wybija ich w powietrze, wbija kosę, wtedy my wciskamy obie gałki w przeciwległe strony i nasz hero rozrywa bestię na dwa kawałki). Ataki krzyżem przywodzą na myśl Castlevanię, fajnie wyglądają oraz oddają moc tego symbolu.

System walki prosty/standardowy, blok, cios lekki, ciężki, czary oraz cross. Trochę przegięte uniki, dzięki którym odskakujemy od przeciwnika na kilometr. Nie podobają mi się modele i wygląd postaci. W ogóle. Beatrycze ujdzie, bo nie muszę jej ciągle oglądać, ale już słaba postać Dantego to porażka. Czuję się, jakby główną postać zrobili na odwal się. Kwadratowy tors, śmiesznie się porusza oraz trzaska uniki ja małpa. Czuję się jak grając w starsze Fify, gdzie zawodnicy robiąc jeden krok lecą nad ziemią co najmniej, jakby zrobili ich 5. Nie wiem, może to celowy zabieg jeżeli chodzi o głównego bohatera, by ukazać i podkreślić, że głównym bohaterem jest tu tak naprawdę piekło. Niestety pod względem charakteru i wyrazistości Dante nie dorównuje Kratosowi, Gabrielowi oraz swojemu imiennikowi z DMC (oczywiście moja opinia oparta na pierwszym levelu gry oraz początkowych wstawkach).

Mimo wszystko gra się interesująco. Niewidzialne ściany nie pozwalają nam wypaść w czeluści piekła, tak więc idzie się po sznurku. Po sznurku, który mimo wszystko wciąga i zachęca do odkrycia pozostałych 8 kręgów piekła.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #299 dnia: Sierpnia 10, 2011, 08:45:19 am »
Ostatnio zrzuciłem się na DI. Pierwszy raz ciorałem w to na Xie i było całkiem przyjemnie. Tyle że wtedy rozwijałem jasną stronę Dante'go. Jak już się zabiorę za piekło to rozwinę bohatera w stronę czerwonego koloru  :evil: . Rozumiem obojętność lub krytyczne uwagi innych graczy, ale ja bawiłem się świetnie...w piekle. Można podziwiać kreatury, potępionych wkomponowanych w "ściany"...w piekle. Bossowie również zostali fajnie zaprojektowani. W końcu mają zostawiać wrażenie po walce, która ma miejsce...w piekle.

Piekło - wyobrażam sobie takie miejsce zupełnie inaczej. To co mamy zostało rozprowadzone wśród ciemnoty w średniowieczu i wcześniej dlatego w Boskiej Komedii Alighieri stworzył niepowtarzalny obraz czeluści piekła oraz podróży głównego bohatera. Podróży, która wyjaśnia krok po kroku przemianę jakiej został poddany Dante...w piekle. Kuźwa, wędrujemy przez morze cierpienia, wiecznej mordęgi, krzyków i agonii emocjonalnej. Warto zagrać. Warto dać grze szansę. Ja wiem, że Dante nie wygląda jak madafaka, ale w duszy jest...zresztą samemu należy się przekonać bo im dalej się maszeruje tym lepiej...w piekle?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #300 dnia: Sierpnia 10, 2011, 09:03:31 am »
@Ryo
zanim dotrzesz do końca to będziesz miał już dość tej gry - tak coś czuję. Gra to typowy średniak, przejść i zapomnieć. Trzeba się było za tego Batmana wziąć (przed RDR), sporo lepszy szpil.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #301 dnia: Sierpnia 10, 2011, 09:18:44 am »
@Ryo
zanim dotrzesz do końca to będziesz miał już dość tej gry - tak coś czuję. Gra to typowy średniak, przejść i zapomnieć. Trzeba się było za tego Batmana wziąć (przed RDR), sporo lepszy szpil.
Wkurzało mnie, że już tyle leży na półce wersja Death Edition wyrwana kiedyś w promocji. Nie ukrywam, że gram też, by odbębnić swoje. Postanowiłem ją cyknąć na szybko na początek, by potem delektować się już Batmanem oraz RDR.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #302 dnia: Sierpnia 11, 2011, 22:45:30 pm »
Dopiero pod koniec drugiego kręgu kapnąłem się, ze z Virgilem można pogadać dwa razy i wtedy znika. Dostałem też Relic od niego. Szkoda, bo przez to ominąłem wszystkie 'drugie rozmowy' w pierwszym kręgu. Z ciekawości, by zaliczyć Trophy z nim związane - The Guide czy jakoś tak, muszę właśnie z nim pogadać dwa razy, by znikł, czy raz wystarczy? Kolejne pytanie - rozumiem, że jak przejdę grę to potem będę mógł ruszyć do kolejnego podejścia zatrzymując to, co wymaksowałem w pierwszym podejściu (upgrade holy path, relics itp) ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #303 dnia: Sierpnia 12, 2011, 08:10:58 am »
Żeby dostać tego Puchara, musisz z nim właśnie gadać, dopóki nie zniknie. Sam się zorientowałem mniej więcej w tym samym momencie co Ty. :P
Z tymi wymaksowanymi bajerami, to CHYBA tak, choć musiałbym sprawdzić u siebie. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #304 dnia: Sierpnia 12, 2011, 08:58:58 am »
Żeby dostać tego Puchara, musisz z nim właśnie gadać, dopóki nie zniknie. Sam się zorientowałem mniej więcej w tym samym momencie co Ty. :P
Z tymi wymaksowanymi bajerami, to CHYBA tak, choć musiałbym sprawdzić u siebie. ;)
Ok, dzięks ;]

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #305 dnia: Sierpnia 12, 2011, 10:29:19 am »
Możesz grać na wyższym poziomie mając wszystko z poprzedniego playthrough.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #306 dnia: Sierpnia 14, 2011, 23:39:29 pm »
Żeby dostać tego Puchara, musisz z nim właśnie gadać, dopóki nie zniknie.
Właśnie skończyłem i dostałem tego puchara. Czyli wystarczy raz pogadać.

O dziwo im dalej w grę tym lepiej. Piekło pokazało lekko pazur. Naprawdę lokacje wykonano z pomysłem. Jeżeli chodzi o postać Dantego to nawet ciekawie się rozwija zdolności (na razie tylko holy wymaksowałem). Zabrakło mi jednego kamienia Beatrice (domyślam się gdzie ominąłem; tak samo monetę Judasza). Grało się przyjemnie, odstresowanie od innych szpili. Wprawdzie nie jest to jakaś wybitna produkcja, ale mimo wszystko czułem fun podczas walki oraz odkrywania kolejnych kręgów piekła. Może kiedyś pokuszę się nawet o platynę.

Obczaję jeszcze film animowany. Trailer z bonus content zachęcił mnie do obejrzenia.

Propsy dla Visceral za Death Edition. Fajna okładka a'la 3D oraz wnętrze pudełka, rozkładane i prezentujące wszystkie kręgi. Dodatkowo skin Issac'a, soundtrack, kilka filmików oraz digital novel.

Aha, chyba doznałem rozdziewiczenia, ponieważ nie pamiętam, bym w jakiejkolwiek innej grze zaobserwował pindola. Thx Visceral.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2011, 01:39:18 am wysłana przez Ryo »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #307 dnia: Sierpnia 14, 2011, 23:46:21 pm »
Żeby dostać tego Puchara, musisz z nim właśnie gadać, dopóki nie zniknie.
Właśnie skończyłem i dostałem tego puchara. Czyli wystarczy raz pogadać.

O dziwo im dalej w grę tym lepiej. Piekło pokazało lekko pazur. Naprawdę lokacje wykonano z pomysłem. Jeżeli chodzi o postać Dantego to nawet ciekawie się rozwija zdolności (na razie tylko unholy wymaksowałem). Zabrakło mi jednego kamienia Beatrice (domyślam się gdzie ominąłem; tak samo monetę Judasza). Grało się przyjemnie, odstresowanie od innych szpili. Wprawdzie nie jest to jakaś wybitna produkcja, ale mimo wszystko czułem fun podczas walki oraz odkrywania kolejnych kręgów piekła. Może kiedyś pokuszę się nawet o platynę.

Obczaję jeszcze film animowany. Trailer z bonus content zachęcił mnie do obejrzenia.

Propsy dla Visceral za Death Edition. Fajna okładka a'la 3D oraz wnętrze pudełka, rozkładane i prezentujące wszystkie kręgi. Dodatkowo skin Issac'a, soundtrack, kilka filmików oraz digital novel.

Aha, chyba doznałem rozdziewiczenia, ponieważ nie pamiętam, bym w jakiejkolwiek innej grze zaobserwował pindola. Thx Visceral.
Jeden sobie dyndał w GTA IV The Lost and Damned

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #308 dnia: Sierpnia 14, 2011, 23:47:58 pm »
Jeden sobie dyndał w GTA IV The Lost and Damned
A prawda. Ale jego nie widziałem 'na żywo' więc się nie liczy.

Ogur

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #309 dnia: Sierpnia 15, 2011, 00:08:27 am »
Jeden sobie dyndał w GTA IV The Lost and Damned
A prawda. Ale jego nie widziałem 'na żywo' więc się nie liczy.

Hitman 2 także.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #310 dnia: Sierpnia 15, 2011, 00:18:58 am »
Obadałem filmik na YT z coinami i stwierdzam, że miałem wszystkie. Tak więc prawdopodobnie po śmierci się gdzieś nie wróciłem po monetę :/

jackson353

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-08-2011
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #311 dnia: Sierpnia 15, 2011, 12:02:13 pm »
In Dante's Inferno, battle through the 9 circles of Hell facing fierce and hideous monsters, your own sins, and a dark past of unforgivable war crimes.



Computer Store
Online Computer Store

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #312 dnia: Sierpnia 15, 2011, 12:04:31 pm »
 :lol: