Nie wiem, ale jesli wy mowicie o tym filmiku
ze render i smiesznie wyglada, jak Ridge Racer, to nie wiem czy ogladaliscie konferencje, gdzie koles powiedzial ze calosc zostala zrobiona w edytorze video jaki bedzie miala Forza 3. Takie rzeczy to robili juz kolesie w Forzie 2, ba nawet lepsze filmiki krecili. Ja uwazam ze to wszystko jest na silniku z gry, owszem jest tam kilka malych renderowanych wstawek, ale wiekszosc biega na silniku z gry.
@Unlimited
@ Piter_neo oglądałeś konferencje i inni mu podobni(MarcePan)..z tego co mówicie i po tym co pokazujecie to mam wrażenie że NIE.
@ _rEd_
Dokładnie o tym mówili, więc nie wiem gdzie ten render..to było wszystko pokazywane na silniku z gry
Ale wy jestescie latwowierni... Zobaczcie sobie dokladnie ten trailer i trailer z Replayi [http://www.gamersyde.com/leech_11167_en.html]. Przeciez roznica jest kolosolna. Inne AA, inne oswietlenie, samochody maja pelny ray-tracing [chodzi o odbicia], tzn, ze nie dosc, ze odbija swietnie otoczenie to jeszcze odbijaja mijajace je samochody [zobaczcie potem sobie na odbicia w wersji 'replay'], model kierowcy jest inny, modele samochodow tez sa z 2 razy lepsze, dym jest kompletnie inny, kepki trawy rzucaja wlasne cienie, a Wy mowicie, ze to jest na silniku gry. To jest render, tylko zrobiony tak by wygladalo, ze moglby to byc gameplay/replay.
BTW z czysto technicznych aspektow wydaje mi sie, ze Forza moze nie miec selfshadowingu wnetrza samochodu, ale ciezko to narazie stwierdzic na bazie tak malej ilosci materialow.