Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99132 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #320 dnia: Września 11, 2010, 12:26:37 pm »

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #321 dnia: Września 11, 2010, 13:21:37 pm »
Zrobiłem dzisiaj pre-order  :angel:



LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #322 dnia: Września 12, 2010, 09:39:04 am »
1UP: 100%
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%

itd.

Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb  :troll:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #323 dnia: Września 12, 2010, 09:44:40 am »
video-recenzja

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #324 dnia: Września 12, 2010, 09:50:22 am »
1UP: 100%
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%

itd.

Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb  :troll:
Coś ta średnia leci na łeb na szyje.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #325 dnia: Września 12, 2010, 09:53:19 am »
1UP: 100%
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%

itd.

Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb  :troll:
Coś ta średnia leci na łeb na szyje.

Na pewno bardzo zmartwiła cię ta sytuacja.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #326 dnia: Września 12, 2010, 10:06:34 am »
1UP: 100%
GamePro: 100%
IGN UK: 100% (IGN:95%)
EuroGamer: 90%

itd.

Najnizsza ocena poki co to 8 od GiantBomb  :troll:
Coś ta średnia leci na łeb na szyje.

Srednia poki co z 12 recek to 93

Cieszy straszne zroznicowanie trybow w MP do tego edytor swiata i punkty za rozne osiagniecia w MP, za ktore moze upgrade'y robic :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #327 dnia: Września 12, 2010, 10:42:40 am »
video-recenzja

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ohtar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #328 dnia: Września 12, 2010, 10:45:38 am »
video-recenzja

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?

Powielane przez cztery części wymysły designerów z bungie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #329 dnia: Września 12, 2010, 10:47:37 am »
Recka z GT narobiła mi smaka :) Reach wygląda zajebiście  8)

Średnia z 17 recek - 92/100
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/halo-reach/critic-reviews

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #330 dnia: Września 12, 2010, 10:57:24 am »
kurde, a ja nie mam kasy na razie :/  :(

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #331 dnia: Września 12, 2010, 11:04:50 am »
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?
Ogólnie design (projekt) gry. Pomysły na gameplay, interfejs, sterowanie, budowa świata itp itd.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #332 dnia: Września 12, 2010, 11:06:16 am »
video-recenzja

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?

Powielane przez cztery części wymysły designerów z bungie.
Taki już jest urok tego uniwersum. Gdybyś był obeznany w temacie, to byś zauważył zmiany. Choć 10 w moim odczuciu to lekka przesada (M$ wie jak smarować).

PS. do południa będzie tutaj więcej komentarzy posiadaczy ps3  , którzy x'koloca widzieli jedynie na ulotkach MM , a gry oceniają po screenach i gejplejach z utuba .

Ohtar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #333 dnia: Września 12, 2010, 11:07:56 am »
video-recenzja

[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/review-halo-reach/704382[/gametrailers]
Hmm co dokładnie ma na myśli GT gdy ocenia design?

Powielane przez cztery części wymysły designerów z bungie.
Taki już jest urok tego uniwersum. Gdybyś był obeznany w temacie, to byś zauważył zmiany. Choć 10 w moim odczuciu to lekka przesada (M$ wie jak smarować).

PS. do południa będzie tutaj więcej komentarzy posiadaczy ps3  , którzy x'koloca widzieli jedynie na ulotkach MM , a gry oceniają po screenach i gejplejach z utuba .

Luzik. Po obejrzeniu recki reach szukałem na allegro jedynki do kupienia na PC żeby sprawdzić na własnej skórze fenomen tej gry.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #334 dnia: Września 12, 2010, 11:10:12 am »
Kupno Halo na PC to nie najlepszy pomysł ale ok.

Ohtar

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #335 dnia: Września 12, 2010, 11:13:19 am »
Kupno Halo na PC to nie najlepszy pomysł ale ok.

Najpierw trzeba sobie je znaleźć :)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #336 dnia: Września 12, 2010, 11:14:43 am »
Dokładnie. Gra na piecu wygląda słabo , aczkolwiek zawsze można obadać , ponieważ gameplay , muzyka oraz fabuła nie różnią się niczym od wersji konsolowej  ;)

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #337 dnia: Września 12, 2010, 11:15:24 am »
No i przede wszystkim brak co-opa.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #338 dnia: Września 12, 2010, 11:17:51 am »
Kupno Halo na PC to nie najlepszy pomysł ale ok.

Najpierw trzeba sobie je znaleźć :)
Z tego co zauważyłem to pozostał ci jeden sklep do obczajenia
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #339 dnia: Września 12, 2010, 11:32:55 am »
Dokładnie. Gra na piecu wygląda słabo , aczkolwiek zawsze można obadać , ponieważ gameplay , muzyka oraz fabuła nie różnią się niczym od wersji konsolowej  ;)

Czy ja wiem :P Halo 1 na Piecu mi się bardzo podobał ;) Ale to już pisałem w innym temacie.

Co do Reach... Podobają mi się subtelne zmiany jakie wprowadzili do designu, kolory wydają się dużo mroczniejsze, co dodaje klimatu nadchodzącej apokalipsy spartan.... Kosmici nie mówią po angielsku (to było zawsze durne IMHO, z drugiej strony w Mass Effect też gadają po angielsku xD) ogólnie, gra zapowiada się smakowicie. Muszę chyba szybciej iść na piwo do kumpla by w to zagrać :grin:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #340 dnia: Września 12, 2010, 11:39:57 am »
Cytuj
to było zawsze durne IMHO, z drugiej strony w Mass Effect też gadają po angielsku
trzeba było czytać leksykon :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #341 dnia: Września 12, 2010, 11:59:11 am »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #342 dnia: Września 12, 2010, 12:03:48 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)
Na xboxie  360  ;) jak już

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #343 dnia: Września 12, 2010, 12:07:34 pm »
Cytuj
to było zawsze durne IMHO, z drugiej strony w Mass Effect też gadają po angielsku
trzeba było czytać leksykon :P

Czytałem, ale coś nie pamiętam jak to było z tymi językami :D

szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)
Na xboxie  360  ;) jak już

Wpis...
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2010, 12:10:48 pm wysłana przez Mrocz »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #344 dnia: Września 12, 2010, 12:13:40 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)
Na xboxie  360  ;) jak już
Wlasnie o to chodzi ze gra ma tyle wszystkiego do zaoferowania na MP, ze zadne COD czy BF nie podskoczy  :P :P :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #345 dnia: Września 12, 2010, 12:16:10 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)
Na xboxie  360  ;) jak już
Wlasnie o to chodzi ze gra ma tyle wszystkiego do zaoferowania na MP, ze zadne COD czy BF nie podskoczy  :P :P :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kto co lubi. Bo to ze ty tak piszesz, nie znaczy ze tak jest ;)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #346 dnia: Września 12, 2010, 12:16:24 pm »
Sam matchmaking daje porządnego kopa w dupę konkurencji , która ostatnio przysnęła z ręką w majtasah.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #347 dnia: Września 12, 2010, 12:23:50 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)

Nie zapominaj o KZ3, które planuje pozamiatać w multi. Ilość zmian jakie zapowiadają deweloperzy KZ3 przytłacza. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

PS. Co jest wyznacznikiem najlepszego MP? Liczba graczy na serwerach? Jeśli tak to MW2 nadal pozostaje na tronie. :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #348 dnia: Września 12, 2010, 12:31:15 pm »
Sam matchmaking daje porządnego kopa w dupę konkurencji
Matchmaking powinnien zginac smiercia marna.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #349 dnia: Września 12, 2010, 12:35:53 pm »
Sam matchmaking daje porządnego kopa w dupę konkurencji
Matchmaking powinnien zginac smiercia marna.
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #350 dnia: Września 12, 2010, 12:37:04 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)

Nie zapominaj o KZ3, które planuje pozamiatać w multi. Ilość zmian jakie zapowiadają deweloperzy KZ3 przytłacza. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

PS. Co jest wyznacznikiem najlepszego MP? Liczba graczy na serwerach? Jeśli tak to MW2 nadal pozostaje na tronie. :P

mnogosc trybow, mozliwosc customizacji itd.

na 1UP opisali jaki tryb sobie sklecili, stworzyli mape gdzie bylo sporo platform, ustawili grawitacje na mniejsza i bronie jedynie "mloty grawitacyjne" do tego ustawili, ze nie da sie zginac, wygrywa gracz, ktory spadnie z platform najmniejsza ilosc razy itd.

jest firefight jak w ODST, ale mozna grac poobu stronach, z tym ze jako elite sie kombinuje jak powstrzymac spartan przed zdobyciem punktow (czyt. zabiciem innych z covenantow AI)

jest tego tyle, tyle mozliwosci stworzenia meczu, ze gra w MP praktycznie nigdy sie nie konczy bo za kazdym razem moze zaprojektowac inna rozgrywke

do tego wszystkiego dochodzi edytor map :) upgrade'y i wszystkie mozliwe tryby sieciowe

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #351 dnia: Września 12, 2010, 12:47:27 pm »
Wraz z Reach spróbuję wbić się w MP. Próbowałem multi w Halo 3, ale jakoś nie dałem rady. Zobaczymy jak to będzie. Najpierw rzecz oczywista - coop single! Ajjj byle do wtorku!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #352 dnia: Września 12, 2010, 12:47:59 pm »
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.
Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #353 dnia: Września 12, 2010, 12:52:16 pm »
mnogosc trybow, mozliwosc customizacji itd.

na 1UP opisali jaki tryb sobie sklecili, stworzyli mape gdzie bylo sporo platform, ustawili grawitacje na mniejsza i bronie jedynie "mloty grawitacyjne" do tego ustawili, ze nie da sie zginac, wygrywa gracz, ktory spadnie z platform najmniejsza ilosc razy itd.

jest firefight jak w ODST, ale mozna grac poobu stronach, z tym ze jako elite sie kombinuje jak powstrzymac spartan przed zdobyciem punktow (czyt. zabiciem innych z covenantow AI)

jest tego tyle, tyle mozliwosci stworzenia meczu, ze gra w MP praktycznie nigdy sie nie konczy bo za kazdym razem moze zaprojektowac inna rozgrywke

do tego wszystkiego dochodzi edytor map :) upgrade'y i wszystkie mozliwe tryby sieciowe

Wooooow.... Co z tego, że BoBaN, lubi klanówki w MW 2, z szybką akcją, co z tego, że ja wolę ociężały klimat Bad Company 2 na hardcore, co z tego, że inny woli lekkiego Uncharted 2. Halo ma najlepsze multi i basta...

Zastanów się, to akurat nie jest kwestia samej jakości, tylko odpowiedniego klimatu multi. Może i matchmaking jest lepszy, ale to nie czyni go naj naj naj lepszym multi na konsolach. Jeden lubi czekolade a drugi jak mu nogi śmierdzą... Więc daruj sobie takie porównywanie Halo do cudu świata :P Bo mnie na przykład w Halo multi ni grzeje ni ziębi, a w Reach chce zagrać głownie dla kampanii single player w coopie :P

Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.
Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.

Wpis, wystarczy zagrać w jakąkolwiek gre na PC (bądź konsoli jeśli takie są) z dedykowanymi serwerami by stwierdzić, że jakikolwiek Matchmaking to padaka przy tak starym i sprawdzonym rozwiązaniu :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #354 dnia: Września 12, 2010, 12:54:53 pm »
szykuje sie najlepsza gra MP na konsolach  8) 8)

Nie zapominaj o KZ3, które planuje pozamiatać w multi. Ilość zmian jakie zapowiadają deweloperzy KZ3 przytłacza. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

PS. Co jest wyznacznikiem najlepszego MP? Liczba graczy na serwerach? Jeśli tak to MW2 nadal pozostaje na tronie. :P

mnogosc trybow, mozliwosc customizacji itd.

na 1UP opisali jaki tryb sobie sklecili, stworzyli mape gdzie bylo sporo platform, ustawili grawitacje na mniejsza i bronie jedynie "mloty grawitacyjne" do tego ustawili, ze nie da sie zginac, wygrywa gracz, ktory spadnie z platform najmniejsza ilosc razy itd.

jest firefight jak w ODST, ale mozna grac poobu stronach, z tym ze jako elite sie kombinuje jak powstrzymac spartan przed zdobyciem punktow (czyt. zabiciem innych z covenantow AI)

jest tego tyle, tyle mozliwosci stworzenia meczu, ze gra w MP praktycznie nigdy sie nie konczy bo za kazdym razem moze zaprojektowac inna rozgrywke

do tego wszystkiego dochodzi edytor map :) upgrade'y i wszystkie mozliwe tryby sieciowe

To się ceni, jest masa rzeczy do robienia w multi, coś co PeCetowcy mają od bardzo dawna, teraz ma mniej więcej Reach. Pod względem ilości graczy, Halo sądzę pierwsze nie będzie, COD raczej będzie xboxa dominował


Wpis, wystarczy zagrać w jakąkolwiek gre na PC (bądź konsoli jeśli takie są) z dedykowanymi serwerami by stwierdzić, że jakikolwiek Matchmaking to padaka przy tak starym i sprawdzonym rozwiązaniu :P


WPIS, matchmaking = stanowcze NIE, nie cierpię tego, lista serwerów to wciąż najlepsze rozwiązanie :)
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2010, 13:01:49 pm wysłana przez Moldar »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #355 dnia: Września 12, 2010, 12:56:04 pm »
Rozumiem , że grałeś w betę Reacha na swoim chlebaku.
Nie, ale gralem w wystarczajaca ilosc gier by wiedziec, ze matchmaking ssie w porownaniu do zwyklej listy serwerow.

Takie rzeczy (na konsolach) to tylko w GeoW , KZ2 i Resistance uświadczyłem. MAtchnakingi mi nie przeszkadzają o ile szybko znajdują się mecze oraz gracze o odpowiedniej randze.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #356 dnia: Września 12, 2010, 12:58:40 pm »
Takie rzeczy (na konsolach) to tylko w GeoW , KZ2 i Resistance uświadczyłem. MAtchnakingi mi nie przeszkadzają o ile szybko znajdują się mecze oraz gracze o odpowiedniej randze.

Zabawne, bo KZ 2 o ile pamiętam jest jedną z tych konsolowych gier co ma dedykowane serwery :P więc takie coś nie miało prawa tam wystąpić ;)

Z resztą można się zgodzić ;)

Ja osobiście ani razu w życiu nie miałem problemów z szybkim podłączeniem się do gry w KZ 2 :)
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2010, 13:02:58 pm wysłana przez Mrocz »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #357 dnia: Września 12, 2010, 13:04:33 pm »
Takie rzeczy (na konsolach) to tylko w GeoW , KZ2 i Resistance uświadczyłem. MAtchnakingi mi nie przeszkadzają o ile szybko znajdują się mecze oraz gracze o odpowiedniej randze.

Zabawne, bo KZ 2 o ile pamiętam jest jedną z tych konsolowych gier co ma dedykowane serwery :P

Z resztą można się zgodzić ;)

Masz rację . Możemy kiedyś pograć  :P

Co do samego Reach, to jeżeli odpowiada ci klimat uniwersum halo, to multi pochłonie cię bez reszty(czysty Fun).

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #358 dnia: Września 12, 2010, 13:07:53 pm »
Co do samego Reach, to jeżeli odpowiada ci klimat uniwersum halo, to multi pochłonie cię bez reszty(czysty Fun).

Nie przeczę ;) Ale nazywanie go Najlepszym na wszystkich konsolach, jest zdecydowanie przesadzone :P Bo jak to się mówi, jest to po prostu sprawa osobista...

Nie mniej, na pewno jest świetnie, i należy do ścisłej czołówki. Skoro jest tak popularny, to coś w tym musi być.

A w Halo 1 trochę w multi pograłem, i wiem, że potrafi wciągnąć ;)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #359 dnia: Września 12, 2010, 13:08:23 pm »
A widzisz! Uwielbiam uniwersum Halo, aczkolwiek multi nie specjalnie mi podszedł. To pewnie przez zboczenie zwane MW/2..