Autor Wątek: Forza Motorsport 3  (Przeczytany 251663 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #400 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:29:32 pm »
Deweloperzy Forzy 3 próbowali przekupić CNET aby lepiej wypaść w ankiecie!
http://n4g.com/NewsCom-343575.aspx?CT=1

Turn 10 duuuużo straciło w moich oczach przez to. Dobrze, że sprawa wypłynęła.

PlayStation LifeStyle writes... i wszystko jasne :)  zadnego potwierdzenia niema, tylko w sumie blogowa wypowiedz tej strony.
Prosze bardzo:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/2631203/ShowThread.aspx
Co nie znaczy tak jak mówiłem że mamy całe Turn10 za to obwiniać! ;)

@Piter_neo

To troche tak jak na wiecach wyborczych czestuja ludzie kielbaskami z grilla. Czy jest w tym cos zlego ? Raczej nie. No i raczej sie mocno z prawda wyminales bo napisales, ze T10 chcieli przekupic CNET, oni poprostu zachecali ludzi do glosowania na swoj produkt i obiecali za to samochod do FM2 :) Wiec Peter_neo czytaj teksty do, ktorych linkujesz a nie same naglowki :)
Zauważ, że zedytowałem swojego posta 20 sekund po tym jak go napisałem. A poza tym ja linkuje do newsa z N4G, więc do nich miej jakiekolwiek pretensje.

spoko, spoko i tak mnie zaraz zbanuja ;)

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #401 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:44:14 pm »
Cytuj
Napiszę to po raz ostatni i kończe temat - skoro wygląda słabiej, a używa do tego celu więcej polygonów to świadczy o klasie ludzi odpowiedzialnych za modele. tym bardziej jeśli różnica jest aż tak kolosalna. Wtedy móżna to nazwać partactwem. Podkreślam jednak, że nie wiemy jak jest i wątpię w to, aby w taki studio jak Turn10 tak było.

ok ostatnie slowo. Kolosalna rooznica jest w odniesieniu do forza 2 10 razy (fury od 40-100k poly). Ale tu mamy widok z srodka + auta moga dachowac wiec podwozie tez musi "cos" miec. Pozatym PD to klasa sama w sobie na xa nie bylo ladniejszych modeli niz te z Gt3/4 a poly mieli pod reka wiec chyba to nie tylko sprowadza sie do ile poly na model.
: Czerwiec 10, 2009, 21:31:41 pm
Cytuj
Różnica jest kolosalna :shock:
Masz więcej takich porównań?

2 jeszcze znalazlem:





i jeszcze 3 ;).


« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 22:48:52 pm wysłana przez r44kim »

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #402 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:53:06 pm »
http://www.incgamers.com/Previews/89/Forza-Motorsport-3

?Our goal is to turn gamers into car lovers and car lovers into gamers,?


http://www.fudzilla.com/content/view/14138/1/

Cytuj
Trailer shown at E3 took over a month to build

It seems that always after E3, we are left thinking about the moments of the conference that really hit us the hardest and made the biggest impressions. One such moment has to be the unveiling of the Forza 3 trailer by Microsoft that was put together by Turn 10 Studios.

Trying to describe the trailer to those racing fans that have yet to see it can be summed up in one word: AMAZING! The trailer took over a month to create and what really blows us away is that it was done using the built-in video editor tools from within the game itself.

While the graphics were rich and detailed, the content and look and feel of Forza 3 that was shown by this trailer has been simply described as ?car ballet;? and the sheer fact that in order to complete this trailer everything had to be done from within the game itself is even more amazing.

With GT5 for the PS3 nowhere in sight, and according to reports, the GT5 developers stopped by for a look at Forza 3 and even took notes, we have to say that impressive does not even describe what Turn 10 has been able to do with Forza 3. With a scheduled launch coming in October, we suspect that the head turner will be one of the titles that will generate a lot of sales this holiday season. After all, since Microsoft bundled Forza 2 with so many Xbox 360 consoles sold, we have to think that the title has a lot of fans waiting for a sequel, and what a sequel this is.


Forza 3: Car Porn in Motion  [KOTAKU]




Forza 3 Interview
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 22:56:46 pm wysłana przez phenix »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #403 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:03:22 pm »
Cytuj
Trailer shown at E3 took over a month to build

It seems that always after E3, we are left thinking about the moments of the conference that really hit us the hardest and made the biggest impressions. One such moment has to be the unveiling of the Forza 3 trailer by Microsoft that was put together by Turn 10 Studios.

Trying to describe the trailer to those racing fans that have yet to see it can be summed up in one word: AMAZING! The trailer took over a month to create and what really blows us away is that it was done using the built-in video editor tools from within the game itself.
LoL, wut? I komu oni ta scieme chca wcisnac? ... Ja wiem, ze Sony sie bawilo kiedys w zabawe render to nasz real-time, ale bez przesady, to bylo 4 lata temu - czasy sie zmienily!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #404 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:10:31 pm »
Cytuj
Napiszę to po raz ostatni i kończe temat - skoro wygląda słabiej, a używa do tego celu więcej polygonów to świadczy o klasie ludzi odpowiedzialnych za modele. tym bardziej jeśli różnica jest aż tak kolosalna. Wtedy móżna to nazwać partactwem. Podkreślam jednak, że nie wiemy jak jest i wątpię w to, aby w taki studio jak Turn10 tak było.

ok ostatnie slowo. Kolosalna rooznica jest w odniesieniu do forza 2 10 razy (fury od 40-100k poly). Ale tu mamy widok z srodka + auta moga dachowac wiec podwozie tez musi "cos" miec. Pozatym PD to klasa sama w sobie na xa nie bylo ladniejszych modeli niz te z Gt3/4 a poly mieli pod reka wiec chyba to nie tylko sprowadza sie do ile poly na model.
: Czerwiec 10, 2009, 21:31:41 pm
Cytuj
Różnica jest kolosalna :shock:
Masz więcej takich porównań?

2 jeszcze znalazlem:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Hmmm, screeny z gry (Forza2) kontra screeny z Photo Mode (forza 3)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:18:32 pm »
Chciałem tylko przypomnieć, że przed premierą dema dwójka na obrazkach prezentowała się znacznie lepiej niż w praktyce.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:25:42 pm »
Chciałem tylko przypomnieć, że przed premierą dema dwójka na obrazkach prezentowała się znacznie lepiej niż w praktyce.


A udowodnij  :wink:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:36:42 pm »
Chciałem tylko przypomnieć, że przed premierą dema dwójka na obrazkach prezentowała się znacznie lepiej niż w praktyce.


A udowodnij  :wink:
A wejdź sobie na topic Forza 2 i poglądaj wczesne posty.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwca 10, 2009, 23:43:18 pm »
Przeciez juz na filmikach, ot chociazby tym co zapodal POK, widac ze giera jest o wiele ladniejsza od 2, wiec po co ta dyskusja? Wyjdzie gra to sie oceni na ile i co bylo prawdziwe.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwca 11, 2009, 00:17:50 am »
Cytuj
Napiszę to po raz ostatni i kończe temat - skoro wygląda słabiej, a używa do tego celu więcej polygonów to świadczy o klasie ludzi odpowiedzialnych za modele. tym bardziej jeśli różnica jest aż tak kolosalna. Wtedy móżna to nazwać partactwem. Podkreślam jednak, że nie wiemy jak jest i wątpię w to, aby w taki studio jak Turn10 tak było.

ok ostatnie slowo. Kolosalna rooznica jest w odniesieniu do forza 2 10 razy (fury od 40-100k poly). Ale tu mamy widok z srodka + auta moga dachowac wiec podwozie tez musi "cos" miec. Pozatym PD to klasa sama w sobie na xa nie bylo ladniejszych modeli niz te z Gt3/4 a poly mieli pod reka wiec chyba to nie tylko sprowadza sie do ile poly na model.
: Czerwiec 10, 2009, 21:31:41 pm
Cytuj
Różnica jest kolosalna :shock:
Masz więcej takich porównań?

2 jeszcze znalazlem:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Hmmm, screeny z gry (Forza2) kontra screeny z Photo Mode (forza 3)
niektoore screenyz forza 2 to tez photomode.
: Czerwiec 10, 2009, 23:09:14 pm
Chciałem tylko przypomnieć, że przed premierą dema dwójka na obrazkach prezentowała się znacznie lepiej niż w praktyce.

wiekszosc (jak nei wszystkie) screeny z gier przed premiera wyglada lepiej zawsze wciskaja niesamowite AA na screenshotach.
: Czerwiec 10, 2009, 23:11:24 pm
Cytuj
Trailer shown at E3 took over a month to build

It seems that always after E3, we are left thinking about the moments of the conference that really hit us the hardest and made the biggest impressions. One such moment has to be the unveiling of the Forza 3 trailer by Microsoft that was put together by Turn 10 Studios.

Trying to describe the trailer to those racing fans that have yet to see it can be summed up in one word: AMAZING! The trailer took over a month to create and what really blows us away is that it was done using the built-in video editor tools from within the game itself.
LoL, wut? I komu oni ta scieme chca wcisnac? ... Ja wiem, ze Sony sie bawilo kiedys w zabawe render to nasz real-time, ale bez przesady, to bylo 4 lata temu - czasy sie zmienily!
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwca 11, 2009, 00:20:22 am »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #411 dnia: Czerwca 11, 2009, 00:29:58 am »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.
o moj boze widziales ten trailer? to jest mix render + replay. I gdzie bylo powiedziane ze to jest real time?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 00:41:49 am wysłana przez r44kim »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #412 dnia: Czerwca 11, 2009, 00:42:09 am »
o moj boze widziales ten trailer? to jest mix render + replay. I gdzie bylo powiedziane ze to jest real time? musisz byc az takim fanbojem?
Mowisz o tym trailerze?

Bo Kotaku mowi o nim, a to w 100% render - skad wiem? Przejrzyj poprzednie posty, zreszta sam mozesz do tego dojsc jak odpowiednio przesledzisz ten filmik w HD. Ja jestem fanboj - lol - po prostu nie lubie sciemy i bzdur, a nic nie pisze o FORZA 3, bo uwazam, ze to swietna i ladna gra bedzie, ale bez jaj - 1m poligonow, ten trailer real-time czy 1080p [ta juz wyjasniona - wiem] to mocne sciemy ;]

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #413 dnia: Czerwca 11, 2009, 00:50:25 am »
o moj boze widziales ten trailer? to jest mix render + replay. I gdzie bylo powiedziane ze to jest real time? musisz byc az takim fanbojem?
Mowisz o tym trailerze?

Bo Kotaku mowi o nim, a to w 100% render - skad wiem? Przejrzyj poprzednie posty, zreszta sam mozesz do tego dojsc jak odpowiednio przesledzisz ten filmik w HD. Ja jestem fanboj - lol - po prostu nie lubie sciemy i bzdur, a nic nie pisze o FORZA 3, bo uwazam, ze to swietna i ladna gra bedzie, ale bez jaj - 1m poligonow, ten trailer real-time czy 1080p [ta juz wyjasniona - wiem] to mocne sciemy ;]

1: nigdzie nie bylo powiedziane ze ten trailer to real time chyba ze dasz mi linka do strony ktoora tak twierdzi
2: gra jest i bedzie 720p

wiec o jakich sciemach mowisz?


aa i sorry za fanboja ponioslo mnie  :oops:

« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 01:02:03 am wysłana przez r44kim »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #414 dnia: Czerwca 11, 2009, 01:05:29 am »
ad.1
Cytuj
The trailer took over a month to create and what really blows us away is that it was done using the built-in video editor tools from within the game itself.
Zreszta sam przed sekunda napisales, ze:
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
oraz
Cytuj
o moj boze widziales ten trailer? to jest mix render + replay. I gdzie bylo powiedziane ze to jest real time? musisz byc az takim fanbojem?
Nie wiem jak Ty chcesz wcisnac do ingame'owego edytora filmow jakis render. Baa ten edytor nie eksportuje nawet filmikow do avi/mp4/wmv tylko na 90% zostawia je w formacie, ktore Forza potrafi zczytac jako replay - zczytuje punkty odpowiedzialne za ruch pojazdu i kamery oraz dane srodowiskowe, ewentualnie dodatkowe efekty post-procesingowe.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #415 dnia: Czerwca 11, 2009, 01:16:34 am »
dokladnie TRAILER nie in game wiec nie wiem dlaczgo piszesz :
Cytuj
Ja wiem, ze Sony sie bawilo kiedys w zabawe render to nasz real-time, ale bez przesady, to bylo 4 lata temu - czasy sie zmienily!

trailer nie real-time

Cytuj
Baa ten edytor nie eksportuje nawet filmikow do avi/mp4/wmv

to na kiego grzyba nazywaja to cos :
Cytuj
video editor tool


zdaje sobie sprawe ze nei zrobili calego trailera na x360 niemozliwe sa wstawki typowo cgi. Nie wierze tez ze podlaczyli zewnetrzny hdd z nagranymi renderami i uzyli edytora video w grze aby zmontowac calosc (po co tyle trudu). Pooki co samego edytora video  nie widzialem na zadnym screenie ani filmiku wiec nie wiem.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 01:25:13 am wysłana przez r44kim »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #416 dnia: Czerwca 11, 2009, 01:32:09 am »
Dobra nie bylo sprawy, bo widze, ze nigdy chyba nie zrozumiesz o co chodzi.
EOT.

r44kim

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 08-06-2009
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #417 dnia: Czerwca 11, 2009, 02:05:03 am »
masz racje nie czaje jak mozna nazywac kogos klamca bo trailer nie jest realtime chociaz nigdy nikt nie twierdzil ze jest inaczej. Nie czaje jak mozna pisac ze niemozliwe jest zeby auta mialy 10 razy wiecej poly skoro dev tak twierdza i jedynym argumentem jest : bo nie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwca 11, 2009, 09:15:02 am »
@KKRT
CO do tego trailera(rendera). Skąd wiesz czy nie osiągną takiego poziomu, w jednym wywiadzie przeprowadzonym z członkami ekipy Turn10 odpowiedzialnymi za poziom graficzny, powiedzieli że będą starać się wycisnąć jeszcze więcej niż pokazali teraz, ale zostawiają to sobie na jesień(robią sobie teraz krótkie wakacje i zabierają się ostro do pracy). KZ2 też osiągnął jakość Trailera(rendera). :cool:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwca 11, 2009, 11:50:59 am »
@KKRT
CO do tego trailera(rendera). Skąd wiesz czy nie osiągną takiego poziomu, w jednym wywiadzie przeprowadzonym z członkami ekipy Turn10 odpowiedzialnymi za poziom graficzny, powiedzieli że będą starać się wycisnąć jeszcze więcej niż pokazali teraz, ale zostawiają to sobie na jesień(robią sobie teraz krótkie wakacje i zabierają się ostro do pracy). KZ2 też osiągnął jakość Trailera(rendera). :cool:
Jeśli gra ma wyjść jeszcze w tym roku (a tak najprawdopodobniej będzie, bo mają już ukończone wszystkie wozy i trasy), to wielkich zmian nie ma co się spodziewać. Może popracują trochę nad AA, czy paroma efektami, ale główne czym muszą się zająć to stały framerate (jeśli jeszcze nie jest osiągnięty) i wyeliminowanie wszelkich bugów, których w tak wielkiej grze jest na pewno od groma.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #420 dnia: Czerwca 11, 2009, 11:57:41 am »
Ja tylko proszę o jedno jeśli idzie o trasy - niech zrobią Nurburgring jesienią tak jak w pierwszej Forzie. Kocham klimat tego toru :).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #421 dnia: Czerwca 11, 2009, 12:41:52 pm »
Gameplay.



Dziwnie to wygląda. Bezkarne uderzenia w auto przeciwnika, jazda po trawie przy dużych prędkościach.

Cytując jednego forumowicza:

Ridgeeeee Racer



: Czerwiec 11, 2009, 11:19:57 am
Parę zdań na temat tego co przeczytałem na ostatnich stronach.

1. Cofanie czasu??? A Phoenix pisał tutaj "Riiiigdeee Raccceeerr". Żenada do kwadratu. Trun10 chyba upadli na głowę. Lepiej dla tej serii żeby deweloperzy stuknęli się w głowę zanim to wprowadzą.

2. Widzę że Turn10 robi wszystko żeby wypaść jak najlepiej. Posuwa się nawet do oszustw w ankietach i przekupstwa. No cóż, nie ta klasa co Polyphony.

3. Odnośnie modeli aut. Jeżeli w grze na jeden model przypada 1mln polygonów a w GT5:P 200 tyś. i ta druga ma wyraźnie ładniejsze auta to JEST TO PARTACTWO Turn10 bo mimo (teoretycznie bo nie wierze w bajki o takiej liczbie poly) iż mają bardziej zaawansowaną technologię tworzenia siatki auta to nie potrafią jej wykorzystać a Polyphony przy 5 krotnie mniejszej liczbie poly robi piękniejsze fury. PWND!!!

svonston

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #422 dnia: Czerwca 11, 2009, 12:53:56 pm »
Kocham to, świetna robota.


Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #423 dnia: Czerwca 11, 2009, 12:59:05 pm »
Gameplay.



Dziwnie to wygląda. Bezkarne uderzenia w auto przeciwnika, jazda po trawie przy dużych prędkościach.

Cytując jednego forumowicza:

Ridgeeeee Racer



: Czerwiec 11, 2009, 11:19:57 am
Parę zdań na temat tego co przeczytałem na ostatnich stronach.

1. Cofanie czasu??? A Phoenix pisał tutaj "Riiiigdeee Raccceeerr". Żenada do kwadratu. Trun10 chyba upadli na głowę. Lepiej dla tej serii żeby deweloperzy stuknęli się w głowę zanim to wprowadzą.

2. Widzę że Turn10 robi wszystko żeby wypaść jak najlepiej. Posuwa się nawet do oszustw w ankietach i przekupstwa. No cóż, nie ta klasa co Polyphony.

3. Odnośnie modeli aut. Jeżeli w grze na jeden model przypada 1mln polygonów a w GT5:P 200 tyś. i ta druga ma wyraźnie ładniejsze auta to JEST TO PARTACTWO Turn10 bo mimo (teoretycznie bo nie wierze w bajki o takiej liczbie poly) iż mają bardziej zaawansowaną technologię tworzenia siatki auta to nie potrafią jej wykorzystać a Polyphony przy 5 krotnie mniejszej liczbie poly robi piękniejsze fury. PWND!!!

Ad.1
Koleś jeździ jak nie powiem kto, poza tym ma wł. wszystkie ułatwiacze.

Ad.2
Tak szczególnie że klasa Polyphony to oszukiwanie gracza i słowa puszczane na wiatr, mam CI przypomnieć to co zapowiadali podczas Gt3 i Gt4. Lepiej nie bo pewnie wyjdzie klasa Polyphony :P

Ad.3
Tylko ciekawe co auta Polyphony kryją pod nadwoziem..ilość polygonów to nie tylko to co widzimy z zew. ale też to co jest w środku. Np. odwzorowanie siły jakie wpływają na opony i ich deforamcja w real time. Tak samo jak zbudowane są np. tarcze hamulcowe. Radzę zapoznać się z tym filmikiem: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3174660&p=4

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #424 dnia: Czerwca 11, 2009, 13:05:28 pm »
Kończcie z offtopem - ostatnie ostrzeżenie.

Chcecie się posprzeczać - System Wars to właściwe do tego miejsce.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #425 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:08:25 pm »
Gra wygląda kapitalnie, płynność rozgrywki i wykonanie otoczenie bez dwóch zdań bez konkurencyjne po prostu miodzio, co do samochodów trudno powiedzieć bo te podobają mi się i tu jak i w GT5P.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:32:41 pm »
A mi to grida przypomina (motyw zwalniania czasu żywcem zapożyczony), i jak mniemam, graficznie nie będzie go jakoś specjalnie wyprzedzał. Główna różnica to model jazdy, ale tego jeszcze nie jestem w stanie ocenić, więc się wstrzymam.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 11, 2009, 19:51:35 pm »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.
gdybys zobaczyl kiedys jakas gre na xboxa to bys wiedzial ze taka cudowna grafike jest w stanie pociagnac bez problemu

a z tymi polygonami to kto mowil ze w forzie maja po 1 mln polygonow? z tego co slyszalem to maja miec 10 razy wiecej czyli 400tys(w jedynce mialy ok 40 tys). czyli tylko 2 razy wiecej niz w gt :???:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 20:02:08 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 11, 2009, 21:11:35 pm »
Cytuj
gdybys zobaczyl kiedys jakas gre na xboxa to bys wiedzial ze taka cudowna grafike jest w stanie pociagnac bez problemu
Ty widziales w ogole ten trailer? :> Nie dosc, ze masz masakryczne HDR [praktycznie niewykonalne na X0], to full raytracing i trawe, ktora rzuca cienie - GL  & HF z czyms takim na PS3 badz X0.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 11, 2009, 21:32:31 pm »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.
gdybys zobaczyl kiedys jakas gre na xboxa to bys wiedzial ze taka cudowna grafike jest w stanie pociagnac bez problemu

a z tymi polygonami to kto mowil ze w forzie maja po 1 mln polygonow? z tego co slyszalem to maja miec 10 razy wiecej czyli 400tys(w jedynce mialy ok 40 tys). czyli tylko 2 razy wiecej niz w gt :???:
Właśnie widać jak mają 2 razy więcej  :lol:
PRL RULLAAAAA

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 11, 2009, 21:36:05 pm »
widzę że FUN szaleje..ktoś to jest, pewnie niedługo się okaże ;)

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 11, 2009, 21:39:20 pm »
widzę że FUN szaleje..ktoś to jest, pewnie niedługo się okaże ;)
Szaleje??  :lol: :lol: No moze mi powiesz ze auta w Fozie 3 wyglądają lepiej niż w GT5P, dlatego  poddaje pod wątpliwość stwierdzenie o 2 krotnie większej liczbie polygonów
PRL RULLAAAAA

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 11, 2009, 21:41:48 pm »
widzę że FUN szaleje..ktoś to jest, pewnie niedługo się okaże ;)
Szaleje??  :lol: :lol: No moze mi powiesz ze auta w Fozie 3 wyglądają lepiej niż w GT5P, dlatego  poddaje pod wątpliwość stwierdzenie o 2 krotnie większej liczbie polygonów
Nie wyglądają lepiej, ale są blisko..poza tym skąd wiesz ile polygonów mają one pod karoserią. Poza tym jest jedna rzecz która te dwie gry na chwilę dzisiejszą odróżnia=FIZYKA. Samochody w F3 dachują, samochody w Gt5P ledwie odrywają się od ziemi, czy to się zmieni w Gt5..czas pokaże. Poza tym takie porównania to do SW, a nie tu. Tu jest temat o F3, chcesz o tej grze porozmawiać, pisz. Nie chcesz, nie pisz. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 11, 2009, 22:50:55 pm »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.
gdybys zobaczyl kiedys jakas gre na xboxa to bys wiedzial ze taka cudowna grafike jest w stanie pociagnac bez problemu

a z tymi polygonami to kto mowil ze w forzie maja po 1 mln polygonow? z tego co slyszalem to maja miec 10 razy wiecej czyli 400tys(w jedynce mialy ok 40 tys). czyli tylko 2 razy wiecej niz w gt :???:

To jak tow końcu jest? Jeżeli w FORZA 2 było 40 tys. polygonów to wynik 400.000 w FM3 jest być może możliwy. W GT5 auta mają mieć blisko 500.000 polygonów. W GT5:P mają średnio po 250.000.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #434 dnia: Czerwca 12, 2009, 00:53:31 am »
Cytuj
ty chyba nie rozumiesz oni zrobili ten TRAILER przy uzyciu wbudowanego edytora video w grze
To Ty nie rozumiesz, ze nie zrobili, a sciemniaja. Ten trailer to byl render.
gdybys zobaczyl kiedys jakas gre na xboxa to bys wiedzial ze taka cudowna grafike jest w stanie pociagnac bez problemu

a z tymi polygonami to kto mowil ze w forzie maja po 1 mln polygonow? z tego co slyszalem to maja miec 10 razy wiecej czyli 400tys(w jedynce mialy ok 40 tys). czyli tylko 2 razy wiecej niz w gt :???:

To jak tow końcu jest? Jeżeli w FORZA 2 było 40 tys. polygonów to wynik 400.000 w FM3 jest być może możliwy. W GT5 auta mają mieć blisko 500.000 polygonów. W GT5:P mają średnio po 250.000.
W Forzie 2 auta miały od 40-100tys polygonów, a F3 mają podobno 10 razy więcej. Czyli można powiedzieć, że samochody w F3 mają od 400tys do 1mln polygonów.
Oczywiście do tych 10x podchodziłbym dosyć sceptycznie i zamiast "10x" wstawiłbym "dużo więcej".

Coiler

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-05-2004
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 0
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #435 dnia: Czerwca 12, 2009, 18:16:24 pm »
Screeny z LeMns, z okazji sobotniego wyścigu 24h http://www.gamersyde.com/news_8085_en.html (photo mode). Co by nie mówić rewelacyjne :D
I can see what you see not visions milky then eyes rot. When you turn they will be gone,wisphering their hidden song. Then you see what can not be shadows move where light should be. Out of darknees out of mind cast down into the Halls of The Blind!

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #436 dnia: Czerwca 12, 2009, 19:08:02 pm »
Niebo :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #437 dnia: Czerwca 12, 2009, 19:48:13 pm »
Screeny z LeMns, z okazji sobotniego wyścigu 24h http://www.gamersyde.com/news_8085_en.html (photo mode). Co by nie mówić rewelacyjne :D
Wrzucę kilka:









Diuk

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #438 dnia: Czerwca 12, 2009, 19:50:10 pm »
Wyglądają jak z PGR3.

Serio.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Forza Motorsport 3
« Odpowiedź #439 dnia: Czerwca 12, 2009, 20:38:12 pm »
Robi wrażenie. Takie obrazki kuszą. Pograłbym chętnie.