Autor Wątek: Forza Motorsport 3  (Przeczytany 251323 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #320 dnia: Czerwca 05, 2009, 21:56:50 pm »
Nie no, spójrzmy prawdzie w oczy, marne szanse, że to będzie tak wyglądało w trakcie jazdy. Podobna podnieta była podczas premiery dwójki, gdy powypuszczali obłędne shoty, a kupa wyszła w praniu. Stawiam flaszke, że to nieźle podrasowane Photo Mode (zresztą na pierwszy rzut oka, już to widać)

tym bardziej ze aliasing w oczy sie rzuca :):)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 22:00:00 pm wysłana przez phenix »

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #321 dnia: Czerwca 05, 2009, 22:23:06 pm »
Ok mogę przyjąć zakład(wysyłamy kurierem jak coś) ;)
MI się ten screen podoba:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #322 dnia: Czerwca 05, 2009, 23:47:40 pm »
Imo GT5 będzie miało lepszą grafikę (poza otoczeniem), ale w Forze będzie się lepiej grać.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #323 dnia: Czerwca 05, 2009, 23:54:25 pm »
Cytat: POK
ale w Forze będzie się lepiej grać.

No co do tego, to nie mam watpliwosci, w drugiej czesci IMO strasznie brakowalo dynamiki, a po pierwszych filmikach z Forzy 3 widac ze ten element poprawiono, i teraz wyscigi staly sie szybsze i bardziej dynamiczne.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #324 dnia: Czerwca 06, 2009, 08:27:50 am »
Co do lepszej grywalności to jasne że tak, dynamika poszła do góry, no i doszły dachowania. Także trzeba będzie uważać na wybojach i przy ścinaniu tarki ;)

http://forzamotorsport.net/en-us/Audi_AXF_24.aspx
Świetny news dla hardcorowców :)

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #325 dnia: Czerwca 06, 2009, 08:54:53 am »
Na oficjalnej stronie jest info, ze bedzie wersja kolekcjonerska, jest jakies info co bedzie zawierac??

Pricing: $59.99 U.S. (ERP), $79.99 U.S. for Limited Collector?s Edition


Obejrzalem kilka recenzji fanateca na YT i co mowia wszyscy to to, ze FF na Fanatec'u nie ma sobie rownych, miecie G25 i cala konkurencje. A wykonanie sprawia wrazenie prawdziwej kierownicy.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 06, 2009, 09:32:37 am wysłana przez phenix »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #326 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:30:43 pm »
Cytuj
Na oficjalnej stronie jest info, ze bedzie wersja kolekcjonerska, jest jakies info co bedzie zawierac??

Pricing: $59.99 U.S. (ERP), $79.99 U.S. for Limited Collector?s Edition
Pewnie będzie podobna do tej z jedynki i oprócz materiałów o grze itp, będzie miała parę dodatkowych wozów.

Wracając do grafiki, to skok względem dwójki jest spory i podobne narzekanie chyba się już nie powtórzy :)

Ps. Strasznie bym już sobie zagrał! Liczę, że premiera faktycznie będzie w okolicach października i nie przesuną jej na następny rok, bo wtedy porządnie się wkur*** :mad:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #327 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:51:19 pm »
Wracając do grafiki, to skok względem dwójki jest spory i podobne narzekanie chyba się już nie powtórzy :)
Przyzmam, że grafika się poprawiła, ale nie mówię hop. Ja chcę zobaczyć, filmiki direct-feed, screeny bezpośrednio z gry, a nie preparowane, chce zobaczyc inne trasy.

Tak czy siak grafika jest lepsza, pytynie tylko jak bardzo.


Jak ostatnio włączyłem FOrze 2 to się przeraziłem- gra ma bardzo przeciętną grafikę i w rozdzielczości SD Gran Turismo 4 wygląda zdecydowanie lepiej.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #328 dnia: Czerwca 06, 2009, 12:53:30 pm »
Wg. mnie będzie albo na października albo na święta :)
Też już bym chętnie pograł i przejechał się z kamery wnętrza w Hondzie NSX(tej starszej wersji z początku lat 90) czy Skylinie(też tej starszej wersji) :D
: Czerwiec 06, 2009, 11:51:34 am
Wracając do grafiki, to skok względem dwójki jest spory i podobne narzekanie chyba się już nie powtórzy :)
Przyzmam, że grafika się poprawiła, ale nie mówię hop. Ja chcę zobaczyć, filmiki direct-feed, screeny bezpośrednio z gry, a nie preparowane, chce zobaczyc inne trasy.

Tak czy siak grafika jest lepsza, pytynie tylko jak bardzo.


Jak ostatnio włączyłem FOrze 2 to się przeraziłem- gra ma bardzo przeciętną grafikę i w rozdzielczości SD Gran Turismo 4 wygląda zdecydowanie lepiej.
Coś za coś..zniszczenia visualne i mechaniczne + AI + lepsza fizyka. Niemniej Forza dawała więcej fun'u z gry :) Teraz otrzymamy to wszystko w next genowej oprawie + poprawki + widok z wnętrza kabiny=dla mnie obowiązkowy zakup :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #329 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:05:41 pm »
Mi tam grafika w F2 swego czasu się podobała :) O ile jednak dobrze pamiętam, to F2 była robiona jeszcze na pierwszego Xa i dlatego mogła mieć słabszą grafikę.

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #330 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:23:39 pm »
Cytuj
filmiki direct-feed,
Nie jest to co prawda direct-feed, ale niespreparowany gameplay już mamy:

http://gamersyde.com/news_7975_en.html

svonston

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #331 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:27:35 pm »
Ani to ładne, ani to symulacja, ani toto kolizji nie ma fajnych...

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #332 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:30:11 pm »
Ani to ładne, ani to symulacja, ani toto kolizji nie ma fajnych...
Mnie póki co bardzo podoba się zwiększenie dynamiki, widok z kokpitu i świetne poczucie prędkości. Gościu gra raczej na bank z włączonymi wszystkimi systemami, ewentualnie w jakimś trybie dla nowicjuszy. A jeśli nie, to taki mocny krok w tył względem F2...

Cieszy mnie, że grę zapowiedziano i narobiono sporo szumu, bo może to wymusi na Polyphony przyspieszenie prac.

svonston

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #333 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:34:14 pm »
Dla mnie zarówno Forza, jak i Forza 2 były świetnymi grami, ale chcę wreszcie prawdziwą symulację na konsolach, bo jak na razie, to zostaje mi granie w poczciwego Live for Speed na PC.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #334 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:34:47 pm »
Ani to ładne, ani to symulacja, ani toto kolizji nie ma fajnych...
Ten gameplay jak puścisz w rozdziałce HD to zobaczysz że koleś jedzie na wł. ułatwiaczach(kontrola trakcji, stablilizacja pojazdu i wł. ABS), do tego na bank nie ma wł. mechanicznych zniszczeń(szef teamu Turn10 mówił w wywiadzie że 1 dachowanie może równać się nie pojechaniem dalej).

Tarniak

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #335 dnia: Czerwca 06, 2009, 13:37:18 pm »
Ja tam również lubię Forzę, w szczególności jedynkę, której nie miałem serca sprzedać, ale FM2 była konkurencją bardziej dla GT4 niźli GT5:P. Czekam na trójkę i liczę na 'real driving simulator', chociaż w obecnym stadium, co podtrzymuję, nie przekonuje mnie tak jak GT5P.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #336 dnia: Czerwca 06, 2009, 22:52:21 pm »
Wygląda konkretnie, zapowiada się świetnie. Ciekaw jestem, co z tego wyjdzie, bo po konferencji to zdecydowanie jedna z gier dla której warto kupić X360. Niemniej Gran Turismo też bardziej mnie do Siebie przekonuje (chociaż grając w Forze 2 bawiłem się znakomicie ^^).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #337 dnia: Czerwca 09, 2009, 23:07:02 pm »
Te skriny chyba nie były zamieszczane:










Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #338 dnia: Czerwca 09, 2009, 23:15:56 pm »
Pod względem grafiki gra prezentuje się rewelacyjnie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #339 dnia: Czerwca 10, 2009, 11:39:42 am »
Ja dodam teraz coś z oficjalnego forum Forza3, myślę że jest to dość interesujące info, zachęcam też do zarejestrowania się na tym forum.

Officially confirmed tracks list

Heres the list from BADNED on forzacentral, but only the ones already confirmed by T10, the rest are in the expected, but not officially confirmed. the only layouts i've moved to the unconfirmed section are of fantasy tracks

Amalfi Coast (Italy) location mentioned by T10

Track Layouts:

    * TBA

Le Mans (France)
le mans mentioned in news articles

Track Layouts:

    * Circuit des 24 Heures
    * Circuit Bugatti
    * TBA

Montserrat (Spain) tracks in playable demo at E3, all confirmed in gameplay vids

Track Layouts:

    * Camino Viejo de Montserrat Circuit
    * Iberian International Circuit
    * Ladera Test Track
    * TBA

Nürburgring (Germany)
found in news articles

Track Layouts:

    * Nürburgring Nordschleife
    * TBA

Sebring (USA)
found in news article below

Track Layouts:

    * Sebring International Raceway
    * Sebring Short Course
    * Sebring Club Course
    * TBA

Silverstone (Great Britain) side by side photo's have confirmed silverstone

Track Layouts:

    * Silverstone Grand Prix Circuit
    * Silverstone International Circuit
    * Silverstone National Circuit
    * TBA

Suzuka Circuit (Japan) found in news articles

Track Layouts:

    * Suzuka Grand Prix Circuit
    * Suzuka East Circuit
    * Suzuka West Circuit

expected but not officially confirmed

    *
      Montpellier - in customisation video, landin is seen drifting for a second or so. could someone please confirm if the track is Montpellier or not
    * Bathurst - aussie tracks confirmed in a radio interview of dan, but no specific mentions. bathurst is by far the most popular aussie track though
    *
      many FM1 and FM2 tracks

and heres the rest of the list from BADNED on forza central, the ones that havent already been confirmed by T10. i'll keep it in the expected, but not officially confirmed area because T10 themselves havent confirmed it.

Arizona Desert (USA)
Track Layouts:

    * Drag Strip
    * TBA

Circuit de Catalunya (Spain)

Track Layouts:

    * Circuit de Catalunya Grand Prix Track
    * Circuit de Catalunya National Track
    * TBA

Montserrat (Spain) these are all the other ribbons that have yet to be confirmed by T10

Track Layouts:

    * Camino Viejo de Montserrat Circuit Reverse
    * Camino Viejo de Montserrat Short Circuit
    * Camino Viejo de Montserrat Short Circuit Reverse
    * Camino Viejo de Montserrat Club Circuit
    * Camino Viejo de Montserrat Club Circuit Reverse
    * Iberian International Circuit Reverse
    * Iberian International Circuit Short
    * Iberian International Circuit Short Reverse
    * Ladera Test Track Reverse
    * Ladera Test Track Config 2
    * Ladera Test Track Config 2 Reverse
    * Ladera Test Track Config 3
    * Ladera Test Track Config 3 Reverse
    * TBA

Nurburgring F1 has been taken out of the list, because the picture has been confirmed not to be Nurburgring F1, but Monserrat, which is already confirmed

news with sebring confirmation: http://forzamotorsport.net/en-us/news/Audi-and-Xbox-360-join-forces-for-debut-of-Forza-Motorsport-3.htm

: Czerwiec 10, 2009, 10:29:41 am
Do tego jeszcze potwierdzona na chwilę dzisiejszą lista samochodów:
Alfa Romeo

    * 8C Competizione - D570
Audi

    *   2010 R8 V10 - C630     *   R8 V8 FSI
    *   R10 TDI
Aston Martin:

    * 2009 DBS - D571     * DB5 Vantage - E448
BMW

    * 2008 135i  Coupe - E450     * 2009 M3     * Mini Cooper

 Cadillac

    * 2009 CTS-V - D556
  Chevrolet

    * 2006 Corvette Z06 - C621     * Corvette ZR1
Dodge

    * Challenger SRT-8 - D501     * Viper SRT-10 Coupé ACR

Ferrari

    * California
    * 2007 430 Scuderia     * 599 GTB Fiorano - C627
Fiat

    * 500 (mentioned by Dan)

 Ford

    * 2005 GT - C628     * RS200 (last car in the picture)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
    * 1968 Shelby Mustang GT-500KR - E414
Holden

Honda

    * Civic (mentioned by Dan)
    * NSX (unsure of model)
Jaguar

    * XKR-S - D526
Lamborghini

    * Murciélago LP640 - C637

Lotus

    * Elise (mentioned by Dan)
    * Evora - D490

Maserati

    * GranTurismo  - C

Mercedes-Benz

    * CLS 63 AMG     * McLaren SLR     * ML 63 AMG -  E427     * SL 65 AMG Black Series- C602
Mitsubishi

    * Lancer Evolution X GSR - D483

Nissan

    * 2009 370Z - D486     * Sentra (mentioned by Dan)
    * Skyline GT-R R33
Pagani

    * Zonda C12-S
 Porsche

    * 997 GT2 - C649
Subaru

    * Impreza WRX STI - D475
Tesla

    * Roadster

TVR

    * Sagaris (green car)

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #340 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:22:36 pm »
wg Turn10 fury w forza 3 maja 10x wiecej poly niz w forza 2 (okolo 100.000 poly na fure) co daje nam .... 1 MLN poly na fure (????????????????  :shock:)

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #341 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:33:46 pm »
wg Turn10 fury w forza 3 maja 10x wiecej poly niz w forza 2 (okolo 100.000 poly na fure) co daje nam .... 1 MLN poly na fure (????????????????  :shock:)

toz to wiecej niz w GT5 :)

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #342 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:51:34 pm »
PD podalo oficjalna liczbe ile poly na fure??

Coiler

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-05-2004
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #343 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:56:47 pm »
Nie bądźcie śmieszni, gołym okiem widać że f3 ma mniej poly n autach.
I can see what you see not visions milky then eyes rot. When you turn they will be gone,wisphering their hidden song. Then you see what can not be shadows move where light should be. Out of darknees out of mind cast down into the Halls of The Blind!

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #344 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:58:53 pm »
to masz niezle oko jak jestes w stanie to policzyc :S i tak przy okazji nie wiem co w tym smiesznego od razu widac ze fury maja bardzo duza liczbe poly

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #345 dnia: Czerwca 10, 2009, 16:07:27 pm »
@Coiler

Moze czesc poszla na wnetrzne samochodow, a moze to tylko marketingowy belkot ?

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #346 dnia: Czerwca 10, 2009, 16:25:01 pm »
od marketingowego belkotu sa ludzie od marketingu nie dev ;) pozatym jak sie ma do powiedzenia ze to niemozliwe to chyba trzeba miec cos na poparcie swoich argumentow a nie : nie maja i ch...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #347 dnia: Czerwca 10, 2009, 16:43:41 pm »
A to ci dopiero informacja. Auta w GT5:P są zbudowane z 200.000 polygonów co oznaczałoby że Turn10 dokonali mega skoku graficznego i na autach w FM3 jest 5 razy więcej trójkątów niż w GT5:P. Myślę że tak ogromną przewagę widać byłoby gołym okiem.

Ja jednak podchodzę do tego z dystansem gdyż zazwyczaj gry na X0 na papierze maja wszystkiego więcej od reszty konkurencji ale jakoś nie przekłada się to na ostateczny wygląd. Czyli potężna moc X0 istnieje ale jest źle wykorzystywana. Pewnie ukryli te polygony pod maską i w skrzyni biegów. Być może parę poszło na rozsypane chipsy w aucie i tytoń w popielniczkach.
: Czerwiec 10, 2009, 15:33:44 pm
Nie wiem jak dla reszty ale dla mnie to:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

=/= to:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Od razu przypomnę że auta w garażu w GT5:P z tego co pamiętam mają jedynie większe AA i dodane inne efekty odbicia. Liczba polygonów się nie zmienia.

mateo

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #348 dnia: Czerwca 10, 2009, 16:47:16 pm »
szkoda, że nie ma takiej samej fotki co z GT:P (mniam) oj działoby się! :grin:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #349 dnia: Czerwca 10, 2009, 17:13:32 pm »
wg Turn10 fury w forza 3 maja 10x wiecej poly niz w forza 2 (okolo 100.000 poly na fure) co daje nam .... 1 MLN poly na fure (????????????????  :shock:)
W takie bajki ja bym nie wierzył.

Prędzej PS3 będzie wyświetlało grafike 4D, niż pojazdy w FORZA 2 będą się składały z 10x większej liczby polygonów.

Dobrze będzie jak liczba polygonów będzie 3 razy większa.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #350 dnia: Czerwca 10, 2009, 17:51:00 pm »
Co jak co, ale GT5 będzie miało ładniejsze autka od Forzy. Fakt, może będą bardziej plastikowe (czy coś w tym stylu) lub mniej ostre (bardzo wątpliwe), ale będą ładniejsze (tzn. będą bardziej przypominać realne odpowiedniki :)). Za to trasy prawie na pewno będą lepsze w FM3.
Osobiście widzę to mniej więcej tak (w dużym uogólnieniu):
auta, oświetlenie - wygrywa GT5
trasy, fizyka - FM3

W każdym razie różnica w grafice pomiędzy FM2, a FM3 jest bardzo duża i teraz gra wygląda bardzo ładnie.

Ps. Aktualnie chyba nie ma gry w którą mam większą ochotę zagrać :)

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #351 dnia: Czerwca 10, 2009, 19:52:02 pm »
wg Turn10 fury w forza 3 maja 10x wiecej poly niz w forza 2 (okolo 100.000 poly na fure) co daje nam .... 1 MLN poly na fure (????????????????  :shock:)
W takie bajki ja bym nie wierzył.

Prędzej PS3 będzie wyświetlało grafike 4D, niż pojazdy w FORZA 2 będą się składały z 10x większej liczby polygonów.

Dobrze będzie jak liczba polygonów będzie 3 razy większa.

ja wiem pomysl chwile wnetrza aut w gt prolog wykonane byly z 200.000 poly w wersji finalnej moga miec i z 300 -400 tys. to zostaje nam ok 700-600 na zewnatrz plus w forza masz 8 a nie 16 autek na raz na trasie. To wcale nie sa kosmiczne liczby. WG ludzi ktoorzy siedza w tej branzy kluczem do tego skoku jest wykorzystanie tesselatora w gpu x360 ktoory moze pozwolic na takie myki graficzne.

Cytuj
It provides a cheap way to produce seemingly more detailed geometry and smoother, less obviously polygonal surfaces by taking the basic polygon mesh of a surface and subdividing it into a more detailed mesh, creating up to (roughly) 1,300 triangles for every one in the original. These triangles can then be processed through the vertex-assigned stream processors in the standard way. 'It's computationally incredibly cheap,' says ATi's Richard Huddy. 'Compared with trekking those 1,300 triangles through the engine in the regular way, it's now just over three times as fast.'

ale jesli ta dyskusja ma korczyc tymi sciezkami to daje sobie spokuj. Szkoda.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #352 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:01:06 pm »
Cytuj
ja wiem pomysl chwile wnetrza aut w gt prolog wykonane byly z 200.000 poly w wersji finalnej moga miec i z 300 -400 tys. to zostaje nam ok 700-600 na zewnatrz plus w forza masz 8 a nie 16 autek na raz na trasie. To wcale nie sa kosmiczne liczby. WG ludzi ktoorzy siedza w tej branzy kluczem do tego skoku jest wykorzystanie tesselatora w gpu x360 ktoory moze pozwolic na takie myki graficzne.
NIe ma szans. Po prostu tego nie widac na screenach, a previewy z targow to potwierdzaja, ze samochody sa gorzej zrobione od tych z GT 5:P.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #353 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:01:51 pm »
wg Turn10 fury w forza 3 maja 10x wiecej poly niz w forza 2 (okolo 100.000 poly na fure) co daje nam .... 1 MLN poly na fure (????????????????  :shock:)
W takie bajki ja bym nie wierzył.

Prędzej PS3 będzie wyświetlało grafike 4D, niż pojazdy w FORZA 2 będą się składały z 10x większej liczby polygonów.

Dobrze będzie jak liczba polygonów będzie 3 razy większa.

ja wiem pomysl chwile wnetrza aut w gt prolog wykonane byly z 200.000 poly w wersji finalnej moga miec i z 300 -400 tys. to zostaje nam ok 700-600 na zewnatrz plus w forza masz 8 a nie 16 autek na raz na trasie. To wcale nie sa kosmiczne liczby. WG ludzi ktoorzy siedza w tej branzy kluczem do tego skoku jest wykorzystanie tesselatora w gpu x360 ktoory moze pozwolic na takie myki graficzne.

ale jesli ta dyskusja ma korczyc tymi sciezkami to daje sobie spokuj. Szkoda.


Nie dawaj sobie spokój, widzę że w Tobie jest ogromny potencjał, tylko do SW z tym, a jutro jak przyjde z nocki to będzie ze 20 stron czytania :lol:

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #354 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:16:23 pm »
Cytuj
ja wiem pomysl chwile wnetrza aut w gt prolog wykonane byly z 200.000 poly w wersji finalnej moga miec i z 300 -400 tys. to zostaje nam ok 700-600 na zewnatrz plus w forza masz 8 a nie 16 autek na raz na trasie. To wcale nie sa kosmiczne liczby. WG ludzi ktoorzy siedza w tej branzy kluczem do tego skoku jest wykorzystanie tesselatora w gpu x360 ktoory moze pozwolic na takie myki graficzne.
NIe ma szans. Po prostu tego nie widac na screenach, a previewy z targow to potwierdzaja, ze samochody sa gorzej zrobione od tych z GT 5:P.

posluchaj ps2 mialo mniej powera niz xbox a fury w gt wygladaly lepiej niz fury z forzy, pozatym ile czasu dlubia gt5 + doswiadczenie teamu + lepsi artysci  i masz efekt koncowy. Ale nie w tym rzecz:





fura moze miez z 5 razy tyle poly + wnetrza.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #355 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:19:44 pm »
A Wy wciąż przynudzacie o tych porównaniach tutaj.

Ale ok, nie zapominajcie o jednym - obok siebie można zestawić dwa modele, które wydają się identyczne. Gdy zerkniemy jednak na siatkę, okaże się, że jeden ma dwa razy więcej polygonów od drugiego. Osobiście jednak wątpię w to, żeby tak było w przypadku Forzy, gdyż oznaczało by to jedno - partactwo ludzi modelujących auta(co po prostu nie mieści mi się w głowie). Dlatego też uważam, że to raczej tylko puste słowa - o ile jesteście pewni, że wozy w GT5P i Forzie 2 mają po tyle polygonów ile napisaliście. Ja sam już nie pamiętam takich szczegółów.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #356 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:25:13 pm »
A Wy wciąż przynudzacie o tych porównaniach tutaj.

Ale ok, nie zapominajcie o jednym - obok siebie można zestawić dwa modele, które wydają się identyczne. Gdy zerkniemy jednak na siatkę, okaże się, że jeden ma dwa razy więcej polygonów od drugiego. Osobiście jednak wątpię w to, żeby tak było w przypadku Forzy, gdyż oznaczało by to jedno - partactwo ludzi modelujących auta(co po prostu nie mieści mi się w głowie). Dlatego też uważam, że to raczej tylko puste słowa - o ile jesteście pewni, że wozy w GT5P i Forzie 2 mają po tyle polygonów ile napisaliście. Ja sam już nie pamiętam takich szczegółów.

Partactwo ?? po raz pierwszy w historii serii forze da sie poroownac do GT wg jednych wyglada lepiej, wg innych gorzej nie wazne kwestia gustu (ogoorkowa vs pomidoroowka dylemat ;)) ale to nie jest juz ogromna rooznica jak kiedys. Pozatym ilosc poly to jedno a co ze shaderami? Wg mnie turn 10 odwalil kawal dobrej roboty.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #357 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:29:29 pm »
Proszę abyś przeczytał to co napisałem jeszcze raz. Czy nazwałem ich partaczami?

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #358 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:30:08 pm »
A moze liczba polygonow, o ktorych mowa tzn. ze jest ich 10x wiecej odnosi sie do calosci ? tzn. otoczenie + fury

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #359 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:32:48 pm »
Odnosi się do samochodów.

Cytuj
"Part of our perfectionism is how we capture the cars," Greenawalt said. "We are car freaks, we want to capture that, we want to show these cars off, we want to worship them."

Forza Motorsport 3 features ten times more polygons in each car model and four times the texture resolution than found in Forza 2 he said. The game delivers these astonishing realistic graphics while calculating physics at 360 frames per a second.

"Our new graphics engine pushes the 360 in new ways, ways it has never been pushed before," Greenawalt said.

A słyszeliście już o opcji cofania czasu (chyba o ostatnie 5 sekund)? Z jednej strony to ułatwienie z drugiej nie pasuje mi to do Forzy :P.