Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99120 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Halo: Reach
« dnia: Czerwca 01, 2009, 22:41:16 pm »
E3 09: Debut Trailer



POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 02, 2009, 00:37:24 am »
Wiadomo w ogóle coś o gierce, oprócz tego, że będzie się działa przed Halo 1?

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:12:07 pm »
ze zapewne bedzie oparta na najlepszej ksiazce z uniwersum Halo czyli Fall of Reach

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:21:48 pm »
I pewnie zrobia z tego RTS'a :)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 02, 2009, 16:24:39 pm »
wątpliwe... grę robi Microsoft w co-op z Bungie. Ja osobiście stawiam na coś w stylu Full Spectrum Warrior albo Ghost Recon. Należy wiedzieć, że na Reach zrzucono dosyć sporą grupkę SPARTAN II

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 02, 2009, 18:22:30 pm »
Coś kiedyś było słychać o projekcie gry TPP bandżi, więc chyba chodziło o Reach.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 04, 2009, 21:40:15 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 29, 2009, 23:32:06 pm »
Cytuj
Z wypowiedzi Harolda Ryana z Bungie, zacytowanej przez "Seattle Times", dowiadujemy się, iż studio miało okazję pobawić się Natalem i być może zdecyduje się wykorzystać możliwości kamerki w Halo: Reach - kolejnej odsłonie serii, która ukaże się pod koniec 2010 roku. Niestety nie pociągnął dalej wątku, więc pozostaje snuć domysły.
http://www.onlinecenter.pl/4814/Aktualnosci/Halo-Reach-z-Natalem.html

Jeśli mówią, że może będzie wykorzystywać możliwości kamerki, to myślę, że sprawa jest już niemal przesądzona. W końcu co tak dobrze rozreklamuje nowy gadżet jak następna część Halo? Jeszcze pewnie dadzą jakiegoś wypasionego bundla i mają USA w garści, z Europą nie pójdzie już tak łatwo.

Co do nowych możliwości jakie będzie dawać to rozwiązanie to widzę jakieś proste czynności (np przeładowanie magazynka), komunikaty głosowe i zastosowanie w mini gierkach.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #8 dnia: Października 12, 2009, 22:01:50 pm »
Oł jeeee  8-) :-P :D :D
 Nałogowy spam

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #9 dnia: Października 13, 2009, 08:09:04 am »
nie wiem, ja osobiście nie widze Natala w takich gierkach... ot jakieś popierdółki w które się dobrze gra na imprezie to niech bedzie... ale jak będę miał machać łapą za każdym razem jak chce podesłać komuś granat to porażka  8-)

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #10 dnia: Października 14, 2009, 08:40:35 am »
Pamiętacie kto poniewiera Wami w Halo 3 i niszczy punktowo w FireFight w ODST? Kto śmieje się tak dosadnie, że po przegranym w Halo 3 meczu czujecie się jak "spierdolinka życiowa"? Tak, myślicie o tym samym Grzesiu, znanym pod pseudonimem Jedah. Z okazji ogromnego sukcesu ODST i jeszcze większych oczekiwań dotyczących Halo Reach, Jedah popełnił długi tekst, w którym snuje domysły na temat nadchodzącego produktu. Warto przeczytać - w końcu Jedah samozwańczo stał się Reinkarnacją Master Chief'a.
http://www.gamikaze.pl/Specjaly/W_oczekiwaniu_na_Halo_Reach.aspx

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #11 dnia: Października 14, 2009, 10:16:35 am »
Muszę z niechęcią przyznać, że opisał tam rzeczy, o których nie wiedziałem...

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #12 dnia: Października 14, 2009, 11:00:04 am »
Stary jesteś, zapomniałeś pewnie.
A wiedziałeś np., że Halo 2 wyszło na PS2? Bo ja nie wiedziałem ;P.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 06, 2009, 01:13:15 am »
(marnej jakości) off-screeny:







Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 06, 2009, 13:49:09 pm »
Mnie się podoba, ale z tego co widzę to wciaż silnik z Halo z pierwszego xboxa  :-D
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 06, 2009, 15:02:52 pm »
Ponoć Bungie zapiera się nogami i rękoma, że to zupełnie nowy silnik.
Na wszelkiego rodzaju niedoskonałości graficzne należy na razie przymykać oko, w końcu to nie są żadne oficjalne screeny, ale wyciek z jakiejś wczesnej wersji, która jest niewiadomo w jakim stadium rozwoju.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 06, 2009, 16:36:22 pm »
Ponoć Bungie zapiera się nogami i rękoma, że to zupełnie nowy silnik.
Na wszelkiego rodzaju niedoskonałości graficzne należy na razie przymykać oko, w końcu to nie są żadne oficjalne screeny, ale wyciek z jakiejś wczesnej wersji, która jest niewiadomo w jakim stadium rozwoju.
Zakładając, że jest prawdziwy ;) W każdym razie wygląda autentycznie.

A co do samej gry to wygląda nieźle, a najbardziej w oczy rzucają się znacznie lepiej wykonane bronie.

Bryden

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-11-2008
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 06, 2009, 16:44:31 pm »
Nareszcie zagram sobie Master Chiefem oraz innymi spartanami :grin: na tych fotkach widac że pasek życia/osłony jest prawie taki nam jak w ODST.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 06, 2009, 16:45:08 pm »
Niektórzy zastanawiają się/doszukują się czy powróci Master Chief:

Several Halo: Reach Weapon Screens Leaked on MLG Forum, Return of Master Chief?
http://www.ripten.com/2009/11/05/halo-reach-weapon-images-leaked-on-mlg-forum-return-of-master-chief/

Cytuj
The biggest question that still remains, in my opinion, is whether or not this game will feature the return of Master Chief as a playable character. As you can see in the image below, it does appear that the hand shown topside up does have similar plated armor to that of Master Chief. Of course it could just be a random Spartan. If that?s the case, you can thank the Bungie writers and their self serving need for varied character development.


Bryden

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-11-2008
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 06, 2009, 16:51:02 pm »
http://www.gamikaze.pl/Specjaly/W_oczekiwaniu_na_Halo_Reach.aspx   Tekst Jedaha na temat Reach. Jeżeli wszystko będzie tak jak w książce to na 90% zgramy MC.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 14, 2009, 21:25:52 pm »


Trailer na silniku gry, na XBLu jest najlepsza jakość, warto zobaczyć go w HD na GT.

Blur maskuje brak AA ?

http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=957303

http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg

Pikselki.


Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 14, 2009, 22:45:50 pm »
Wygląd świetnie :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 15, 2009, 14:27:18 pm »


Trailer na silniku gry, na XBLu jest najlepsza jakość, warto zobaczyć go w HD na GT.

Blur maskuje brak AA ?

http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=957303

http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg

Pikselki.


Filmik ma olbrzymie AA, wyrenderowali go w bardzo duzej rozdzielczosci, a zeskalowali do 720p.
Gra wyglada ladnie, nawet bardzo, ale najbardziej mi sie podoba zmiana stylistyki na mroczniejsza. Ogolnie w tym trailerze nie ma nic czego nie mogloby byc wyrenderowane w real-time, poza niebiem i oswietleniem chmur na koncu - ten fragment wyglada zdecydowanie za dobrze.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 15, 2009, 16:32:25 pm »
Biedny trailer, zero akcji, itd. Próbują ze strzlanki sci-fi zrobić nie-wiadomo-co, a fanboye się będą rozpływać. Miałem nadzieję, na coś jak Gearsy z statsami z RPG, a tutaj Halo 4. Bungie się uwstecznia, niech zrobią coś nowego.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 15, 2009, 19:29:01 pm »
Myślę że zmiana klimatu wszystkim wyjdzie na dobre.

@Castor:  :lol: :lol:

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 17, 2009, 10:18:03 am »
Seria Halo to coś jak seria Gran Turismo, tyle że w świecie FPS. :)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 17, 2009, 22:20:09 pm »
Jestem fanbojem, rozpływam się.

Kurde na samą myśl o multi ciepło mi się robi.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 08, 2010, 23:12:47 pm »
http://n4g.com/xbox360/News-454952.aspx

Game Informer February Cover Revealed

Halo Reach.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 11, 2010, 19:26:24 pm »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2010, 21:27:49 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 11, 2010, 20:01:10 pm »
SKANY
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach.html
Wiem, że to skany i w ogóle, ale szału to one nie robią zdecydowanie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 11, 2010, 20:05:31 pm »
SKANY
ZDJĘCIA
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach.html

;)


Trochę skróconego info:
- We play as Spartan IIIs. Jorge is the only Spartan II on the team.
- Carter 259 and Kat 320 are the only members of their original squad.
- Jorge is a heavy weapons specialist.
- "Skully" now has a name, Emile 239. He's the silent type of the game.
- The sniper is called Jun 266. He's thoughtful and taciturn.
- We can customise the appearance of the Lone Wolf by a small degree. Awesome.
- The game is apparently darker than any of the other Halo games, even more so than ODST.
- Human Insurrectionists are possibly in the game
- Bungie have once again made the Covenant more dangerous and frightening, as they were in Halo 1.
- Covenant soldiers no longer speak English, they speak in their own languages.
- A new enemy like a Jackal has been introduced, named a "Skirmisher." They are deadly and cunning enemies that attack in packs, and flank secure positions.
- Graphics have been improved drastically, as proven by in-magazine comparisons.
- Elites are back, and are more ferocious than ever.
- Larger scale combat will be in Reach. Where only 20 AI at a time could be on screen in Halo 3, now over 40 AI and 20 vehicles can be present at a time.
- Scenes are more cinematic.
- Noble Team splits up at a point in the story.
- Health Bar is back along with energy shield.
- Single shot rifle like the Halo 2 E3 demo is in the game, named the Designated Marksman Rifle (DRM)
- Sniper, AR and Magnum make a return. Gun sounds are more realistic.
- Needler Rifle is in the game, a mid-range headshot capable weapon.
- Spike Grenades and Flame Grenades are out. Only frags and plasma remain.
- Helicopter Transport is called the Falcon.
- Civillian vehicles are now drivable.
- Fully stealthy gameplay is now possible.
- Assassinations are possible with a knife by holding down the melee button.
- Sprinting is now possible through an equipment like mechanic.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 11, 2010, 20:58:41 pm »
A teraz po Polsku by onlinecenter.

Członkowie Noble Team:
- Carter-259 - dowodzi drużyną, wyciągnął ich już nie raz z ciężkiej sytuacji, więc zyskał zaufanie pozostałych,
- Kat-320 - jedyna kobieta, jej ofiarność i lojalność kosztowała ją utratę ręki, którą zastąpiono mechaniczną protezą. Kat i Carter są jedynymi osobami z pierwotnego składu Noble Team, więc są ze sobą związani,
- Jorge-052 - jedyny Spartan II, specjalista od ciężkiego sprzętu, jest większy od pozostałych i mniej przyjazny,
- Emile-239 - cicha i spokojna osoba, ma namalowaną czaszkę na hełmie, woli działać zamiast używać słów,
- Jun-266 - snajper, taktyk.

Osobnym bohaterem gry ma być sama planeta Reach, ze zróżnicowanym krajobrazem naturalnym i interesującymi zabudowaniami (bazy wojskowe, miejsca związane z przemysłem, domy kolonistów). W trakcie gry na własne oczy przekonamy się jak to wszystko umiera i ulega zniszczeniu. Użyta kolorystka ma być dużo bardziej mroczna, nawet w porównaniu do Halo 3: ODST.

Nasz oddział został wysłany na zwyczajną misję, myśląc, że za całą sprawą stoją miejscowi rebelianci. Na miejscu okazało się, że to jednak odział Przymierza. Bungie chce by w tej części przeciwnicy ponownie stali się straszni i niebezpieczni. Będzie to możliwe między innymi dzięki temu, że cofamy się w czasie i niektórzy ze Spartan po raz pierwszy w ogóle spotykają na swojej drodze żołnierzy Przymierza. Ponadto przeciwnicy przestaną mówić po angielsku i będą posługiwać się swoimi językami. Nie zabraknie nowych rodzajów wrogów (Skirmishers - przypominający Jackali). W roli dowódców powracają waleczni Elici.

W związku z tym, że widzimy w walce cały oddział Spartan, to i pole bitwy musiało ulec przebudowie. Teraz mamy brać udział w potyczkach na znacznie większą skalę. Jeśli w Halo 3 widzieliśmy jednocześnie 20 przeciwników na ekranie, to tutaj może być nawet 40, jak i 20 pojazdów. Nie zabraknie jednak spokojnych momentów, kiedy rozdzielamy się w celu wykonania jakiegoś zadania.

Inne warte wyróżnienia rzeczy to: pasek energii, nowe bronie (Designated Marksman Rifle - coś pomiędzy Battle Rifle i snajperką), znikną granaty typu Spike i wywołujące płomienie (zostaną tylko Frag i Plasma), możliwość dokonywania cichych zabójstw nożem przez Noble 6 (przytrzymanie przycisku melee), zbroja będzie posiadała slot na dodatkową umiejętność (typu sprint, aktywny kamuflaż - limitowane paskami energii). Artykuł wspomina także o możliwości przechodzenia misji po cichu lub w standardowym stylu, wedle upodobania.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 11, 2010, 22:33:00 pm »
Mroczniejsze Halo? O tak! Ja jestem za, choć pewnie znajdą się fani serii, którzy będą z tego niezbyt zadowoleni. Kilka screenów wygląda ciekawie, chcę to zobaczyć w lepszej jakości. Halo ma ten magnetyzm, mimo, że psioczyłem na trójkę i olałem ODST.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 12, 2010, 00:04:06 am »
Mnie równie podążanie taką ścieżką się podoba. Przy 4 części, może będzie konkurencją w segmencie klimat/design dla Kz i GoW.

nakimushi

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 12, 2010, 00:53:27 am »
kurde pogralbym w te halo / bedzie trzeba klocka porzyczyc od kogos  :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 12, 2010, 11:30:55 am »
Nie którzy mają takiego świra, że wyczytali z tych "Skanów" parę nowych informacji.

Wrócili do starego sprawdzonego sposobu, im bliżej będziemy podchodzić do danego obiektu, tym w lepszej jakości będzie dane nam go podziwiać zupełnie jak w pierwszym Halo. Silnik będzie to generował w czasie rzeczywistym, Reach jest w stanie wyświetlić od 20 do 40 źródeł dynamicznego oświetlenia naraz, Halo 3 mogło na raz 3-4. Warunki pogodowe będą odgrywały jakąś rolę w grze, ale nie bardzo wiadomo o co chodzi.

Tekst wzorowany na poście  donsterydo z forum PE.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 12, 2010, 21:24:19 pm »
Cytuj
Warunki pogodowe będą odgrywały jakąś rolę w grze, ale nie bardzo wiadomo o co chodzi.

Cudownie. Nie mam pojęcia jak to będzie zrobione, ale wiem, że będzie cudownie :)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 13, 2010, 01:35:24 am »
Nieważne co będzie, i tak sprzeda się 5mln w US. A za rok kolejne Halo. I tak co roku.

Potwierdzili już czy jest to FPS? Po cichu liczyłem, że może Gears of War z tego zrobią.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 13, 2010, 22:52:24 pm »
FPS jak zawsze.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 17, 2010, 12:38:10 pm »
Nowe wieści o grafie w Halo:Reach z neogafa:

"We basically hit every single piece of the engine, making things better across the board"
New tech engine starts with a refined approach to distance and detail that allows for a dramatically expanded number of enemies, light sources and other details.
The engine is an "imposter" engine using a smart, yet common programming technique for the engine and the new LOD system.
There can be a large amount of "imposter" objects both far and close to the player. Far objects still look greatly detailed despite having low polygon counts and cheap shaders (at a distance). They look much more detailed the closer the object is to you. "Imposter" objects that are really close to you are SUPER detailed with much clarity.
Adding all these objects (vehicles, enemies, buildings, scenery, etc.) don't take a profound hit to the system because of the technique they're using.
The imposter system frees up memory that Bungie can use for other in-game enhancements, the first of which is lighting.
Halo: Reach can have 20-40 dynamic light sources at one time, the most notable of which are on weapon effects.
"As plasma bolts come searing past, they move across the screen with each plasma bolt having its own independent light source, casting color and shadow about the space to remarkable effect."
Refined approach to distance and detail
Allows dramatically expanded number of enemies, light sources and other details
Described as "imposter tech"
Level of Detail (LOD) system allows building of bigger and more populated spaces for exploration
Distant objects are rendered at low poly with cheaper shaders, ie "imposters''.''