Autor Wątek: Dragon Ball Z: Burst Limit  (Przeczytany 14740 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 03, 2008, 11:51:13 am »
Martwie się o tą grę,otoczenie jest niezniszczalne a najbardziej martwia mnie speciale,jak do tej pory nie widzialem cos na wzor dragon rusha,a te speciale co sa w grze to takie zwykle popierdolki oby ta gra byla bardziej efektowna :)

Trufs

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 11-11-2006
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 0
  • W N C !!!
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 03, 2008, 22:04:08 pm »
No szkoda ze otoczenie nie bedzie zniszczalne... tego brakuje w grach db by wiekszosc otoczenia dalo sie rozpie... tak jak w show, jak pod koniec walki freeza vs goku na namek ;)

Mimo wszystko te screeny napawaja mnie optymizmem, szczegolnie fajnie prezentuja sie te:









Supersonic

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 04, 2008, 19:06:53 pm »
Mnie nie napawają bo widziałem gameplay (ponad 11 minut) i walka jest tak ślamazarna (o niebo lepiej jest w Budokai Tenkaichi 3) przez to mało efektowna i traci sens   :(

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 05, 2008, 09:51:02 am »
Famitsu reveals DBZ: Burst Limit release date
http://akayuki.com/2008/03/05/famitsu-reveals-dbz-burst-limit-release-date/

Cytuj
This week’s issue of Famitsu has revealed the real release date of Dragon Ball Z: Burst Limit on the PlayStation3 and Xbox360 in Japan: June 5, 2008. Still no word on a North American or European release date.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 05, 2008, 23:37:17 pm »
Mnie nie napawają bo widziałem gameplay (ponad 11 minut) i walka jest tak ślamazarna (o niebo lepiej jest w Budokai Tenkaichi 3) przez to mało efektowna i traci sens   :(

Tego można było się spodziewać grałes w Budokai 3 ? Tam tempo było podobne,tenkaichi troche przyspieszyło ale nie podchodzi mi ta seria słaby split(kamera :/,w takich grach dobry split to podstawa) i mało ciosów(przynajmniej dla mnie podlatujesz [],[],[] przytrzymujesz [] gosciu odlatuje wciskasz /\ i całe kombo można jeszcze dołożyć od czasu do czasu specjał)

Tango

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 24, 2008, 02:18:23 am »

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 11, 2008, 13:53:05 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 23, 2008, 19:37:47 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 23, 2008, 19:44:03 pm »
chyba przytule tą gre, zapowiada sie ciekawie no i fanem DB jestem

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 16, 2008, 14:06:38 pm »
wlasnie skonczylem grac w demo  musze przyznac ze jest bardzo dobrze.Dynamika gry jest naprawde duza i po nauczeniu sie ciosow odchodza niesamowite akcje.Do plusow napewno mozna doliczyc zacną  grafike(animacja postaci jest cudowna).

w Demie mozemy powalczyc Songiem i Jamsza.Fajnie zrobili ze ta sama walke mozemy stoczyc na pare sposobow.Walczac z Radimem moze np. wyskoczyc piccolo i nas wspomoc swoja osoba.

no i to by bylo na tyle po zapoznaniu sie z demem...

Diuk

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #50 dnia: Maja 16, 2008, 14:09:00 pm »
Jestem totalnie zachwycony tą pozycją. Dla mnie must have  :shock:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #51 dnia: Maja 17, 2008, 13:38:05 pm »
A dla mnie totalna porazka ;\ Mimo, ze grafika bardzo ladna, a postacie genialnie zrobione, to niepodoba mi sie nieniszczalne srodowisko ;\, ale to grafika, mozna by bylo to przelknac. Gdyby nie fakt, ze gameplay jest nudny, latwy i chaotyczny.
Postaci maja bardz malo ciosow i kombosow, sama rozgrywka w story mode ma za duzo cut scenek, plus by zdobyc dobra ocene, trzeba wykonac denne objectives, zreszta do tej pory nie wiem co trzeba zrobic by oblokowac wyzsze poziomy trudnosci.
Sterowanie tez jakies takie sobie, nie - zdecydowanie nie jest to gra, o ktorej marzylem ;\
Chyba nigdy sie nie doczekam na DB w stylu Shenmue z bardzo rozbudowanym systemem bitewnym i mozliwoscia eksploracji planet, treningow itd, eh czemu tylko Bandai musi miec licencje na ta gre? ;\ Moze jakies inne studio by zrobilo cos porzadnego, do tego gameplay'owo zgodnego z fabula [np brak mozliwosci podbijania KI przez innych sayan niz Goku, a potem Vegeta]

Ps. Czy wczesniejsze Budokai'e tez byly tak denne? Czy bandai nie umie przeskoczyc swojej produkcji z PSX przez tyle lat? [chociaz w tamtym DB w 3D ciekawie sie comba robilo :P, ale gra byla tak samo denna] To juz w Mugena ciekawiej sie gralo...

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #52 dnia: Maja 17, 2008, 13:58:05 pm »
Z tego co widzialem na filmikach to oni to zrobili na wzor tego dragona z psp bo wyrzucili dragon rushe i inne fajne akcje :/ Budokai 3 byl podobny ale tempo walk bylo o wiele wolniejsze,a na onlinecenter sa achivementy i jest jeden zeby chyba zniszczyc cala planete.Każda postac ma miec gdzies okolo 3 specjali ale na filmikach za bardzo tego nie widac :/ Songo tylko Kame i ewentualnie Genki a inni to nie wiem.Ja dopiero sprawdze jak bedzie dostepne dla silverow.Sa i zachwyty i rozczarowania ciekawe jaka bedzie pelna wersja :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #53 dnia: Maja 17, 2008, 14:12:53 pm »
Ja jeszcze nie obcziłem systemu ciosów itp, ale pewnie z czasem zrozumiem. Ot taka przyjemna naparzanka.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 17, 2008, 18:25:13 pm »
Mnie się gra podoba, choć w demie były początkowe walki. Po okazyjnej cenie napewno kupie pełną wersje, planuje kupić tekkena:DR z online to porównam czy warto przyoszczędzieć grosza na DB czy 30 zł na Tekkena to nie za dużo :cool:.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 25, 2008, 19:22:59 pm »
Dragon Ball Z: Burst Limit crew revealed
http://www.psu.com/Dragon-Ball-Z--Burst-Limit-crew-revealed-News--a0003774-p0.php

Cytuj
   1.  Android #16
   2. Android #17
   3. Android #18
   4. Bardock
   5. Broly (Legendary Super Saiyan transformation)
   6. Captain Ginyu
   7. Cell (up to Perfect transformation)
   8. Frieza (up to 100% Final Form transformation)
   9. Goku (up to Super Saiyan transformation)
  10. Kid Gohan
  11. Krillin
  12. Nappa
  13. Piccolo (up to the Fusion with Nail)
  14. Raditz
  15. Recoome
  16. Saibamen
  17. Teen Gohan (up to Super Saiyan 2 transformation)
  18. Tien
  19. Trunks (up to Super Trunks transformation)
  20. Vegeta (up to Super Vegeta transformation)
  21. Yamcha

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 25, 2008, 22:18:29 pm »
Trochę mało  :x
No ale i tak mordoklepka będzie zaje*ista!!

GenzoChan

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-01-2005
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 25, 2008, 22:40:42 pm »
Demo zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Myślałem, że będzie to gniot pokroju Budokai Tenkaichi, a tu proszę ;) Ciekawe jak z długością gry, bo system walki jest na prawdę dobry.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #58 dnia: Maja 26, 2008, 18:05:26 pm »
Gdzie Herkules?! :-o :-o :-x :-x
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 26, 2008, 20:42:17 pm »
Ja wiem, myślę że to jedna z tych gier, która się podoba ale nikt jej nie kupi.

Tarniak

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 26, 2008, 21:15:46 pm »
Ja wiem, myślę że to jedna z tych gier, która się podoba ale nikt jej nie kupi.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 28, 2008, 00:20:00 am »
Gierka jest przednia,coś jak Budokai 3 tylko o wiele wiele bardziej dynamiczne :D Szkoda że będzie tak mało postaci i mam nadzieje że dojdą jakieś speciale.Bo jak narazie to songo ma tylko Kamehameha tylko że w 2 wersjach ale to troche mało.No i szkoda że tylko do Cell saga jest :/ Troche mało kombosow ale da się robić z tego co jest naprawde fajne akcje :D Do tego łatwiejsze do wykonania teleportacje no i mamy pojedynki dynamiczne jak w anime :D

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 06, 2008, 17:03:35 pm »
Demo zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Myślałem, że będzie to gniot pokroju Budokai Tenkaichi, a tu proszę ;) Ciekawe jak z długością gry, bo system walki jest na prawdę dobry.
No właśnie i z poziomem trudności bo w demku na normal to nuda...

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 06, 2008, 20:49:24 pm »
Czy w demku jest tryb on-line ?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 06, 2008, 20:53:21 pm »
Czy w demku jest tryb on-line ?
Nie

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 10, 2008, 19:59:12 pm »
GamePro Review: Dragon Ball Z Burst Limit (PS3)
http://www.gamepro.com/sony/ps3/games/reviews/191048.shtml
http://www.n4g.com/ps3/News-155812.aspx

Cytuj
The first thing anyone's bound to notice about Burst Limit is its astounding visuals-it is, without a doubt, the best looking title in the long-running Dragon Ball game franchise. The developers put in tons of subtle details like realistic hair and clothing and the characters look as if they were torn straight from the animated show. The cel-shaded visual style really pops off the screen and the in-game cut-scenes are fantastic.

The game retreads the by now familiar storyline from the Saiyan Saga through the Cell Saga but you get a ton of conflicts to battle your way through. The actual fighting mechanics in Burst Limit aren't incredibly deep, but they definitely work well with the source material. Many brawls will descend straight into button-mashing territory but the game's control scheme has a nice element of complexity and depth to it.

Graphics: 4.75
Sound: 4.5
Control: 4.0
Overall: 4.25 / 5

PROS: Amazing graphics, Japanese and English voices, great adaptation of the animated show
CONS: Limited amount of stages, button-mashing brawls, on the short side

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 15, 2008, 11:16:38 am »
Pogralem troche dzisiaj (przeszedlem gre heheheh) i jestem zachwycony, duzo lepszy niz wszystkie poprzednie Dragon Ball'e razem wziete, a grafika jest przecudowna, normalnie mogli by zrobic cale anime od nowa z takim wygladem :D Jest troche malo aren do walki ale mozna to przebolec, natomiast dobor postaci jest wysmienity, moze brakuje troche Herkulesa i Genijalnego Zolwia ale te co sa w zupelnosci wystaczaja :) No i cieszy takze Japonskie audio ;)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 15, 2008, 14:13:11 pm »
A jest jakaś destrukcja otoczenia ?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 15, 2008, 14:15:24 pm »
Nie ma

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 15, 2008, 20:40:00 pm »
Nie da sie nic rozwalac, ale w sumie to nie przeszkadza bo walka i tak jest piekielnie szybka i dynamiczna, szczegolnie na wyzszych poziomach trudnosci. Wogole pojedynki sa moim zdaniem swietnie zrealizowane, wlacznie z tymi drama pieces, przerywnikami i tymi wszystkimi wstawkami, ma sie wrazenie jakby sie ogladalo anime i chyba o to chodzilo :)

nakimushi

  • Gość
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 15, 2008, 20:47:50 pm »
a co sie robi w tej grze ?  :P  tylko walczy czy jest jakies chodzenie i zwiedzanie ?

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 15, 2008, 20:51:38 pm »
z tego co wiem to tylko walczy.Poprostu bijatyka w uniwersum anime. Niedosyt pozostawia jednak brak destrukcji otoczenia no i niszczenia ciuchów. Było już to w Tenkaichi na ps2.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 15, 2008, 20:55:31 pm »
Ta, tu nie ma zadnej eksploracji, po prostu sledzisz bieg wydarzen, ktore kieruja cie od jednej walki do nastepnej, typowy vs. Z tym niedosytem to nie jest az tak zle, mnie tam nie brakuje ani destrukcji otoczenia ani niszczenia ciuchow, fakt mogli to dodac, nawet chcieli (z tego co mowia sami producenci podczas wywiadow), ale w ostatniej chwili zrezygnowali. Jak to mowia, nie chcieli odciagac uwagi gracza od przeciwnika :)

Trufs

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 11-11-2006
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 0
  • W N C !!!
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 15, 2008, 20:57:04 pm »
Bylo, ale teraz nie ma, ja bym wolal zeby bylo ale devi jednak nie :D Wypowiadali sie ze chcieli zeby to byla czysta naparzanka i zeby nie wchodzilo w gre otoczone... no coz trudno sie mowi :P

nakimushi: chyba nie, ale jest fabula z filmikami + 'what if'  :P No i walki z 'drama pieces' czyli wstawkami filmikowymi ktore ci pomagaja np - piccolo uderza radima podczas walki goku i piccolo vs radim (choc w grze jest tylko radim vs goku :P)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 15, 2008, 21:00:08 pm »
Hehhehe nie do konca tak Trufs, najpierw jest Radim vs Goku (spojrzenie na walke ze straony Goku), potem jest Radim vs Picolo (spojrzenie na walke ze strony piccolo), a pozniej to wszystko tak sie konczy jakby obaj z nim walczyli :) a czym dalej w grze tym wiecej wariacji jest, na przyklad te pojedynki, ktore maja byc przegrane przez naszych bohaterow gramy jako osoba ktora wygrala dany pojedynek w anime. Fajnie im to wyszlo, w kazdym badz razie mnie sie podoba :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2008, 21:04:02 pm wysłana przez _ReD_ »

Trufs

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 11-11-2006
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 0
  • W N C !!!
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 15, 2008, 21:12:09 pm »
Aha dzieki za info, sugerowalem sie tym co bylo w demie, czyli Goku wygral i odrazu filmik zabicia Radima i myslalem ze tak samo wyglada w grze :D

GenzoChan

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 26-01-2005
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #76 dnia: Lipca 01, 2008, 00:12:25 am »
Dzisiaj dostałem pełną wersje gry i muszę powiedzieć że zawiodłem się. Pograłem jakieś 2 godzinki i kończę sagę z Friezą. Gra jest bardzo krótka :/ Minusem jest również to, że jest to gra wyłącznie dla fanów. Nie ma nic wyjaśnione po co się walczy, gdzie teraz się jest ani nic :/ Tylko rozmówki przed walką typu "Jestem potężniejszy od Ciebie", bądź "Giń !". Jak ktoś chce kupić niech poczeka aż gra będzie chodziła za mniej niż 100zł bo kupowanie jej teraz za 170zł w ogóle się nie opłaca. Budokai 3 nadal pozostaje najlepszą bijatyką w uniwersum Dragon Ball.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #77 dnia: Lipca 01, 2008, 00:22:58 am »
Niestety pod względem grywalności BL, nie dorasta do pięt DB z PS2.


Fajna muzyczka w intrze  :cool:


DARN IT ! :x

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #78 dnia: Lipca 01, 2008, 09:51:31 am »
Gierka jest wybitnie słaba, a oceny zgarnia wyjątkowo wysokie  :???:

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Dragon Ball Z: Burst Limit
« Odpowiedź #79 dnia: Lipca 01, 2008, 15:17:52 pm »
Jak ktoś chce kupić niech poczeka aż gra będzie chodziła za mniej niż 100zł bo kupowanie jej teraz za 170zł w ogóle się nie opłaca.
Tyle to wiedziałem bez kupowania ;]